Київ
Українська
ASO: цифрові технології у смартфонах, новий рівень комфорту

ASO: цифрові технології у смартфонах, новий рівень комфорту

Зміст:

  1. Основні концепції ASO
  2. Ключові фактори ASO
  3. Стратегії ASO
  4. ASO для різних платформ
  5. Короткий огляд історії та еволюції ASO
  6. Майбутнє ASO
  7. Значення ASO для успішності мобільних додатків у цифрову епоху

Завдяки цифровим технологіям, наприклад, програмам у смартфоні, життя сучасної людини стає легше комфортніше. Моментальні будь-які фінансові операції, замовлення їжі, одягу, виклик таксі, індивідуальні програми з харчування, для занять спортом тощо.

Кожного дня створюються нові якісні програми, більшість з яких так і залишаються невідомими для аудиторії користувачів. Мало зробити хороши корисний продукт, він потребує просування. Програму потрібно рекламувати, знайомити з користувачем, нагадувати про неї, і тоді її помітять, скачають і будуть користуватися.

Саме тому сьогодні значення ASO мобільних додатків важко переоцінити. Поговоримо про це.

Основні концепції ASO

ASO є важливою складовою комплексного маркетингу. ASO часто називають SEO мобільних додатків за направленість на зростання кількості переглядів та завантажень.

Визначення ASO та його цілей

ASO є комплексом певних методів, спрямованих на оптимізацію мобільних додатків - програм, застосунків, які забезпечує aso специалист.

Розрізняють такі види пошукової оптимізації:

  • зовнішня;
  • внутрішня.

Мета ASO:

  • високі позиції додатку в рейтингу магазинів Google і Apple за ключовими запитами;
  • зростання органічних інсталяцій після перегляду сторінок додатку.

Важливість ASO для розробників додатків

ASO marketing це  про вірні рішення в процесі конкуренції, боротьбі за увагу представників своєї цільової аудиторії серед тисяч застосунків на платформах сторів Google і Apple.

Професійний підхід до просування застосунку забезпечує асо трафік, навіть, протягом певного періоду після припинення робіт. Підсумкові результати важко спрогнозувати: вони залежать від ключів і грамотно оформлених графічних елементів.

Ключові фактори ASO

За успіх мобільного додатка відповідальною є робота з певними факторами.

Назва додатка та його значення

Заголовок - найважливіший ASO-фактор ранжування. Для назви програма виділяє рядок на 50 символів. Важливо грамотно задіяти їх: обрати релевантні і трафікові фрази.

Опис додатка: як правильно написати

Це два види опису.

Короткий блок на 80 символів. Опис індексується, тому має включати заклик до дії.

У розширеному описі може бути текст на 4000 символів.

У вступі рекомендується зберігати щільність ключів, але опис має бути структурованим, органічним і читабельним. Можна додавати емодзі, виділяти головні ідеї. Добре подати сторінку різними мовами.

Використання ключових слів для оптимізації пошуку

Збір ключів можливий за допомогою різних інструментів: Apple Search Ads, АSA SearchMatch тощо.

Google Play і App Store по-різному визначають ключі для індексації. Google Play обирає автоматично за допомогою ШІ. Слова з назви і описів – це напрямок, за яким Google самостійно підбирає ключі.Google відміняє слова, підбирає синоніми, перекладає.

В App Store обов’язкове  використання ключей чітко в тих відмінках, у яких вони вживані в фразах у пошуку.

Значення відгуків користувачів та рейтингу

В процесі ранжування додатку враховуються ключі з відгуків. Треба підштовхувати користувачів писати в коментарях «правильні» слова.

Відгуки та оцінки серйозно впливають на конверсію, видимість додатку у пошуку, на покупки, репутацію бренда та на розвиток бізнесу загалом.

Важливість якісних скріншотів та відео-демонстрацій

Текст на скріншотах може індексуватися в Google Play. Важливо не забувати, що таке релевантність, а також, щоб це був низькочастотний запит і не повторювався у відгуках чбо інших елементах сторінки. Адже зміни в Google Play можуть знизити результати пошукової видачі протягом двох 14 днів і більше.

Скріншоти допомагають зрозуміти суть, ціль і призначення вашого мобільного додатку і що користувач отримує після його скачування. 

Стратегії ASO

Аналіз конкурентів та ринкових тенденцій

 Автоматизовані сервіси допоможуть шукати конкурентів і опрацювати дані, які важливі для формування найбільш точного ядра семантики.

Рекомендується звернути увагу на метадані у конкуруючих додатків. Це надасть картину важливих культурних особливостей локалізації у цільових регіонах.

Локалізація контенту для різних регіонів

Під час збору метаданих для різних країн краще використовувати популярні локальні запити місцевими мовами. Знижена конкуренція у видачі  - це шанс піднятися по таким запитам.

Це стосується просування мобільних додатків в app store і Google Play.

A/B тестування для визначення найефективніших стратегій

За базовою оптимізацією сторінки застосунку та заміру результатів, потрібне тестування локальних змін в елементах. A/B-тест покаже, що саме позитивно впливає на рівень видимості  і конверсії. Це можна робити за допомогою  інструментів: Google Experiments  для Google Play і Creative Sets у Search Ads для App Store. Також підійдуть сторонні платні інструменти як SplitMetrics тощо.

Використання аналітики для відстеження ефективності ASO

Оцінка aso mobile за допомогою інструментів аналітики показує:

  • видимість програми;
  • конверсію в установки;
  • ступінь утримання зворотного зв'язку;
  • метрики  — рейтинг, кількість оцінок і відгуків, загальний настрій аудиторії.

ASO для різних платформ

Алгоритми App Store і Google Play різні. Є відмінності у особливостях роботи пошуку, у принципах візуальної видачі результатів, визначенні ключів, за якими індексувати, а які слід ігнорувати.

При введенні запитів у пошуковому рядку App Store з’являються назви застосунків, що містять слова запиту, у Google Play — пошукові підказки.

Особливості ASO для Apple App Store

В AppStore індексуються поля Title, Subtitle і Keywords.

Apple алгоритм технічно спрощений: тільки складає слова у фрази, іноді утворює множину/однину. Ці опції застосовуються тільки в англійській версії слів і то не завжди працюють. Тобто користувач побачить ваш за стосунок тільки за точним входженням ключів, а не за їх відмінками, перекладом тощо.

Іноді Apple  може індексувати застосунок за фразами, в яких задіяні не всі слова. Це доступно для  додатків на ТОПових позиціях.

Особливості ASO для Google Play Store

В GooglePlay індексуються наступні поля: Title, Short і Full description.

Слова в структурі назви та описів задають напрямок, а Google Play самостійно визначає ключі для індексації за допомогою штучного інтелекту.

Google працює з відмінниками, підбирає синоніми, перекладає різними мовами. 

Порівняння стратегій оптимізації для різних платформ

Можна назвати декілька спільних кроків оптимізації для двох сторів:

  • збір семантичного ядра;
  • аналіз конкурентів.

Практикується використання однакових сервісів для збору семантики.

Google Play не дозволяє визначити частотність для вже зібраного семантичного ядра. Допустимо тільки визначення релевантності запиту. Проте для двох платформ доступний однаковий алгоритм перевірки релевантности: використовується інструмент Search Ads Popularity.

Щодо формування рейтингу, в App Store це відбувається на основі оцінок за весь період існування за стосунку, а в Google Play на визначення впливають останні оцінки.

Короткий огляд історії та еволюції ASO

Сьогодні історія еволюції ASO умовно складається із трьох основних етапів:

  1. До 2009 року разом з розширенням App Store та Google Play почав поширюватися і термін ASO – App Store Optimization
  2. Протягом 2012-2020 в міру насичення ринку новими додатками, оформляється структура ASO і оптимізація мобільних додатків набуває масового характеру.
  3. Можливості ASO у 2023 році, поява нових тенденцій.

Майбутнє ASO

Тільки гіганти ринку можуть дозволити собі не просуватися. Проте і такі великі компанії, які активно інвестують в маркетинг та впізнаваність бренду, тримають руку на пульсі і не забувають про жорстку конкуренцію в сторах.

Нові тенденції та інновації в ASO

  • In-app події. Вплив на оптимізацію ASO.
  • A/B тестування для програм iOS.
  • Нова політика вимог до метаданих від Google.
  • Скріншоти та відео за новими вимогами Google Play Market
  • Безпека в Google Play. Нова політика платформи.
  • Google Play Market. Оцінки та відгуки.

 

Вплив штучного інтелекту та машинного навчання на ASO

Стори звертаються по допомогу високих технологій. Наприклад, Google Play використовує ШІ під час роботи з ключами.

Штучний інтелект готовий продовжувати формувати платформи мобільних додатків. Необхідно бути готовими до трансформації та кардинальних змін, які він принесе.

Прогнози щодо розвитку ASO у майбутньому

Пошукова оптимізація мобільних додатків буде невпинно розвиватися.

Підготовка ASO до пошуку за допомогою AI є першочерговою. Пошук за допомогою штучного інтелекту надає перевагу активним і добре підтримуваним програмам, адже як і користувачі, AI розрізняє якість додатків і винагороджує кращою видимістю.

Значення ASO для успішності мобільних додатків у цифрову епоху

ASO оптимизация мобільних додатків є постійною комплексною роботою. Для успіху просування за стосунку потрібне регулярне розкручування, тестування різних варіантів, відстеження аналітики.

Глобальна цифровізація сприяє активній появі мобільних додатків для різних сфер: фінансової, спортивної тощо. Завдяки ASO покращується видимість додатків, зростають його позиції у пошуковій видачі,  збільшується кількість завантажень в Apple App Store та Google Play.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу