Обережно! Неправильно налаштована контекстна реклама може нашкодити вашому бюджету, нервам та відносинам у колективі.
Ви зібрали базу ключових слів, розбили їх за групами, написали бомбові фрази для оголошень, але конверсій немає, а гроші з бюджету витікають, як вода з відра? Давайте розбиратися, яких помилок ви припустилися.
За допомогою геотаргетингу ви вирішуєте, на якій території показувати оголошення. До чого призводить неправильне налаштування геотаргетингу:
Скрупульозно займайтеся геотаргетингом. Найгрубіша помилка думати: «Чим більше людей побачать рекламу, тим більше куплять продукт». Чим ширша аудиторія, тим більше грошей ви злиєте на нерезультативну рекламу.
Пошукова та контекстно-медійна мережа виконують різні завдання. Пошукова – показує оголошення у пошуковій мережі, контекстно-медійна – на сайтах-партнерах. Відповідно, і цільова аудиторія у них різна. У першому випадку користувачі точно знають, чого хочуть, у другому - "серф'ят" на просторах інтернету.
Якщо ви поєднуєте дві цілі в одній кампанії, буде складно відстежувати результати та вносити потрібні коригування. Для кожної мережі налаштовуйте окрему кампанію.
Повернемося, наприклад, з доставкою піци. Кур'єри розвозять піцу з 10:00 до 23:00. Якщо користувач зайде на сайт пізніше, він не зможе оформити замовлення. Показ об'яв позаробочого часу буде малоефективним.
Цілодобовий показ оголошень підходить у двох випадках:
В інших випадках чітко вказуйте час показу об'яви.
Занадто низький CTR? Перегляньте оголошення. Можливо, користувачеві нема за що «зачепитися» поглядом.
Що змусить пройти повз оголошення:
Ще одна груба помилка: писати лише одне оголошення у групі. Вигадуйте різні оголошення в межах однієї групи, тестуйте їх та вибирайте найефективніші.
«Розширення? Пф-ф-ф, навіщо вони? Має бути інтрига. Якщо клієнту потрібна інформація, він зайде на сайт і все сам дізнається» - можливо, так міркують ті, хто відмовляється використовувати розширення.
Насправді, розширення оголошень – це «подарунок небес» від Google. Вони здатні перетворити звичайне оголошення на інформативне та яскраве.
Ви можете додати:
Неочевидна перевага: дізнавшись всю необхідну інформацію з оголошення (наприклад, номер телефону), користувач може зателефонувати вам, не заходячи на сайт. Тим самим зберігши вам гроші.
І так, обов'язково використовуйте уточнення. Вони дозволяють додати ще один рядок з актуальними пропозиціями та важливою інформацією.
Мінус-слова – запити, за якими оголошення точно не показуватимуться користувачам. З їхньою допомогою ви відсієте значну частину нецільового трафіку вже на етапі створення рекламної кампанії.
Завжди вмикайте в мінус-слова:
Крім очевидних нерелевантних запитів додайте:
Ви міркуєте так: чим популярнішими є запити, тим більше конверсій ви отримаєте. Прогнози статистики підливають олії у вогонь. Однак часто занадто велика конкуренція і дуже висока ціна за клік призводять до втрати грошей.
Як правильно використовувати високочастотні запити:
1. Ретельно опрацьовуйте мінус-слова. Завдяки цьому ви частково ізолюєте нецільовий трафік.
2. Вибирайте точну відповідність.
Зосередьтеся на запитах із середньою та низькою частотою. У тандемі з якісними оголошеннями та правильним геотаргетингом вони принесуть набагато більше конверсій, ніж інші надпопулярні запити.
Сама ідея широкої відповідності диво як гарна! Оголошення автоматично відображаються за всіма відповідними варіантами запитів. Навіть тим, кого немає у вашому списку. В результаті ви отримуєте максимально широке охоплення, не витрачаючи дорогоцінного часу на роботу з ключовими запитами.
На практиці все не так райдужно. Занадто великий може бути прірва між тим, що підбере пошукова мережа і тим, що ви насправді рекламуєте. В результаті бюджет зіллється на запити, які не призводять до конверсій.
Набагато ефективніше працюють:
Контекстна реклама справа тонка. У ній важливе кожне налаштування. Будь-яка помилка виллється у втрату грошей. Щоб отримати максимальний результат за мінімальні гроші:
Виконавши всі рекомендації, ви покращите показники та раціоналізуєте витрати бюджету.