Київ
Українська
Налаштування контекстної реклами: ТОП-8 основних помилок

Налаштування контекстної реклами: ТОП-8 основних помилок

Зміст:

Помилка №1. Налаштування геотаргетингу
Помилка №2. Невірне розуміння задач контекстно-медійної та пошукової мережі
Помилка № 3. Відсутність вказаного часу показів
Помилка № 4. Прісний контент
Помилка № 5. Відмова від розширеної інформації
Помилка № 6. Ігнорування мінус-слів
Помилка № 7. Увага виключно на високочастотні запити
Помилка № 8. Використання широкої відповідності для всіх ключових слів

Контекстна реклама це - одним з найефективніших способів просування бізнесу. Проте, помилки під час налаштування можуть мати серйозні негативні наслідки для бренду – неефективні витрати бюджету, часу, погіршення атмосфери в колективі, зниження лояльності цільової аудиторії тощо.

Міжнародна група IT компаній WebMate підкреслює: для результативної контекстної реклами недостатньо просто зібрати релевантні ключові слова, згрупувати їх, підготувати влучні фрази для рекламних оголошень. Так конверсій не дочекатися, проте бюджет можна «злити» дуже швидко.

Бажаєте результат і збільшення клієнтської бази?

Тоді важливо якнайшвидше розібрати поширені помилки в процесі налаштування контекстної реклами.

Помилка №1. Налаштування геотаргетингу

Вірно визначений геотаргетинг окреслює локацію, де саме користувачі будуть бачити оголошення.

Геотаргетинг налаштували невірно? Ловіть негативні наслідки для бізнесу:

  1. Фінансові втрати. Рекламний бюджет витрачається марно: оголошення бачить не ваша цільова аудиторія – користувачі не стають клієнтами. Проте ви, як рекламодавець, оплачуєте кожний перехід користувача.
  2. Падіння конверсій. Платні переходи на сайт не окупаються у вигляді замовлень. Це дуже заважає просуванню сайту у пошуковій системі.
  3. Зниження CTR. Якщо користувач переходить за вашим оголошенням, але не купує продукт, виникає дисбаланс відсотку покупок і переходів, падає CTR. Як результат, ціна показу зростає, проте позиції знижуються.
  4. Більше навантаження на персонал. Менеджери оффлайн магазинів, кафе, клінік, центрів тощо витрачають більше ресурсів на додаткові консультації щодо розташування..

Контекстна реклама буде результативною, якщо оголошення буде бачити лише цільова аудиторія, представники якої будуть виконувати корисні дії  — підписка, оформлення замовлення, покупка.

Рекомендація: уважно налаштовуйте геотаргетинг  — це збереже рекламний бюджет від нецільового використання і приведе бізнесу лише зацікавленого релевантного користувача.

Помилка №2. Невірне розуміння задач контекстно-медійної та пошукової мережі

Мережі використовують різні інструменти і працюють з різними цільовими аудиторіями

Пошукова мережа

Перед пошуковою мережею стоять наступна задача - показ оголошень в системі пошуку. Продукт демонструють зацікавленим користувачам, які пошуку саме певної пропозиції.

Контекстно-медійна мережа

Контекстно-медійна мережа демонструє рекламу на платформах сайтів-партнерів. Тут покази рандомні - роботи не обирають конкретну «теплу» аудиторія для показу тієї або іншої позиції.

Бажання максимально охопити аудиторії мереж, тобто поєднання двох цілей в одну кампанію, суттєво ускладнює відстеження результатів та можливість внесення  коригувань.

Рекомендація: важлива окрема кампанія для кожної мережі.

Помилка № 3. Відсутність вказаного часу показів

Час показу рекламного оголошення відповідно  має бути виставлений. Показ об'яв у невідповідний час, в тому числі цілодобово, є малоефективним.

Рекомендація: чітко вказуйте час показу оголошення. Своєчасна презентація продукту, допоможе збільшити кількість замовлень.

Pay per click

Помилка № 4. Прісний контент

Рекламне оголошення має зацікавити з першого погляду і вже потім розкрити суть презентації. Пам’ятаєте: всі «люблять очима».

Яких рекламних оголошень не повинно бути у бренду, що планує розвиватися?

  • З нецікавим наповненням. Пропонуйте виключно привабливі оголошення, в яких є пряма користь для клієнта.
  • З явною гіперболізацією. Слова «мега», «унікальний», «супер», як і нав'язливі заклики, тільки відштовхують аудиторію.
  • З помилками. Помилки негативно впливають на репутацію бренду, знижують авторитетність компанії для клієнта. Неписьменність не додасть вам окулярів. Швидше сформує негативну думку про вас і продукт, покаже некомпетентність та несерйозне ставлення до роботи. Важливо презентувати виключно перевірені оголошення.

Помилка № 5. Відмова від розширеної інформації

Прислів’я «Хто хоче, той завжди знайде» у випадку онлайн реклами не працює. Сучасний користувач вимагає максимальної доступності даних. Невірно обрана стратегія подачі даних негативно впливає на лояльність аудиторії: За відсутність відповідної інформації на сайті, на сторінці аккаунту багато брендів втрачають клієнтів. Цей факт підкреслює важливість використання розширень.

Розширення оголошень від Google  — це можливість трансформувати класичне  оголошення в інформативну та яскраву рекламу.

Розширення оголошень це можливість додавати наступні дані: адреси, номерів телефонів, категорій, цін, посилань, тощо.

Серед переваг  — підвищення лояльності клієнтів, шанс зекономити на витратах рекламного бюджету: користувачі отримують контактні дані для зв’язку без відвідування сайту, а як ми знаємо – кожне відвідування ресурсу  — це оплата, яка знімається з його власника.

Рекомендація: розширюйте рекламні оголошення – це підвищить ефективність кампанії.

Типи розширень

Помилка № 6. Ігнорування мінус-слів

За допомогою запитів, за якими оголошення точно не демонструються аудиторії,  бізнес має можливість позбутися значного відсотку нецільового трафіку. І це можна зробити на стадії підготовки рекламної кампанії.

Рекомендація: важливо завжди використовувати мінус-слова, а саме:

  • країни, які не використовуєте, як майданчики для просування продукту;
  • назви конкурентних брендів;
  • позиції, відсутні в переліку ваших пропозицій;
  • запити з терміном «безкоштовно».

Помилка № 7. Увага виключно на високочастотні запити

Популярність запитів не має безпосереднього впливу на кількість отримання конверсій. По факту, багато брендів фіксують втрату бюджету із-за високої конкуренції і ціни за клік.

Критерії успішного використання високочастотних запитів:

  1. Якісна робота з мінус-словами.
  2. Акцент на максимальну відповідність.

Рекомендація: не слід ігнорувати середньо- і низькочастотні запити. Заради високих конверсій важливе збалансоване поєднання запитів різних типів.

Помилка № 8. Використання широкої відповідності для всіх ключових слів

Переваги  — автоматичне відображення оголошень за релевантними запитами зі списка і поза ним заради спрощення процедури отримання максимально широкого охоплення.

Серед мінусів — пошукова мережа буде демонструвати оголошення не цільовій аудиторії заради збільшення переглядів. Як результат: витрати бюджету на запити без конверсій.

Рекомендації: використовувати фразову і точну відповідність. Також одним з найбільш ефективних рішень є використання модифікатору широкої відповідності  — актуально тільки в Google Ads.

Ключові слова

Підсумуємо

Контекстна реклама може як зробити просування бізнесу успішним, так і «з’їсти» суттєву суму рекламного бюджету без профіту. Хочете максимальний результат з розумним розподілом бюджету? Рекомендується довірити справу експерту, який знається на тонкощах налаштування, як:

  • геотаргетинг
  • час показу;
  • розширення;
  • контент оголошень;
  • частотність запитах.
  • мінус-слова тощо.

Міжнародна група IT компаній WebMate знає, як підняти показники просування вашого бренду і раціонально розподілити витрати бюджету.

Чекаємо на ваші заявки!

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу