Зміст статті:
Наскрізна аналітика - це процес збору та аналізу даних з різних джерел для отримання цілісного розуміння бізнес-процесів. Вона дозволяє компаніям виявляти тенденції, прогнозувати результати та оптимізувати рішення.
Бізнес в інтернеті буде результативним тільки завдяки регулярній роботі із використанням відповідних інструментів і методів. Бренду потрібні дані про роботу сайту — його сильні і слабкі місця, поведінку, інтереси, настрої відвідувачів, відповідність ресурсу вимогам пошукових систем тощо. Роль web-аналітики у питаннях досягнення високих результатів щодо онлайн просування суттєва.
Поговоримо зараз о різноманітності аналітики, зокрема про наскрізну аналітику, як важливу частину сучасного цифрового маркетингу , який допомагає у просуванні проектів.
Сайт для бренду — це презентація, «лице» окремого продукту або бренду незалежно від масштабу і обраної галузі. Це і сцена для презентацій, і афіша для знайомства з акціями і новинками, і торгова платформа, і місце спілкування із цільовою аудиторією.
Для кожного проєкту джерелом максимального прибутку можуть бути різні рекламні канали. Залежність кожного проєкту від персональних важелів вимагає індивідуального підходу у питаннях фінансування і підтримки того або іншого рекламного каналу , інструменту тощо. Якісний аналіз ефективності маркетингових інвестицій на основі даних — це можливості, які надає наскрізна аналітика в цифровому маркетингу .
Це оцінка ефективності маркетингових інвестицій на основі даних щодо повного шляху клієнта: перегляд рекламного оголошення , відвідування сторінок сайту, корисна дія — реєстрація, оформлення замовлення, покупка, повернення для повторної покупки.
Метод наскрізної аналітики робить можливим відстеження повного періоду трансформації потенційного клієнта в реального замовника. Це шлях від кліку на рекламне оголошення або перегляду банера до корисної дії: оплати продукту, повторної покупки тощо.
Користувачі використовують різні канали потрапляння на сайт.
Знайомство з продуктом, оформлення заявки може бути виконано у різні способи: внесення даних до онлайн-форми, телефонне замовлення, використання чату, електронної пошти, соціальних мереж, месенджерів тощо.
Наскрізна аналітика допомагає вирішити наступні питання:
Ефективно розподілити рекламний бюджет допомагає розуміння ключових джерел трафіку і визначення, яке саме відіграло значну роль у реалізації замовлення. Особливо, коли клієнт прийшов не вперше і використовує більше одного каналу взаємодії із продавцем.
Більше рекламних джерел — складніше задача із відстеження.
Саме тут на допомогу прийде наскрізна аналітика, яка:
Аналіз ефективності джерел трафіку через такі напрямки, як прямі заходи, органічний пошук, переходи із соціальних мереж, email розсилка доступний для власника сайту через методи наскрізної аналітики. Виняток — платний варіант: тут доступ до даних відкритий через рекламні кабінети сервісів — покази, кліки, витрати, ціна кліку тощо.
Контролювати стан ресурсу допомагає використання лічильників Google Analytics.
Рекламодавцю необхідно враховувати:
Зрозуміти реальну цінність джерел трафіку допоможуть дані з усіх точок взаємодії з аудиторією. Це оцінка ефективності телефонних дзвінків, оффлайн спілкування, використання електронної пошти, офлайн спілкування та інших.
Все ці дані можна отримати за допомогою налаштування наскрізної аналітики.
Для повноцінного налаштування наскрізної аналітики для web сайту необхідно зібрати і звести всі дані. Автоматизація процесу необхідна за наявності великого обсягу трафіку. Це також зручно зробити, якщо працюєте з широким асортиментом рекламних кампаній.
Автоматизація рішень сприяє оперативному отриманню важливих звітних даних, економії часу на зведення інформації.
Підсумуємо
Наскрізна аналітика — це про збір, обробку, оцінку показників ефективності ROMI — залучення і утримання представників цільової аудиторії, клієнтів. Наскрізна аналітика допомагає у створенні єдиної комплексної системи даних з різних рекламних кабінетів, сервісів колл-трекінгу, CRM-систем і онлайн чатів.
Завдяки наскрізній аналітиці бізнес отримує важливу інформацію для максимально ефективного розподілу рекламного бюджету. Методи наскрізної аналітики вказують на рівень рентабельності продажів і підказують, який розмір знижки, запропонований покупцю, підвищить його лояльність і не зашкодить бюджету продавця.
Експерти цифрового маркетингу з компанії WebMate точно знають, як збільшити ваші продажі і зробити просування вашого бізнесу результативним.
Надсилайте ваші заявки!
Як Excel-таблиця, готовий сервіс тощо. Можна обирати максимально зручний варіант для роботи. Головне пам’ятати про принцип взаємозв'язку онлайн баз даних і систем візуалізації.
Перевага наскрізної аналітики у можливості оптимізувати рекламні кампанії під кількість або суму продажів. Це не про оптимізацію оголошень під частоту і кількість кліків або лайків, які притаманні іншим рекламним кабінетам.
Так. В середньому у 6-8 разів. Це можливо завдяки регулярному контролю показників. Процес тривалий, результати можна побачити за декілька місяців. СА допомагає без збільшення витрат перерозподіляти бюджет. Як результат, бізнес працює з ефективними каналами і отримує більше клієнтів.
За допомогою UTM-міток і систем аналітики. Щомісяця аналітик зводить дані, використовуючи методи наскрізної аналітики — amoCRM, bitrix24, RetailCRM. Також інтеграція різних інструментів — Google BigQuery, CRM-системи, Owox, Power BI тощо.
Так. Завдяки СА інтернет-магазин досягає різних KPI, які допомагають у вирішенні пріоритетних індивідуальних задач відповідно до свого переліку цілей.