Київ
Українська
Можливості цільової реклами в Facebook

Можливості цільової реклами в Facebook

Давайте розберемося, які особливості реклами у Facebook:

  1. Охоплення аудиторії залежить не тільки від бюджету. В аукціоні також враховується якість та актуальність реклами.
  2. Через Facebook можна проводити рекламні кампанії в Instagram.
  3. Інтерфейс Facebook часто оновлюється, що дозволяє використовувати нові можливості для рекламування товару.
  4. Facebook знає про своїх користувачів практично все, що дозволяє налаштовувати таргетовану рекламу, враховуючи такі налаштування, як вік, місто, сімейний стан, інтереси, хобі , освіта.
  5. Ви можете створювати декілька аудиторій, показуючи кожній з них певний тип контенту та встановлюючи різний бюджет показу.

Процес створення таргетованої реклами в Facebook включає такі етапи:

Вибір мети просування.

Залежно від цілей Вашого звернення, Ви можете вибрати вид реклами, яка буде відображатися користувачам. Facebook надає можливість просувати написані пости, створювати рекламу з посиланням на сайт, просувати сторінку з метою збільшення числа передплатників.

Створення маркетингового плану.

Цей етап включає визначення цільової аудиторії, створення концепції та основної ідеї рекламного повідомлення, планування способів аналізу результатів.

Бюджет рекламної кампанії.

Існує денний бюджет (сума грошей, яку Ви плануєте витратити протягом дня) та бюджет на весь термін дії (сума, яку Ви готові витратити протягом терміну рекламної кампанії) .

Вибір цільової аудиторії.

Зібрати цільову аудиторію можна за допомогою ретаргетингу, використовуючи пікселі Facebook, які встановлюються на сайті замовника з метою відстеження трафіку, або на основі демографічних та особистих даних: стать, вік, місто, мова, сімейний стан, інтереси, хобі, освіта, робота.

Написання тексту та підбір картинки.

Пам'ятайте про вимоги Facebook до рекламних матеріалів. Використовуйте якісні ілюстрації, які відображатимуть найважливіші властивості Вашого товару, та не забувайте, що текст має містити заклик до дії.

З першого погляду, налаштування таргетованої рекламної кампанії в Facebook – справа нехитра. Але помилки у виборі цільової аудиторії, виду реклами та розподілі бюджету нестимуть у себе непотрібні витрати. Саме тому дуже важливо довірити налаштування реклами професіоналам із досвідом, які втілять Ваші ідеї у реальність.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо лише перевірені та ефективні інструменти, які збільшують окупність інвестицій у рекламу та прибутковість бізнесу.
Оперативність
Ваші запити та дзвінки не залишаються поза увагою та обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює тільки на відкритих облікових записах, що дає Вам можливість спостерігати за проектом в режимі реального часу.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу