Київ
Українська
Таргет-кейси у Instagram

Таргет-кейси у Instagram

Що таке таргетована реклама в Instagram і як налаштувати її правильно?

Переглядаючи стрічку в Instagram, дивуєтеся, чому у вас при красивих картинках, чудових фотографіях, цікавих постах та оригінальних сторін всього кілька тисяч передплатників (у кращому випадку), а у багатьох чисельність аудиторії досягає кількох десятків тисяч, хоча наповнення їх сторінок «так собі» ? Ворожите і не знаходите рішення, що саме робите не так? Думаєте, що вся справа у везінні чи чарівності? Ви майже праві! Однак поспішаємо запевнити: темні сили тут ні до чого! Так званий інстаграмний «приворот» передплатників викликаний магією таргетингу.

таргетированная реклама в инстаграме Алматы


У цій статті ми, група IT компаній WebMate, як практики (і досить успішні) у питаннях просування бізнесу наших клієнтів в Instagram і не тільки, зупинимося на питаннях таргетингу для сучасної популярної соціальної мережі Instagram та розповімо, як налаштувати таргет в інстаграмі.

Дізнайтеся вартість, терміни та перелік робіт для вашого проекту
або
Подзвонити

Щоб досягти для свого бізнес-проекту кращого, що тільки може дати на сьогоднішній день Instagram, важливо знати особливості не лише залучення, а й утримання аудиторії. З загальним секретом просування в Instagram ви можете ознайомитися тут. А в цій статті нашого блогу ми відповімо на найчастіше запитання наших клієнтів: чому варто включити таргетовану рекламу до бюджету видатків при використанні майданчика Instagram, бажаючи отримати максимальну віддачу для свого продукту – товару чи послуги.

Короткий вступ у рекламну сферу Instagram-таргетингу

Одним з ключових інструментів соціальної мережі Instagram, що активно розвивається, є відмінність акаунтів за призначенням: особистий і комерційний, який більш відомий, як бізнес-акаунт. Це дозволило Instagram стати не тільки розважальним майданчиком, який ще кілька років тому служив для демонстрації різноманітних віжуалів - картинок, фото, цитат і т.д.

На сьогоднішній день Instagram став комфортним і затребуваним інструментом маркетингу інтернеті.  Просто треба знати,  як використати цей майданчик з користю для свого продукту чи бренду, а для цього важливо розуміти що таке таргет в інстаграмі та як зробити таргет в інстаграмі.

таргетинг в инстаграм Казахстан

Наприклад, для власників бізнесу, які популяризують свій продукт у мережі Instagram, вже кілька років, як відкриті супер можливості:

  • доступ до статистики рівня ефективності постів, показників ступеня залучення;

  • ефективний інструмент просування: таргетована реклама в Instagram, яку можна розміщувати безпосередньо в стрічці новин.

Якщо Ви ще не використовуєте це для свого бізнесу і не знаєте ще як налаштувати таргет в інстаграм, ми готові Вам допомогти залишити конкурентів позаду. Іншими словами можна не просто запускати різні види реклами, розсіюючи інформацію (і бюджет) про свій продукт, сподіваючись на удачу «може її помітить потенційний покупець!». Ми пропонуємо за допомогою налаштувань таргетингу зробити її максимально ефективною за рахунок точкового прицілу на цільову аудиторію, що гарантовано підвищить впізнаваність бренду, активізує продаж продукту та наростить прибуток Вашого бізнес-проекту.

Таргет реклама соц сети Алматы

Особливості налаштування реклами в Instagram

Щоб при налаштуванні реклами у візуальній соціальній мережі Instagram бюджет не був витрачений марно, і компанія отримала профіт (перехід на сайт компанії, підписку або здійснення покупки), необхідний грамотний підхід та знання певних нюансів, які передбачає рекламна активність на цій платформі соцмереж.

Якщо Ви вважаєте, що Вашому бізнес-проекту нема чого робити в Instagram (наприклад, ви надаєте юридичні, фінансові чи консультативні послуги, у вас виробництво "нудних" для широкої аудиторії деталей і т.д.), оскільки на відміну від інтернет-магазинів, салонів краси, ресторанів чи турагентств не зможете демонструвати яскраві тематичні віжуали, то ми запевняємо, що ця думка є помилковою. Ми просто знаємо, як налаштовувати таргет в інстаграмі, щоб це стало корисним для бізнесу.

У нашій практиці десятки компаній, які досягли успіху, підвищили приток клієнтів та популяризували свій бізнес саме через соціальну мережу Instagram. У подібних випадках ми зміщували акценти з картинок на текстову складову, коментарі, конкурси тощо. Досить просто подивитися, наскільки активні, популярні та затребувані, здавалося б, зовсім не підходящі для Instagram види бізнесу, на майданчику цієї соціальної мережі.

Головне підхід та розуміння, як правильно налаштувати рекламу в Instagram. Наприклад, таргет реклама в інстаграм – дуже ефективний інструмент для бізнесу, який рахує свої гроші та розраховує на підвищену увагу з боку покупців, представників ЦА.

Дійсно, як правило, Instagram робить акцент на емоційний контент, проте максимально ефективні рішення просування можна підібрати для будь-якої тематики та подати інформацію, яка чіплятиме увагу, відображаючи специфіку бізнесу.

Як запустити таргет в інстаграмі

Налаштування реклами таргет інстаграм доступне кількома способами:

  • через кабінет бізнес-акаунта в мобільному додатку;

  • через сторінку рекламного кабінету у Facebook. Ми віддаємо перевагу цьому варіанту, тому що завдяки йому можна отримати:

    • розширене коло можливостей при доборі цільової аудиторії;

    • максимально прицільні налаштування бюджету;

    • доступ до встановлення переходів на зовнішні ресурси (сайт компанії, посадкова сторінка рекламованого продукту).

Знаючи особливості цього методу, налаштувати таргет у Instagram можна досить швидко. Наприклад, наші таргетологи блискуче справляються із завданням, коли потрібна таргетована реклама інстаграм. Однак це можливо при ретельній підготовчій роботі:

  1. Створення рекламної кампанії (через Ads Manager у Fb, тобто просувати Instagram через Facebook) та вибір її цілей.

  2. Визначення параметрів показу таргетованої рекламы:

    1. аудиторія;

    2. майданчики;

    3. бюджет;

    4. формування безпосередньо оголошення (створення нового чи просування вже існуючого).

соц сети реклама

Важливо чітко розуміти, як подавати рекламу в інстаграм, оскільки підготовчий процес та налаштування таргетованої реклами в Instagram - це лише 2\3 роботи, спрямованої на просування бізнесу та залучення покупців.

Регулярний аналіз показників за обраними позиціями дозволить удосконалювати налаштування та зрозуміти, як налаштувати таргет у Instagram більш ефективно. Думаєте, на оптимізації параметрів таргетованої реклами непростий алгоритм дій вже точно завершено, чи можна буде розслабитися і пожинати плоди? Знову помиляєтесь! Контроль роботи кампанії з використання націлення в інстаграмі - це безперервна робота, яка вимагає постійної уваги, а саме:

  • регулярне оновлення рекламних оголошень (щоб зацікавлювати ЦА новинками);

  • аналіз та швидке реагування на поведінку аудиторії (показники, як правило, змінюються під впливом сезонних, економічних та інших факторів);

Підсумуємо

Не має значення, яку мету Ви переслідуєте, тобто як плануєте використовувати бізнес-аккаунт Instagram:

  • як репутаційний канал;

  • як портфоліо послуг/товарів Вашої компанії;

  • як майданчик для прямого продажу.

Просування за допомогою таргет в інстаграмі - це постійний процес, який винагороджує терплячий розумний бізнес скороченням витратної частини на кампанію, спрямовану на популяризацію продукту, і підвищенням конверсії реклами.

Привабливо, чи не так? Хочете менше витрачати рекламу, отримуючи більше продажів? Звертайтеся до групи IT компаній WebMate, і ми того ж дня налаштуємо для вас ефективний інструмент, яким є таргет реклама інстаграм для просування продукту на майданчику цієї соціальної мережі,  яка дозволить зібрати трафік, уникнути розсіювання бюджету, працюючи виключно для Вашої ЦА, активно нарощуючи прибуток.

Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах!

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо лише перевірені та ефективні інструменти, які збільшують окупність інвестицій у рекламу та прибутковість бізнесу.
Оперативність
Ваші запити та дзвінки не залишаються поза увагою та обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює тільки на відкритих облікових записах, що дає Вам можливість спостерігати за проектом в режимі реального часу.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу