Київ
Українська
5 кейсів по порятунку Facebook облікового запису від бана

5 кейсів по порятунку Facebook облікового запису від бана

Ефективний захист сторінки від закриття

Неважливо, чи ведете Ви персональну або бізнес-сторінку у Facebook, наповнюєте її для себе або для інших у ролі SMM-щика, завжди важливо бути впевненим, що все робиться відповідно до правил обраної соціальної Інтернет платформи. В іншому випадку, можна будь-якої миті зіткнутися з банном.

При авторизації, мабуть, лише одиниці читають довгі тексти з вимогами, які висувають творці ФБ до своїх користувачів. Тим не менш, щоб сторінку в соціальній мережі не забанили, достатньо знати ключові правила, які ми зібрали для вас в коротку, але дуже корисну статтю.

Для чого? Та все просто: блокування сторінки у ФБ практично не має зворотної дії – служба підтримки в цьому випадку є помічником. Прикро втратитиме все напрацьоване роками через незнання або банальну необережність.

Отже, розуміємо, як задобрити команду Цукерберга

1.Коректний неймінг сторінки

Коректний неймінг сторінки

Іншими словами, підбираємо на сторінці ім'я та адресу. Для того, щоб сторінка згодом «працювала» на Вас, була незабутньою для потенційних клієнтів і не викликала претензій з боку розробників.

Незважаючи на те, що процедура довга і часом нудна, настроїти сторінку просто необхідно.

На які вимоги Facebook звертаємо увагу:

  • конкретика
(тобто якщо і є узагальнений термін (магазин, ресторан, салон), то обов'язково в поєднанні з назвою);

  • унікальність

назву слід формувати з урахуванням збереження чужих прав (що не обмежують кордонів інших користувачів);

  • чесність

не можна, щоб назва свідомо вводила в оману (якщо це магазин або офіційна сторінка - повідомте про це, якщо ні – згадка не повинна бути);

  • комфорт

уникайте застосування друкарських помилок, не захоплюйтеся великими літерами, знаками пунктуації;

  • короткість
Назва має бути короткою і «у справі» - переважно використовувати не більше 5 слів. Змусіть слова та лонґріди для інших випадків.

Висновок: варто один раз витратити час і ретельно підібрати назву (ім'я сторінки у ФБ можна змінити, і то не суттєво, лише один раз). Для того, щоб у розробників не виникло питань, робіть ставку на простоту та стриману оригінальність.

2. Політика конфіденційності

Політика конфіденційності

Наявність на сторінці кнопки call-to-action (інструмент збору особистих даних, контактів тощо користувачів) зобов'язує попереджати про це відвідувачів, надаючи право на отримання інформації про вашу політику та персональні дані.

Що це означає? Відповідно до вимог FB, пропозиція «залишити адресу електронної пошти» для отримання більш повних даних про політику конфіденційності.

Висновок: при запиті персональних даних, ФБ вимагає докладного інформування користувачів у тому, із метою відбувається збір контактів (для передачі третім особам, використання взаємної наступної комунікації тощо. буд.).

3. Що думає FB про акції, конкурси, розіграші

Що думає FB про акції, конкурси, розіграші

Якщо Facebook відверто не забороняє проведення на своїй платформі акцій, розіграшів, конкурсів чи іншої подібної активності, яка підвищує залученість та сприяє розкрутці сторінки, то точно не підтримує та не схвалює. Причина? Такий спосіб можна як метод органічного збільшення активності, що може знизити дохід платформи.

Гайдлайни ФБ наголошують: соцмережі не мають відношення до конкурсів та акцій, які анонсують користувачі. Для того щоб проект, а разом з ним і сторінка не були піддані бану, звернемо увагу на ряд пунктів:

  • докладна вказівка правил;
  • акцент на обмеженнях (вікових, локальних, ґендерних тощо);
  • повний анонс призів, заохочень.

ФБ вимагає проведення акцій:

  1. на сторінках;
  2. у додатках.

Порушенням вважаються:

  • проекти, запущені в особистих хроніках,
  • в умовах зв'язків із друзями
  • публікації із закликом «діліться у своїй хроніці, щоб взяти участь», «діліться у хроніці друга, щоб отримати ……», «відзначайте своїх друзів, щоб…» і т.д.

Висновок: У соцмережі зустрічаються масові порушення цієї вимоги, Facebook часто вживає заходів та вибірково блокує користувачів, які викриті в ігноруванні заборон. Ви ж не хочете опинитися серед них, чи не так?

4. Вибір контенту

Вибір контенту

Все, ніж заповнена публічна сторінка в соціальній мережі, є у відкритому доступі. Facebook суворо стежить за дотриманням авторських прав, особливо щодо обкладинки та обраного аватара.

При використанні чужих зображень (зі стоків, наприклад) важливо перевіряти, чи не потрібна обов'язкова вказівка автора.

Відвертий копірайт або плагіат не прийнятний. Користувач не повинен мати запитань і претензій, які можуть кинути «тінь» на соціальну мережу в цілому. Інакше бан гарантований.

5. Не будьте спамером

Не будьте спамером

Фейсбук не дозволяє розповсюджувати спам. Ви не прославитеся спамером і не втратите свою сторінку, якщо:

  • даватимете посилання в персональних публікаціях, а не у вигляді коментарів до чужих постів;
  • за наявності особистого ресурсу, який планується розвивати за допомогою ФБ, рекомендується вказувати посилання у своїх публікаціях не тільки на нього, чергуючи з переходами на тематичні сторінки;
  • чергування тем та типів контенту, відсутність надлишку лінків «олюднить» сторінку і не викличе підозри розробників.

Висновок

Вибираючи ФБ, слід розуміти, що Ваша сторінка Вам повністю не належить. Її власник – Фейсбук, який дозволяє користувачам використовувати простір на платформі в особистих цілях. Цього привілею можна позбутися у будь-який час.

Проте, правила використання Facebook, як ефективного інструменту для привернення уваги до бренду, досить прості і чітко прописані.

Бан Вам не загрожує, якщо в процесі просування власного бізнесу Ви не порушуєте кордону чужого – не лише проектів інших користувачів, а й власне гайдлайнів, за якими діє дітище Цукерберга.

Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах! ⠀

Так само додатковими джерелами трафіку будуть контекстна рекламата Seo просування.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу