Київ
Українська
ASO, як значуща складова комплексного просування застосунка

ASO, як значуща складова комплексного просування застосунка

Як рекламодавець, власник бізнесу, Ви чудово розумієте, що в умовах підвищеної конкуренції, Вашого продукту – товару чи послуги, потрібне просування. Мобільний додаток не є винятком.

З кожним днем з'являється все більше мобільних програм, які могли б бути цікавими та корисними для користувача. Нам як міжнародній групі IT компаній WebMate стає сумно, що багато з них так і залишаються «невидимими» для аудиторії. Чому так відбувається? Причина у тому, що їх не рекламують. Адже існує не один, а кілька різновидів або способів просування мобільних додатків.

У цій статті нашого блогу поговоримо якраз про це.

Як можна просувати мобільні програми

Серед найбільш ефективних варіантів просування мобільного додатку маси виділяють чотири види.

  • ASA (платна реклама);

  • UAC або реклама Google Ads (платна);

  • Facebook Ads чи просування у соціальних мережах - Fb, Instagram (платне);

  • ASO(Органічне просування програми).

Стисло зупинимося на кожному виді просування мобільних додатків.

До речі, про деякі з них ми вже розповідали у нашому блоге, а на якихось зупинимося докладніше найближчим часом, тож, якщо тема просування додатків вам близька та цікава, стежте за нашими публікаціями та обов'язково замовляйте послуги WebMate!

ASA - платна реклама

ASA (Apple Search Ads) дає можливість просування програми у магазині App Store, у верхній частині результатів пошуку. Саме таке розташування вважається найкращим рекламним місцем: програма моментально опиняється в полі зору ЦА. Так популяризувати свій продукт для iPhone та iPad досить ефективно та просто.

Також не забуваємо про такі переваги, як:

  • Можливість коригувати ставки, досягаючи оптимальних значень. Наприклад, в ASA ця функція доступна навіть до рівня «ключовиків».

  • Низький рівень конкуренції в аукціоні. У більшості країн пострадянського простору доступ до нього був відкритий лише кілька років тому.

  • Найвищі показники ефективності саме в ASA демонструють рекламні кампанії на iOS.

UAC або реклама програми в Google Ads

UAC (Universal App Campaign) представлена кампаніями для одночасного просування мобільних додатків у кількох джерелах, серед яких:

  • пошукова та медійна мережа Google;

  • магазин додатків Google Play;

  • YouTube.

Також серед переваг UAC відзначимо такі можливості, як:

  • демонстрація свого мобільного додатка над результатами пошуку (Google Play/App Store);

  • право рекламувати свій продукт за ключовими словами, які використовують конкуренти. Якщо ключові слова підібрані правильно, можна досягти високого коефіцієнта інсталяції програми.

Facebook Ads або просування програми у соціальних мережах - Fb & Instagram

За допомогою такого виду реклами доступне просування мобільного додатка в соціальних мережах і месенджері: Facebook, Instagram, Messenger.

З переваг відзначимо, що:

  • оскільки реклама може бути розміщена виключно від імені сторінки самого продукту, виходить, що паралельно просувається вона;

  • можна відстежувати:

    • завантаження програм з рекламних кампаній;

    • актуальність реклами для ЦА, на яку налаштовано націлення.

ASO - органічне просування програми

ASO (App Store Optimization), тобто. проведення оптимізації мобільного додатка в AppStore та Google Play, завдання якого максимально розширити його видимість, покращити результати в органічному пошуку, перевести конверсії відвідувачів в інсталяції.

В результаті застосування цього виду просування мобільного додатку:

  • зростуть його позиції (як результат пошуку за ключовими словами/фразами);

  • буде помітним підвищення позицій у конкретних локаціях (регіонах);

  • додаток займе місце в ТОПових рейтингах (мова йде про платні, безкоштовні, що розвиваються), а також лідерські місця у своїй ніші, у відповідних категоріях.

Про необхідність комплексного просування мобільних додатків

Для досягнення максимальних результатів важливо займатися просуванням мобільних додатків у комплексі, не виділяючи той чи інший вид, оскільки кожен з них вирішує певні завдання.

Якщо говорити про ASO, то потрібна оптимізація сторінки програми. Чому? Переважний відсоток користувачів встановлює програму, якщо:

  • доступний його рейтинг та середня оцінка користувачів;

  • можна ознайомитись з текстовим оформленням (описом) додатка;

  • додаток візуально оформлений (логотип та ін).

Що стосується таких видів просування, як ASA та UAC, то важливі такі критерії:

  • готова оптимізація програми;

  • наявність зручного способу оплати; зрозуміла тарифікація;

  •  доступ до реклами за «ключовиками», які застосовують конкуренти;

  • використання "ремаркетингу".

При виборі реклами Facebook для встановлення програми, вдається:

  • наростити відсоток повернення користувачів у додаток;

  • підвищити активність інсталяцій;

  • не лише краще привернути увагу (навіть за умов високої конкуренції), а й домогтися утримання аудиторії.

Про особливості просування мобільних додатків

Якщо проводити паралелі з умовами просування, наприклад сайту, то для популяризації мобільного додатка існують інші правила. Справа в тому, що програму можна назвати самостійним продуктом, який потребує повноцінної рекламної кампанії.

Завдання просування полягає не лише у поширенні інформації, знайомстві з ним користувачів. Важливо, щоб цільова аудиторія встановила його, завантажила на свій смартфон чи планшет.

При цьому важливо розуміти, що види просування – це лише одна із складових успіху кампанії. Дуже багато залежить від самого продукту. Іншими словами, мобільний додаток має бути:

  • унікальним;

  • відповідати потребам аудиторії;

  • комфортним для користувача;

  • якісним (гарантувати стабільність функціоналу);

  • легким (займати якнайменше місця на пристрої).

Злагоджена спільна робота власників мобільних додатків та спеціалістів міжнародної групи IT компаній WebMate – це гарантія високого відсотка їхніх інсталяцій. Іншими словами, якісно створений унікальний мобільний додаток та вірно обрані види його просування не змусять довго чекати бажаного результату.

Будемо раді Вашим замовленням!

ПИТАННЯ/ВІДПОВІДЬ

Що означає оптимізувати додаток під вимоги маркету?
Це означає вибір унікальної назви, що «чіпляє», наявність обов'язкового якісного текстового опису з використанням ключових слів, регулярні оновлення.
Високі позиції у пошуковій видачі App Store та Google Play. Як дістатися до них?
Зазвичай, слід враховувати комплексно кілька критеріїв, які впливають позиції додатків у пошуковій видачі. Йдеться про назву програми, її опис, ключові слова, якість зворотних посилань, наявність внутрішніх покупок, рейтинг і огляд користувачів, частоту оновлень, кількість регулярних інсталяцій, показники аналітичних систем і рівень продуктивності самих додатків. 
Як вибрати ключові слова для ASO?

При підборі пошукової семантики спираються на:

  1. функціональність програми, використовуючи назву категорії;
  2. враховують синоніми основних понять, які потрібні серед користувачів;
  3. використовують терміни, які застосовують конкуренти тощо.
Навіщо використовувати локалізацію мобільного додатка?
Локалізація важлива виведення програми на глобальний ринок, привернення уваги нових користувачів. Якщо не прив'язувати додаток до якоїсь особливості певної держави, то краще використовувати додатково переклад ще однією мовою.
Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу