Київ
Алмати
Українська
Секрети лінкбілдингу або білі, прямі та нестандартні методи отримання посилань

Секрети лінкбілдингу або білі, прямі та нестандартні методи отримання посилань

Реалії сучасного лінкбілдера

За звичкою продовжуєте закуповувати масу зовнішніх посилань, але помічаєте, що результати вже не такі високі, як рік чи два тому? Отже, настав час приділити цьому питанню підвищену увагу і, можливо, змінити підхід, адже сфера IT розвивається більш ніж просто стрімко, пропонуючи нові секрети SEO-маніпуляцій.

Отже, почнемо по порядку.

Місце посилань у процесі просування сайту

Роль посилань у процесі популяризації сайту неоднозначна, як і не можна провести об'єктивне оцінювання і відповісти, як вплинуло певне посилання на результат. Закупівля маси посилань —  не є єдиним важелем успішного SEO. Навіть такий критерій, як позиції сайту в пошуковій видачі не покаже на 100%, де заслуга посилання чи інших факторів просування.

Проте не варто зовсім відмовлятися від посилань. Професійні лінкбілдери наголошують: цей спосіб необхідно використовувати у комплексі з іншими інструментами просування.

Наприклад, результативним методом є нарощування числа так званих природних посилань і поступово скорочувати закупівлі обсягів маси посилань або відразу перестати витрачати бюджет на цю статтю витрат.

Типология ссылок

Типологія посилань

Посилання розрізняються не лише за рівнем ефективності, але й мають певну класифікацію варіантів:

  • dofollow посилання. Передбачає метод стандартного розміщення;

  • nofollow-посилання. Позиції закриті від індексації;

  • використання редиректу. Такий варіант є посиланням, а скриптом – переадресацією на сторонній сайт.

Оскільки перед лінкбілдером стоїть завдання не тільки підвищити популярність сайту, але й сформувати максимально природний профіль, з точки зору ефективності та збереження балансу, бажано закуповувати посилання, які відносяться до кожного із запропонованих варіантів, оскільки всі вони є в посилальних профілях більшості природних сайтів.

Кейси визначення рівня якості посилань

Ряд простих правил є «лакмусом» для визначення якості посилань:

  • Купити зовнішні посилання високої якості досить складно

Посилання є певним критерієм переважного становища перед конкурентами. Чим складніше її придбати, тим вище від неї прибуток і варіант приросту профілю посилання буде менш доступний конкурентам.

  • Якісне посилання сприяє переходам

Якщо методи отримання посилань змінюються, доповнюються та оновлюються, то ключове завдання посилання залишається незмінним – залучення на сайт нової аудиторії.

Прямые методы получения ссылок

Прямі методи отримання посилання

Як правило, лінкбілдери використовують кілька традиційних джерел отримання маси посилань:

  1. Агрегатор посилань

  2. Біржа посилань.

Саме тут вибір варіантів настільки широкий, що обмежений виключно перевагами та бюджетом покупця. Головне розуміти, що не для всіх ніш такий метод буде ефективним.

  1. Вічні посилання

Це означає, що витрати, які потребує купівля посилань для просування сайту є одноразовим вкладенням з подальшим отриманням профіту без обмежень за часом. Ретельно продуманий план закупівель підвищує якість розміщення відповідно до тематики, стилю і цілей сайту, що просувається.

  1. Публікації статей.

Цей метод дозволяє зосередитись на створенні повноцінного матеріалу для його подальшого розміщення на якісних майданчиках.

Насправді перерахованих традиційних шляхів отримання посилань заради ефективного просування сайту недостатньо, тому важливо не зупинятися і продовжувати шукати додаткові можливості.

Закупівля посилань на сайт: альтернативний метод

Буквально «занурилися» в аналіз інформаційних потоків, визначаючи ступінь ефективності кожного анкору чи годинами розподіляєте ретельно відібрані ключові фрази для бірж статей та посилань? Втомилися витрачати фінанси та час на такий часозатратний процес, як купівля маси посилань, а ефективність просування сайту продовжує знижуватися? Рішення все-таки є, і Ви про нього чули не раз, просто не звертали уваги, займаючись посиланнями.

  • Delivery Club - зверніться до банку посилань (основного сайту або значної кількості його регіональних піддоменів);

  • PR за допомогою публікацій на зовнішніх майданчиках. В ідеалі з використанням зворотних посилань (що вищий рівень майданчика, тим дорожче/важче вирішити питання про зворотне посилання позитивно);

  • Інтерв'ю (використання зворотного посилання у відповідях на питання сторонніх ресурсів);

  • Спільні акції (метод cross promotion);

  • Обмін/розміщення банерів на тематичних ресурсах/спільнотах і т.д.

Запідозрили якийсь метод у неефективності? Змінюйте стратегію просування інтернет-сторінки, акцентуйте увагу на контент-маркетингу, наприклад. Ідіть далі традиційних методів вирішення завдань щодо просування свого продукту в мережі. Стати хитрішими, граючи «в кицьки-мишки» з алгоритмами пошукових систем.

Падає результативність при закупівлі зовнішньої маси посилань. Чому?

Альтернативный метод получения ссылок

Як не крути, але купівля зовнішніх посилань, тобто придбання їх за гроші є однією з ефективних маніпуляцій у сфері SEO і з кожним роком пошукові системи стають винахідливішими у боротьбі з подібними явищами.

Якщо хтось Вам каже, що важлива закупівля посилань для сайту просто заради збільшення їх маси, слід прощатися з таким «фахівцем» - це стандарти вчорашнього дня. На сьогоднішній день рішення зовнішні посилання купити - безглузді маневри, які можуть стати ефективними, а можуть просто спричинити витрати бюджету та санкцій з боку пошукової системи Яндекс або Google. Тут неможливо отримати гарантій: воля випадку – 50/50, але з кожним днем ​​перевага спостерігається у бік неефективності методу.

Підсумуємо

Все сказане вище здається занадто складним, а ви просто хочете отримати результат та якісні посилання на сайт, не заглиблюючись в деталі?

Звертайтесь – міжнародна група компаній інтернет-маркетингу WebMate зробить все в кращому вигляді для ефективного просування Вашого сайту.

Поділитись у соц. мережах
Казахстан
Алмати, пр. Сейфулліна, 531, офіс 505/1,
БЦ "Саріарка Алуан"
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2021 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу