Занурюючись у соціальні мережі, кожен хоче «вичавити» максимум від своїх публікацій: збільшити охоплення, отримати віддачу та привернути увагу аудиторії. Якщо наявність унікального контенту, що «чіпляє», і яскравих віжуалів – це аксіома, то з часом розміщень далеко не все ясно.
На сьогоднішній день Instagram, соцмережа, яка воліє спиратися на віжуали та уникати лонгрідів (довгих публікацій), активно обходить по охопленню «серйозніший» і лише вчора дуже популярний Facebook.
А Ваш бізнес уже відхопив частину цього пирога? Ні? Просто Ви не знали ключових лайфхаків тайм-постингу.
Звичайно, про правильний/неправильний час для розміщення публікацій у Instagram написано безліч статей, постів та нотаток, на підтвердження багато хто наводить цифри та дані досліджень.
Потоки інформації та висока частота розміщень – це добре чи навпаки, відлякує, втомлює аудиторію? А якщо «видавати» інформацію малими порціями, чи не нудьгує користувач і не піде до конкурента? Чи бачить він у своїй стрічці наші яскраві публікації, які створені за всіма правилами блискучого просування, чи вони залишаються непоміченими ним через неправильно вибраний час розміщення?
Треба сказати одне: немає єдиної відповіді на запитання: коли постити?
Чому? Та все просто. Як говорить латинська крилата фраза: «те, що дозволено Юпітеру, не дозволено бику», тобто. рекомендації того чи іншого автора часто спираються на досвід роботи в тій чи іншій області, а, як відомо, добре для магазину іграшок, може абсолютно не підходити автомобільному салону.
Як же вчинити блогеру-початківцю, SMM фахівцю або власнику бізнесу, щоб досягти успіху в просуванні бренду за допомогою Instagram? Головне, не варто сліпо дотримуватися статистики – а раптом вона бреше?
Давайте аналізувати. Об'єктивна експертна оцінка, теорія та практичні знання обов'язково приведуть, якщо не до «золотої формули», то точно до істини і, як наслідок, до успіху.
Отже, приступаємо.
Незалежно від сфери діяльності, існує кілька правил, які є актуальними для всіх користувачів, які розвивають свій бізнес у Instagram.
Тільки грамотно складений графік публікацій сприяє залученню та фокусуванню уваги читачів, представників ЦА, потенційних покупців вашого товару/послуги.
Правило 1. Існує пряма залежність розкладу від тематичного спрямування поданої інформації.
Наведемо приклади найбільш затребуваних тем.
у будь-який період світлого часу доби, нехай він буде регулярним, але не частіше разу на тиждень, щоб не дратувати читачів – саме така реакція найчастіше виникає у відповідь на часту та пряму заяву про продукт.
За спостереженнями туроператорів у всьому світі, інформацією розважального характеру та відпочинку читачі максимально активно цікавляться у період з 11-13:00.
друга половина дня, коли аудиторії хочеться відволіктися, поринути у світ просторових роздумів та душевних пошуків. І не слід поспішати з кожною публікацією – дайте користувачам час на обговорення і лише тоді подайте наступне.
Правило 2. Календарний план для постінгу
Для наочності та систематизації публікацій важливо сформувати календар, згідно з яким здійснюватимуться розміщення. Це дозволить відстежувати та регулювати активність саме вашої цільової аудиторії.
Правило 3. Балансування на межі привабливості та настирливості
Як ми вже згадували, максимально ефективний час розміщення в Instagram завжди спирається на:
Еволюція кожної соціальної мережі відбувається з урахуванням низки особливостей. Розбираючи правила постінгу в Instagram важливо докладніше зупинитися на деяких нюансах:
Ось тільки мала частина інформації про час постінгу в соціально соціальній мережі Instagram, яка активно розвивається, заснована на аналітичних поглядах вітчизняних і зарубіжних SMM експертів, особистих спостереженнях і практичних навичках. Але, як кажуть «один здобутий досвід важливіший за сім мудрих повчань», тому бажаємо вашому бізнесу вдосконалюватися, йти власним шляхом у питаннях просування, уникаючи «шишок» завдяки нашим експертним статтям.
Якщо залишилися питання – фахівці нашої компанії завжди готові привести до успіху Ваш бізнес-аккаунт у Instagram.