Таргетована реклама– реклама у соціальних мережах (Facebook, Instagram, VK, LinkedIn). Особливість даного типу реклами в тому, що оголошення показуються користувачам, які відповідають вибраним параметрам. Такими характеристиками можуть бути: інтереси, поведінки онлайн, вказана інформація у профілі користувача (посада, вік, місце проживання тощо).
Цілі: збільшення кількості трафіку на сайт, збільшення кількості заявок (лідів), просування сторінки компанії у соціальних мережах, брендинг, комунікація з потенційними клієнтами.
Формати оголошень: текстово-графічні та відео (можуть відрізнятися залежно від обраної мережі та місця показів).
Терміни: від 3-х до 5-ти днів створення рекламної кампанії.
Переваги таргетованої реклами: підходить не тільки для рекламодавців у яких є сайт, але й для тих, у кого сайту немає або його якість залишає бажати кращого. Щоб отримувати ліди, достатньо мати бізнес сторінку в соціальній мережі.