Київ
Українська
Вплив типів запитів на контент

Вплив типів запитів на контент

Користуючись прийомами SEO, можна значно збільшити потік трафіку на Ваш сайт. Високе ранжування у видачі Google, безумовно, підвищить відвідуваність сайту.

  1. Також оптимізація контенту відповідно до пошукових запитів сприятливо позначиться на збільшенні трафіку.
  2. Однак, основна мета сайту – продавати товари чи послуги, або залучити постійну аудиторію користувачів.
  3. Щоб люди хотіли регулярно відвідувати Ваш сайт або купити Ваш продукт, необхідно враховувати мотивацію користувачів. Для кращого розуміння важливості цього фактора розглянемо трохи докладніше, які можуть бути цілі відвідування сайту.

Мотивація користувача– яка буває і чому має значення

Мотивацію користувача легко визначити за пошуковими запитами, які він вводить. Залежно від того, що людина шукає, вона формулюватиме питання по-різному. Цілі відвідування сайтів можуть бути найрізноманітнішими – від пошуку інформації до наміру здійснити покупку.

З плином часу Google навчився більш точно визначати мотивацію користувачів і ранжувати сайти максимально релевантно пошуковим запитам. Тому вкрай важливо стежити, щоб інформація на Вашому сайті відповідала цілям відвідування Вашої цільової аудиторії. Види мотивації користувача Ціль відвідування сайту можна визначити за словами пошукового запиту. Наприклад, якщо людина вводить у поле пошуку такі слова як «купити», «знижки», «ціна» - висока ймовірність, що він планує здійснити покупку товару, що шукається. Про намір зробити покупку говорить також пошук певного товару (особливо із зазначенням моделі чи модифікації). Існує кілька основних видів мотивації користувача:   

  1. Інформаційна . Безліч пошукових запитів в інтернеті виконується людьми з метою отримання інформації. Це може бути будь-яка інформація – про погоду, про виховання дітей, про пошукову оптимізацію сайту. Наприклад, "погода у Лондоні влітку", "як відучити дитину від пустушки", "що таке seo" і т.д.
  2. Навігаційна . Мотивація користувача, у разі, знайти певний сайт. Вплинути на цей вид мотивації навряд чи вдасться, тому що користувач поставив собі конкретну чітку мету знайти коректну адресу потрібного йому сайту. У таких випадках користувач пише у рядку пошуку назву компанії або частину URL-адреси.
  3. Транзакційна . Даний вид мотивації має на увазі під собою намір здійснити покупку (здійснити транзакцію). Мета пошуку користувачів – знайти найбільш привабливу вартість продукту та здійснити покупку. Про транзакційну мотивацію говорять такі пошукові запити як "купити смартфон", "плазмовий телевізор ціна", "дешеві навушники купити" тощо.
  4. Дослідна . Багато людей, вирішивши зробити покупку, спочатку вважають за краще максимально вникнути в питання. Вони вводять пошукові запити, з метою дізнатися про все, що можливо, про їх майбутнє придбання, і чи варто взагалі купувати цю річ. Цей вид мотивації легко дізнатися за запитами "найкращі пральні машини", "як вибрати турагентство" або "що краще домашній кінотеатр або музичний центр". Як оптимізувати контент під цілі відвідування сайту Тепер, знаючи, які основні цілі відвідування сайтів потрібно визначитися, як оптимізувати під них контент. Існує кілька простих, але дієвих способів.

Посадкова сторінка повинна співпадати з мотивацією користувача. Незважаючи на зовнішню простоту, якість посадкової сторінки безпосередньо впливає на Якість конверсій. При розробці сторінок варто враховувати всі фактори, що впливають на ефективність лендингів. Не варто занадто нав'язливо намагатися продати свій товар на інформаційній сторінці. Потрібно за допомогою грамотно написаного тексту зацікавити користувача в покупці. І навпаки – не потрібно громіздких статей на лендингу, призначеному для продажу. Більш правильним буде розмістити невелику кількість тексту та привабливе посилання на сайт магазину.

Цільові сторінки можна ефективно оптимізувати, використовуючи комерційні ключові слова. Можна підвищити релевантність сторінки товару, додавши її ключі, відповідні Вашому товару. Наприклад, на сторінці продажу домашніх фікусів, додати невеликий опис переваг цих рослин, використовуючи фразу [купити фікус додому], яка є частим пошуковим запитом для цього товару.

Спливаюча форма з опитуванням, допоможе Вам більш точно визначити цілі відвідування користувачів. Іноді буває важко точно визначити мотивацію користувача. І люди з різною мотивацією, зрештою, опиняються на тому самому сайті. Найбільш простий спосіб зрозуміти мету відвідування Вашого сайту – це запитати самих користувачів. У цьому Вам допоможе форма з опитуванням. Поля форми можуть бути найрізноманітніші, і залежатимуть від специфіки продукту чи сервісу, головне не перевантажувати форму питаннями, а обмежитись двома-трьома. Наприклад, якщо користувач зайшов з метою здійснити покупку, то можна відразу запропонувати перенаправити його в каталог з продукцією, якщо шукає інформацію, то на блог або сторінку з описом та характеристиками. Уважність – ключ до успіху Для того, щоб Ваш контент був ефективним, необхідно стежити, щоб він відповідав пошуковим запитам користувачів та цілям відвідування сайту. Переконайтеся, що для тих, хто шукає інформацію – Ваша пост або сайт буде достатньо інформативним. А користувачі, які бажають зробити покупку, легко потраплять на сторінку продукту. Будьте уважні до потреб та інтересів вашої цільової аудиторії, і ваш сайт обов'язково буде популярним

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу