Київ
Українська
Аналітика сайту: необхідний інструмент для бізнесу

Аналітика сайту: необхідний інструмент для бізнесу

Особливості сучасного цифрового маркетингу

Про аналітику та її важливість чули багато власників бізнес-проектів, які мають представництво в інтернеті. Наприклад, читачі нашого блогу вже знають про користь збору аналітичних даних та розуміння показників свого сайту для ефективного розподілу рекламного бюджету зокрема та просування продукту загалом. Проте мало хто чув, що аналітика також буває різною. Наприклад, тема «наскрізної аналітики» для багатьох поки що є нерозкритою. Ми вирішили виправити ситуацію і зупинитися на цій темі, щоб нинішнім та потенційним клієнтам міжнародної групи IT компаній WebMate вдалося зрозуміти та краще розібратися в нюансах сучасного діджитал маркетингу на благо розвитку власного бізнесу.

Поняття «наскрізна аналітика»

Сайт для бренду, незалежно від кого він розроблений – для великої корпорації, невеликої компанії чи блогера – це рупор, візитна картка, рекламна та торгова площадка, тобто. інструмент, за допомогою якого рекламодавці насамперед доносять інформацію про себе, свій товар або послугу до цільової аудиторії.
Однак постає питання: які рекламні канали слід фінансувати для отримання максимального прибутку? На жаль, універсального засобу немає. Кожен проект залежить від індивідуальних факторів та особливостей, які здатний визначити професійний маркетолог. Це процес непростий, але клієнт на 100% буде задоволений результатом.
Наскрізна аналітика у цифровому маркетингу - спосіб проаналізувати ефективність маркетингових інвестицій, спираючись на дані. Метод дозволяє простежити весь шлях трансформації потенційного клієнта в замовника (тобто від кліку на рекламне оголошення, перегляду банера до здійснення корисної дії, тобто продажу, повторного продажу).

У чому завдання наскрізної аналітики

На сайт користувачі потрапляють із різних джерел (каналів). Знайомство із запропонованим продуктом та оформлення заявки може відбуватися по-різному (заповнення шаблону онлайн-форми, телефонний дзвінок, спілкування у чаті, через електронну пошту тощо).
Для ефективного розподілу коштів рекламного бюджету дуже важливо розуміти, яке джерело трафіку відіграє вирішальну роль і якому джерелу зарахувати цінність замовлення, якщо клієнт взаємодіяв з компанією повторно, використовуючи різні канали зв'язку. 
Завдання відстеження ускладнюється зі збільшенням рекламних джерел, а також варіантів здійснення покупок. Ось тут і допоможе використання наскрізної аналітики. Наскрізна аналітика здатна об'єднати дані щодо точок дотику з клієнтом і покаже, наскільки рентабельними є маркетингові інвестиції з урахуванням вже скоєних продажів (не тільки заявок). 
Оцінити важливість та необхідність впровадження наскрізної аналітики для сайту доступніше за допомогою такої спрощеної схеми, враховуючи вирву продажу будь-якого проекту E-commerce.
Для аналізу ефективності джерел трафіку (крім платного типу, показники за яким доступні через рекламні кабінети сервісів, наприклад, через покази/кліки/витрата/ціну за клік тощо), що надходить через прямі заходи, органічний пошук, переходи із соціальних мереж, e-mail розсилки, дані можна отримати трохи інакше.
Для контролю стану сайту підходить установка лічильників Яндекс.Метрики та Google Analytics.
Також важливо спиратися на ключові показники ефективності KPI, враховувати реальні поводження з прив'язкою до джерел трафіку, оскільки показників основних метрик (кліків, витрати, глибини переглядів тощо) недостатньо. Важливо враховувати і реальні бізнес-показники.
Маркетолог виділяє метрики, ключові для ухвалення клієнтом вірних управлінських рішень (середній чек, конверсія сайту, її вартість тощо). Такі показники також допомагають у ефективній оптимізації рекламних кампаній, обґрунтуванні та захисті результатів робіт у майбутньому.
Однак, якщо звертатися, наприклад, до Google Analytics, сервіс автоматично «привласнює лаври» моделі атрибуції Last Non-Direct Click (останньому непрямому джерелу), але ігнорує внесок інших каналів, які також брали участь у продажі. Виходить, отримані дані не відображають реальну картину.
Для розуміння реальної цінності джерел трафіку, необхідно дізнатися про внесок кожної сесії перед отриманням заявки. Для цього знадобляться всі точки дотику (взаємодії) з аудиторією (дзвінки, електронна пошта, офлайн спілкування тощо).
Вирішення цього завдання якраз і вимагає налаштування наскрізної аналітики.

Ключові завдання наскрізної аналітики

  1. Налаштування збору повного обсягу даних за всіма дотиками з клієнтами до моменту продажу.
  2. Доповнення онлайн-даних показниками про продаж (фактичних) з CRM.
  3. Ефективний перерозподіл рекламного бюджету.
  4. Оцінка окупності каналів залучення (враховуючи всі взаємодії з покупцем) з використанням окремих (різних) систем збору даних, оскільки кожен рекламний сервіс показує лише витрати на цей сервіс.
Для налаштування наскрізної аналітики для сайту всі дані мають бути зведені докупи. При великому обсязі трафіку та широкому асортименті рекламних кампаній процес важливо зробити автоматизованим. В результаті можна буде оперативно отримувати необхідні звітні дані та не витрачати час на те, щоб зводити їх вручну.

Підведемо підсумки

Використання наскрізної аналітики дозволяє зв'язати в єдину систему дані між різними рекламними кабінетами, а також CRM-системами, онлайн-чатами, сервісами колл-трекінгу. Наскрізна аналітика дозволяє зрозуміти, як ефективніше розподілити рекламний бюджет, показує рівень рентабельності продажів, а також підкаже, яку знижку можна буде дати клієнту без шкоди для свого бюджету та підвищення його лояльності.
Звертайтесь до компанії WebMate, адже наші фахівці цифрового маркетингу знають, як збільшити ваші продажі!

Питання/Відповідь

У чому особливості пристрою наскрізної аналітики?
Наскрізна аналітика може бути представлена у вигляді готових сервісів, Excel-таблиць і т.д. Головний принцип це взаємозв'язок цифрових баз даних, систем візуалізації.
Чим відрізняється метод наскрізної аналітики використання рекламних кабінетів?
Бонусом наскрізної аналітики є можливість оптимізації рекламних кампаній під кількість чи суму продажів, а не оптимізація оголошень під кількість кліків/лайків, як це зазвичай відбувається у рекламних кабінетах.
Чи можна скоротити витрати рекламного бюджету за рахунок налаштування наскрізної аналітики?
Якщо регулярно відстежувати показники, можна досягти скорочення рекламного бюджету у 6-8 разів. Результат, щоправда, буде не миттєвий, а протягом кількох місяців. Також СА допомагає перерозподіляти бюджет на ефективні канали та отримувати більше клієнтів, не збільшуючи витрати.
Як визначити джерела надходження продажів?
Для цього є UTM-мітки та системи аналітики. Наприкінці місяця аналітик робить підрахунки, використовує методи наскрізної аналітики (впроваджені amoCRM, bitrix24, RetailCRM і т.д.).
Навіщо наскрізна аналітика інтернет-магазинам?
СА допомагає інтернет-магазину досягти різних KPI для вирішення конкретних завдань (кожен магазин ставить індивідуальні завдання, а не використовує чужий список цілей). СА дозволяє вирішити пріоритетні завдання, розставлені для конкретного проекту.
Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо лише перевірені та ефективні інструменти, які збільшують окупність інвестицій у рекламу та прибутковість бізнесу.
Оперативність
Ваші запити та дзвінки не залишаються поза увагою та обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює тільки на відкритих облікових записах, що дає Вам можливість спостерігати за проектом в режимі реального часу.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу