Київ
Українська
Як підібрати ідеальний візуальний контент для соц.мереж або магія візуалізації в дії

Як підібрати ідеальний візуальний контент для соц.мереж або магія візуалізації в дії

З кожним роком увага користувачів численних соціальних мереж до візуального контенту лише збільшується, активно витісняючи текстову складову публікацій на другий план. Можливо, в майбутньому щось зміниться та контент для соціальних мереж буде менш важливим важелем успішної реклами, але на сьогоднішній день для просування бізнесу важливо знати про візуальний контент якщо не все, то якомога більше.

Современные требования к визуальному контенту в социальных сетях

Отже, щоб розбиратися в інструментах просування товару чи послуги через соціальні мережі, поговоримо про те, що таке візуальний контент, які види віжуалів затребувані користувачами та відповідають сучасним тенденціям розвитку в соцмережах, а також про провідні міжнародні фотохостинги, яким довіряють у всьому світі.

Сучасні вимоги до візуального контенту у соціальних мережах

Яким має бути сучасний контент для соцмереж? Ще вчора популярними були штучно створені картинки з очевидною ретушшю, але сьогодні таким зображенням користувача вже не зацікавити. Особливо, якщо йдеться про публікації та сторіс для Instagram. Для цієї платформи слід підбирати зображення, які:

  • виконані з мінімальною обробкою у програмі Photoshop;

  • максимально реалістичні;

  • заповнені елементами фоторепортажної зйомки.

Навіщо приділяти увагу візуальному контенту на сторінках соцмереж

Что нынче в соцсетях модно?

А ви знаєте, що для привернення уваги до свого посту в соціальних мережах недостатньо доповнення у вигляді яскравої типової картинки. Важливо пам'ятати, що завдяки грамотно підготовленому візуальному контенту можна:

  • наростити обсяг продажу через платформу соціальних мереж;

  • збільшити відсоток залучення аудиторії;

  • підвищити лояльність користувачів;

  • привернути увагу;

  • «зачепити» можливістю розважитись.

Що нині у соцмережах модно? Експертні поради щодо ідеального візуального контенту

Підбираючи оптимальний, ні, найвдаліший візуальний супровід своєї публікації можна легко розширити пошук та розсунути межі звичних ідей. Зробіть ставку на різноманітність. Необов'язково, щоб це були виключно такі собі картинки. Користувачі також люблять смішні ролики, відео на 360о, помітні цитати.

Мінімалізм та максималізм

Чи ведете свою сторінку в стилі елегантного мінімалізму? Здивуйте аудиторію картинкою у стилі класичного максималізму епохи рококо, запропонуйте зображення, де проявляється гра світла та тіні або зробіть вибір на користь іронічно поданих класичних картин – такий модний напрямок привертає увагу у соцмережах.

Старий добрий колаж

Якщо такий художній прийом «з бородою» подати на сучасний лад, створюючи ефект яскравості, хаотичності з провокаційними нотками та обов'язковим життєстверджуючим посилом, аудиторія не залишить публікацію поза увагою.

З 3D ефектом

Покажіть аудиторії, що ваш товар чи послуга крокує в ногу з часом, тому й у рекламній кампанії вам близькі технології останнього покоління.

Екологія у всьому

Екотематика визнана вкрай затребуваною темою у всьому світі та соціальні мережі не є винятком. Ваш бізнес має інший напрямок? Обіграйте ідею, відбивайте своє розуміння глобальної проблематики, наголошуючи на натуральності, природності тощо. Ось побачите, ваші публікації стануть популярнішими.

Без філософії нікуди

Йдеться не про занудство і моралі. Легкий філософський підтекст у картинках і ваш пост вже в рядах домінуючих публікацій відповідно до модного «дизайну соцмереж», зокрема Інстаграма. Йдеться про акцент лише на важливих деталях – це дозволить виділитися та домогтися збільшення відгуків за рахунок економії часу користувачів у пошуку потрібної інформації. Підвищеною увагою користуються картинки, які виступають ілюстраціями середини історії, яка обов'язково має початок і продовження.

Змішування стилів

Диджиталізація, роботизація, футуризм, ретро та класика – балансування на межі різних стилів з акцентом на віртуальну реальність, при виборі картинки обов'язково виділить пост у стрічці кожного користувача.

Кавайні мультиплікаційні картинки

Додавання до своєї стрічки «мі-мі-мішних» картинок, представлених у векторній графіці, підвищить лояльність аудиторії. Цей напрямок привнесла в культуру соцмереж Японія і весь світ охоче підхопив цей тренд.

Провідні світові фотобанки

Якщо не готові створювати візуалку самостійно, можна звернутися до готових пропозицій. Звичайно, йдеться про Інтернет-ресурси з достатньою кількістю картинок, фотографій та відео - Shutterstock. Це так звані законодавці у галузі візуального наповнення в мережі, які відслідковують рівень популярності запитів на стокові фотографії, аналізують напрямки актуальних течій та формують моду на віжуали, спираючись на потреби користувачів.

Знаючи тренди та розуміючи, що подобається аудиторії, легко підібрати найвдаліший варіант ілюстрації/відео для постингу.

Ведущие глобальные фотобанки

Підсумуємо

Для досягнення кінцевих цілей – активних продажів та конверсій необхідно подбати про шлях, який до них приведе, а саме: створення якісного контенту, що залучає клієнтів. Бажаєте високих результатів?

Створюйте контент для соціальних мереж правильно: зробіть ставку на таке рішення, як візуалізація контенту. Вибираючи ілюстрації, інтригуйте, не шукайте таємного змісту в одному фото, створюйте концепцію самі. Подайте разом картинкою ідею, передумову для роздумів чи наповніть натяками на очевидне.

Просто почніть із ретельного планування стратегії просування у соціальних мережах, експериментуйте, вивчайте переваги своєї цільової аудиторії та реалізуйте задумане, приправивши «смачною» візуалкою. І, звичайно, вам точно буде потрібний експерт з візуального контенту! 

Дзвоніть та пишіть нам - ми розповімо, хто такий експерт з візуального контенту та зорієнтуємо, чим наші фахівці можуть бути корисними для успішного просування вашого бізнес-проекту!

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу