Мобільний маркетинг – це набір заходів, спрямованих на просування продуктів або послуг через мобільні пристрої, такі як смартфони та планшети. Мобільний маркетинг включає різні методи та стратегії для досягнення цільової аудиторії на їхніх мобільних пристроях.
Основні елементи мобільного маркетингу включають:
Трафікове SEO | Позиційне SEO |
---|---|
Просування всього сайту | Просування конкретних сторінок сайту |
Роботи з покращення видимості сайту | Роботи з покращення видимості деяких сторінок за конкретними запитами |
Відстеження обсягів вхідного трафіку | Відстеження виключно позицій певних ключів |
Оптимізація для комфорту аудиторії | Служить інструментом просування малих сайтів та ресурсів з обмеженою цільовою аудиторією |
Залучення трафіку: цільового та навколоцільового | Страхування від нецільового трафіку |
Максимальне використання ключових фраз для всебічного просування сайту | Лімітований обсяг семантичного ядра |
Постійне зростання | Використання низькочастотних запитів для можливості отримання додаткового трафіку |
Результати: збільшення цільового трафіку на сайт | Результат: підвищення позицій за певними запитами у пошуковій видачі |
Просування сайту в системах пошуку залежить від конкуренції у ніші. Чим конкурентів менше, тим розкрутка швидше, простіше та дешевше. Обсяг та якість контенту на сторінці, кількість зовнішніх посилань, підбір ключових слів, важливих для просування — все це також залежить від конкуренції. Аналіз конкурентної ніші — важливий етап робіт при замовленні SEO просування сайту: дозволяє оцінити масштаб та складність завдання.
Наявність будь-яких технічних проблем на сайті, наприклад: помилки, низька швидкість завантаження, відсутність мобільної версії, часто є причиною гальмування процесу просування та підвищення вартості робіт, оскільки для їх усунення вимагають технічну оптимізацію.
Географія цільової аудиторії — важливий чинник для формування вартості просування. Тут слід враховувати: кількість мовних версій ресурсу та кількість країн, на які просуватиметься сайт.
Завдання сайту: отримання трафіку та перетворення його на корисні дії — дзвінки, замовлення, покупки. При якісній оптимізації ресурсу під зростання конверсії паралельно підвищується вартість просування, що компенсує потік клієнтів, приріст замовлень та продажів із сайту.
Масштаби та рівень структури сайту, обсяг та якість контенту — це критерії, від яких безпосередньо залежать позиції сайту у результатах пошукової видачі. Надлишок сторінок, як і надто об'ємні тексти, наповнені якісним контентом, можуть стати додатковою статтею у бюджеті на просування сайту.