Київ
Українська
Тренди маркетингу вплив в соціальних мережах

Тренди маркетингу вплив в соціальних мережах

Особливості ефективного методу SMM-просування

Особенности эффективного метода SMM-продвижения

Маркетинг впливу в соціальних мережах є популяризацією бренду (товарів/послуг) за допомогою сучасних агентів впливу - блогерів. Для того щоб такий метод приніс позитивні результати, важливо розібратися в етапах підготовки та правильно скоригувати цілі.

З кожним роком все складніше виділятися у вибраній ніші, привертати увагу аудиторії, домагатися та утримувати високі позиції. Популярність у бізнесі (читай – конкурентоспроможність) – це нелегка праця, яка досягається комплексним підходом із підвищеною увагою до деталей. Недостатньо лише вдосконалювати свій продукт (товар чи послугу). Важливо регулярно приділяти увагу рекламним трендам та застосовувати різноманітні види просування. Значну ефективність встиг довести маркетинг впливу.

Коротко і зрозуміло про маркетинг впливу

Цей рекламний напрямок відомий з 20-х років ХХ століття, коли торгова марка Соса-Соla розмістила зображення Санта Клауса для реклами своєї продукції. Незважаючи на деякі трансформації відповідно до появи Інтернету, базові принципи методу використання маркетингу впливу залишилися незмінними: залучення відомої фігури (медійної особи, селебріті, мікро-,міді-, макроблогерів) для реклами власного бренду, щоб покупці побачили, що продукт гідний довіри.

Цей вид просування дозволяє бренду нативно просувати свій продукт на просторах соціальних мереж, на сторінках блогерів, які також відомі як кріейтори, тобто. використовувати маркетинг впливу лідерів думки для передплатників.

Численні дослідження роботи соціальних платформ в Інтернеті показують, що з кожним роком все більше споживачів (у 2019 році понад 50%) охоче купують товари та послуги, реклама яких зустрічається у соціальних мережах.

5 актуальных тенденций маркетинга влияния в соцсетях

5 актуальних тенденцій маркетингу впливу в соцмережах

  1. Інформативні публікації про бренд на сторінках блогерів.
  2. Тексти на офіційній сторінці бренду (на сайті, сторінці у соцмережах).
  3. Посилання лідерів думок на рекламовану продукцію/послуги.
  4. Реклама бренду під час будь-якої активності на платформі у соцмережах (конкурси, розіграші, опитування тощо).
  5. Репости.

Реалізація маркетингу впливу, як сучасного рекламного інструменту

Для того, щоб блогер максимально повно розповів про ваш продукт потенційним покупцям, підготовчий етап запуску рекламної кампанії кожного бренду передбачає розуміння наступних позицій:

  1. Унікальність, головна відмінність товару/послуги від того, що пропонують конкуренти.

Опис переваг товару/послуги дозволить блогеру сформувати максимально інформативні та креативні пости, розставляючи акценти на тих характеристиках, які гарантовано «зачеплять» аудиторію, підвищуючи впізнаваність вашого бренду.

  1. Ким представлена цільова аудиторія

Відповідь є орієнтиром пошуку блогера, якого важливо вибирати за схожістю інтересів та цінностей ЦА, щоб рекламні пости органічно перепліталися з іншою інформацією у профілі кріейтора.

  1. Вдосконалення продукту до презентації «у маси»

Впевненість як запропонований товар/послуги прискорить бажаний результат, надалі розвиваючи та підтримуючи позитивний ефект «першого враження». В іншому випадку жоден кріейтор, що себе поважає, не ризикне своєю репутацією, нарвавшись на негативні коментарі та звинувачення в просуванні свідомо неякісного продукту.

  1. Список очікувань від співпраці з кріейтерами

Визначення та конкретизація цілей співпраці з блогерами допоможе реалізувати очікування у стислий термін, а також проаналізувати рекламний прийом на основі точних даних. Наприклад:

  • зростання продажів,
  • збільшення переходів за посиланням;
  • підвищення впізнаваності/довіри/лояльності до бренду;
  • збирання відгуків про товар/послуги.

Також ви завжди можете звернутися до нашої компанії для налаштування контекстної рекламита SEO просування.

Ключевые особенности при выборе криэйтора

Ключові особливості при виборі кріейтора

Кількість передплатників

  • Велика кількість передплатників не є гарантією якості його роботи (існує ймовірність штучної накрутки кількості фоловерів або наявність представників не Вашої ЦА).
  • Визначальними факторами є
    • ступінь залучення (баланс лайків/коментарів та числа передплатників);
    • рівень активності передплатників

Свобода творчості

Ви ж знаєте, що кожен має займатися своєю справою. Ця істина вірна і під час просування бренду в соціальних мережах за допомогою блогера. Ви ж звернулися до кріейтора саме за цим, обравши його профіль за успішність та інші показники, значущі для Вас (уміння сформувати/зацікавити/утримати ЦА тощо).

Стратегічні варіанти роботи з агентами впливу

  1. Спонсорська публікація

Замовний пост лідеру думок (з чітко розписаним завданням у брифі) для подальшого розміщення на платформі обраної соціальної мережі (або кількох).

  1. Участь у розіграшах/конкурсах

Організація розіграшів/конкурсів/лотерей та інших активностей на сторінці кріейтора є взаємовигідним типом співпраці між брендом та блогером. Результативність у профілі лідера думок буде гарантовано вищою, ніж на персональній сторінці бренду.

  1. Пошук посла бренду

Якщо правильно вибрати кріейтора відповідно до рекламованого бренду, увага шанувальників забезпечена його популярністю, оскільки довіра до бренду підвищуватиметься стрімкими темпами. Причому це може бути не лише популярний блогер, але й власні співробітники, колеги, партнери.

  1. Складання оглядової публікації

Це надійний метод заявити про свій товар/послугу, який, на відміну традиційної реклами, наповнений як акцентом на «сильних» сторонах представленого товару, а містить об'єктивну інформацію про продукт. Користувачі звернуть увагу на бренд швидше та охоче повірять огляду, якщо їм поділиться популярний блогер, на профіль якого вони підписані. Для цього важливо домогтися прихильності до бренду самого кріейтора.

Висновок

Отже, просувати продукт за допомогою маркетингу впливу гарантовано ефективним способом, головне грамотно підібрати стратегію кампанії.

Оскільки актуальні тенденції маркетингу впливу в соціальних мережах представлені в асортименті, оптимальний метод SMM-просування для бренду можна підібрати виключно в результаті тестування кількох підходів і визначити, який максимально підходить для обраного продукту.

Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах!

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу