З кожним роком увага користувачів численних соціальних мереж до візуального контенту лише збільшується, активно витісняючи текстову складову публікацій на другий план. Можливо, в майбутньому щось зміниться та контент для соціальних мереж буде менш важливим важелем успішної реклами, але на сьогоднішній день для просування бізнесу важливо знати про візуальний контент якщо не все, то якомога більше.
Отже, щоб розбиратися в інструментах просування товару чи послуги через соціальні мережі, поговоримо про те, що таке візуальний контент, які види віжуалів затребувані користувачами та відповідають сучасним тенденціям розвитку в соцмережах, а також про провідні міжнародні фотохостинги, яким довіряють у всьому світі.
Яким має бути сучасний контент для соцмереж? Ще вчора популярними були штучно створені картинки з очевидною ретушшю, але сьогодні таким зображенням користувача вже не зацікавити. Особливо, якщо йдеться про публікації та сторіс для Instagram. Для цієї платформи слід підбирати зображення, які:
виконані з мінімальною обробкою у програмі Photoshop;
максимально реалістичні;
заповнені елементами фоторепортажної зйомки.
А ви знаєте, що для привернення уваги до свого посту в соціальних мережах недостатньо доповнення у вигляді яскравої типової картинки. Важливо пам'ятати, що завдяки грамотно підготовленому візуальному контенту можна:
наростити обсяг продажу через платформу соціальних мереж;
збільшити відсоток залучення аудиторії;
підвищити лояльність користувачів;
привернути увагу;
«зачепити» можливістю розважитись.
Підбираючи оптимальний, ні, найвдаліший візуальний супровід своєї публікації можна легко розширити пошук та розсунути межі звичних ідей. Зробіть ставку на різноманітність. Необов'язково, щоб це були виключно такі собі картинки. Користувачі також люблять смішні ролики, відео на 360о, помітні цитати.
Чи ведете свою сторінку в стилі елегантного мінімалізму? Здивуйте аудиторію картинкою у стилі класичного максималізму епохи рококо, запропонуйте зображення, де проявляється гра світла та тіні або зробіть вибір на користь іронічно поданих класичних картин – такий модний напрямок привертає увагу у соцмережах.
Якщо такий художній прийом «з бородою» подати на сучасний лад, створюючи ефект яскравості, хаотичності з провокаційними нотками та обов'язковим життєстверджуючим посилом, аудиторія не залишить публікацію поза увагою.
Покажіть аудиторії, що ваш товар чи послуга крокує в ногу з часом, тому й у рекламній кампанії вам близькі технології останнього покоління.
Екотематика визнана вкрай затребуваною темою у всьому світі та соціальні мережі не є винятком. Ваш бізнес має інший напрямок? Обіграйте ідею, відбивайте своє розуміння глобальної проблематики, наголошуючи на натуральності, природності тощо. Ось побачите, ваші публікації стануть популярнішими.
Йдеться не про занудство і моралі. Легкий філософський підтекст у картинках і ваш пост вже в рядах домінуючих публікацій відповідно до модного «дизайну соцмереж», зокрема Інстаграма. Йдеться про акцент лише на важливих деталях – це дозволить виділитися та домогтися збільшення відгуків за рахунок економії часу користувачів у пошуку потрібної інформації. Підвищеною увагою користуються картинки, які виступають ілюстраціями середини історії, яка обов'язково має початок і продовження.
Диджиталізація, роботизація, футуризм, ретро та класика – балансування на межі різних стилів з акцентом на віртуальну реальність, при виборі картинки обов'язково виділить пост у стрічці кожного користувача.
Додавання до своєї стрічки «мі-мі-мішних» картинок, представлених у векторній графіці, підвищить лояльність аудиторії. Цей напрямок привнесла в культуру соцмереж Японія і весь світ охоче підхопив цей тренд.
Якщо не готові створювати візуалку самостійно, можна звернутися до готових пропозицій. Звичайно, йдеться про Інтернет-ресурси з достатньою кількістю картинок, фотографій та відео - Shutterstock. Це так звані законодавці у галузі візуального наповнення в мережі, які відслідковують рівень популярності запитів на стокові фотографії, аналізують напрямки актуальних течій та формують моду на віжуали, спираючись на потреби користувачів.
Знаючи тренди та розуміючи, що подобається аудиторії, легко підібрати найвдаліший варіант ілюстрації/відео для постингу.
Підсумуємо
Для досягнення кінцевих цілей – активних продажів та конверсій необхідно подбати про шлях, який до них приведе, а саме: створення якісного контенту, що залучає клієнтів. Бажаєте високих результатів?
Створюйте контент для соціальних мереж правильно: зробіть ставку на таке рішення, як візуалізація контенту. Вибираючи ілюстрації, інтригуйте, не шукайте таємного змісту в одному фото, створюйте концепцію самі. Подайте разом картинкою ідею, передумову для роздумів чи наповніть натяками на очевидне.
Просто почніть із ретельного планування стратегії просування у соціальних мережах, експериментуйте, вивчайте переваги своєї цільової аудиторії та реалізуйте задумане, приправивши «смачною» візуалкою. І, звичайно, вам точно буде потрібний експерт з візуального контенту!
Дзвоніть та пишіть нам - ми розповімо, хто такий експерт з візуального контенту та зорієнтуємо, чим наші фахівці можуть бути корисними для успішного просування вашого бізнес-проекту!