Київ
Українська
Стратегія налаштування контекстної реклами

Стратегія налаштування контекстної реклами

Основна мета контекстної реклами або як її ще називають PPC, context advertising та contextual advertising – залучення цільового трафіку на сайт, який згодом конвертується у клієнтів.

Рекламна модель РРС показує високий рівень ефективності: контекстна реклама дозволяє визначити саме Вашу цільову аудиторію та продемонструвати покупцям товар чи послугу. Проте задля досягнення бажаних результатів потрібна стратегія, яку формують РРС фахівці. Наявність сертифікатів Google Ads та багаторічний досвід РРС фахівців, які представляють міжнародну групу IT компаній WebMate, відкривають нові обрії для наших клієнтів. У нас точно знають, як сформувати РРС стратегію, налаштувати та розмістити контекстну рекламу в Google, щоб вона стала максимально результативною для вашого бізнесу.

І все-таки, чи потрібна РРС-стратегія, чи можна обійтися без неї?

Цікаві факти про РРС

Перші сайти, які вдалися до РРС стратегії та пропонували розміщення реклами з форматом оплати «за клік», з'явилися на початку 90-х. 20 століття. Тоді, працюючи за моделлю на базі ставок, PPC використовували  ТОП-3 онлайн-провайдера:

  1. Microsoft AdCenter;
  2. Google AdWords;
  3. Yahoo!

У 2014 році обсяг прибутку від реклами формату PPC (AdWords) склав близько 45 млрд. американських доларів від загальної суми річного доходу Google у 66 млрд. доларів.

контекстная реклама в google яндекс PPC

Навіщо стратегія у контекстній рекламі?

Бажаєте, щоб контекстна реклама принесла максимальну віддачу, тоді точно не обійтися без детальної стратегії просування свого бренду.

Завдяки РРС стратегії вдасться запустити рекламні кампанії, які принесуть успіх і прибуток, а також звести ризик до мінімуму.  

Якщо докладніше, то формування РРС стратегії дозволяє:

  • сформувати чітке розуміння ринку та позначити місце вашого бізнесу, визначити вектор розвитку вашого бізнесу;
  • розставити пріоритети та правильно визначити оптимальний вид контекстної реклами для кожного конкретного випадку;
  • максимально ефективно розподілити бюджет рекламної кампанії;
  • побачити попит ваш товар/послугу, тобто. яку частку ринку вам вдається охопити;
  • показати цільову аудиторію;
  • вказати основних конкурентів, їх сильні/слабкі боку тощо. 

В результаті професійно сформованої стратегії РРС спеціалістом рекламодавець отримує доступ до переваг РРС в інтернеті, а саме:

контекстная реклама в google яндекс PPC

Високий рівень ефективності реклами

Вдаючись до РРС стратегії, рекламодавець як популяризує свій бренд прискореними темпами. Це також можливість збільшити обсяг трафіку та налаштувати опцію ремаркетингу, тобто. функцію повторного звернення до аудиторії, яка була гостем вашого сайту.

контекстная реклама в google яндекс PPC

Точне настроювання

Сучасні інструменти та методи, відомі РРС фахівцям, дозволяють взаємодіяти виключно з цільовою аудиторією, яка зацікавлена у вашому продукті.

Гнучкість

Використовуючи Google Ads, РРС-спеціаліст оперативно реагує на будь-які зміни показників та настроїв аудиторії, змінюючи критерії налаштування облікового запису, щоб досягти максимально вигідних пропозицій для бізнесу.

Фінансова лояльність

Звичайно, що вище передбачений бюджет на контекстну рекламу, то більше можливостей відкрито для бізнесу. Однак, використовуючи сервіс Google Ads, досвідчений РРС-спеціаліст може налаштувати ефективну контекстну рекламу навіть якщо бюджет не дуже високий.

І ще про особливості РРС стратегії

Для формування стратегії фахівці працюють із PPC-системами, які дають можливість підібрати інструменти для ефективного досягнення Ваших цілей.

Для оцінки економічної ефективності та прибутковості рекламної кампанії використовується:

  • плата за клік;
  • ціна за показ;
  • вартість конверсії.

Плата за клік, тобто. РPC, має перевагу перед ціною за показ, т.к. передає дані щодо ефективності реклами. За допомогою кліків користувачів рекламодавець може оцінити рівень уваги/інтересу до свого бренду, товару, послуги.

Коли певну кількість показів у мережі досягнуто, якість та розміщення реклами стануть впливати (позитивне) на рейтинг кліків, а також ціну за клік. Тобто. результат збільшуватиметься, а вартість кліку для рекламодавця – знижуватиметься.

Як правило, для створення та настроювання рекламних кампаній РРС фахівці використовують такий сервіс, як Google Ads (раніше його називали Google Adwords).

контекстная реклама в google яндекс PPC

Для просування бренду в інтернеті необхідний особливий підхід. Без сумніву, вузька спеціалізація – це запорука успіху, тому без РРС стратегії, розробленої досвідченим фахівцем, не вдасться підібрати найефективніші інструменти та види контекстної реклами. 

Підведемо підсумки

Клієнтами міжнародної групи IT компаній WebMate є власники та керівники різних сфер бізнесу. Це означає, що займаючись просуванням брендів, товарів та послуг, наші РРС-фахівці щодня мають справу з різними тематиками, детально опрацьовуючи їх особливості. Це і аналіз рівня ефективності джерел платного просування, характеристики аудиторії, і специфіка різновидів самого бізнесу. Досягнення високих результатів, необхідний чіткий план, тобто. Стратегія.

На момент формування РРС стратегії, наша команда вже має відповідь, що точно спрацює, а від чого буде краще відмовитися. Знання, досвід, увага до деталей та постійний розвиток дозволяє нашим фахівцям робити бізнес наших клієнтів більш прибутково, ніж до знайомства з WebMate.

Питання/Відповідь

На що слід звертати увагу для формування цілей для просування проекту за допомогою РРС?

Цілі формуються індивідуально під кожен проект. Важливо враховувати тип бізнесу (ключові напрямки, можливості розвитку), бюджет, виділений на контекстну рекламу. Згодом РРС спеціаліст визначає види контекстної реклами, які дозволять досягти певних цілей.

Як оцінюється робота контекстної реклами?

Оцінка роботи РРС визначається за даними ключових показників ефективності (SMART KPI). Наприклад, для контекстної реклами може бути кліки, покази, вартість ліда, показники конверсії, тобто. кількість користувачів, які зробили корисну дію на сайті – зателефонували, перейшли за посиланням, зробили покупку тощо.

Як аналізують попит товару?

Визначити рівень конкурентності тематики Вашого бізнесу на ринку можна за допомогою планувальника ключових слів Google/Яндекс Wordstat. Для отримання картини конкурентної ситуації у конкретній ніші окремої країни використовують функцію «Аналіз індустрії», яку пропонує онлайн-сервіс SimilarWeb PRO.

Як з допомогою РРС-стратегії визначаються конкуренти?

Визначити прямих конкурентів допомагають онлайн-сервіси (наприклад SimilarWeb, SpyWords), які визначають представників аналогічної ніші за рядом критеріїв – наприклад, локації, категоріям товарів.

Як скласти портрет потенційного покупця?

Це можна зробити через Google Analytics (опція «Аудиторія»). Якщо статистичні дані про користувачів є мінімальними, або на сайті немає встановленого Google Analytics, допоможуть інші методи (опитування, аналіз конкурентів).

Головне визначити гендерну та вікову групу, інтереси, стиль життя, рівень доходів.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо лише перевірені та ефективні інструменти, які збільшують окупність інвестицій у рекламу та прибутковість бізнесу.
Оперативність
Ваші запити та дзвінки не залишаються поза увагою та обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює тільки на відкритих облікових записах, що дає Вам можливість спостерігати за проектом в режимі реального часу.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу