Київ
Українська
Оптимальний час для постінгу в соцмережах

Оптимальний час для постінгу в соцмережах

Занурюючись у соціальні мережі, кожен хоче «вичавити» максимум від своїх публікацій: збільшити охоплення, отримати віддачу та привернути увагу аудиторії. Якщо наявність унікального контенту, що «чіпляє», і яскравих віжуалів – це аксіома, то з часом розміщень далеко не все ясно.

Цепляючий контент

На сьогоднішній день Instagram, соцмережа, яка воліє спиратися на віжуали та уникати лонгрідів (довгих публікацій), активно обходить по охопленню «серйозніший» і лише вчора дуже популярний Facebook.

А Ваш бізнес уже відхопив частину цього пирога? Ні? Просто Ви не знали ключових лайфхаків тайм-постингу.

«Постити не можна чекати» або де поставити кому

Звичайно, про правильний/неправильний час для розміщення публікацій у Instagram написано безліч статей, постів та нотаток, на підтвердження багато хто наводить цифри та дані досліджень.

Потоки інформації та висока частота розміщень – це добре чи навпаки, відлякує, втомлює аудиторію? А якщо «видавати» інформацію малими порціями, чи не нудьгує користувач і не піде до конкурента? Чи бачить він у своїй стрічці наші яскраві публікації, які створені за всіма правилами блискучого просування, чи вони залишаються непоміченими ним через неправильно вибраний час розміщення?

Треба сказати одне: немає єдиної відповіді на запитання: коли постити?

Чому? Та все просто. Як говорить латинська крилата фраза: «те, що дозволено Юпітеру, не дозволено бику», тобто. рекомендації того чи іншого автора часто спираються на досвід роботи в тій чи іншій області, а, як відомо, добре для магазину іграшок, може абсолютно не підходити автомобільному салону.

коли постити?

Як же вчинити блогеру-початківцю, SMM фахівцю або власнику бізнесу, щоб досягти успіху в просуванні бренду за допомогою Instagram? Головне, не варто сліпо дотримуватися статистики – а раптом вона бреше?

Давайте аналізувати. Об'єктивна експертна оцінка, теорія та практичні знання обов'язково приведуть, якщо не до «золотої формули», то точно до істини і, як наслідок, до успіху.

Отже, приступаємо.

Негласні табу для постінгу в Instagram

Незалежно від сфери діяльності, існує кілька правил, які є актуальними для всіх користувачів, які розвивають свій бізнес у Instagram.

  1. Не можна надовго пропадати з ефіру – з'являйтеся щонайменше кілька разів на тиждень.
  2. Помилкою є надмірна активність у вигляді постінгу по кілька разів на день, щодня.
  3. Не варто розміщувати публікації зарано чи навпаки, дуже пізно – вони розцінюються аудиторією як нав'язливі або, навпаки, залишаються для більшості «невидимими».
Негласні табу для постінгу в Інстаграм

Оптимальна частота постів або робимо «стрічку» робочої

Тільки грамотно складений графік публікацій сприяє залученню та фокусуванню уваги читачів, представників ЦА, потенційних покупців вашого товару/послуги.

Правило 1. Існує пряма залежність розкладу від тематичного спрямування поданої інформації.

Наведемо приклади найбільш затребуваних тем.

  • Інформаційний/новинний пост краще розміщувати:
  1. щодня, з ранку, до 9:00, коли значний відсоток аудиторії прокидається, знаходиться по дорозі на роботу або насолоджується ранковою кавою в офісі. Це час, коли читачі готові до сприйняття інформації;
  2. щодня, в міру актуальності появи інформації, але краще в обідню пору або вже після 18:00.
  • Рекламний пост буде актуальним:

у будь-який період світлого часу доби, нехай він буде регулярним, але не частіше разу на тиждень, щоб не дратувати читачів – саме така реакція найчастіше виникає у відповідь на часту та пряму заяву про продукт.

Оптимальна частота постів або робимо
  • Туризм та подорожі

За спостереженнями туроператорів у всьому світі, інформацією розважального характеру та відпочинку читачі максимально активно цікавляться у період з 11-13:00.

  • Для публікацій на «вічні» теми (психологічні/соціально-побутові питання) підійде:

друга половина дня, коли аудиторії хочеться відволіктися, поринути у світ просторових роздумів та душевних пошуків. І не слід поспішати з кожною публікацією – дайте користувачам час на обговорення і лише тоді подайте наступне.

Правило 2. Календарний план для постінгу

Для наочності та систематизації публікацій важливо сформувати календар, згідно з яким здійснюватимуться розміщення. Це дозволить відстежувати та регулювати активність саме вашої цільової аудиторії.

Правило 3. Балансування на межі привабливості та настирливості

Як ми вже згадували, максимально ефективний час розміщення в Instagram завжди спирається на:

  • інтереси ЦА,
  • характер/формат публікацій,
  • інсайти облікового запису і т.п.

Секрети таймінгу для постінгу в Instagram

Еволюція кожної соціальної мережі відбувається з урахуванням низки особливостей. Розбираючи правила постінгу в Instagram важливо докладніше зупинитися на деяких нюансах:

  • Не варто чітко дотримуватись розкладу – час з :00 хвилин не актуальний для Instagram. Дозволяйте собі якусь хвилинну вільність при постінгу, а саме: розміщуйте публікації без п'яти хвилин або в чверть. . Ну ви зрозуміли.
  • Нижчий рівень активності в Instagram спостерігається в період 15:00-16:00. Тим не менш, на вечір після 18:00 припадає піковий час перегляду публікацій – охоплення збільшується у рази. Таку практику використовують найпопулярніші бренди, розміщуючи 1 пост/день лише у робочі дні. Спробуйте і ви. Розмістіть відео, зображення або доповніть фото текстом у зазначений період і переконайтеся, що це спостереження.
Секрети таймінгу для постінгу в Instagram

Підіб'ємо підсумки

Ось тільки мала частина інформації про час постінгу в соціально соціальній мережі Instagram, яка активно розвивається, заснована на аналітичних поглядах вітчизняних і зарубіжних SMM експертів, особистих спостереженнях і практичних навичках. Але, як кажуть «один здобутий досвід важливіший за сім мудрих повчань», тому бажаємо вашому бізнесу вдосконалюватися, йти власним шляхом у питаннях просування, уникаючи «шишок» завдяки нашим експертним статтям.

Якщо залишилися питання – фахівці нашої компанії завжди готові привести до успіху Ваш бізнес-аккаунт у Instagram.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу