Київ
Українська
Витягніть максимум з LinkedIn

Витягніть максимум з LinkedIn

Топ-5 ефективних стратегій

Що для вас є соціальна мережа? Навряд це Інтернет-платформа, яка використовується виключно для спілкування з близькими людьми, як це було кілька років тому. Можливо, деякі соціальні. мережі, такі як Facebook та Instagram, наприклад, є невід'ємною частиною Вашого бізнесу та особистого спілкування, а що скажете про LinkedIn?

 Для сучасної ділової людини бути учасником щодо нового ефективного засобу віртуальної комунікації в бізнес-середовищі вважається must have. Як же не загубитися серед мільйонів користувачів та подати себе з максимально вигідного боку?

Слідування ряду ефективних базових стратегій при створенні персонального профілю, який презентує Вас, як експерта високого рівня у своїй галузі, дозволить отримати перевагу та зайняти лідируючі позиції серед більшості користувачів LinkedIn.

Як вичавити максимум з Linkedin - фото 2

Отже, приступимо.

  1. Заповнення особистого профілю

Правильно сформулюйте перше враження. З особливою ретельністю підійдіть до вибору та розміщення:

  • фотографії,
  • контактних даних,
  • кожного пункту розділу «Основне меню»

Головний принцип – орієнтація на ЦА. Це може бути роботодавець чи потенційний покупець.

Профіль LinkedIn може повністю замінити резюме. Зараз багато сучасних компаній все рідше запитують CV претендента, оскільки звертаються до його профілю в соціальних мережах. Чим докладніше буде надана інформація, тим швидше Ви витягнете свій «щасливий квиток» у світ бізнесу та стрімкого кар'єрного зростання. Соціальна мережа LinkedIn створена для того, щоб полегшити процедуру пошуку, а також скоротити час та відстань між роботодавцем та спеціалістом.

Як вичавити максимум з Linkedin - фото 3

Не забуваємо, що LinkedIn – це не лише майданчик, створений для зустрічей роботодавців та співробітників. Це також повноцінне місце для пошуку бізнес-партнерів або потенційних покупців продукту (товару/послуги). Блискуче заповнення профілю стане чудовою рекламою, дозволить підвищити професійний інтерес аудиторії до Вас, як до фахівця або безпосереднього представника бренду.

Після створення профілю, не варто забувати про його існування – регулярно додавання інформації про професійні досягнення, новий досвід лише додасть Вам балів в очах аудиторії.

Статистика: профіль з фото, зі згадуванням сфери діяльності або професійних інтересів збільшує популярність облікового запису в кілька разів!

2.Більше контактів – вища популярність

LinkedIn із підвищеною увагою відноситься до розділу «Контакти». Значення синхронізації контактів персональної електронної поштової скриньки, а також книги телефонних номерів це:

  • підвищення популярності,
  • приріст числа професійних зв'язків.

Іншими словами, буде збільшено KPI-метрику соцмережі LinkedIn, а пошук роботи чи клієнтів стане максимально ефективним.

Как выжать максимум из Linkedin - фото 4
Нарощувати контакти можна за рахунок щоденного додавання до трьох десятків передплатників з розділу "Люди, яких ви можете знати".

Рада: Для представників бізнесу рекомендується зареєструвати своїх співробітників у мережі з подальшим створенням групи. Цей метод забезпечує органічне підвищення іміджу серед користувачів LinkedIn.

3. LinkedIn вітає своєчасну активність

Рейтинг профілю піднімають цікаві профільні публікації, які перетинаються із професійною сферою автора.

Якщо у Fb або Instagram бути активним означає нагадувати про себе щоденними постами та stories, переважно, розміщеними на вихідних, або в неробочі години протягом тижня, то LinkedIn віддає перевагу якості контенту його кількості з акцентом на постінг у робочі дні.

Який він, лідер думок LinkedIn?

Не думайте, що для «зірки» зазначеної соціальної мережі достатньо скласти вдалий контент-план, писати тексти, що «чіпляють», знати, коли постити і з якою частотою це робити.

Потрібні знання та сміливість продемонструвати свою експертність, а саме:

  • приймайте участь у дискусіях.

Робити це потрібно на персональній сторінці та у стрічках передплатників із подібною сферою інтересів.

  • частіше використовувати посилання.

За наявності посилань на постах аудиторія виявляє підвищений інтерес, затребуваність збільшується на 50%.

Как выжать максимум из Linkedin - фото 5

Пам'ятка: Виявляючи активність, пам'ятайте: LinkedIn негативно ставиться до спаму та нав'язливості.

4. Оптимізуйте профіль і завжди на крок попереду конкурентів

Для успіху у соціальних мережах важливо оптимізувати свій профіль для пошукових систем, використовуючи базові кейси SEO. Йдеться про моніторинг ключових слів, які мають відповідати обраній сфері інтересів, за допомогою платних та безкоштовних інструментів, найбільш популярні з яких:

  • Key Collector (платний, спеціалізований майданчик)
  • Serpstat (безкоштовний сервіс, але з лімітованим обсягом перевірок);
  • Yandex Wordstat (безкоштовний інструмент).

Результат: максимально точне визначення своєї ЦА, зростання потенційного охоплення.

5.Добивайтесь Endorse/Схвалення своїх передплатників

Рівень профілю в LinkedIn визначається значним для соцмережі показником - Endorse (англ. - схвалення), який вказує на ступінь визнання навичок користувача іншими передплатниками.

Оцінка навичок/досвіду та інших характеристик виставляється знаком «+», вказаним у меню. Фотографії кожного, хто поставив цей маркер, відображається поряд із відповідною областю, дозволяючи побачити, хто бере участь в оцінюванні.

Рекомендація: Рекламуйте власні навички через увагу до інших. Найчастіше заохочуйте навички своїх передплатників та отримайте у відповідь їх схвалення, підвищуючи лояльність до власної сторінки, зокрема, що позитивно позначиться на професійному рейтингу профілю в цілому.

Як вичавити максимум з Linkedin - фото 6 Бонусна пропозиція

Прискорити процес допоможуть фахівці та придбання облікового запису «Преміум» з розширеними можливостями подальшого просування профілю.

  • демонстрація облікового запису кожному учаснику платформи;
  • дані про всіх відвідувачів сторінки з відкритим доступом до їх профілів;
  • зростання кількості пошукових фільтрів;
  • доступ до максимальної кількості папок, які приховані в органайзері профайлів.

Висновок

Запасіться терпінням – для досягнення успіху потрібен час. Формуйте свій імідж у LinkedIn грамотно, покроково дотримуючись базових стратегій та професійних лайфхаків, щоб досягти успіху в умовах взаємодії з платформою, яка допомагає налагодити міцні професійні зв'язки.

Прислухайтеся до наших експертних рекомендацій і просування Вашого профілю в LinkedIn стане максимально ефективним.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу