Користуючись прийомами SEO, можна значно збільшити потік трафіку на Ваш сайт. Високе ранжування у видачі Google, безумовно, підвищить відвідуваність сайту.
Мотивацію користувача легко визначити за пошуковими запитами, які він вводить. Залежно від того, що людина шукає, вона формулюватиме питання по-різному. Цілі відвідування сайтів можуть бути найрізноманітнішими – від пошуку інформації до наміру здійснити покупку.
З плином часу Google навчився більш точно визначати мотивацію користувачів і ранжувати сайти максимально релевантно пошуковим запитам. Тому вкрай важливо стежити, щоб інформація на Вашому сайті відповідала цілям відвідування Вашої цільової аудиторії. Види мотивації користувача Ціль відвідування сайту можна визначити за словами пошукового запиту. Наприклад, якщо людина вводить у поле пошуку такі слова як «купити», «знижки», «ціна» - висока ймовірність, що він планує здійснити покупку товару, що шукається. Про намір зробити покупку говорить також пошук певного товару (особливо із зазначенням моделі чи модифікації). Існує кілька основних видів мотивації користувача:
Посадкова сторінка повинна співпадати з мотивацією користувача. Незважаючи на зовнішню простоту, якість посадкової сторінки безпосередньо впливає на Якість конверсій. При розробці сторінок варто враховувати всі фактори, що впливають на ефективність лендингів. Не варто занадто нав'язливо намагатися продати свій товар на інформаційній сторінці. Потрібно за допомогою грамотно написаного тексту зацікавити користувача в покупці. І навпаки – не потрібно громіздких статей на лендингу, призначеному для продажу. Більш правильним буде розмістити невелику кількість тексту та привабливе посилання на сайт магазину.
Цільові сторінки можна ефективно оптимізувати, використовуючи комерційні ключові слова. Можна підвищити релевантність сторінки товару, додавши її ключі, відповідні Вашому товару. Наприклад, на сторінці продажу домашніх фікусів, додати невеликий опис переваг цих рослин, використовуючи фразу [купити фікус додому], яка є частим пошуковим запитом для цього товару.
Спливаюча форма з опитуванням, допоможе Вам більш точно визначити цілі відвідування користувачів. Іноді буває важко точно визначити мотивацію користувача. І люди з різною мотивацією, зрештою, опиняються на тому самому сайті. Найбільш простий спосіб зрозуміти мету відвідування Вашого сайту – це запитати самих користувачів. У цьому Вам допоможе форма з опитуванням. Поля форми можуть бути найрізноманітніші, і залежатимуть від специфіки продукту чи сервісу, головне не перевантажувати форму питаннями, а обмежитись двома-трьома. Наприклад, якщо користувач зайшов з метою здійснити покупку, то можна відразу запропонувати перенаправити його в каталог з продукцією, якщо шукає інформацію, то на блог або сторінку з описом та характеристиками. Уважність – ключ до успіху Для того, щоб Ваш контент був ефективним, необхідно стежити, щоб він відповідав пошуковим запитам користувачів та цілям відвідування сайту. Переконайтеся, що для тих, хто шукає інформацію – Ваша пост або сайт буде достатньо інформативним. А користувачі, які бажають зробити покупку, легко потраплять на сторінку продукту. Будьте уважні до потреб та інтересів вашої цільової аудиторії, і ваш сайт обов'язково буде популярним