Отже, давайте знайомитися:
«З усіх оновлень сторінки читаю тільки ті, що кидаються мені в очі»
Кілька відомостей про персонажа:
- знає про бренд, але не купує;
- на репутацію бренду ніяк не впливає;
- підписано на Вас, тому що його друзі підписані.
Ваше завдання: привернути увагу. Це можна зробити за допомогою яскравих ілюстрацій, цікавих опитувань, розіграшів.
«Мої умови прості: послуга за послугу»
Головна особливість – скрізь шукає свою вигоду. Цей персонаж використовує соцмережі для того, щоб бути в курсі всіх подій, які організовує компанія. Підписується на сторінки, щоб знати про вигідні акції та пропозиції.
Ваше завдання. Цей тип можна використовувати для розшарування ваших публікацій. Наприклад, запропонувати цінний приз чи знижку за репост.
«Мені дійсно подобаються деякі з Ваших публікацій»
Цей користувач, швидше за все, підписався на Вас після першої покупки і хоче бути цінним для своїх друзів і знайомих, даючи їм слушні поради.
>Ваше завдання: запропонуйте цьому типу передплатників розшарити пости про новинки Вашої компанії. Він це зробить із задоволенням!
«Продукція компанії мені не сподобалася, і я не боюся розповісти про це»
Цей користувач пише негативні відгуки про Вас, розшарує коментарі, які можуть підірвати Ваш авторитет.
Ваше завдання: максимально швидко та максимально коректно відповідати на коментарі від цього користувача. І в жодному разі не видаляти їх. Цим Ви тільки посилите ситуацію.
«Хочу кричати, неважливо про що»
Цей користувач необов'язково є покупцем продукції Вашого бренду. Деякі його вчинки не піддаються логіці. Таких ще називають «тролями».
Ваше завдання: зберігайте спокій і уникайте провокаційних розмов.
«Люблю Ваш бренд і кожен Ваш пост! # витакі круті »
Цей передплатник лайкає кожен Ваш пост і ділиться всіма Вашими публікаціями. Він радить Вас усім своїм друзям. -
Ваше завдання: переконайтеся, що друзі цього користувача побачать саме той контент, який Ви б хотіли до них донести саме в цей момент.
«Я завжди підтримаю, незважаючи ні на що»
Цей користувач радить Вас усім своїм друзям та знайомим оффлайн та онлайн.
Мабуть, найприємніший персонаж.
Ваше завдання: утримати. Покажіть цьому користувачу, що Ви цінуєте його лояльність, і він завжди буде з Вами.
Як бачите, в соціальних мережах можна зустріти різних персонажів. Є добрі, є злі… Пам'ятайте, що негативні коментарі будуть завжди. Потрібно навчитися реагувати на них адекватно. Головна Ваша задача під час роботи з передплатниками – визначити тип користувача та знайти до нього потрібний підхід.
Ми пропонуємо вас послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук , адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах!