Контекстную и медийную рекламу эффективно размещать в контекстно-медийной сети Google – на десятках тысяч сайтов, включая YouTube, и Карты Google, в блогах, а также в социальных сетях. Классификация контекстной рекламы:
Разновидности рекламы | Характеристики |
---|---|
Поисковая | Продвижение продукта или бренда через web-сайты поисковых систем. Объявления с отметкой «Реклама» над органической выдачей в поисковых системах. Это часть поисковой выдачи в ответ на запрос пользователя в поиске по определенным ключевым словам. |
Текстовая | В этом рекламном формате для привлечения внимания к продукту включены письменные слова. Основа — объявления, содержание которых направлено на увеличение результатов продаж. |
Баннерная | Вид цифровой рекламы с графическими и текстово-графическими объявлениями. Показ на сайтах в виде изображения или анимации. Бывает интерактивным или статическим. Задача - продвижение продукта или бренда. |
Видеореклама | Один из наиболее эффективных способов привлечения внимания, повышения лояльности клиентов и роста прибыли. Презентация продукта через видео объявление. Отслеживаются только позиции конкретных ключевых слов. Показ на страницах сайтов, как вставки в другие видео на хостингах. При настройке через Google Ads можно размещать видеорекламу на YouTube. |
Таргетированная | Реклама показывается целевой аудитории, выбранной по определенным критериям: местоположение, демографические данные и другие. Так рекламодатель быстрее и эффективнее охватывает пользователей, которых с максимальной вероятностью заинтересует рекламное предложение. |
Количество конкурентов в выбранной тематике — один из критериев определения расходов на рекламу. Чем конкурентов больше, тем больше усилий и ресурсов требуется для достижения поставленных целей и, соответственно, цена выше.
Благодаря функции геотаргетинга, рекламодатели имеют возможность размещать контекстную рекламу по выбранным регионам. Выбор целевой аудитории существенно влияет на стоимость.
Ценник меняется в зависимости от количества кликов по рекламному объявлению: активнее кликабельность – дешевле клик.
При формировании стоимости также учитывается, где отображается рекламное объявление. Все платформы имеют разные цены на размещение.
Продолжительность показа объявления определяет стоимость контекстной рекламы. По продолжительности показа различают следующие типы рекламных объявлений: краткосрочные, долгосрочные, однодневные или многодневные.
Контекстна реклама у 20-х рр.р. 21 століття впевнено займає особливу нішу серед найбільш затребуваних та ефективних форм платної реклами у мережі. Йдеться про розміщення в системах пошуку Google, Яндекс та на сайтах-партнерах текстових, графічних оголошень рекламного характеру.
Незважаючи на широкий асортимент сучасних рекламних стратегій для Інтернет-майданчиків, контекстна реклама поєднала переваги більшості з них: дозволяє швидко залучити на сторінки онлайн-ресурсу істотний приплив цільових відвідувачів, що є причиною зростання фактичних продажів.
Відмінна риса контекстної реклами, яка щодня підвищує її популярність – ефективний розподіл бюджету рекламодавця з допомогою демонстрації інформації виключно цільової аудиторії (ЦА), тобто. застосування чіткого націлення (облік поведінкових, демографічних, географічних, характеристик користувачів).
Група IT компаній WebMate розробляє стратегію просування кожного проекту з урахуванням завдань та унікальних особливостей кожного бренду, що є ефективним кроком на шляху до успішного розвитку бізнесу та зростання відсотка зацікавленої аудиторії.
Замовити контекстну рекламу в Києві можна в офісі компанії або оформивши електронну заявку.
При активізації пошукових запитів у поле видимості користувачів потрапляють до п'яти перших відповідних за змістом оголошень, які видають пошукові системи Google та Яндекс. Після переходу на сайт перед очима спливають банери реклами.
Медійна (через банери). Ознайомлення з товаром або послугою відбувається завдяки анімації або відео блокам, які розміщені на тематичних/колотематичних платформах, що гарантує рекламодавцю хороше охоплення.
Пошукова (за запитами користувачів). Плата за такий тип рекламного оголошення визначена за кількістю кліків/показів.
Товарна (Google Shopping) – різновид реклами для просування інтернет-магазинів. Передбачає відповіді пошукові запити як карток продукції із зазначенням найменувань, які демонструються за принципом каруселі. Рекламний прийом актуальний для перегляду на ПК та для мобільних додатків.
Принцип ремаркетингу – демонстрація тематичних рекламних оголошень бренду/товару/послуги на різноманітних ресурсах після відвідування основного сайту рекламодавця. Привернення уваги користувачів, які цікавилися товаром, але не завершили цільову дію (купівлю) на сайті рекламодавця.
Таргетована реклама – передбачає перегляд оголошень на майданчиках соціальних мереж (Instagram, Fb та ін.). Рекламодавець платить за демонстрацію показів/за кожен клік.
Контекстна реклама може бути підготовлена для видимості ЦА не тільки в пошукових системах, а також:
під час перегляду відео на майданчику YouTube;
як таргетованої реклами в соцмережах;
для відвідувачів сайту рекламодавця (ремаркетинг).
Аналіз ринку загалом та конкурентів зокрема (через рекламні оголошення, пошукові запити).
Стратегічне планування кампанії на платних ресурсах, де розміщується реклама в Google з урахуванням характеристик ЦА та особливостей рекламованого продукту.
Активізація кампанії просування.
Налаштування роботи рекламних кабінетів Google Adwords/Яндекс Директ.
Підготовка контенту для оголошення (інформативний основний текст, яскрава назва).
Регулярна оцінка кампанії з реклами, аналіз рівня ефективності (при необхідності внесення коригувань).
Визначення ключових запитів та оголошень з максимальною конверсією (шляхом тестування кампанії просування)
Кожен крок це:
Напрацювання надійного базису
Гратно структуровані рекламні кампанії в Інтернеті, робота з виділеними групами оголошень. Регулювання низки ключових показників:
o результативність з урахуванням ROI;
o рівень продажу E-commerce;
o маркетинговий бюджет;
o система контролю продажу.
Робота з деталями
o Аналіз мінус-слів;
o Моніторинг актуальності рекламної інформації (ціни, наявність товарів, акції тощо);
o автоматизація процесу регулювання результатами продажів/ефективності рекламного просування.
Професійний підхід
Застосування ефективних інструментів
Медіаплан та підготовка стратегії відповідно до потреб, цілей сферою інтересів та масштабом кожного онлайн-проекту (дані про структуру облікового запису, Google Analytics, Яндекс.Метрики, KPI). Аудит. аналітика. Формування ключових запитів Запуск рекламних облікових записів. Автоматизація кампанії просування за допомогою додаткового інструментарію – технології API платформ, Adobe AdLense, Google Adplaner та ін.
Шанс швидко запустити реклами та старт продажів.
Коректне налаштування цього каналу залучення трафіку підвищує обсяги продажу на сайті протягом перших тижнів після старту рекламної кампанії.
Аналіз рекламних витрат.
Аналіз ключових запитів та рівень охоплення ЦА дозволяє отримати приблизну оцінку обсягу відвідувачів сайту.
Контроль результатів
Доступ до показників рекламної кампанії (вартість кліків, кількість конверсій тощо).
Фінансовий контроль та простота налаштування.
Контроль кожної статті рекламного бюджету, що дозволяє уникнути нерентабельного трафіку та активізувати напрямки, що забезпечують конверсію.
І звичайно, одне з основних питань кожного рекламодавця: яка ціна на рекламу в Google? Вартість контекстної реклами Google залежить від індивідуальних особливостей кожного онлайн-проекту. За актуальними розрахунками завжди можна звернутися до досвідчених менеджерів нашої компанії.
Маєте намір замовити контекстну рекламу та попрацювати з нами на благо Вашого бізнесу? Будемо раді співпраці!