Київ
Українська
Як тестувати ніші за допомогою таргету

Як тестувати ніші за допомогою таргету

Група IT компаній WebMate розповість, як протестувати нішу швидко та якісно за допомогою націлу. Будь-який проект передбачає вкладення коштів, сил та часу. Для того, щоб ресурси не були витрачені даремно, важливо заздалегідь дізнатися, як вибрати нішу для бізнесу, чи варто «вичинки» і на що саме варто звернути увагу для досягнення максимального результату. Прочитати підсумок - тут

Етапи ефективної перевірки ідеї для бізнесу

таргетинговая реклама - тестирование ниши

Будь-який проект передбачає вкладення коштів, сил та часу. Для того, щоб ресурси не були витрачені даремно, важливо заздалегідь дізнатися, як вибрати нішу для бізнесу, чи варто це інвестування часу та ресурсів і на що саме варто звернути увагу для досягнення максимального результату. Як це зробити? Як протестувати нішу в Інстаграмі? Як протестувати нішу для бізнесу в цілому? Який саме тест на вибір ніші потрібний для компанії? Група IT компаній WebMate розповість, як реалізувати тест на вибір ніші для бізнесу швидко та якісно за допомогою таргету.

Якщо Попереднє тестування бізнес ідеї підкаже, чи має шанс «вистрілити» чи краще розглянути інші варіанти. Тестування ніш не потребує присутності співробітників чи наявності товарів, що дозволяє уникнути значних витрат, а також убезпечити себе від фінансових ризиків.

таргетинговая реклама - тестирование ниши

Для кого важливий функціонал спліт-тестів

Опції є привабливими для бізнесу, який зацікавлений не тільки у підвищенні рейтингу публікацій у стрічці або збільшенні переглядів, а й у:

  • прирості конверсій на сайті/в обліковому записі соціальних мереж;

  • отриманні завантажень мобільних програм з боку користувачів;

  • генерації лідів.

Як знайти свою нішу у бізнесі тест? На прикладі соціальних мереж Instagram і Facebook познайомимося з етапами тестування ніш за допомогою таргету, розглянемо, як здійснюється тест на вибір ніші і для чого це робиться.

Таргетована реклама для спліт-тестування в Instagram

Якщо говорити про те, як протестувати нішу, провести аналіз конверсій та оптимізацію витрат на рекламу, ведення кампаній в рамках офіційної реклами мережі Instagram йде рука об руку з процесом спліт-тестування.

Завдяки спліт-тестам стає зрозумілим, наскільки ефективною є робота кожного зв'язування таргету з оголошенням, а від якого краще відмовитися, щоб уникнути «зливу» інвестицій.

Зараз такі інструменти для реалізації рекламних кампаній у мережі, як Ads Manager та Power Editor обзавелися власними опціями, які доповнені статистикою спліт-тестування, що позбавило необхідності розділення аудиторії для отримання точних показників. Завдяки оновленому та вдосконаленому функціоналу бізнес отримав можливість  вирішення подібних проблем.

таргетинговая реклама - тестирование ниши

Приклад, як дізнатися попит на товар:

Ви припускаєте, що чоловіча аудиторія у віковій групі 23-27 років із великого міста активніше відреагує на рекламне оголошення про вашу послугу, ніж представники аналогічної групи із невеликого населеного пункту. У разі запуску рекламної кампанії може бути отриманий протилежний результат, що дозволить вам як рекламодавцю зосередитися на представниках другої групи, тобто зробити правильний вибір ніші для бізнесу.

Як працює спліт-тестування в соціальних мережах Instagram та Facebook

таргетинговая реклама - тестирование ниши

В даний час за рахунок оновленого алгоритму спліт-тестування відбувається рандомний (у випадковому порядку) поділ аудиторії, що дозволяє уникнути дублюючих показів рекламних оголошень та не викликати негативну реакцію користувача.

Поділ аудиторії може відбуватися так, як Вам зручно:

  • в рівній мірі;

  • у заданому (відсотковому) співвідношенні.

Тестування може відбуватися до трьох груп рекламних оголошень

  1. Оптимізація доставки.

  2. Аудиторія.

  3. Плейсмент.

таргетинговая реклама в соц сетях

Насправді ж, більшість рекламодавців зупиняються на двох. Основу тесту складає змінна. Важливо! У межах однієї рекламної кампанії може лише одна змінна.

На сьогоднішній день у соцмережі Facebook представлено два основні види змінних:

  1. Оптимізація доставки

Тестування оптимізації процесу доставки необхідне, оскільки прогнози не дадуть однозначної відповіді: все залежить від конкретної нагоди і перевіряється виключно на практиці. Як тестувати нішу та отримати точні дані? Питань багато, але все проясниться в результаті спліт -тесту за допомогою таргета. Стане зрозуміло:

  • Що ефективніше: ручне налаштування або автоматична ставка?

Тест покаже, які ніші найприбутковіші і що стане оптимальним саме для вашого бізнесу. Також, використовуючи інтерфейс менеджера, можна з'ясувати, які ставки будуть максимально результативними. Насправді, якщо підвищити ставку (що призведе до зростання конверсій), вдається скоротити бюджет, виділений реклами. Це твердження не є обов'язковим для кожної компанії – підтвердити чи спростувати його можливо внаслідок індивідуального спліт-тестування.

  • Яка оптимізація є оптимальною для рекламної кампанії: кліками чи конверсіями?

Отриманий результат за цим пунктом має значення для рекламодавця. У планах демонстрація оголошень виключно для представників цільової аудиторії? Тоді не обійтися без тестування стратегії «денного охоплення» та «показів».

Мета аналізу – виявлення максимально ефективної стратегії – на кліки, конверсії, наприклад. Під час тесту зазначеної змінної доступні різні варіації, які базуються на таких параметрах, як:

  • процес оптимізації доставки рекламного оголошення (конверсія, показ, денне охоплення, активізація посилань);

  • вікно конверсій (1 день чи тиждень);

  1. Варіант «1 день» підходить для потенційних клієнтів, які чинять корисну дію (купівлю) за добу після реклами.

  2. Варіант «7 днів» ефективний, якщо рішення про придбання товару/послуги потребує клієнта більше часу.

Який із запропонованих варіантів варто вибрати? Відповідь полягає у результатах тестування. Іншого методу з'ясувати це поки що немає.

  • тип встановлення ставок (вручну/в автоматичному режимі).

2. Аудиторія

Ціль – визначення аудиторії, яка демонструє максимальний відгук на групу рекламних оголошень. Робиться це за рахунок аналізу різних стратегій таргету аудиторій.

Справжній інструмент соціальної мережі Facebook дозволяє формувати декілька аудиторій (максимальна кількість – три), тобто, щоб кожній групі оголошень відповідала одна аудиторія. Перевага опції:

  • немає взаємного перетину аудиторій спліт-тесту, що унеможливлює повторний показ рекламного оголошення користувачеві;

  • чистота охоплення, що гарантує максимально точного результату тестування.

Приклади порівняльного аналізу аудиторій:

  • Різні аудиторії з персональним налаштуванням (пов'язані з Facebook залученням проти тих, що приходять на сайт);

  • Різні типи подібних аудиторій (база авторизованих користувачів інтернет-магазину, аудиторія, зібрана завдяки реєстру клієнтів).

  • Аудиторії з різними групами інтересів тощо.

Загалом, знаючи особливості можливостей та тонкощів Facebook ретаргетингу, можна застосовувати десятки ідей та варіантів для спліт-тестування аудиторій, щоб отримати відповідь, як знайти прибуткову нішу.

Вирішення яких завдань може забезпечити спліт-тестування, тобто які переваги отримує бізнес:

  • суттєве скорочення видатків рекламного бюджету;

  • можливість перегляду бізнес-стратегії та/або ЦА.

Бюджет для спліт-тесту

таргетинговая реклама - тестирование ниши

Facebook встановлює мінімально допустимий поріг бюджету у разі рівномірного/зваженого/відсоткового (90% проти 10%) розподілу між варіантами змінної та валюти. Тип спліт-тесту та період показу задається вручну (середній рекомендований поріг 3-14 діб). Сума мінімального тарифу на проведення спліт-тесту залежить від обраної грошової одиниці та збільшується пропорційно до різниці між встановленими показниками. Тому важливо визначити допустиму межу бюджету на демонстрацію рекламного оголошення. Алгоритм розділить суму та потенційне охоплення між двома групами оголошень.

На завершення, рекламодавець отримує електронний лист із результатами тесту, який допоможе зрозуміти, як знайти свою нішу в інтернет бізнесі.

Підсумуємо

таргетинговая реклама - тестирование ниши

Спліт тест для ніш – корисний інструмент для маркетолога, за допомогою якого вдається:

  • встановити коло ЦА для конкретної компанії;

  • зрозуміти, як конвертувати представників цільової аудиторії у реальних клієнтів;

  • визначити, яка стратегія просування стане максимально ефективною для бізнесу в рамках запуску офіційної реклами в Instagram та Facebook,

а також, як наслідок: підібрати вдалі заголовки та контент в електронному розсиланні, активізувати збут, підвищуючи рівень доходності свого проекту в мережі.

Наші фахівці наголошують, що протестувати нішу за допомогою таргету – це процес, який не терпить поспіху. При отриманні позитивних первинних даних А/В тестів важливо не припиняти аналізувати ніші, оскільки базові показники мінливі і можуть здивувати навіть протягом одного тижня. Зазвичай, порівняння рандомних показників спирається на дані середніх показників, тобто важливо накопичити відомості, а це займає 1-2 тижні. Якщо трафік невеликий, тестування зазвичай потребує більше часу, а при більшому сегменті спостерігається менший розкид показників/добу.

Іншими словами, замовляючи тест ніші за допомогою таргету в групі IT компаній WebMate, Ви отримаєте максимально точну оцінку рівня результативності своїх web-проектів, що необхідно для розробки успішної маркетингової бізнес-стратегії.

_____________________

Популярні запитання-відповіді: 

Що таке спліт-тестування?


Спліт-тест або a/b split-testing – це спосіб аналізу вибраної ніші, мета якого – оцінити ефективність веб-сторінок. За допомогою А/В тестів можна чітко визначити максимально ефективну стратегію просування бізнесу в мережі (тип оголошень, ЦА та ін.). Тестування дозволяє отримати бажаний результат швидше та з більшою вигодою.


Що оцінюють під час запуску методу split-testing?


Оцінювання носить практичний характер, тому об'єктом вивчення є ряд кількісних показників роботи сторінок, що цікавлять (сайт, соціальні мережі). За фактом, об'єктом тестування може стати будь-який елемент інтернет-сторінки, який може перетворити читача на покупця (заголовки, тексти, опис продуктів, обсяг контенту в рамках однієї сторінки, віжуали, СТА-кнопки, реєстраційна форма, дизайн-макет, вартість, тощо).


На який вид платної реклами вигідніше спрямувати свій бюджет: за кліки чи покази?


Все залежить від цілей реклами

При платі за кліки (рекламна модель відноситься до сфери контекстної реклами) – рекламодавець віддає гроші тільки за справді зацікавлених користувачів, які перейшли заради його товару/послуги на ресурс.

При платі за покази (рекламна модель відноситься до сфери медійної реклами, сприяє формуванню іміджу бренду). Рекламодавець платить за 1000 показів (незалежно 1 людина багато разів або 1000 осіб по разу переглянули оголошення – процес можна налаштувати в налаштуваннях).


Як працює А/В тестування?


При вивченні аудиторій, механізм передбачає поділ (з урахуванням метрик) всіх відвідувачів ресурсу на групи та направлення їх на 2 різні сторінки: одні бачать контрольну сторінку А, а інші – змінену сторінку В. Процедура проходить з урахуванням усіх каналів трафіку (пошуковий, рекламний, соціальний, Еmail) із вимірами в один і той же час.


Навіщо тестувати плейсмент?


При запуску спліт-тестів плейсменту рекламодавець може визначити найкращий варіант розміщення рекламного оголошення (стрічка новин Fb/Instagram, правий/лівий стовпець і т.д.), що позитивно позначиться на ефективності реклами.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу