Содержание статьи:
ASO (App Store Optimization) – это процесс улучшения видимости мобильных приложений в магазинах приложений, таких как Google Play и App Store. Цель ASO – увеличить количество загрузок и улучшить рейтинг приложения. Это достигается путем оптимизации ключевых слов, описаний, иконок, скриншотов и отзывов пользователей, а также мониторинга аналитики для постоянного улучшения.
Мобільні додатки є невід’ємною частиною більшості сфер життя сучасної людини – спорт, медицина, розваги, послуги, навчання тощо. За прогнозами експертів компанії з аналітики додатків та даних на 2024 рік, відсоток завантажень мобільних додатків в усьому світі збільшиться до 257 мільярдів, що на 1% вище, ніж в 2023 році.
Джерелом більшості інсталяцій мобільних застосунків є пошукова система, зокрема Google. Для отримання програм серед користувачів найбільш затребувані віртуальні магазини додатків — App Store та Google Play. Проте мало зробити якісний, зручний та корисний за стосунок. Серед тисяч пропозицій мобільних додатків користувач бачить тільки одиниці — не кращі по суті та змісту, а більш підготовлені — професійно оптимізовані.
Дослідження: Визначте терміни за якими користувачі шукають додатки у вашій ніші.
Використання: Включіть ключові слова в назву додатка, підзаголовок і у поле для ключових слів в App Store або короткий опис в Google Play.
Релевантність: Назва має чітко передавати суть додатка і включати основні ключі.
Брендинг: Назва має бути пов'язаною з вашим брендом, унікальною, легко запам’ятовуватися .
Детальний: Інформативність і переконливість. Акцент на головних функціях та перевагах додатка, природнє використання ключових слів.
Короткий: У Google Play короткий опис відображається у пошукових результатах, тому важливо включити у нього ключові слова і основні переваги.
Дизайн: Яскравість, привабливість, впізнаваність, відображення суті додатка.
Тестування: Проведіть A/B тестування різних варіантів іконок. Це допоможе визначити, який приваблює більше завантажень.
Скріншоти: Мають бути яскравими, інформативними, високої якості, демонструвати основні функції та переваги додатка.
Відео: Показуйте ключові функції та переваги у дії. Відео-презентації додатка можуть суттєво підвищити конверсію.
Рейтинги: Високий рейтинг покращує видимість додатка і підвищує довіру користувачів. Закликайте користувачів залишати відгуки і оцінки.
Відгуки: Відповідайте на відгуки користувачів, особливо на негативні. Це показує, що ви піклуєтесь про користувачів і активно працюєте над покращенням додатка.
Локалізація: Додаток — назву, опис, скріншоти та відео варто перекласти на мови тих ринків, на які ви орієнтуєтесь.
Адаптація контенту: Локалізація вимагає враховувати культурні аспекти різних ринків.
App Annie. Аналітична платформа, яка надає інформацію про ключові слова, рейтинги, завантаження та доходи додатків.
Sensor Tower. Інструмент для дослідження ключових слів і аналізу конкурентів.
TheTool. Пропонує показники для ASO - аналітику ключових слів, рейтинги, огляди.
Mobile Action. Допомагає з дослідженням ключових слів, аналізом конкурентів та моніторингом ефективності ASO.
ASO є невід'ємною частиною стратегії просування мобільних додатків і може принести значні позитивні результати для мобільного застосунку. Оптимізація додатка під пошукові алгоритми магазинів додатків, увага до деталей і постійний аналіз результатів допоможуть підвищити видимість вашого додатка, збільшити кількість завантажень і покращити фінансові показники.
Використання вищезгаданих стратегій та інструментів дозволяє бізнесу ефективно просувати свої додатки.
WebMate знає, як допомогти вашому бренду досягти успіху в конкурентному середовищі мобільних додатків.
Надсилайте ваші заявки!