Партнерські програми (або партнерські маркетингові програми) — це тип маркетингової стратегії, яка базується на співпраці між компанією та її партнерами для просування продуктів або послуг. У рамках таких програм партнери (які можуть бути іншими компаніями, блогерами, впливовими особами, веб-сайтами тощо) отримують винагороду за залучення нових клієнтів або продажу.
Основні компоненти партнерських програм:
Переваги партнерських програм:
Трафікове SEO | Позиційне SEO |
---|---|
Просування всього сайту | Просування конкретних сторінок сайту |
Роботи з покращення видимості сайту | Роботи з покращення видимості деяких сторінок за конкретними запитами |
Відстеження обсягів вхідного трафіку | Відстеження виключно позицій певних ключів |
Оптимізація для комфорту аудиторії | Служить інструментом просування малих сайтів та ресурсів з обмеженою цільовою аудиторією |
Залучення трафіку: цільового та навколоцільового | Страхування від нецільового трафіку |
Максимальне використання ключових фраз для всебічного просування сайту | Лімітований обсяг семантичного ядра |
Постійне зростання | Використання низькочастотних запитів для можливості отримання додаткового трафіку |
Результати: збільшення цільового трафіку на сайт | Результат: підвищення позицій за певними запитами у пошуковій видачі |
Просування сайту в системах пошуку залежить від конкуренції у ніші. Чим конкурентів менше, тим розкрутка швидше, простіше та дешевше. Обсяг та якість контенту на сторінці, кількість зовнішніх посилань, підбір ключових слів, важливих для просування — все це також залежить від конкуренції. Аналіз конкурентної ніші — важливий етап робіт при замовленні SEO просування сайту: дозволяє оцінити масштаб та складність завдання.
Наявність будь-яких технічних проблем на сайті, наприклад: помилки, низька швидкість завантаження, відсутність мобільної версії, часто є причиною гальмування процесу просування та підвищення вартості робіт, оскільки для їх усунення вимагають технічну оптимізацію.
Географія цільової аудиторії — важливий чинник для формування вартості просування. Тут слід враховувати: кількість мовних версій ресурсу та кількість країн, на які просуватиметься сайт.
Завдання сайту: отримання трафіку та перетворення його на корисні дії — дзвінки, замовлення, покупки. При якісній оптимізації ресурсу під зростання конверсії паралельно підвищується вартість просування, що компенсує потік клієнтів, приріст замовлень та продажів із сайту.
Масштаби та рівень структури сайту, обсяг та якість контенту — це критерії, від яких безпосередньо залежать позиції сайту у результатах пошукової видачі. Надлишок сторінок, як і надто об'ємні тексти, наповнені якісним контентом, можуть стати додатковою статтею у бюджеті на просування сайту.