Київ
Українська

Налаштування таргетованої реклами

Таргетована реклама – це можливість просувати бренд чи продукт за рахунок демонстрації рекламних оголошень конкретному колу користувачів, які відповідають заданим параметрам: стать, вік, локація, рівень доходу, сімейний стан, інтереси.

 Таргетована реклама є ефективним маркетинговим інструментом, спрямованим на певний сегмент аудиторії.
Цілі таргетованої реклами: залучення нової цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду, тестування попиту, прискорене знайомство користувачів із продуктом, мотивація та аудиторії до корисної дії – перейти на сайт/сторінку до соцмережі та інші.
Область застосування таргету: соціальні мережі, пошукові системи, контекстна реклама, банери, додатки.
Структура оголошень: банери та відео (можливі відмінності в залежності від вибраних мереж та місць показів).
Переваги таргету: ідеально підходить для товарів, які купують не за запитом, а за потребою, інтересами чи бажанням. Допомагає отримувати ліди за наявності сайту, а також ефективний для рекламодавців, які мають тільки бізнес сторінку в будь-якій соціальній мережі.
Замовити таргетовану рекламу для ефективного просування вашого продукту. Підвищте свою видимість та досягніть цільової аудиторії з точно налаштованою рекламною кампанією.
Дізнайтесь вартість, терміни та перелік робіт для вашого проекту
або
Заповнити бриф

БАЗОВІ ЕТАПИ НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ

таргет реклама
Формуємо цілі та оцінюємо дані рекламної кампанії
  • Визначаємо сильні та слабкі показники.
  • Шукаємо можливості удосконалити бізнес-процеси.
  • Плануємо та вибудовуємо стратегію.
  • Визначаємо цілі, завдання та намічаємо шляхи реалізації запланованого.
таргетована реклама
Вивчаємо бізнес клієнта та його конкурентів
  • Аналізуємо попередні рекламні кампанії.
  • Збираємо дані про ринкову динаміку.
  • Вивчаємо стратегії, бізнес-процеси, продукти конкурентів з оцінкою їх мінусів та переваг.
таргет реклама
Визначаємо цільову аудиторію
  • Аналізуємо соціальні відмінності: демографічні показники, освіту, хобі, потреби тощо.
  • Складаємо портрет представника цільової аудиторії.
таргетована реклама
Створюємо рекламний кабінет та встановлюємо піксель
  • Налаштовуємо цільові дії, які фіксуватиме піксель.
  • Аналізуємо сайт/сторінку для визначення дій користувачів, які мають фіксуватись.
  • Встановлюємо додатковий HTML-код на сайті/у рекламній системі.
таргетована реклама ціна
Налаштовуємо та готуємо кампанію до запуску
  • Займаємось розробкою стратегій.
  • Плануємо запуск.
  • Оцінюємо потенційну аудиторію.
  • Визначаємо відповідні інструменти просування.
реклама в інстаграмі ціни
Запускаємо та оптимізуємо рекламні кампанії
  • Створюємо креативи.
  • Займаємось налаштуванням рекламних стратегій.
  • Налаштовуємо рекламні оголошення.
  • Моніторимо цільові показники.

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ

TARGET GOAL
Таргетована реклама на 1 або 2 цілі на вибір
  • впізнаваність бренду та охоплення
  • трафік - залучення користувачів на сайт;
  • залучення - взаємодія з публікаціями, підписки, повідомлення;
  • лідогенерація – клієнт залишає заявку у формі, без переходу на сайт;
  • повідомлення - отримання заявок через Messenger, Instagram та WhatsApp)
Комісія: 25% від бюджету, але не менше 125 у.о.
ПОПУЛЯРНИЙ
TARGET CONVERS
Таргетована реклама на 2 цілі на вибір + конверсія
  • додавання товару в кошик, здійснення покупки
  • оформлення передплати
  • мотивування досягнення інших цілей на вашому сайті








Комісія: 25% від бюджету, але не менше 175 у.о.
TARGET SELL
Збільшення продажів товарів та послуг з каталогу (підходить для інтернет магазинів незалежно від кількості товарів)













Комісія: від 200 у.о.

TARGET APP
Встановлення мобільної програми
  • встановлення мобільної програми
  • події в мобільному додатку
  • збільшення установок програми та взаємодій з ним







Комісія:
1 платформа – 250 у.о.
2 платформи – 500 у.о.
* Ціни зазначені в умовних одиницях, так як на кожному ринку ми працюємо тільки в національній валюті країни.

Цілі таргетованої реклами:

Мета Результат
Залучення нових клієнтів Досягнення потенційних клієнтів, які можуть не знати про продукт або послугу
Збільшення продажів Спонукання цільової аудиторії до купівлі товарів або послуг
Підвищення брендової відомості Підвищення рівня обізнаності про бренд серед цільової аудиторії.
Збір даних про користувачів Збір інформації про поведінку, переваги і реакції користувачів для оптимізації майбутніх кампаній
Підвищення лояльності клієнтів Стимулювання повторних покупок та підтримка стійкого інтересу до бренду серед існуючих клієнтів
Продажу запасів Швидке збуття товарів, що залишились у великій кількості або тих, що застарівають.
Просування нових продуктів Введення на ринок нових товарів чи послуг і створення інтересу до них
Залучення трафіку на веб-сайт Збільшення кількості відвідувачів веб-сайту для підвищення продажів чи підвищення обізнаності про бренд
Розширення географії продажів Вихід на нові ринки або збільшення присутності в уже існуючих географічних регіонах
Збільшення взаємодії Залучення аудиторії до активної взаємодії з брендом через соціальні мережі, вебсайти тощо

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТУ

налаштування реклами
Період Кампанії
Вартість таргетованої реклами залежить від тривалості рекламної кампанії. Чим довша тривалість кампанії, тим вищою є вартість: рекламний бюджет має бути розподілений на більш тривалий період, а попит на рекламу зростає. Нижча вартість коротких кампаній обумовлена можливістю рекламодавців купувати більш дешеву рекламу протягом певного періоду часу.

ОБЛАСТЬ ОХОПЛЕННЯ РЕКЛАМИ
На вартість реклами, що таргетується, істотно впливає вибір регіону. Ціна рекламної кампанії залежить від географічної локації, що вона охоплює.
КОНКУРЕНТНЕ РИНКОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Успішна рекламна кампанія вимагає врахування конкурентного простору цільового регіону, запити та особливості ринків, що цікавлять. Ціна реклами зростає паралельно із збільшенням кількості конкурентів у вибраній галузі.

ЧАС ПОКАЗУ
Критерій, від якого залежить ціна рекламного повідомлення: аудиторія більша у певний час доби. Враховуючи ці фактори, рекламодавці можуть ефективно використовувати їх у стратегічному плануванні рекламної кампанії.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ТАРГЕТУ

Як коротко і зрозуміло описати таргетовану рекламу?

Таргетована реклама є ефективним засобом просування в соціальних мережах та пошуковиках. Її головна характеристика – прицільна спрямованість на користувачів з конкретними інтересами та потребами, релевантними бренду або продукту, що просувається. Основа таргетованої реклами полягає в аналізі даних, який дозволяє налаштовувати рекламу для конкретних груп споживачів.

Які основні кроки при налаштуванні рекламної реклами?

Важливо дотримання послідовності наступних етапів: вибрати мету та визначити сегмент своєї цільової групи споживачів; створити оголошення та рекламний контент, встановити тип таргету (локальний, за інтересами, тематичний та інші), вказати майданчики для рекламних показів, визначити бюджет та контролювати результати, аналізувати ефективність, бути готовим до перегляду чи оновлення плану кампанії.

Види та місця показів таргетованої реклами?

Різновиди таргетованої реклами: за часом, соціально-демографічна, географічна, локальна, за інтересами. Таргетована реклама адаптується до потреб споживачів і може розміщуватися на різних платформах, включаючи соцмережі, форуми та блоги.Такий підхід – це забезпечення високої видимості рекламних оголошень та максимальної продуктивності кампанії.

Який бюджет потрібен на таргетовану рекламу?

Під час формування ціни на таргетовану рекламу враховуються: тематика та період тривалості кампанії, вибір регіону та часу показів та рівень конкуренції.

Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу