Зміст:
Помилка №1. Налаштування геотаргетингу
Помилка №2. Невірне розуміння задач контекстно-медійної та пошукової мережі
Помилка № 3. Відсутність вказаного часу показів
Помилка № 4. Прісний контент
Помилка № 5. Відмова від розширеної інформації
Помилка № 6. Ігнорування мінус-слів
Помилка № 7. Увага виключно на високочастотні запити
Помилка № 8. Використання широкої відповідності для всіх ключових слів
Контекстна реклама це - одним з найефективніших способів просування бізнесу. Проте, помилки під час налаштування можуть мати серйозні негативні наслідки для бренду – неефективні витрати бюджету, часу, погіршення атмосфери в колективі, зниження лояльності цільової аудиторії тощо.
Міжнародна група IT компаній WebMate підкреслює: для результативної контекстної реклами недостатньо просто зібрати релевантні ключові слова, згрупувати їх, підготувати влучні фрази для рекламних оголошень. Так конверсій не дочекатися, проте бюджет можна «злити» дуже швидко.
Бажаєте результат і збільшення клієнтської бази?
Тоді важливо якнайшвидше розібрати поширені помилки в процесі налаштування контекстної реклами.
Вірно визначений геотаргетинг окреслює локацію, де саме користувачі будуть бачити оголошення.
Геотаргетинг налаштували невірно? Ловіть негативні наслідки для бізнесу:
Контекстна реклама буде результативною, якщо оголошення буде бачити лише цільова аудиторія, представники якої будуть виконувати корисні дії — підписка, оформлення замовлення, покупка.
Рекомендація: уважно налаштовуйте геотаргетинг — це збереже рекламний бюджет від нецільового використання і приведе бізнесу лише зацікавленого релевантного користувача.
Мережі використовують різні інструменти і працюють з різними цільовими аудиторіями
Пошукова мережа
Перед пошуковою мережею стоять наступна задача - показ оголошень в системі пошуку. Продукт демонструють зацікавленим користувачам, які пошуку саме певної пропозиції.
Контекстно-медійна мережа
Контекстно-медійна мережа демонструє рекламу на платформах сайтів-партнерів. Тут покази рандомні - роботи не обирають конкретну «теплу» аудиторія для показу тієї або іншої позиції.
Бажання максимально охопити аудиторії мереж, тобто поєднання двох цілей в одну кампанію, суттєво ускладнює відстеження результатів та можливість внесення коригувань.
Рекомендація: важлива окрема кампанія для кожної мережі.
Час показу рекламного оголошення відповідно має бути виставлений. Показ об'яв у невідповідний час, в тому числі цілодобово, є малоефективним.
Рекомендація: чітко вказуйте час показу оголошення. Своєчасна презентація продукту, допоможе збільшити кількість замовлень.
Рекламне оголошення має зацікавити з першого погляду і вже потім розкрити суть презентації. Пам’ятаєте: всі «люблять очима».
Яких рекламних оголошень не повинно бути у бренду, що планує розвиватися?
Прислів’я «Хто хоче, той завжди знайде» у випадку онлайн реклами не працює. Сучасний користувач вимагає максимальної доступності даних. Невірно обрана стратегія подачі даних негативно впливає на лояльність аудиторії: За відсутність відповідної інформації на сайті, на сторінці аккаунту багато брендів втрачають клієнтів. Цей факт підкреслює важливість використання розширень.
Розширення оголошень від Google — це можливість трансформувати класичне оголошення в інформативну та яскраву рекламу.
Розширення оголошень це можливість додавати наступні дані: адреси, номерів телефонів, категорій, цін, посилань, тощо.
Серед переваг — підвищення лояльності клієнтів, шанс зекономити на витратах рекламного бюджету: користувачі отримують контактні дані для зв’язку без відвідування сайту, а як ми знаємо – кожне відвідування ресурсу — це оплата, яка знімається з його власника.
Рекомендація: розширюйте рекламні оголошення – це підвищить ефективність кампанії.
За допомогою запитів, за якими оголошення точно не демонструються аудиторії, бізнес має можливість позбутися значного відсотку нецільового трафіку. І це можна зробити на стадії підготовки рекламної кампанії.
Рекомендація: важливо завжди використовувати мінус-слова, а саме:
Популярність запитів не має безпосереднього впливу на кількість отримання конверсій. По факту, багато брендів фіксують втрату бюджету із-за високої конкуренції і ціни за клік.
Критерії успішного використання високочастотних запитів:
Рекомендація: не слід ігнорувати середньо- і низькочастотні запити. Заради високих конверсій важливе збалансоване поєднання запитів різних типів.
Переваги — автоматичне відображення оголошень за релевантними запитами зі списка і поза ним заради спрощення процедури отримання максимально широкого охоплення.
Серед мінусів — пошукова мережа буде демонструвати оголошення не цільовій аудиторії заради збільшення переглядів. Як результат: витрати бюджету на запити без конверсій.
Рекомендації: використовувати фразову і точну відповідність. Також одним з найбільш ефективних рішень є використання модифікатору широкої відповідності — актуально тільки в Google Ads.
Підсумуємо
Контекстна реклама може як зробити просування бізнесу успішним, так і «з’їсти» суттєву суму рекламного бюджету без профіту. Хочете максимальний результат з розумним розподілом бюджету? Рекомендується довірити справу експерту, який знається на тонкощах налаштування, як:
Міжнародна група IT компаній WebMate знає, як підняти показники просування вашого бренду і раціонально розподілити витрати бюджету.
Чекаємо на ваші заявки!