Київ
Українська
Google Trends — про особливості роботи

Google Trends — про особливості роботи

Дані щодо купівельного попиту вкрай важливі для власників бізнесу, маркетологів та фахівців з реклами. Від подій або критеріїв, які впливають на нього, популярності та активності найближчих конкурентів залежить формування рекламної стратегії будь-якого проекту та розвиток продукту зокрема.

Інформацію по цих питаннях пропонує сервіс Google Trends. Головні задачі публічного web-додатка корпорації Google, який заснований на пошуку Google – пошук, збір, оцінка та розподіл популярних пошукових запитів за категоріями. Тобто, користуючись сервісом, можна побачити trends in Google— частоту запиту певного терміна, чим цікавляться користувачі в світі, на що є попит потенційних клієнтів в окремій країні, наприклад, як Україна, чи в певному регіоні. Розуміння ТОП запитівдопомагає отримувати актуальні дані щодо ключових подій у світі, в своїй бізнес-ніші тощо.

Як збираються популярні запити

Трендс— це автоматично оновлена статистика, основою якої є пошукові запити користувачів Google. Варто зазначити, що під час SEO-просування сайту, Google Trends не замінює Google Analytics чи інший сервіс, за допомогою якого можна зібрати ключові запити і дані з їх частотності для семантичного ядра.

Корисні функції сервісу Google Trends

  • визначення популярності теми чи кількість пошукових запитів;

  • динаміка/аналіз популярності запитів, в тому числі оцінка фактору сезонності;

  • фіксація виключно переліку високочастотних фраз;

  • оцінка ключової фрази;

  • виявлення конкурентів, статистика популярності в ніші;

  • показники рівня впливу географічних факторів на запити в пошуку.

Google Trends: як пошукова система визначає підраховує популярність запиту

  • Сервіс розділяє частоту пошукового запиту на їх загальну кількість з урахуванням конкретного регіону і визначеного періоду.

  • За отриманим результатом система проводить оцінювання попиту за шкалою 0-100 балів, де максимальна позначка за шкалою — 100, вказує на найбільший інтерес до теми;

  • Решта тем або запитів розподіляються відповідно до рейтингу. Чим менше інтерес, тим ближче запит до позначки 0.

  • оцінка ключової фрази;

Google Trends дозволяє рекламодавцю побачити рівень зацікавленості користувачів в темах майже в режимі онлайн. Для профільних фахівців — маркетологів, журналістів, представників бізнесу тощо, ця інформація дуже корисна при формуванні новин, просуванні товарів, послуг чи брендів. Завдяки даним Трендів легко визначити показники загального рівня зацікавленості обраною темою: об’єктом може бути певний сюжет, особа, проблема, продукт чи подія.

Доступ до інформації є на домашній сторінці Google Trends. Там теми розділені на групи роботами Google за критеріями спільних тенденцій в Пошуку, Новинах Google або на YouTube. Google збирає тенденційні історії на базі технології Google Knowledge Graph, яка акумулює пошукові дані з цих трьох платформ Google. Інформація використовується для фіксації моменту набуття популярності цими історіями на основі зросту пошукових запитів, тобто коли тема/запит стають трендовими.

Історія Гугла

В історії додатків і web пошуку зберігається наступна інформація:

  • перелік пошукових запитів;

  • інші дії в інтернеті;

  • дані про перегляди не тільки на поточному пристрої, а й на паралельних пристроях, за допомогою яких користуються сервісами Google.

Google дає можливість ефективно працювати з історією web пошуку і додатків:

  • Переглядати дані.

Активована опція історії додатків і веб-пошуку в обліковому записі зберігає дані о пошукових запитах і діях в інших сервісах Google. Це можливість пришвидшити пошук та персоналізувати роботу в сервісі, отримуючи більш корисні рекомендації стосовно контенту чи додатків.

  • Керувати розділом.

Наявність функцій адміністратора надає можливість будь-коли відключити опцію, видалити дані про попередні дії. Очистити дані можна в розділі «Мої дії в Google».

Без входу в обліковий запис історія додатків і web пошуку дозволяє бачити персоналізовані результати пошуку й оголошень на базі пошукової активності.

За необхідністю для контролю чи збереження дій на пристрої, можна скористатися опцією "Записувати історію Chrome і дані про дії в додатках, на сайтах та пристроях, які використовують сервіси Google". Функція доступна на сторінці «Відстеження дій».

Якщо потрібні дані з web сторінок чи додатків для формування звітів з релевантними та корисними даними, компанії можуть використовувати платформу Google Analytics.

Гугл аналітика

Google Analytics є багатофункціональним зручним безкоштовним сервісом Google. Його основна задача — аналіз сайтів та мобільних додатків для створення детальної статистики користувачів web-ресурсів, збереження якої відбувається на сервері Google. Алгоритм простий: користувач розміщує JS-код на сторінках свого сайту, який фіксує відкриття їм сторінки в своєму web браузері.

За допомогою Google Analytics фахівці:

  • перевіряють стан індексування;

  • створюють детальну статистику аудиторії сайту;

  • оптимізують видимість web сторінок;

  • вимірюють рентабельність інвестицій у рекламу;

  • оцінюють ефективність сайту;

  • відстежують інформацію за відеороликами, сторінками або додатками.

Висновки

Google Trends є одним з кращих безкоштовних універсальних інструментів для аналізу географії та графику сезонності трендів і прогнозування попиту. Сервіс допомагає побачити коли і що шукають потенційні клієнти: зібрати інформацію про потреби та інтереси користувачів, визначити момент для кращої та більш вигідної пропозиції цільовій аудиторії.

Google Trends дає можливість переглядати дані пошуку в реальному часі, бачити найпопулярніші пошукові запити та аналізувати які тематики найчастіше шукають в інтернеті представники вашої цільової аудиторії.

Створення облікового запису Google Analytics надає інформацію, корисну для оцінки та ефективного просування свого web сайту.

Google зацікавлений в збільшенні своєї аудиторії користувачів і постійно працює над розширенням можливостей для власників web ресурсів.

Професійне користування інструментами Google є корисним для розвитку онлайн бізнес-проєктів різних напрямків та масштабу.

ЧаПи

Побачити можна лише відносні показники. Принцип роботи алгоритмів Google: визначається точка на графіку за вказаний період, у момент максимальної популярності запиту, що приймається на 100%. Визначення інших точок, вказаних на графіку, відбувається у відсотковому відношенні до максимального значення.

Дані корисні для аналізу за наявності двох абсолютно різних значень пошукового запиту.

Аналізувати пошук можна у вільному інтернеті, серед картинок, новин, включаючи пошук у YouTube, у Google Shopping.

Одночасно можна додавати до п'яти різних пошукових запитів.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу