Зміст статті:
Таргетована, тобто цільова реклама в соціальній мережі Facebook допомагає бізнесу охопити аудиторію, яка вже є зацікавленою в продукті, який він пропонує. Розширені можливості таргетингу дають шанс брендам піти ще далі — взаємодіяти з користувачами, які вже проявляли зацікавленість у товарах або послугах і демонстрували готовність реалізувати корисні дії, наприклад, робити покупки.
Мета просування. Декілька типів реклами для демонстрації продукту користувачам. Ціль реклами має бути відповідною до ключового меседжу звернення. В мережі Facebook є можливість до просування:
Бюджет. Розрахунок вартості рекламної кампанії на платформі Facebook має наступну структуру:
Цільова аудиторія. Вибір і збір цільової аудиторії можливий за використання наступних інструментів:
Підготовка контенту — текст і зображення. Створення посту з додаванням віжуалів має ґрунтуватися не тільки на тематиці і цілях бізнесу, але й на вимогах Facebook до реклами. Наприклад:
Процес налаштування таргетованої рекламної кампанії на платформі Facebook — це складна багатоетапна робота. Для успіху просування продукту потрібні професіоналізм і досвід: виконувати тільки алгоритм дій, інструкції — цього недостатньо. Помилки в налаштуванні негативно відображаються на бюджеті і результатах.
Важливо знати нюанси роботи на платформі, слідкувати за трендами, своєчасно отримувати аналітику, реагувати на зміни і оновлення.
Довіряйте налаштування реклами експертам WebMate — Ваші ідеї з просування стануть реальністю.