Давайте розберемося, які особливості реклами у Facebook:
Процес створення таргетованої реклами в Facebook включає такі етапи:
Залежно від цілей Вашого звернення, Ви можете вибрати вид реклами, яка буде відображатися користувачам. Facebook надає можливість просувати написані пости, створювати рекламу з посиланням на сайт, просувати сторінку з метою збільшення числа передплатників.
Цей етап включає визначення цільової аудиторії, створення концепції та основної ідеї рекламного повідомлення, планування способів аналізу результатів.
Існує денний бюджет (сума грошей, яку Ви плануєте витратити протягом дня) та бюджет на весь термін дії (сума, яку Ви готові витратити протягом терміну рекламної кампанії) .
Зібрати цільову аудиторію можна за допомогою ретаргетингу, використовуючи пікселі Facebook, які встановлюються на сайті замовника з метою відстеження трафіку, або на основі демографічних та особистих даних: стать, вік, місто, мова, сімейний стан, інтереси, хобі, освіта, робота.
Пам'ятайте про вимоги Facebook до рекламних матеріалів. Використовуйте якісні ілюстрації, які відображатимуть найважливіші властивості Вашого товару, та не забувайте, що текст має містити заклик до дії.
З першого погляду, налаштування таргетованої рекламної кампанії в Facebook – справа нехитра. Але помилки у виборі цільової аудиторії, виду реклами та розподілі бюджету нестимуть у себе непотрібні витрати. Саме тому дуже важливо довірити налаштування реклами професіоналам із досвідом, які втілять Ваші ідеї у реальність.