Контекстну та медійну рекламу ефективно розміщувати в контекстно-медійній мережі Google – на десятках тисяч сайтів, в тому числі YouTube та Картах Google, у блогах, а також у соціальних мережах. Класифікація контекстної реклами:
Різновиди реклами | Характеристики |
---|---|
Пошукова | Просування продукту чи бренду через веб-сайти пошукових систем. Оголошення з позначкою «Реклама» над органічною видачею у пошукових системах. Це частина пошукової видачі у відповідь на запит користувача у пошуку за певними ключовими словами. |
Текстова | У цьому рекламному форматі для привернення уваги до продукту включено письмові слова. Основа — оголошення, зміст яких спрямовано збільшення результатів продажів. |
Банерна | Вид цифрової реклами з графічними та текстово-графічними оголошеннями. Показ на веб-сайтах у вигляді зображення або анімації. Буває інтерактивним чи статичним. Завдання – просування продукту чи бренду. |
Відеореклама | Один із найбільш ефективних способів привернення уваги, підвищення лояльності клієнтів та зростання прибутку. Презентація продукту через відео оголошення. Відстежуються лише позиції конкретних ключових слів. Показ на сторінках сайтів, як вставки в інші відео на хостингах. Під час налаштування через Google Ads можна розміщувати відеорекламу на YouTube. |
Таргетована | Реклама показується цільовою аудиторією, обраною за певними критеріями: місце розташування, демографічні дані та інші. Так рекламодавець швидше та ефективніше охоплює користувачів, яких із максимальною ймовірністю зацікавить рекламна пропозиція. |
Кількість конкурентів у вибраній тематиці – один із критеріїв визначення витрат на рекламу. Чим конкурентів більше, тим більше зусиль та ресурсів потрібно для досягнення поставленої мети і, відповідно, ціна вища.
Завдяки функції геотаргетингу рекламодавці мають можливість розміщувати контекстну рекламу по вибраних регіонах. Вибір цільової аудиторії суттєво впливає на вартість.
Цінник змінюється в залежності від кількості кліків по рекламному оголошення: активніша клікабельність – дешевше клік.
Під час формування вартості також враховується, де відображається рекламне оголошення. Усі платформи мають різні ціни на розміщення.
Тривалість показу об'яви визначає вартість контекстної реклами. За тривалістю показу розрізняють такі типи рекламних оголошень: короткострокові, довгострокові, одноденні або багатоденні.
У 20-х роках 21 століття цей вид реклами активно набирає популярність завдяки своїй ефективності. Йдеться про розміщення в системах пошуку Google, Яндекс та на сайтах-партнерах текстових, графічних оголошень рекламного характеру.
Незважаючи на різноманіття рекламних стратегій, цей метод виявився одним з найефективніших: дозволяє швидко залучити на сторінки онлайн-ресурсу істотний приплив цільових відвідувачів, що є причиною зростання фактичних продажів.
Особливість цього виду реклами полягає в її зростаючій популярності – ефективний розподіл бюджету рекламодавця з допомогою демонстрації інформації виключно цільової аудиторії (ЦА), тобто. застосування чіткого націлення (облік поведінкових, демографічних, географічних, характеристик користувачів).
Група IT компаній WebMate розробляє стратегію просування кожного проекту з урахуванням завдань та унікальних особливостей кожного бренду, що є ефективним кроком на шляху до успішного розвитку бізнесу та зростання відсотка зацікавленої аудиторії.
Ви можете замовити рекламні послуги в нашому офісі в Києві або онлайн.
При активізації пошукових запитів у поле видимості користувачів потрапляють до п'яти перших відповідних за змістом оголошень, які видають пошукові системи Google та Яндекс. Після переходу на сайт перед очима спливають банери реклами.
Медійна (через банери). Ознайомлення з товаром або послугою відбувається завдяки анімації або відео блокам, які розміщені на тематичних/колотематичних платформах, що гарантує рекламодавцю хороше охоплення.
Пошукова (за запитами користувачів). Плата за такий тип рекламного оголошення визначена за кількістю кліків/показів.
Товарна (Google Shopping) – різновид реклами для просування інтернет-магазинів. Передбачає відповіді пошукові запити як карток продукції із зазначенням найменувань, які демонструються за принципом каруселі. Рекламний прийом актуальний для перегляду на ПК та для мобільних додатків.
Принцип ремаркетингу – демонстрація тематичних рекламних оголошень бренду/товару/послуги на різноманітних ресурсах після відвідування основного сайту рекламодавця. Привернення уваги користувачів, які цікавилися товаром, але не завершили цільову дію (купівлю) на сайті рекламодавця.
Таргетована реклама – передбачає перегляд оголошень на майданчиках соціальних мереж (Instagram, Fb та ін.). Рекламодавець платить за демонстрацію показів/за кожен клік.
Цей вид реклами може бути налаштований для різних платформ та аудиторій, а також:
під час перегляду відео на майданчику YouTube;
як таргетованої реклами в соцмережах;
для відвідувачів сайту рекламодавця (ремаркетинг).
Аналіз ринку загалом та конкурентів зокрема (через рекламні оголошення, пошукові запити).
Стратегічне планування кампанії на платних ресурсах, де розміщується реклама в Google з урахуванням характеристик ЦА та особливостей рекламованого продукту.
Активізація кампанії просування.
Налаштування роботи рекламних кабінетів Google Adwords/Яндекс Директ.
Підготовка контенту для оголошення (інформативний основний текст, яскрава назва).
Регулярна оцінка кампанії з реклами, аналіз рівня ефективності (при необхідності внесення коригувань).
Визначення ключових запитів та оголошень з максимальною конверсією (шляхом тестування кампанії просування)
Кожен крок це:
Напрацювання надійного базису
Гратно структуровані рекламні кампанії в Інтернеті, робота з виділеними групами оголошень. Регулювання низки ключових показників:
o результативність з урахуванням ROI;
o рівень продажу E-commerce;
o маркетинговий бюджет;
o система контролю продажу.
Робота з деталями
o Аналіз мінус-слів;
o Моніторинг актуальності рекламної інформації (ціни, наявність товарів, акції тощо);
o автоматизація процесу регулювання результатами продажів/ефективності рекламного просування.
Професійний підхід
Застосування ефективних інструментів
Медіаплан та підготовка стратегії відповідно до потреб, цілей сферою інтересів та масштабом кожного онлайн-проекту (дані про структуру облікового запису, Google Analytics, Яндекс.Метрики, KPI). Аудит. аналітика. Формування ключових запитів Запуск рекламних облікових записів. Автоматизація кампанії просування за допомогою додаткового інструментарію – технології API платформ, Adobe AdLense, Google Adplaner та ін.
Шанс швидко запустити реклами та старт продажів.
Коректне налаштування цього каналу залучення трафіку підвищує обсяги продажу на сайті протягом перших тижнів після старту рекламної кампанії.
Аналіз рекламних витрат.
Аналіз ключових запитів та рівень охоплення ЦА дозволяє отримати приблизну оцінку обсягу відвідувачів сайту.
Контроль результатів
Доступ до показників рекламної кампанії (вартість кліків, кількість конверсій тощо).
Фінансовий контроль та простота налаштування.
Контроль кожної статті рекламного бюджету, що дозволяє уникнути нерентабельного трафіку та активізувати напрямки, що забезпечують конверсію.
І звичайно, одне з основних питань кожного рекламодавця: яка ціна на рекламу в Google? Вартість контекстної реклами Google залежить від індивідуальних особливостей кожного онлайн-проекту. За актуальними розрахунками завжди можна звернутися до досвідчених менеджерів нашої компанії.
Маєте намір замовити контекстну рекламу та попрацювати з нами на благо Вашого бізнесу? Будемо раді співпраці!