Основна мета контекстної реклами або як її ще називають PPC, context advertising та contextual advertising – залучення цільового трафіку на сайт, який згодом конвертується у клієнтів.
Рекламна модель РРС показує високий рівень ефективності: контекстна реклама дозволяє визначити саме Вашу цільову аудиторію та продемонструвати покупцям товар чи послугу. Проте задля досягнення бажаних результатів потрібна стратегія, яку формують РРС фахівці. Наявність сертифікатів Google Ads та багаторічний досвід РРС фахівців, які представляють міжнародну групу IT компаній WebMate, відкривають нові обрії для наших клієнтів. У нас точно знають, як сформувати РРС стратегію, налаштувати та розмістити контекстну рекламу в Google, щоб вона стала максимально результативною для вашого бізнесу.
І все-таки, чи потрібна РРС-стратегія, чи можна обійтися без неї?
Перші сайти, які вдалися до РРС стратегії та пропонували розміщення реклами з форматом оплати «за клік», з'явилися на початку 90-х. 20 століття. Тоді, працюючи за моделлю на базі ставок, PPC використовували ТОП-3 онлайн-провайдера:
У 2014 році обсяг прибутку від реклами формату PPC (AdWords) склав близько 45 млрд. американських доларів від загальної суми річного доходу Google у 66 млрд. доларів.
Бажаєте, щоб контекстна реклама принесла максимальну віддачу, тоді точно не обійтися без детальної стратегії просування свого бренду.
Завдяки РРС стратегії вдасться запустити рекламні кампанії, які принесуть успіх і прибуток, а також звести ризик до мінімуму.
В результаті професійно сформованої стратегії РРС спеціалістом рекламодавець отримує доступ до переваг РРС в інтернеті, а саме:
Вдаючись до РРС стратегії, рекламодавець як популяризує свій бренд прискореними темпами. Це також можливість збільшити обсяг трафіку та налаштувати опцію ремаркетингу, тобто. функцію повторного звернення до аудиторії, яка була гостем вашого сайту.
Сучасні інструменти та методи, відомі РРС фахівцям, дозволяють взаємодіяти виключно з цільовою аудиторією, яка зацікавлена у вашому продукті.
Використовуючи Google Ads, РРС-спеціаліст оперативно реагує на будь-які зміни показників та настроїв аудиторії, змінюючи критерії налаштування облікового запису, щоб досягти максимально вигідних пропозицій для бізнесу.
Звичайно, що вище передбачений бюджет на контекстну рекламу, то більше можливостей відкрито для бізнесу. Однак, використовуючи сервіс Google Ads, досвідчений РРС-спеціаліст може налаштувати ефективну контекстну рекламу навіть якщо бюджет не дуже високий.
Для формування стратегії фахівці працюють із PPC-системами, які дають можливість підібрати інструменти для ефективного досягнення Ваших цілей.
Для оцінки економічної ефективності та прибутковості рекламної кампанії використовується:
Плата за клік, тобто. РPC, має перевагу перед ціною за показ, т.к. передає дані щодо ефективності реклами. За допомогою кліків користувачів рекламодавець може оцінити рівень уваги/інтересу до свого бренду, товару, послуги.
Коли певну кількість показів у мережі досягнуто, якість та розміщення реклами стануть впливати (позитивне) на рейтинг кліків, а також ціну за клік. Тобто. результат збільшуватиметься, а вартість кліку для рекламодавця – знижуватиметься.
Як правило, для створення та настроювання рекламних кампаній РРС фахівці використовують такий сервіс, як Google Ads (раніше його називали Google Adwords).
Для просування бренду в інтернеті необхідний особливий підхід. Без сумніву, вузька спеціалізація – це запорука успіху, тому без РРС стратегії, розробленої досвідченим фахівцем, не вдасться підібрати найефективніші інструменти та види контекстної реклами.
Клієнтами міжнародної групи IT компаній WebMate є власники та керівники різних сфер бізнесу. Це означає, що займаючись просуванням брендів, товарів та послуг, наші РРС-фахівці щодня мають справу з різними тематиками, детально опрацьовуючи їх особливості. Це і аналіз рівня ефективності джерел платного просування, характеристики аудиторії, і специфіка різновидів самого бізнесу. Досягнення високих результатів, необхідний чіткий план, тобто. Стратегія.
На момент формування РРС стратегії, наша команда вже має відповідь, що точно спрацює, а від чого буде краще відмовитися. Знання, досвід, увага до деталей та постійний розвиток дозволяє нашим фахівцям робити бізнес наших клієнтів більш прибутково, ніж до знайомства з WebMate.
На що слід звертати увагу для формування цілей для просування проекту за допомогою РРС?
Цілі формуються індивідуально під кожен проект. Важливо враховувати тип бізнесу (ключові напрямки, можливості розвитку), бюджет, виділений на контекстну рекламу. Згодом РРС спеціаліст визначає види контекстної реклами, які дозволять досягти певних цілей.
Як оцінюється робота контекстної реклами?
Оцінка роботи РРС визначається за даними ключових показників ефективності (SMART KPI). Наприклад, для контекстної реклами може бути кліки, покази, вартість ліда, показники конверсії, тобто. кількість користувачів, які зробили корисну дію на сайті – зателефонували, перейшли за посиланням, зробили покупку тощо.
Як аналізують попит товару?
Визначити рівень конкурентності тематики Вашого бізнесу на ринку можна за допомогою планувальника ключових слів Google/Яндекс Wordstat. Для отримання картини конкурентної ситуації у конкретній ніші окремої країни використовують функцію «Аналіз індустрії», яку пропонує онлайн-сервіс SimilarWeb PRO.
Як з допомогою РРС-стратегії визначаються конкуренти?
Визначити прямих конкурентів допомагають онлайн-сервіси (наприклад SimilarWeb, SpyWords), які визначають представників аналогічної ніші за рядом критеріїв – наприклад, локації, категоріям товарів.
Як скласти портрет потенційного покупця?
Це можна зробити через Google Analytics (опція «Аудиторія»). Якщо статистичні дані про користувачів є мінімальними, або на сайті немає встановленого Google Analytics, допоможуть інші методи (опитування, аналіз конкурентів).
Головне визначити гендерну та вікову групу, інтереси, стиль життя, рівень доходів.