Київ
Українська

Контекстна реклама

Контекстна реклама  - це вид онлайн-реклами, яка показується користувачам на основі їхніх інтересів або запитів у пошукових системах. Вона відповідає змісту веб-сторінки або пошуковому запиту, роблячи рекламу більш цільовою та ефективною.
Основна характеристика: полягає в тому, що рекламні оголошення показуються цільовим користувачам.
Мета:  залучити клієнтів протягом найкоротшого часу.
Час на створення та запуск реклами: до 3 днів.
Обіцянка клієнту: повернення 100% комісії, якщо не буде заявок протягом 30 днів з моменту початку роботи*.
*Умова: колтрекінг, аналітика, достатній рівень бюджету – обговорюється індивідуально, відповідно до поставлених задач.
Детальніше про вартість, терміни, особливості робіт за вашим проектом
або
Заповнити бриф

ПЕРЕВАГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

РОБОТА ТІЛЬКИ З ЦІЛЬОВИМ ТРАФІКОМ
Акцент виключно на відвідувачів, зацікавлених у запропонованому продукті
ВЕЛИКИЙ ОХВАТ
Ви презентуєте свій продукт – товар, послугу, бренд максимально широкІЙ аудиторії
МАКСИМУМ КОНВЕРСІЙ І ЛІДІВ
Відвідувачі сайту високо мотивовані на здійснення корисних дій – замовлення, покупки.
ВИСОКИЙ ПОКАЗНИК ROMI
Отримання високої рентабельності інвестицій у рекламу та можливість контролювати рекламний бюджет.

УСПІШНІ КЕЙСИ

контекстна реклама ціна

ЧИМ МИ ВІДРІЗНЯЄМОСЯ ВІД ІНШИХ АГЕНТСТВ

замовити контекстну рекламу
налаштування контекстної реклами
контекстна реклама

ЕТАПИ РОБОТИ

Аудит сайту та стратегія ведення
Контекстная реклама
  • Аналізуємо сайт. Надаємо рекомендації щодо підвищення його ефективності.
  • Формуємо цілі. Розробляємо стратегію.
  • Вивчаємо та призначаємо головні (посадкові) сторінки.
  • Проробляємо мінус-слова.
  • Готуємо рекламні оголошення. Пишемо тексти.
  • Визначаємо необхідні розширення.
Налаштування та підготовка кампанії
Контекстная реклама в Алматы и Астане
  • Створюємо рекламні облікові записи. Надаємо доступи.
  • Інтегруємо системи аналітики.
  • Зв'язуємо рекламні та аналітичні акаунти.
  • Налаштовуємо цілі e-commerce, якщо потрібно.
  • Налаштовуємо та готуємо кампанію до початку запуску.
Запуск та підвищення ефективності рекламних кампаній
настройка контекстной рекламы
  • Видаляємо нецільовий трафік.
  • Розширюємо семантику.
  • Проводимо оптимізацію зниження вартості кліка.
  • Коригуємо ставки. Оптимізуємо кампанію.
  • Активуємо додаткові рекламні інструменти, якщо потрібно.
Налаштування web-аналітики
настройка веб-аналитики
  • Налаштовуємо цілі та події. Це важливо для відстеження даних.
  • Вибираємо та підключаємо аналітичну платформу до сайту.
  • Налаштовуємо ключові параметри.
Робота з семантичним ядром
Подбор семантического ядра
  • Визначаємо цілі та завдання
  • Підбираємо ключі — слова та фрази
  • Аналізуємо запити користувача
  • Формуємо базу ключових слів, релевантних функціоналу веб-сайту.
Аналіз конкурентного середовища
  • Ідентифікуємо конкурентів. Оцінюємо актуальну ринкову ситуацію.
  • Визначаємо переваги конкурентів. Досліджуємо їх стратегії та ресурси.
  • Даємо оцінку вразливості конкурентів. Аналізуємо їх вхідні бар'єри та точки слабкості.
  • Вибудовуємо стратегії — довгострокову та короткострокову. Працюємо над ефективною стратегією, орієнтованою на залучення клієнтів та закриття їх потреб.

ВИДИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Контекстну та медійну рекламу ефективно розміщувати в контекстно-медійній мережі Google – на десятках тисяч сайтів, в тому числі YouTube та Картах Google, у блогах, а також у соціальних мережах. Класифікація контекстної реклами:

Різновиди реклами Характеристики
Пошукова Просування продукту чи бренду через веб-сайти пошукових систем. Оголошення з позначкою «Реклама» над органічною видачею у пошукових системах. Це частина пошукової видачі у відповідь на запит користувача у пошуку за певними ключовими словами.
Текстова У цьому рекламному форматі для привернення уваги до продукту включено письмові слова. Основа — оголошення, зміст яких спрямовано збільшення результатів продажів.
Банерна Вид цифрової реклами з графічними та текстово-графічними оголошеннями. Показ на веб-сайтах у вигляді зображення або анімації. Буває інтерактивним чи статичним. Завдання – просування продукту чи бренду.
Відеореклама Один із найбільш ефективних способів привернення уваги, підвищення лояльності клієнтів та зростання прибутку. Презентація продукту через відео оголошення. Відстежуються лише позиції конкретних ключових слів. Показ на сторінках сайтів, як вставки в інші відео на хостингах. Під час налаштування через Google Ads можна розміщувати відеорекламу на YouTube.
Таргетована Реклама показується цільовою аудиторією, обраною за певними критеріями: місце розташування, демографічні дані та інші. Так рекламодавець швидше та ефективніше охоплює користувачів, яких із максимальною ймовірністю зацікавить рекламна пропозиція.

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Рівень конкуренції у ніші

Кількість конкурентів у вибраній тематиці – один із критеріїв визначення витрат на рекламу. Чим конкурентів більше, тим більше зусиль та ресурсів потрібно для досягнення поставленої мети і, відповідно, ціна вища.

Налаштування геотаргетингу

Завдяки функції геотаргетингу рекламодавці мають можливість розміщувати контекстну рекламу по вибраних регіонах. Вибір цільової аудиторії суттєво впливає на вартість.

Рівень клікабельності

Цінник змінюється в залежності від кількості кліків по рекламному оголошення: активніша клікабельність – дешевше клік.

Рекламна платформа

Під час формування вартості також враховується, де відображається рекламне оголошення. Усі платформи мають різні ціни на розміщення.

Час та тривалість показу

Тривалість показу об'яви визначає вартість контекстної реклами. За тривалістю показу розрізняють такі типи рекламних оголошень: короткострокові, довгострокові, одноденні або багатоденні.

Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу
Читать далее

Послуги з онлайн реклами в Україні.

У 20-х роках 21 століття цей вид реклами активно набирає популярність завдяки своїй ефективності. Йдеться про розміщення в системах пошуку Google, Яндекс та на сайтах-партнерах текстових, графічних оголошень рекламного характеру.

Незважаючи на різноманіття рекламних стратегій, цей метод виявився одним з найефективніших: дозволяє швидко залучити на сторінки онлайн-ресурсу істотний приплив цільових відвідувачів, що є причиною зростання фактичних продажів.

Особливість цього виду реклами полягає в її зростаючій популярності – ефективний розподіл бюджету рекламодавця з допомогою демонстрації інформації виключно цільової аудиторії (ЦА), тобто. застосування чіткого націлення (облік поведінкових, демографічних, географічних, характеристик користувачів).

Група IT компаній WebMate розробляє стратегію просування кожного проекту з урахуванням завдань та унікальних особливостей кожного бренду, що є ефективним кроком на шляху до успішного розвитку бізнесу та зростання відсотка зацікавленої аудиторії.

Ви можете замовити рекламні послуги в нашому офісі в Києві або онлайн.

Налаштування вашої рекламної кампанії

Мета налаштування контекстної реклами

При активізації пошукових запитів у поле видимості користувачів потрапляють до п'яти перших відповідних за змістом оголошень, які видають пошукові системи Google та Яндекс. Після переходу на сайт перед очима спливають банери реклами.

Яка буває реклама в Google

  1. Медійна (через банери). Ознайомлення з товаром або послугою відбувається завдяки анімації або відео блокам, які розміщені на тематичних/колотематичних платформах, що гарантує рекламодавцю хороше охоплення.

  2. Пошукова (за запитами користувачів). Плата за такий тип рекламного оголошення визначена за кількістю кліків/показів.

  3. Товарна (Google Shopping) – різновид реклами для просування інтернет-магазинів. Передбачає відповіді пошукові запити як карток продукції із зазначенням найменувань, які демонструються за принципом каруселі. Рекламний прийом актуальний для перегляду на ПК та для мобільних додатків.

  4. Принцип ремаркетингу – демонстрація тематичних рекламних оголошень бренду/товару/послуги на різноманітних ресурсах після відвідування основного сайту рекламодавця. Привернення уваги користувачів, які цікавилися товаром, але не завершили цільову дію (купівлю) на сайті рекламодавця.

  5. Таргетована реклама – передбачає перегляд оголошень на майданчиках соціальних мереж (Instagram, Fb та ін.). Рекламодавець платить за демонстрацію показів/за кожен клік.

Цей вид реклами може бути налаштований для різних платформ та аудиторій, а також:

  • під час перегляду відео на майданчику YouTube;

  • як таргетованої реклами в соцмережах;

  • для відвідувачів сайту рекламодавця (ремаркетинг).

Які послуги з контекстної реклами ми пропонуємо:

  1. Аналіз ринку загалом та конкурентів зокрема (через рекламні оголошення, пошукові запити).

  2. Стратегічне планування кампанії на платних ресурсах, де розміщується реклама в Google з урахуванням характеристик ЦА та особливостей рекламованого продукту.

  3. Активізація кампанії просування.

  4. Налаштування роботи рекламних кабінетів Google Adwords/Яндекс Директ.

  5. Підготовка контенту для оголошення (інформативний основний текст, яскрава назва).

  6. Регулярна оцінка кампанії з реклами, аналіз рівня ефективності (при необхідності внесення коригувань).

  7. Визначення ключових запитів та оголошень з максимальною конверсією (шляхом тестування кампанії просування)

Кожен крок це:

  • Напрацювання надійного базису

Гратно структуровані рекламні кампанії в Інтернеті, робота з виділеними групами оголошень. Регулювання низки ключових показників:

o  результативність з урахуванням ROI;

o рівень продажу E-commerce;

o маркетинговий бюджет;

o   система контролю продажу.

  • Робота з деталями

o   Аналіз мінус-слів;

o  Моніторинг актуальності рекламної інформації (ціни, наявність товарів, акції тощо);

o  автоматизація процесу регулювання результатами продажів/ефективності рекламного просування.

  • Професійний підхід

  • Застосування ефективних інструментів

Медіаплан та підготовка стратегії відповідно до потреб, цілей сферою інтересів та масштабом кожного онлайн-проекту (дані про структуру облікового запису, Google Analytics, Яндекс.Метрики, KPI). Аудит. аналітика. Формування ключових запитів Запуск рекламних облікових записів. Автоматизація кампанії просування за допомогою додаткового інструментарію – технології API платформ, Adobe AdLense, Google Adplaner та ін.

Переваги використання цього методу реклами

  1. Шанс швидко запустити реклами та старт продажів.

Коректне налаштування цього каналу залучення трафіку підвищує обсяги продажу на сайті протягом перших тижнів після старту рекламної кампанії.

  1. Аналіз рекламних витрат.

Аналіз ключових запитів та рівень охоплення ЦА дозволяє отримати приблизну оцінку обсягу відвідувачів сайту.

  1. Контроль результатів

Доступ до показників рекламної кампанії (вартість кліків, кількість конверсій тощо).

  1. Фінансовий контроль та простота налаштування.

Контроль кожної статті рекламного бюджету, що дозволяє уникнути нерентабельного трафіку та активізувати напрямки, що забезпечують конверсію.

І звичайно, одне з основних питань кожного рекламодавця: яка ціна на рекламу в Google? Вартість контекстної реклами Google залежить від індивідуальних особливостей кожного онлайн-проекту. За актуальними розрахунками завжди можна звернутися до досвідчених менеджерів нашої компанії.

Маєте намір замовити контекстну рекламу та попрацювати з нами на благо Вашого бізнесу? Будемо раді співпраці!