Київ
Українська
Анімована реклама для соціальних мереж

Анімована реклама для соціальних мереж

Застосування анімації для бізнес-сторінок у популярних соцмережах

анимированные рисованные видео

Той  факт, що бізнесу просто необхідно заявляти про себе на платформах Facebook, Instagram тощо, група IT компаній WebMate наголошує неодноразово. Головне, щоб присутність компанії, індивідуального підприємця чи блогера виявилася максимально ефективною і якнайшвидше конвертувалася в прибуток.

реклама в соціальних мережах

Щороку увага аудиторії, тобто потенційних споживачів, стає все більш прикутою до соціальних мереж. За даними statista.com:

  • 2010 рік – 970 млн користувачів соціальних мереж у світі;

  • 2020 рік – понад 4 млрд передплатників.

Для реклами різноманітних товарів та послуг в акаунтах соціальних мереж компанії активно використовують відео, ілюстрації та, звичайно, тексти, часто забуваючи про такий ефективний інструмент, як анімація. Цього робити достеменно не варто, якщо, звичайно, Ви зацікавлені в успіху свого продукту!

На практиці, якщо порівнювати зі статичною публікацією, анімаційний пост гарантовано приверне увагу аудиторії.

Переваги анімації для реклами бізнесу у соціальних мережах

реклама в соціальних мережах

Погодьтеся, рекламний простір у стрічках новин, на сторінках колег і конкурентів перенасичений однотипними роликами, гаслами та схожими інструментами впливу на емоції та свідомість аудиторії. І ось якраз анімаційний ролик дозволяє «вбити двох зайців»:

  1. розбавити однаковий потік інформації;

  2. виграти у суперництві за так звані перші «п'ять секунд» уваги глядача.

Кумедний анімований ролик, що підкупає простотою, дозволить зробити публікацію або сторіс помітними. А сюжет, складений у коротку, але ємну та завершену історію, «чіпляє», утримуючи увагу глядача до завершення такого ролика.

«Сильні» сторони анімаційних роликів для бізнесу на Інтернет-платформах, спеціально створених для спілкування та обміну інформацією:

  • Лояльність соцмереж

Як показує практика, такий тип рекламної чи інформаційної публікації аудиторія рідко ігнорує, і в 90% випадків представники ЦА затримують на ньому увагу. Це означає, що час, який користувач соцмережі приділяє ролику, збільшується, що є позитивним для рейтингу публікацій в цілому.

Успішність бізнес-акаунту залежить безпосередньо від того, чи бачать виставлені там публікації у своїй стрічці новин його передплатники та користувачі, ще не підписані на профіль. Ключові засади ранжирування кожна соціальна мережа тримає у секреті. Черговість розміщення публікацій у стрічці новин кожного передплатника визначена зашифрованими алгоритмами обраної соціальної мережі.

Проте, спостереження показують: що більше користувачів переглянуть ролик, то більше може бути виставлено реакцій (лайків), а програма такі публікації заохочує, піднімаючи їх у стрічці новин.

  • Лояльність аудиторії

Багатьох дратує пересиченість персональної Fb або Insta сторінки лонгрідами (довгими текстами) або тривалими роликами. А стислі анімаційні відео, навпаки, викликають позитивні емоції, оскільки здатні подати інформацію в рази живіше та зрозуміліше, ніж статичні публікації чи об'ємні відеороботи.

Чому компанії варто включити анімовану рекламу до свого бізнес-акаунту

реклама в соціальних мережах

У соціальних мережах існують спеціальні обмеження на тривалість відео. Наприклад, в Instagram допустима довжина відео — 15 секунд (тобто завантажити можна і довший ролик, але програма буде дробити його на відрізки тривалістю 15 секунд кожен). У Fb ситуація інша – максимально допустима тривалість відео – 240 хвилин. Однак, коли йдеться про бізнес-рекламу, вітається стислість, наприклад, ролик тривалістю в середньому 30-60 секунд.

Вибір на користь анімації, як інструменту презентації реклами, пояснень чи інших видів інформації, дозволяє рекламодавцю розширити межі, не викликаючи негативу глядача, а саме:

  • яскраво піднести аудиторії будь-яке, навіть найоб'ємніше, повідомлення в короткому ролику;

  • докладно ознайомити ЦА зі своєю компанією (товаром, послугою);

  • наочно, отже, доступно пояснити складні моменти.

Якщо двома словами, то ви просто підвищуєте ефективність інформаційного посилу, замінюючи один застиглий слайд кількома логічно пов'язаними кадрами.

Досвід великих брендів у сфері анімації для соцмереж

реклама у соціальних мережах

На чому акцентують великі бренди? Як вважають за краще виділятися в конкурентному середовищі?

Відомі компанії серед представників різних сфер бізнесу (Valentino, Palmolive, Білайн, Nescafe, Budweiser та багато інших) вважають за краще комбінувати різні типи контенту. Серед публікацій в їхніх офіційних облікових записах у соціальних мережах часто можна бачити анімовані пости. Презентація анімованих публікацій відрізняється за вартістю створення та залежить від польоту фантазії маркетолога.

Також популярні бренди активно використовують анімований контент для обкладинок своїх офіційних сторінок у соціальних мережах та у сторіс.

Підсумуємо 

Щорічно відсоткова присутність відеоконтенту у соціальних мережах щодо текстових та статичних ілюстрацій зростає (на сьогоднішній день це близько 80%: щохвилини від користувачів соцмереж «заливається» сотні годин відео). Якщо наявність кліпів стосується не всіх різновидів бізнесу, то анімація підходить для будь-якої контент-політики. Тобто ви можете говорити зі своїми передплатниками на різноманітні теми: від складного виробництва до розваг. Анімація лише покращить ситуацію — пожвавить презентацію, акцентуючи на ключових моментах.

реклама в соцмережах

Не вистачає ідей, часу чи навичок для самостійного створення анімованого ролика для бізнесу? Просто довірте цей відповідальний процес фахівцям.

Професіонали групи IT компаній WebMate вже кілька років створюють доступні для сприйняття, але водночас ємні за змістом історії про бізнес або окремий продукт тривалістю не більше хвилини. Ми не просто пожвавлюємо картинку, наділяючи її здатністю передавати емоції, які важливо донести до глядача в кожному конкретному випадку, ми допомагаємо Вашому бізнесу вирватися в ТОП, залишаючи позаду конкурентів.

_______________

Питання/Відповідь

  1. На який вид анімованої реклами можу розраховувати без солідного маркетингового бюджету?

Анімаційні дудл-відео є універсальним та вигідним інструментом для просування бізнесу.

  1.  Як можна використовувати анімовану рекламу у соціальних мережах?

Як публікації, сторіс, для фону або обкладинки бізнес-аккаунту.

  1. Чи потрібно змінювати формат анімованого ролика для кожної соціальної мережі?

Ні. Як правило, анімоване відео для бізнесу є коротким і створюється у форматі, доступному для всіх платформ соціальних мереж.

  1. Чи не буде анімоване відео виглядатиме інфантильно для мого серйозного бізнесу?

Ні. Анімований рекламний або оглядовий ролик знижує концентрацію напруги, властиву бізнес-середовищу, підвищуючи лояльність глядача, розслаблюючи та розташовуючи аудиторію до презентованої компанії та продукту.

  1. Чи можу я використовувати анімований рекламний ролик для електронної пошти?

Безперечно. Такий тип відеоролика підходить для персональної розсилки.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу