Що для вас є соціальна мережа? Навряд це Інтернет-платформа, яка використовується виключно для спілкування з близькими людьми, як це було кілька років тому. Можливо, деякі соціальні. мережі, такі як Facebook та Instagram, наприклад, є невід'ємною частиною Вашого бізнесу та особистого спілкування, а що скажете про LinkedIn?
Для сучасної ділової людини бути учасником щодо нового ефективного засобу віртуальної комунікації в бізнес-середовищі вважається must have. Як же не загубитися серед мільйонів користувачів та подати себе з максимально вигідного боку?
Слідування ряду ефективних базових стратегій при створенні персонального профілю, який презентує Вас, як експерта високого рівня у своїй галузі, дозволить отримати перевагу та зайняти лідируючі позиції серед більшості користувачів LinkedIn.
Отже, приступимо.
Правильно сформулюйте перше враження. З особливою ретельністю підійдіть до вибору та розміщення:
Головний принцип – орієнтація на ЦА. Це може бути роботодавець чи потенційний покупець.
Профіль LinkedIn може повністю замінити резюме. Зараз багато сучасних компаній все рідше запитують CV претендента, оскільки звертаються до його профілю в соціальних мережах. Чим докладніше буде надана інформація, тим швидше Ви витягнете свій «щасливий квиток» у світ бізнесу та стрімкого кар'єрного зростання. Соціальна мережа LinkedIn створена для того, щоб полегшити процедуру пошуку, а також скоротити час та відстань між роботодавцем та спеціалістом.
Не забуваємо, що LinkedIn – це не лише майданчик, створений для зустрічей роботодавців та співробітників. Це також повноцінне місце для пошуку бізнес-партнерів або потенційних покупців продукту (товару/послуги). Блискуче заповнення профілю стане чудовою рекламою, дозволить підвищити професійний інтерес аудиторії до Вас, як до фахівця або безпосереднього представника бренду.
Після створення профілю, не варто забувати про його існування – регулярно додавання інформації про професійні досягнення, новий досвід лише додасть Вам балів в очах аудиторії.
Статистика: профіль з фото, зі згадуванням сфери діяльності або професійних інтересів збільшує популярність облікового запису в кілька разів!
LinkedIn із підвищеною увагою відноситься до розділу «Контакти». Значення синхронізації контактів персональної електронної поштової скриньки, а також книги телефонних номерів це:
Іншими словами, буде збільшено KPI-метрику соцмережі LinkedIn, а пошук роботи чи клієнтів стане максимально ефективним.
Нарощувати контакти можна за рахунок щоденного додавання до трьох десятків передплатників з розділу "Люди, яких ви можете знати".
Рада: Для представників бізнесу рекомендується зареєструвати своїх співробітників у мережі з подальшим створенням групи. Цей метод забезпечує органічне підвищення іміджу серед користувачів LinkedIn.
Рейтинг профілю піднімають цікаві профільні публікації, які перетинаються із професійною сферою автора.
Якщо у Fb або Instagram бути активним означає нагадувати про себе щоденними постами та stories, переважно, розміщеними на вихідних, або в неробочі години протягом тижня, то LinkedIn віддає перевагу якості контенту його кількості з акцентом на постінг у робочі дні.
Який він, лідер думок LinkedIn?
Не думайте, що для «зірки» зазначеної соціальної мережі достатньо скласти вдалий контент-план, писати тексти, що «чіпляють», знати, коли постити і з якою частотою це робити.
Потрібні знання та сміливість продемонструвати свою експертність, а саме:
Робити це потрібно на персональній сторінці та у стрічках передплатників із подібною сферою інтересів.
За наявності посилань на постах аудиторія виявляє підвищений інтерес, затребуваність збільшується на 50%.
Пам'ятка: Виявляючи активність, пам'ятайте: LinkedIn негативно ставиться до спаму та нав'язливості.
Для успіху у соціальних мережах важливо оптимізувати свій профіль для пошукових систем, використовуючи базові кейси SEO. Йдеться про моніторинг ключових слів, які мають відповідати обраній сфері інтересів, за допомогою платних та безкоштовних інструментів, найбільш популярні з яких:
Результат: максимально точне визначення своєї ЦА, зростання потенційного охоплення.
Рівень профілю в LinkedIn визначається значним для соцмережі показником - Endorse (англ. - схвалення), який вказує на ступінь визнання навичок користувача іншими передплатниками.
Оцінка навичок/досвіду та інших характеристик виставляється знаком «+», вказаним у меню. Фотографії кожного, хто поставив цей маркер, відображається поряд із відповідною областю, дозволяючи побачити, хто бере участь в оцінюванні.
Рекомендація: Рекламуйте власні навички через увагу до інших. Найчастіше заохочуйте навички своїх передплатників та отримайте у відповідь їх схвалення, підвищуючи лояльність до власної сторінки, зокрема, що позитивно позначиться на професійному рейтингу профілю в цілому.
Бонусна пропозиція
Прискорити процес допоможуть фахівці та придбання облікового запису «Преміум» з розширеними можливостями подальшого просування профілю.
Запасіться терпінням – для досягнення успіху потрібен час. Формуйте свій імідж у LinkedIn грамотно, покроково дотримуючись базових стратегій та професійних лайфхаків, щоб досягти успіху в умовах взаємодії з платформою, яка допомагає налагодити міцні професійні зв'язки.
Прислухайтеся до наших експертних рекомендацій і просування Вашого профілю в LinkedIn стане максимально ефективним.