Як рекламодавець, власник бізнесу, Ви чудово розумієте, що в умовах підвищеної конкуренції, Вашого продукту – товару чи послуги, потрібне просування. Мобільний додаток не є винятком.
З кожним днем з'являється все більше мобільних програм, які могли б бути цікавими та корисними для користувача. Нам як міжнародній групі IT компаній WebMate стає сумно, що багато з них так і залишаються «невидимими» для аудиторії. Чому так відбувається? Причина у тому, що їх не рекламують. Адже існує не один, а кілька різновидів або способів просування мобільних додатків.
У цій статті нашого блогу поговоримо якраз про це.
Серед найбільш ефективних варіантів просування мобільного додатку маси виділяють чотири види.
ASA (платна реклама);
UAC або реклама Google Ads (платна);
Facebook Ads чи просування у соціальних мережах - Fb, Instagram (платне);
ASO(Органічне просування програми).
Стисло зупинимося на кожному виді просування мобільних додатків.
До речі, про деякі з них ми вже розповідали у нашому блоге, а на якихось зупинимося докладніше найближчим часом, тож, якщо тема просування додатків вам близька та цікава, стежте за нашими публікаціями та обов'язково замовляйте послуги WebMate!
ASA (Apple Search Ads) дає можливість просування програми у магазині App Store, у верхній частині результатів пошуку. Саме таке розташування вважається найкращим рекламним місцем: програма моментально опиняється в полі зору ЦА. Так популяризувати свій продукт для iPhone та iPad досить ефективно та просто.
Можливість коригувати ставки, досягаючи оптимальних значень. Наприклад, в ASA ця функція доступна навіть до рівня «ключовиків».
Низький рівень конкуренції в аукціоні. У більшості країн пострадянського простору доступ до нього був відкритий лише кілька років тому.
Найвищі показники ефективності саме в ASA демонструють рекламні кампанії на iOS.
UAC (Universal App Campaign) представлена кампаніями для одночасного просування мобільних додатків у кількох джерелах, серед яких:
пошукова та медійна мережа Google;
магазин додатків Google Play;
YouTube.
Також серед переваг UAC відзначимо такі можливості, як:
демонстрація свого мобільного додатка над результатами пошуку (Google Play/App Store);
право рекламувати свій продукт за ключовими словами, які використовують конкуренти. Якщо ключові слова підібрані правильно, можна досягти високого коефіцієнта інсталяції програми.
За допомогою такого виду реклами доступне просування мобільного додатка в соціальних мережах і месенджері: Facebook, Instagram, Messenger.
З переваг відзначимо, що:
оскільки реклама може бути розміщена виключно від імені сторінки самого продукту, виходить, що паралельно просувається вона;
можна відстежувати:
завантаження програм з рекламних кампаній;
актуальність реклами для ЦА, на яку налаштовано націлення.
ASO (App Store Optimization), тобто. проведення оптимізації мобільного додатка в AppStore та Google Play, завдання якого максимально розширити його видимість, покращити результати в органічному пошуку, перевести конверсії відвідувачів в інсталяції.
В результаті застосування цього виду просування мобільного додатку:
зростуть його позиції (як результат пошуку за ключовими словами/фразами);
буде помітним підвищення позицій у конкретних локаціях (регіонах);
додаток займе місце в ТОПових рейтингах (мова йде про платні, безкоштовні, що розвиваються), а також лідерські місця у своїй ніші, у відповідних категоріях.
Для досягнення максимальних результатів важливо займатися просуванням мобільних додатків у комплексі, не виділяючи той чи інший вид, оскільки кожен з них вирішує певні завдання.
Якщо говорити про ASO, то потрібна оптимізація сторінки програми. Чому? Переважний відсоток користувачів встановлює програму, якщо:
доступний його рейтинг та середня оцінка користувачів;
можна ознайомитись з текстовим оформленням (описом) додатка;
додаток візуально оформлений (логотип та ін).
Що стосується таких видів просування, як ASA та UAC, то важливі такі критерії:
готова оптимізація програми;
наявність зручного способу оплати; зрозуміла тарифікація;
доступ до реклами за «ключовиками», які застосовують конкуренти;
використання "ремаркетингу".
При виборі реклами Facebook для встановлення програми, вдається:
наростити відсоток повернення користувачів у додаток;
підвищити активність інсталяцій;
не лише краще привернути увагу (навіть за умов високої конкуренції), а й домогтися утримання аудиторії.
Якщо проводити паралелі з умовами просування, наприклад сайту, то для популяризації мобільного додатка існують інші правила. Справа в тому, що програму можна назвати самостійним продуктом, який потребує повноцінної рекламної кампанії.
Завдання просування полягає не лише у поширенні інформації, знайомстві з ним користувачів. Важливо, щоб цільова аудиторія встановила його, завантажила на свій смартфон чи планшет.
При цьому важливо розуміти, що види просування – це лише одна із складових успіху кампанії. Дуже багато залежить від самого продукту. Іншими словами, мобільний додаток має бути:
унікальним;
відповідати потребам аудиторії;
комфортним для користувача;
якісним (гарантувати стабільність функціоналу);
легким (займати якнайменше місця на пристрої).
Злагоджена спільна робота власників мобільних додатків та спеціалістів міжнародної групи IT компаній WebMate – це гарантія високого відсотка їхніх інсталяцій. Іншими словами, якісно створений унікальний мобільний додаток та вірно обрані види його просування не змусять довго чекати бажаного результату.
Будемо раді Вашим замовленням!
При підборі пошукової семантики спираються на: