Київ
Українська
Збільшення продажів в інтернет-магазині

Збільшення продажів в інтернет-магазині

Успіх інтернет-магазину вимірюється прибутком, який насамперед залежить від обсягу продажів. Щоб втримати свою позицію на ринку, подолати конкуренцію та привабити якомога більше покупців, інтернет-магазину необхідно безліч інструментів. А для розуміння, які саме маркетингові та комунікаційні тактики будуть ефективними, слід розуміти, з якою метою вони застосовуються. 

Якщо ви бажаєте підвищити продажі в інтернет-магазині, однією з найважливіших цілей має стати утримання покупців і збільшення кількості постійних клієнтів. По-перше, їх відрізняє більший середній чек. По-друге, вони більш охоче залишають відгуки і пишуть рекомендації, тим самим приваблюючи нових покупців. Зі збільшенням аудиторії постійних клієнтів зростає і довіра до вашого інтернет-магазину, а це — величезний плюс до конкурентоспроможності.

Отже, як зробити з нового покупця лояльного постійного клієнта? Мова піде про найважливіші аспекти роботи з клієнтською аудиторією.

Юзабіліті

Навігація в інтернет-магазині має бути зрозумілою та зручною для користувача, а контент — максимально інформативним. Обов’язкова наявність мобільної версії: з кожним роком відсоток замовлень з мобільного телефону тільки зростає. Особливо це стосується імпульсивних покупок. Можливість купити товар в один клік значно підвищує їхню кількість, в той час як складна навігація “охолоджує” покупця, і він покидає сайт, не зробивши жодної покупки. Чим швидший та комфортніший процес пошуку та оформлення замовлення, тим більше мотивації купити саме у вас.

Для збільшення обсягу продажів та середнього чеку запровадьте на сайті опції cross-sell та up-sell. Якщо коротко, то це пропозиція інших (супутніх або схожих) товарів в товарній картці. Таким чином ви допоможете покупцю вирішити його проблему та підвищите прибуток свого інтернет-магазину. Для впровадження цієї опції потрібно додати окремий блок в товарній картці та налаштувати таким чином, щоб той чи інший товар показувався на відповідних сторінках. Наприклад, на платформі Shop-Express така опція вже впроваджена, не потрібно нічого окремо програмувати – тільки налаштувати товари.

Величезним плюсом для покупців стане наявність мобільного додатку — це дасть їм можливість замовити товар, не сідаючи за комп’ютер. Розробка додатку коштує недешево, але ці витрати окупаються значною конкурентною перевагою. Мобільний додаток відкриває нові можливості взаємодії покупця з продуктом, а його репутація в Google Play робить ваш магазин і бренд більш вартісним та авторитетним для користувачів.

Також важливо не зловживати вспливаючими вікнами та push-повідомленнями — це дратує користувачів та збільшує відсоток відмов.



Ремаркетинг

Ремаркетинг та робота з повторними продажами вкрай важливі для розширення аудиторії постійних клієнтів.

Інструменти ремаркетингу націлені не тільки на існуючих покупців, а й на користувачів, які проявили інтерес до інтернет-магазину, але нічого не купили. Для мотивації повернутися в магазин і зробити покупку формується окрема аудиторія у вашому рекламному кабінеті та запускається таргетована реклама для кожного сегменту. В цьому випадку ви збираєте відвідувачів, що відповідають певним умовам: відвідування сайту чи окремих сторінок (наприклад, з акційними пропозиціями), додавання товару в кошик, завершене замовлення тощо. Це дозволяє вам точково звертатись до “теплої” аудиторії та анонсувати їм релевантні персоналізовані меседжі.

Робота з кинутими замовленнями

Це один з найважливіших аспектів ремаркетингу. Для того, щоб знизити кількість кинутих замовлень, слід з’ясувати, з яких причин покупці кидають їх до кошику і не оформлюють. Найбільш поширені такі причини:

  • невідома вартість доставки;
  • неясні умови акцій та знижок;
  • кошик відкладено “на потім”.

Для зменшення кількості таких замовлень та збільшення конверсії рекомендується:

  • нагадувати клієнтам про “загублений кошик” — таку розсилку роблять великі маркетплейси, наприклад, MakeUp, Rozetka, Allo тощо. Розсилка має бути адаптована під мобільну версію інтернет-магазину;
  • максимально точно і зрозуміло вказувати вартість усіх товарів та супутніх послуг (доставка, упаковка, подарункова тара тощо), а також умови акцій та знижок за промокодами;
  • оновлювати вартість замовлення у кошику в міру додавання до неї товарів та супутніх подарункових товарних позицій, а також обов’язково додавати витрати на доставку;
  • стимулювати покупця покласти товар у кошик — наприклад, запропонувавши знижку або промокод. Навіть відкладена покупка на таких умовах завершується успішно;
  • встановити поріг покупки, понад який запропонувати безкоштовну доставку — це також допоможе підвищити середній чек.

Святковий маркетинг

Відомо, що найкращий час для збільшення продажів — це свята. Далеко не всі свята важливі саме для вашого бізнесу: це залежить від того, що ви продаєте. Призначення, функціонал та специфіка товарів, а також цільова аудиторія споживачів визначає дні підвищеного попиту на товар — і саме ці періоди, “високий сезон” для вашого інтернет-магазину потребують спеціальних маркетингових заходів. Наприклад, для флористів ключові дати — День святого Валентина, 1 вересня, День вчителя тощо. Очевидно, що саме ці дати потребують додаткових стимулювань, щоб мати конкурентну перевагу.

Для того, щоб святкові акції мали успіх, слід вжити таких заходів:

  • виділити додатковий бюджет на рекламу;
  • спланувати святкові знижки на підставі аналітики товарних позицій;
  • анонсувати святкові знижки в усіх можливих каналах комунікацій. Дуже помічним буде такий інструмент, як лічильник з обмеженням за часом — це добре мотивує покупців;
  • запропонувати варіанти подарункових упаковок та доставки подарунків на дім — актуальні пропозиції, які до того ж збільшують середній чек покупок.

Окремий важливий аспект — персональні привітання клієнтів. Розсилки вітальних листівок зі святковими промокодами дуже приємно отримувати, і більшість покупців радо скористаються можливістю зробити собі чи близькій людині подарунок. 

Ще більше клієнтів “підкупають” привітання з днем народження та спеціальні пропозиції до цієї дати. Така увага до людини та її персонального свята — один з найкращих способів збільшення продажів в інтернет-магазині  за рахунок підвищення лояльності.

Висновки

Постійні покупці — це ядро клієнтської аудиторії інтернет-магазину. Заохочення клієнтів купувати ще та повертатися в ваш магазин сприяє не тільки підвищенню продажів, а й стабілізації прибутку, що має особливе значення для подальших перспектив розвитку вашого бізнесу.



Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу