Вигляд робіт | Інстаграм | Інстаграм + Facebook |
---|---|---|
Створення спільноти | 10 y.e. | 20 y.e. |
Створення та наповнення (до 50 фото + до 3 відео), стандарт | 40 y.e. | 60 y.e. |
Створення та наповнення (до 50 фото + до 3 відео) + індивідуальний дизайн | індивідуально | |
Адміністрація | 160 y.e. | 250 y.e. |
Написання постів для спільноти (новини, розважальний контент у т.ч. фото та відео (відпімізація), опитування, статті, акції тощо) | від 120 y.e. | від 145 y.e. |
Просування за допомогою таргетованої реклами | 25% від бюджету (але не менше 100 y.e.) |
Щоб кампанія була успішною, її необхідно постійно розвивати – розширювати цільову аудиторію та просувати бізнес на різних торгових майданчиках. Реклама в інстаграм в Україні сприятливо вплине на розвиток Вашого бізнесу та підвищує поінформованість про бренд.
Інстаграм - це «молода» соціальна платформа, і його користувачів збільшується щодня. Саме тому Інстаграм просування – це те, чим не варто нехтувати.
Популярність Інстаграма - програми для обміну картинками, фотографіями та короткими відео з характерними рисами соціальної мережі, зростає з кожним днем. Ще вчора основним відсотком користувачів вважалася молодіжна група, а сьогодні це ефективний майданчик для просування бізнесу, де аудиторія перевищує 450 млн користувачів.
Розповсюдження мультимедійних оголошень, для яких вибрано особливий формат (зображення, слайди, відеоролики) та підготовлені для аудиторії, яка відповідає критеріям, заданим рекламодавцем відповідно до напряму його бізнесу.
Дослідження багатьох міжнародних спеціалізованих IT компаній, як, наприклад, Kenshoo, визнають користувачів цієї соцмережі в 2,5 рази активнішими при взаємодії з рекламою товарів та послуг в Інтернеті.
Комерційна компанія, яка робить ставку на просування в Інстаграм своїх проектів, отримує прибуткове співвідношення конверсій та фінансових інвестицій завдяки запуску реклами, що таргетує (офіційному інструменту просування товару або послуги в мережі).
заклади громадського харчування (бари, ресторани, кафе, служби доставки, кондитерські та ін.);
об'єкти торгівлі (оффлайн та інтернет-магазини різного напряму для представників різних вікових груп);
представники сфери послуг (студії декору, компанії з виготовлення/продажу різних груп товарів; медичні центри, івент-агентства, салони, друкарні, кредитно-фінансові установи, нотаріальні контори та юридичні консультанти, ріелтори тощо)
туристичні оператори;
представники державних та комерційних компаній;
особи, які роблять ставку на підвищення впізнаваності та популяризацію свого імені.
Уявляєте новий товар чи послугу? Організовуєте запуск заходу? Для збільшення охоплення, популяризації продукту та розширення ефективності рекламної кампанії будь-якому бренду, який готовий надати цільовій аудиторії інформацію, доповнену гідним візуальним контентом, слід замовити просування в Інстаграм.
Просування Інстаграм передбачає комплексний підхід, реалізація якого відбувається у кілька етапів.
Визначити та розбити аудиторію потенційних споживачів на групи відповідно до подібних запитів.
Запустити рекламну кампанію.
Провести моніторинг (A/B тестування), щоб відсіяти неефективні оголошення та оптимізувати ті, які забезпечують високий рівень конверсії.
Регулярна підтримка/ведення проекту з просування бренду.
Як і для переважної кількості продуктів у IT сфері, тут немає єдиної ціни. Існують певні критерії, які є визначальними для формування загальної фінансової картини при складанні плану видатків:
характеристика потенційного покупця;
специфіка бізнесу рекламодавця;
відповідність пропозиції запитам цільової аудиторії;
запуск таргетованої реклами;
завдання кампанії просування тощо.
Кожен проект передбачає індивідуальну стратегію, відповідно, і обсяг інвестицій. Актуальні ціни на просування облікового запису в Інстаграм допоможуть розрахувати фахівці Групи IT компаній WebMate.
Бажання знизити рекламні витрати, змушує багатьох рекламодавців скорочувати перелік послуг із просування бренду у мережі. Ось аргументи на користь таргетованої реклами, від запуску якої не варто відмовлятися:
Ефективність реклами
Навіть невеликий бюджет стане вигідною інвестицією і дозволить вже на стадії запуску проекту охопити максимальну кількість користувачів релевантної групи, що дозволить якнайшвидше почати продавати свій товар або послугу.
Цільова аудиторія
Точкова робота з представниками цільової аудиторії (вибір статі, належність вікової групи, географічне розташування, сферу інтересів, активність тощо), що дозволяє раціонально використати бюджет, запланований на рекламу проекту.
Довговічність
Стабілізація отриманого результату на тривалий період виключає необхідність частого втручання у структуру та контент оголошень (оновлення текстів, зображень, відеоряду).
Терміни запуску
Таргетована реклама в Інстаграмі може бути налаштована в максимально стислий термін, і вже за лічені дні почати приносити користь рекламодавцю.
Масштаб
Збільшення бюджету дозволяє активувати більше інструментів та звузити параметри пошуку, тим самим посилити результат у процесі привернення уваги цільового покупця до свого бренду.
Можливість стати помітним серед конкурентів.
Доступ до розширеної аналітики.
Рекламодавець отримує можливість оцінити кожне рекламне оголошення окремо. Отримання статистичних даних щодо ЦА та оголошень дозволяє у разі потреби провести своєчасну «роботу над помилками».
Формування розширеної клієнтської бази.
Дані кожного відвідувача профілю поповнюють базу даних соцмережі Facebook, що є перевагою для запуску нової рекламної кампанії.
Цікавить поступ в Інстаграм - Києві? Одним із напрямків діяльності Групи IT компаній WebMate є просування брендів у мережі. Спеціалісти швидко та грамотно підберуть стратегію будь-якої складності, щоб допомогти Вам реалізувати амбітні плани розвитку бізнесу. Співпраця з нами це:
висока якість робіт;
пропозиція конкурентних цін;
індивідуальне рішення кожного проекту.
Ми допоможемо брендам заявити про себе і привернути увагу аудиторії соціальної мережі Казахстану, що стрімко зростає, яка є лідером за кількістю компаній, що підписалися на бізнес-аккаунти.