Зміст статті:
У вас є компанія і плани щодо локального просування бренду, товарів або послуг. Вас цікавить вигідна конкуренція в результатах пошукової видачі в межах певної локації – це може бути країна, регіон, місто або район.
Питання: як це зробити ефективно і вигідно?
Експерти міжнародної групи IT-компаній WebMate допоможуть вашому бізнесу досягти поставлених цілей и бажаних результатів.
Одне з найкращих рішень — професійне SEO просування.
Локальне SEO — різновид пошукової оптимізації. Сприяє отриманню брендом більш високих позицій в результаті локальної видачі. Це стратегія оптимізації сайту у пошукових системах, результатом якої є ТОПові позиції бізнес-проектів в інтернеті у відповідь на запити користувачів відповідно до заданої геопозиції. Наприклад, під час створення запиту користувач вказує не тільки ключове слово або фразу, а також:
Роботи пошукових систем демонструють на перших позиціях видачі релевантні відповіді, найближчі за розташуванням до користувача.
Локальне СЕО сьогодні — це не просто один із ефективних рекламних інструментів. Це оптимально рішення у змаганні за ТОП позиції у регіональній видачі. Для місцевих компаній такий метод залучення покупців є пріоритетним.
Для бізнесу важливо бути візуально присутнім в інтернеті, адже користувачі пошукових систем, які формують місцеві, локальні запити — є потенційними клієнтами.
Саме використання опції Google local допомагає брендам і їх продукту займати ТОП-позиції в SEO результатах.
Бренди, які використовують SEO local підтверджують беззаперечну окупність інвестицій: бізнес отримує клієнтів і розвивається, прибуток збільшується, продукт стає впізнаваним серед місцевих покупців.
Результати оптимізації бізнесу під місцеві аудиторії:
Оптимізація web сайту під географічний фактор — тобто зазначення розташування оффлайн точки для отримання продукту, значно збільшує шанс для бізнесу нагадати про себе потенційному клієнту на високих позиціях пошукової видачі.
Інформацію про ваш бренд на перших сторінках побачать навіть ті користувачі, які зазначають в пошуку не конкретно ваш магазин, салон тощо, а зацікавлені в продукті з вашої тематики, галузі, ниші.
Чи є локальна оптимізація необхідним інструментом для всіх видів бізнесу?
Будь-який бізнес орієнтований на клієнта. Для покупця важливо:
Задача локального СЕО спростити і прискорити пошук вашої компанії шляхом зазначення локації в інтернеті. Такий крок підвищує лояльність аудиторії, приваблює покупців, допомагає бізнесу у конкурентній боротьбі в своїй ніші на регіональному рівні.
Локальна оптимізація важлива для бізнесу, діяльність якого сконцентрована на певній місцевості:
Щороку мобільний пошук стає більше популярним. За статистикою, в 2023 році через мобільний пристрій — смартфон або старт-годинник Google пошуком користуються 59.21% користувачів. Це говорить про значний відсоток аудиторії, яка готова придбати продукт — товар або послугу тут і зараз, як тільки знайде релевантну відповідь в інтернеті.
За допомогою визначення геолокації користувача, Google демонструє йому пропозиції, як максимально відповідають запиту.
Тому бізнесу, який планує розвиток і прибуток, просто необхідно забезпечити свою присутність на перших сторінках пошукової видачі у відповіді на запити в своїй ніші, тобто використовувати локальне SEO.
Оптимізація сайту для локального пошуку - це комплексна стратегія з використання певних інструментів і тактик.
Наприклад, Google мій бізнес.
Реєстрація в Google My Business — це створення ефективної презентації бренду, пошук по зображенням, відгуки клієнтів, фіксація локації на онлайн карті.
Серед основних методів оптимізації сайту під локальний пошук, тобто фактор розташування, є додавання компанії в Google довідник організацій. Це найбільш простий, швидкий, ефективний, вигідний спосіб показати Google адресу вашого оффлайн бізнесу, який, в свою чергу, направить до вас клієнтів.
Локальне SEO допомагає вивести сайт на високі позиції результатів пошукової видачі по конкретній локації. Просто дозвольте пошуковику максимально персоніфікувати інформацію про свій бізнес, який презентує ваш бренд клієнтам, надаючи перевагу перед конкурентами, які такий інструмент не використовують.
Професійне налаштування додасть інформацію про продукт або бренд в Топ результати видачі, в Google довідник організацій, Google бізнес карту.
Фактори впливу на ефективність локальної пошукової видачі:
Підсумуємо
Локальне просування — це якісний інструмент, який підвищує видимість компаній малого та середнього бізнесу і результатах пошуковій видачі. Професійна стратегія налаштування і використання локального просування — ефективне рішення для нішевих компаній, брендів, які тільки починають просування, компаній з невеликими бюджетами, але є амбіції випередити навіть великих конкурентів.
Локальне SEO допомагає гідно конкурувати, виділятися в обраній галузі.
Залишайте заявку і міжнародна група IT компаній WebMate зареєструє і займеться просуванням вашого бренду в Google картах, підбере категорії Google мій бізнес – допоможе підвищити впізнаваність вашої компанії на локальному ринку.
Досвідчені спеціалісти з просування бізнесу якісно оцінять прямих конкурентів вашого продукту і підберуть найкращі рішення для виводу вашого бренду в ТОП пошукової видачі.
WebMate робить бізнес-сторінки Google своїх клієнтів максимально ефективними і забезпечує високими позиціями у пошуковій видачі.
Відкрийте додаток Google Карти. Опція «Створити/знайти» назву своєї компанії. Додаєте дані до анкети.
Це персональний профіль компанії в інтернеті. За допомогою інструменту можна керувати даними про компанію в системі пошуку Google та Google картах.
На початку ефективно проаналізувати головних конкурентів, профілі їх сайтів. Для цього варто використовувати спеціалізовані програми. Для отримання результатів достатньо вказати правильну назву компанії-конкурента.
Динамічний профіль і онлайн відгуки суттєво впливають на репутацію бренду – здатні підвищити або, навпаки, зруйнувати її. Позитивні відгуки підвищують споживчу довіру, покращують ранжування ресурсу, сприяють нарощенню конверсій.
Під час пошуку найкращої локальної служби SEO для бізнесу необхідно розуміти його потреби. Хороша локальна служба SEO допомагає в оптимізації контенту для місцевих пошукових запитів, у керуванні Google My Business і місцевими списками, рейтингами, у локалізації сайту, побудові репутації, у пошуку місцевих партнерів і клієнтів, отриманні релевантних зворотних посилань. Все це сприятиме просуванню бізнесу.