Ваша компанія надає послуги у межах регіону, міста чи конкретного району? Ви розраховуєте на вигідну конкуренцію у пошукових запитах із представниками різних бізнес-форматів? Група IT-компаній WebMate знає, що Вам запропонувати для досягнення бажаних результатів - SEO просування компанії!
Локальне SEO є стратегією оптимізації у пошукових системах глобальної мережі, завдяки якій бізнес-проектам простіше «вийти» на високі позиції у видачі, відповідаючи на, так звані, геозалежні запити - тобто. якщо користувач вказав у рядку пошуку:
конкретне розташування (країну, місто, район);
уточнюючі слова «поруч», «найближчий» тощо;
або на пристрої активована опція розпізнавання його локації.
На перших сторінках відповідей користувач бачить місцеві компанії. Бізнес, який використовує функції Yandex local чи Google local, потрапляють до ТОП-переліку SEO результатів.
Подібна функція важлива і дуже актуальна для бізнесу, адже, переважно, люди використовують пошукові системи для задоволення місцевих, локальних запитів. За статистикою, на сьогоднішній день локальним запитам належить понад 45% загальної кількості звернень до Google.
Як результат, локальне СЕО просування вже давно перестало бути одним із рекламних інструментів, а перетворилося на боротьбу за регіональну видачу, ставши для представників локального бізнесу пріоритетним напрямком у питаннях залучення покупців.
За практикою, результати від витрачених зусиль SEO local є виправданими. Оптимізуючі свій бізнес під представників місцевої аудиторії, компанія отримує:
приріст низькочастотного трафіку (будь-який запит із кількох слів/фраз/назви з частотою в 1000 і менше переглядів/міс.).
виведення конверсій на новий, вищий рівень;
успіх у конкурентній боротьбі з більшими брендами, монополістами глобальних пошукових систем.
Якщо бізнес оптимізував свій сайт під географічний фактор (вказав місцерозташування, де клієнт може отримати послуги, придбати товар), тим самим він суттєво підвищив свої шанси стати частиною пошукової видачі потенційним покупцям. Іншими словами, навіть якщо людина шукає не конкретно Вашу компанію/магазин чи салон, ті бізнес-проекти, сайти, які оптимізовані під географічний фактор, будуть розміщені в ТОП пошукової видачі.
Просуваючи свій товар чи послугу не тільки в офлайн, бізнесмени часто запитують себе: а чи потрібно мені приділяти увагу локальній оптимізації?
Покупцеві важливо, щоб товар не тільки відповідав його запитам, але і його можна було б легко придбати, скористатися, відвідати тощо. Локальне СЕО спростить та прискорить процедуру визначення вашої локації в інтернеті, що точно привабить покупців та дозволить успішно конкурувати регіональним бізнесом, який працює в аналогічній ніші. Іншими словами, вам не обійтися без локальної оптимізації, якщо діяльність компанії обмежена конкретним географічним регіоном, наприклад:
заклади громадського харчування (ресторани, кафе);
розважальні та торгові центри, клуби;
клініки, салони краси;
автосервіси;
фінансові установи;
коворкінги, музеї та безліч інших видів бізнесу.
З кожним роком спостерігається більш активне зростання мобільного пошуку. На сьогоднішній день понад 50% запитів у пошукових системах користувачі надсилають на ходу через гаджети (смартфони, смарт-годинники). Google визначає геолокацію користувача та пропонує йому найбільш оптимальні результати, передбачаючи предмет пошуку.
Перша сторінка Google та Яндекс заповнена контекстною рекламою, Картами та додатковими сервісами самих пошукових систем. Якщо конкурентна ніша, інформація про ваш продукт може з'явитися на третій або далі сторінці. Як правило, користувачі знаходять потрібні для себе дані на перших двох сторінках, тому, якщо бізнес зацікавлений в геотаргетингу, важливо забезпечити свою присутність в даному блоці.
Оптимізація сайту для локального пошуку передбачає комплексну стратегію, що складається із застосування різних тактик.
Найбільш простим, вигідним та швидким методом оптимізації вашого сайту під фактор розташування (під локальний пошук), тобто можливість вказати Google розташування вашого магазину, СТО або нотаріальної контори - це налаштування Google мій бізнес, щоб додати свою компанію в ефективний гугл довідник організацій.
Локальне SEO передбачає виведення сайту на перші позиції результатів пошукової видачі з конкретної локації (регіону, місту, району). Щоб дозволити найбільш затребуваним пошуковим системам максимально персоніфікувати інформацію про свій бізнес та заявити про нього клієнтам, важливо налаштувати локальний пошук Google та Яндекс, подбати, щоб відомості про продукт/компанію отримали такі послуги пошукової системи, як Google довідник організацій та Google бізнес карта.
Локальна пошукова видача залежить не лише від загальних критеріїв ранжування, а й від таких факторів, як:
фактична адреса компанії;
Чим ближче компанія до користувача, який надіслав запит, тим вищі її шанси потрапити до його локальної видачі. Це можливо, якщо вказати фактичну адресу на титульній сторінці сайту.
присутність у додаткових сервісах пошукової системи (Google My Business, Google Maps, Яндекс Довідник, Яндекс карти та ін.);
Допоможіть Google та Яндекс зібрати більше даних про бренд. Для цього підійдуть будь-які доступні джерела з інтернету, серед яких, повторимося, особливо ефективним є сервіс Google My Business, реєстрація на якому (крім візитівки бренду, пошуку по віжуалам та відгуків клієнтів) дозволяє компанії зафіксувати свою локацію на карті.
посилальний профіль;
Згадування (перелінкування, посилання) місцевих авторитетних ресурсів – ЗМІ, каталогів, тематичні форуми тощо. Все це підвищить рівень загальної видимості саме вашої компанії в регіоні, що цікавить.
наявність відгуків/оцінок місцевих користувачів;
Також локальна видача залежить від рівня активності користувача. Пошукові сервіси фільтрують фейкові облікові записи, мінімізуючи обсяг помилкової інформації.
семантичне ядро;
Використання регіональних ключових слів/фраз у тексті, назвах, тегах заголовків та URL-сторінок робить сайт компанії привабливим для пошуковика.
доменна зона.
Тематичне слово при доборі доменного імені робить бренд видимим для пошукових систем у процесі підготовки видачі за відповідними запитами.
Підсумуємо
Локальне просування є ефективним інструментом підвищення рівня видимості компаній малого та середнього бізнесу у пошуковій видачі. Правильна реалізація стратегії локального просування - карт бланш для невеликих компаній, брендів-початківців, які не мають великих бюджетів, проте мають намір обійти конкурентів. Це можливість гідно конкурувати, відрізняючись на тлі навіть найбільших представників Вашої бізнес-ніші.
Не зовсім зрозуміло, як зареєструвати компанію на Google картах? Як підібрати категорії Google мій бізнес або як відбувається розкрутка в Google maps?Вам точно потрібна компанія з просування бізнесу. Спеціалісти групи IT компаній WebMate проведуть якісний аналіз Ваших прямих конкурентів та визначать, як і яку інформацію варто використовувати, щоб Ваша бізнес-сторінка Google стала максимально ефективною та конкурентоспроможною.
Запитання/Відповідь
Як додати компанію на карту Google?
Це можна зробити через програму "Google Карти". Створити/знайти правильну назву своєї компанії та заповнити запропоновану анкету.
Що таке Google My Business?
GMB – персональний профіль бізнес-проекту. Інструмент, за допомогою якого відбувається керування інформацією про бренд у пошуковій системі та Google MAPs.
З чого варто розпочати локальне просування компанії?
Почати просування власного бренду ефективніше з аналізу конкурентів, а саме стану профілю профілю конкурентного сайту. Зробити це можна за допомогою спеціалізованих програм, знаючи назву компанії.
Де на сайті варто вказати фактичну адресу компанії?
Для пошукової системи важливо, щоб адреса вашої компанії була відображена у футері сайту. Цей незначний, на перший погляд, нюанс дозволить пошуковим роботам знайти ваш сайт та прив'язати його до конкретної географічної локації запиту.
Чим важливими є відгуки для локального SEO?
Зростання репутації бренду в інтернеті дозволяє підвищити рівень споживчої довіри, покращити ранжування сайту, отримати можливість наростити конверсії.