Ура! Ваш бізнес можна привітати із появою свого представництва в інтернеті? Тепер саме час зайнятися просуванням сайту свого бренду! Фахівці групи IT компаній WebMate розкажуть про оптимізацію, а також про те, які етапи SEO просування сайту мають відбутися для розкрутки бізнесу в мережі.
Комплексна робота з просування сайтуце досить тривалий процес. Для того, щоб сайт з ідеально створеною структурою, дизайном та юзабіліті, а також з високим рівнем конвертування та не залишився на задвірках Інтернету, пропускаючи вперед конкурентів, вкрай важлива «дружба» з пошуковими системами. Не меньш важливими є сплановані та чітко розподілені етапи розкрутки сайту. Правильно і своєчасно проведене налаштування та SEO просування кроками, тобто підвищення ранжирування вашого сайту пошуковими системами є запорукою забезпечення підвищеної уваги клієнтів. Іншими словами розкрутка сайту – це реалізація плану просування Вашого сайту на позиції лідерів в результаті пошукової видачі, включаючи формування каналів притоку трафіку. Для цього важливо акцентувати на таких кроках, як просування сайтів етапи.
Для того, щоб кожному власнику веб-ресурсу було простіше розібратися з особливою місією процесу оптимізації та усвідомити безпомилковість інвестицій у свій онлайн бізнес-проект, детально розглянемо просування сайтуосновні етапи.
Нульовий етап або з чого розпочати процес просування сайту в інтернеті.
Наприклад, коли фахівці WebMate розпочинають формування онлайн-проекту, його оптимізація проводиться відразу, тобто паралельно. Іншими словами, коли ми створюємо сайти для подальшого просування, ми вже на етапі створення продумуємо структуру разом із SEO фахівцями.
Це ідеальний варіант, який називається нульовим етапом у комплексному просуванні та не вимагає надалі переробки сайту для усунення помилок, неприйнятних для пошукових систем.
Аналітика.
Оцінка сайту, ніші та конкурентів дозволяє отримати дані, необхідні для подальшої роботи, спрямованої на розкрутку сайту та підкаже з чого розпочати SEO просування сайту. Цей етап складається з наступних кроків:
Проведення аналізу сайту.
дослідження існуючого семантичного ядра;
вивчення посилальної маси;
збір показників загальної видимості щодо кожного типу запитів;
оцінювання структури, якості заповнення та критерію юзабіліті (зручності для користувачів).
Огляд конкурентного середовища.
акцент на лідерах у обраній ніші;
оцінка сильних сторін та методів просування ключових конкурентів.
Проведення комплексного аудиту сторінок сайту, що просуваються
визначення помилок, як можливість їхнього подальшого усунення;
вивчення критеріїв, які є основними для рівня успішності технічної та комерційної сторони будь-якого сайту;
розрахунок бюджету;
визначення термінів майбутніх робіт.
Перший етап розкрутки сайту вважається одним із найвідповідальніших кроків, який дозволяє SEO фахівцям приступити до стратегічного планування процесу просування. Ретельно реалізований етап, присвячений аналітиці, є визначальним для рівня ефективності всіх інших процесів, спрямованих на розкручування сайту.
Формування семантичного ядра (СЯ).
Не менш важливий крок серед етапів оптимізації сайту, який істотно впливає на процес популяризації сайту.
Мета формування СЯ:
Вибір ключових слів/фраз, які відповідають запитам тематики Вашого сайту. Цей процес здійснюється за допомогою низки спеціальних інструментів (наприклад Wordstat), які допомагають автоматично зібрати «ключі» та згрупувати їх для подальшої перевірки та редагування, які SEO спеціаліст проводить вручну.
Класифікація типів запитів:
низькочастотний (НЧ);
середньочастотний (СЧ);
високочастотний (ВЧ).
Відмінність видів полягає у кількості введень користувачами за певний проміжок часу та вартістю розкручування. Більш частотний ключ проблематичніше вивести на перші позиції в пошуковій видачі, тому що більше конкурентів хочуть просуватися за цим запитом.
Масштабність СЯ визначає структура сайту: простіша (як лендинг пейдж) передбачає менше слів у ядрі, а складна (інтернет-магазин) – вимагає збільшення кількості слів.
Створення структури як базової конструкції пошуку запиту.
На цьому етапі SEO оптимізації відбувається грамотний розподіл підібраних «ключів» для кожного розділу сайту (створення категорій, підкатегорій), який максимально відповідатиме запиту та полегшить аудиторії процес пошуку відповіді. Це формування релевантності, що є значним критерієм під час ранжирування (сортування) сайтів роботами пошукових систем.
Чітка розбивка структури поділяє цільову аудиторію відповідно до інтересів (запитів) та сприяє наданню максимально відповідного результату.
Від успішності реалізації цього етапу оптимізації залежать:
рівень позицій вашого сайту на сторінці результатів пошуку;
конверсія.
Проведення робіт із внутрішніми посиланнями.
На цьому етапі відбувається переплетення всіх елементів структури сайту у вигляді перелінкування.
Також цей крок передбачає закриття від індексації ряду «сміттєвих сторінок», які формуються спеціально для підвищення комфорту користувачів.
Важливо, щоб кожна сторінка була доступна за 2–3 переходи від головної. Для цього використовують такі допоміжні інструменти, як:
карти сайтів;
спеціальні скрипти та інші численні схеми перелінкування, які скорочують кількість переходів між категоріями.
При грамотно організованому зв'язку розділів та категорій ефективність переміщення за посиланнями та результативність пошуку необхідних сторінок відзначать не лише користувачі, а й пошукові боти, що позитивно позначиться на ранжируванні та одній із ключових складових юзабіліті – зручності навігації.
Внутрішня оптимізація.
Цей етап присвячений пошуковому роботу. Як всі етапи просування сайту в інтернеті, він має велике значення для успіху проекту. Мало уявити сайт зручним та привабливим для аудиторії. Важливо подбати про максимальну видимість сайту для пошукових систем, а саме:
Налаштувати title та description сторінок сайту.
Опрацювати ЧПК для URL. Тобто для пошукових систем важливо, щоб адреса сторінки була максимально зрозумілою і включала слова, які вказують на тематику.
Сформувати картку XML. Для пошукового робота потрібна карта із зазначенням сторінок для індексації.
Позбутися дублів сторінок. Цей крок підвищить рівень унікальності сайту.
Налаштувати мікророзмітку.
Прискорити процес завантаження. Повільні ресурси не привертають увагу відвідувачів, а також стрімкими темпами втрачають позиції внаслідок пошукової видачі.
Також важливо наголосити на оптимізації контенту (текстовому наповненні) сайту, щоб задовольнити вимоги аудиторії та пошукових роботів.
Привабливий текст для користувача має бути інформативним та простим для сприйняття.
З точки зору SEO контент повинен мати наступні характеристики:
унікальність;
присутність рівномірно розподілених доречних ключових фраз.
Зовнішня оптимізація етапів сайту.
Для того, щоб сайт привертав увагу аудиторії та зміг вибитися та втриматись у ТОП результатів пошукової видачі мають бути активізовані всі доступні методи.
Нарощування зовнішньої маси посилань.
Це один із найефективніших інструментів зовнішньої оптимізації інтернет-ресурсів. Закупівля якісних зовнішніх посилань (лінків) без погоні за їх кількістю допоможуть підвищити позиції сайту та вбережуть від різкого приросту маси посилань з ресурсів, які викликають сумнів пошукових роботів. Оптимальний рівень приросту та донори посилань визначаються на першому етапі просування.
Увага до контенту.
Наявність корисного контенту активізує інтерес користувачів, які посилаються у своїх публікаціях на Ваш сайт, що, у свою чергу, підвищить довіру до пошукових систем та приведе додатковий обсяг цільового трафіку.
Підсумуємо
Це основні етапи СЕО просування, які безпосередньо впливають на процес популяризації сторінки в мережі.
При комплексному просуванні сайтів фахівці групи IT компаній WebMate не використовують набір стандартних правок для всіх, оскільки обов'язково враховують індивідуальні особливості та послуги, необхідні для розкручування певного онлайн-проекту. Перелік заходів, тобто SEO оптимізація етапи цієї групи робіт залежить від ряду факторів:
тип сайту,
справжній технічний стан сайту;
рівень позицій ключів у результатах пошукової видачі.
Всі етапи СЕО оптимізації взаємопов'язані, але не є обов'язковими, але всі вони підвищують якість сайту та збільшують шанси потрапити до ТОП-10 та ТОП-3 пошукових систем. Перший етап, тобто аналітика, дозволить скласти точний план майбутніх робіт і покаже, які етапи просування сайту вимагатимуть максимальної уваги, а які взагалі можна виключити для ефективної розкрутки вашого сайту.