Київ
Українська
Популярні помилки налаштування контекстної реклами

Популярні помилки налаштування контекстної реклами

Обережно! Неправильно налаштована контекстна реклама може нашкодити вашому бюджету, нервам та відносинам у колективі.

Ви зібрали базу ключових слів, розбили їх за групами, написали бомбові фрази для оголошень, але конверсій немає, а гроші з бюджету витікають, як вода з відра? Давайте розбиратися, яких помилок ви припустилися.

Неправильно налаштований геотаргетинг

За допомогою геотаргетингу ви вирішуєте, на якій території показувати оголошення. До чого призводить неправильне налаштування геотаргетингу:

  1. Бюджет зливається. Наприклад, ви доставляєте піцу в конкретному місті, але в налаштуваннях зазначили всю країну. В результаті на сайт заходять люди з інших міст і йдуть, не отримавши бажаного. А гроші з бюджету знімаються за кожен перехід.
  2. Конверсії падають. Тут все просто: переходи на сайт є, а замовлень немає. Низькі конверсії згубно впливають на просування сайту у пошуковій видачі.
  3. Знижується CTR. Припустимо, що користувачі, побачивши ваше оголошення, відразу зрозуміли: це не те, що їм потрібно. Вони не перейшли на сайт, тим самим зберігши гроші. Проте відсоткове співвідношення показів та кліків знизилося CTR. В результаті поганого CTR показ стає дорожчим, а позиції нижче.
  4. Збільшується навантаження на персонал. Деякі користувачі не звертають уваги на умови доставки чи розташування магазинів. Це доводиться пояснювати менеджерам, яким і без цього є чим зайнятися.

Скрупульозно займайтеся геотаргетингом. Найгрубіша помилка думати: «Чим більше людей побачать рекламу, тим більше куплять продукт». Чим ширша аудиторія, тим більше грошей ви злиєте на нерезультативну рекламу.

Одночасний показ у пошуковій та контекстно-медійній мережі

Пошукова та контекстно-медійна мережа виконують різні завдання. Пошукова – показує оголошення у пошуковій мережі, контекстно-медійна – на сайтах-партнерах. Відповідно, і цільова аудиторія у них різна. У першому випадку користувачі точно знають, чого хочуть, у другому - "серф'ят" на просторах інтернету.

Якщо ви поєднуєте дві цілі в одній кампанії, буде складно відстежувати результати та вносити потрібні коригування. Для кожної мережі налаштовуйте окрему кампанію.

Не вибрано час показу

Повернемося, наприклад, з доставкою піци. Кур'єри розвозять піцу з 10:00 до 23:00. Якщо користувач зайде на сайт пізніше, він не зможе оформити замовлення. Показ об'яв позаробочого часу буде малоефективним.

Цілодобовий показ оголошень підходить у двох випадках:

  1. менеджери 24 години на добу приймають дзвінки та обробляють замовлення;
  2. замовлення автоматизовано. Клієнт може оформити заявку у будь-який час. Йому не потрібно телефонувати з менеджерами.

В інших випадках чітко вказуйте час показу об'яви.

Pay per click

Прісні оголошення

Занадто низький CTR? Перегляньте оголошення. Можливо, користувачеві нема за що «зачепитися» поглядом.

Що змусить пройти повз оголошення:

  • «суха» інформація. Створюйте привабливі оголошення з прямою користю для клієнта. Однак уникайте надто явної гіперболізації («мега», «супер») та нав'язливих закликів.
  • рекламні кліше. Фрази на кшталт: «унікальна пропозиція», «низькі ціни» та «безкоштовна консультація» вже набили оскому. Навряд чи вони можуть привернути чиюсь увагу.
  • грубі граматичні помилки. Неписьменність не додасть вам окулярів. Швидше сформує негативну думку про вас і продукт, покаже некомпетентність та несерйозне ставлення до роботи. Уважно перевіряйте оголошення перед запуском.

Ще одна груба помилка: писати лише одне оголошення у групі. Вигадуйте різні оголошення в межах однієї групи, тестуйте їх та вибирайте найефективніші.

Жодних розширень

«Розширення? Пф-ф-ф, навіщо вони? Має бути інтрига. Якщо клієнту потрібна інформація, він зайде на сайт і все сам дізнається» - можливо, так міркують ті, хто відмовляється використовувати розширення.

Насправді, розширення оголошень – це «подарунок небес» від Google. Вони здатні перетворити звичайне оголошення на інформативне та яскраве.

Ви можете додати:

  • адреса;
  • телефони;
  • категорії;
  • ціни;
  • додаткові посилання.

Неочевидна перевага: дізнавшись всю необхідну інформацію з оголошення (наприклад, номер телефону), користувач може зателефонувати вам, не заходячи на сайт. Тим самим зберігши вам гроші.

І так, обов'язково використовуйте уточнення. Вони дозволяють додати ще один рядок з актуальними пропозиціями та важливою інформацією.

Типи розширень

Відсутність мінус-слів

Мінус-слова – запити, за якими оголошення точно не показуватимуться користувачам. З їхньою допомогою ви відсієте значну частину нецільового трафіку вже на етапі створення рекламної кампанії.

Завжди вмикайте в мінус-слова:

  • назви компаній-конкурентів:
  • міста та країни, де не працюєте;
  • товари, які не пропонуєте.

Крім очевидних нерелевантних запитів додайте:

  • все, що стосується «як зробити самостійно». За таким запитом користувач шукає керівництво, а чи не товар. Дисклеймер: якщо ви рекламуєте блог з корисними порадами, подібні запити є абсолютно релевантними.
  • запити зі словом «безкоштовно». Швидше за все, користувач не готовий платити за продукт.

Використання лише високочастотних запитів

Ви міркуєте так: чим популярнішими є запити, тим більше конверсій ви отримаєте. Прогнози статистики підливають олії у вогонь. Однак часто занадто велика конкуренція і дуже висока ціна за клік призводять до втрати грошей.

Як правильно використовувати високочастотні запити:

1. Ретельно опрацьовуйте мінус-слова. Завдяки цьому ви частково ізолюєте нецільовий трафік.

2. Вибирайте точну відповідність.

Зосередьтеся на запитах із середньою та низькою частотою. У тандемі з якісними оголошеннями та правильним геотаргетингом вони принесуть набагато більше конверсій, ніж інші надпопулярні запити.

Широка відповідність для всіх ключових слів

Сама ідея широкої відповідності диво як гарна! Оголошення автоматично відображаються за всіма відповідними варіантами запитів. Навіть тим, кого немає у вашому списку. В результаті ви отримуєте максимально широке охоплення, не витрачаючи дорогоцінного часу на роботу з ключовими запитами.

На практиці все не так райдужно. Занадто великий може бути прірва між тим, що підбере пошукова мережа і тим, що ви насправді рекламуєте. В результаті бюджет зіллється на запити, які не призводять до конверсій.

Набагато ефективніше працюють:

  • фразова відповідність. Запит береться в лапки (наприклад, "купити холодильник"). При цьому типі змінюється словоформа слів у лапках, а також додаються слова до та після. Оголошення не відображаються за синонімами та подібними запитами. Використовуйте, якщо значення запиту залежить від порядку слів;
  • точна відповідність. Запит береться у квадратні дужки (наприклад, купити холодильник). Об'яви відображаються лише за заданим запитом. Охоплення користувачів зменшується. Але разом із цим усувається проблема нецільового трафіку;
  • модифікатор широкої відповідності. Одне з найуспішніших рішень. Використовується лише у Google Ads. До запиту додається + (наприклад, купити + холодильник). Оголошення відображаються за всіма словоформами, але не відображаються за синонімами.
Ключові слова

Висновки

Контекстна реклама справа тонка. У ній важливе кожне налаштування. Будь-яка помилка виллється у втрату грошей. Щоб отримати максимальний результат за мінімальні гроші:

  • скрупульозно налаштовуйте геотаргетинг та час показу;
  • для кожної кампанії вибирайте лише одну мережу;
  • використовуйте всі доступні розширення;
  • пишіть цікаві оголошення;
  • зосередьтеся на середньо- та низькочастотних запитах.
  • завжди додавайте мінус-слова.

Виконавши всі рекомендації, ви покращите показники та раціоналізуєте витрати бюджету.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу