Київ
Українська
Таргетована реклама у Facebook: Ключ до успіху

Таргетована реклама у Facebook: Ключ до успіху

Зміст статті:

  1. Про таргетовану рекламу в Facebook. Особливості і можливості
  2. Характерні критерії реклами на платформі Facebook:
  3. Етапи створення таргетованої реклами в Facebook
  4. Маркетинговий план. На цьому етапі бізнес:
  5. Підсумуємо

Про таргетовану рекламу в Facebook. Особливості і можливості

Таргетована, тобто цільова реклама в соціальній мережі Facebook допомагає бізнесу охопити аудиторію, яка вже є зацікавленою в продукті, який він пропонує. Розширені можливості таргетингу дають шанс брендам піти ще далі — взаємодіяти з користувачами, які вже проявляли зацікавленість у товарах або послугах і демонстрували готовність реалізувати корисні дії, наприклад, робити покупки.

Характерні критерії реклами на платформі Facebook:

  1. Залежність охоплення аудиторії від ряду критеріїв: бюджет, якість і актуальність рекламного оголошення .
  2. Можливість реалізувати рекламні кампанії в Instagram через Facebook.
  3. Розширення можливостей для рекламодавців через регулярні оновлення інтерфейсу Facebook.
  4. Широка і максимально повна база даних про користувачів Facebook, як вік, локація, інтереси тощо, це можливість для рекламодавців запровадити максимально точне налаштування таргетованої реклами.
  5. Доступ до створення під час рекламної кампанії більше однієї аудиторії з демонстрацією певного типу контенту, встановленням різного бюджету показів.

Етапи створення таргетованої реклами в Facebook

Мета просування. Декілька типів реклами для демонстрації продукту користувачам. Ціль реклами має бути відповідною до ключового меседжу звернення. В мережі Facebook є можливість до просування:

  • текстових публікацій;
  • створення реклами з посиланням на сайт;
  • просування сторінки за для збільшення аудиторії підписників, клієнтів.

Маркетинговий план. На цьому етапі бізнес:

  • визначає цільову аудиторію;
  • формує концепцію;
  • генерує основну ідею рекламного оголошення;
  • оцінює методи аналізу результатів.

Бюджет. Розрахунок вартості рекламної кампанії на платформі Facebook має наступну структуру:

  • Денний бюджет. Це сума, запланована на добу реалізації кампанії.
  • На повний термін дії рекламного періоду. Об’єм фінансування, запланований на загальний термін рекламної кампанії.

Цільова аудиторія. Вибір і збір цільової аудиторії можливий за використання наступних інструментів:

  • ретаргетинг;
  • пікселі Facebook, інстальовані на сайті рекламодавця: дозволяють відстежувати трафік;
  • дані потенційних клієнтів — персональні та демографічні: стать, вік, локація, інтереси, освіта тощо.

Підготовка контенту — текст і зображення. Створення посту з додаванням віжуалів має ґрунтуватися не тільки на тематиці і цілях бізнесу, але й на вимогах Facebook до реклами. Наприклад:

  • ілюстрації  — якість, точність відображення ключових властивостей продукту;
  • текст  — заклик до дії, ключові слова тощо.

Підсумуємо

Процес налаштування таргетованої рекламної кампанії на платформі Facebook — це складна багатоетапна робота. Для успіху просування продукту потрібні професіоналізм і досвід: виконувати тільки алгоритм дій, інструкції — цього недостатньо. Помилки в налаштуванні негативно відображаються на бюджеті і результатах.

Важливо знати нюанси роботи на платформі, слідкувати за трендами, своєчасно отримувати аналітику, реагувати на зміни і оновлення.

Довіряйте налаштування реклами експертам WebMate   — Ваші ідеї з просування стануть реальністю.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу