Київ
Українська
ASO: джерело популяризації мобільних додатків

ASO: джерело популяризації мобільних додатків

Содержание статьи:

  1. Поисковая система — источник увеличения инсталляций мобильных приложений
  2. Основные факторы ASO
  3. Шаги для успеха ASO
  4. Инструменты для ASO
  5. Советы для улучшения ASO
  6. Выводы

ASO (App Store Optimization) – это процесс улучшения видимости мобильных приложений в магазинах приложений, таких как Google Play и App Store. Цель ASO – увеличить количество загрузок и улучшить рейтинг приложения. Это достигается путем оптимизации ключевых слов, описаний, иконок, скриншотов и отзывов пользователей, а также мониторинга аналитики для постоянного улучшения.

Пошукова система — джерело збільшення інсталяцій мобільних додатків

Мобільні додатки є невід’ємною частиною більшості сфер життя сучасної людини – спорт, медицина, розваги, послуги, навчання тощо. За прогнозами експертів компанії з аналітики додатків та даних на 2024 рік, відсоток завантажень мобільних додатків в усьому світі збільшиться до 257 мільярдів, що на 1% вище, ніж в 2023 році. 

Джерелом більшості інсталяцій мобільних застосунків є пошукова система, зокрема Google. Для отримання програм серед користувачів найбільш затребувані віртуальні магазини додатків — App Store та Google Play. Проте мало зробити якісний, зручний та корисний за стосунок. Серед тисяч пропозицій мобільних додатків користувач бачить тільки одиниці — не кращі по суті та змісту, а більш підготовлені — професійно оптимізовані.

Основні фактори ASO

  • Ключові слова

Дослідження: Визначте терміни за якими користувачі шукають додатки у вашій ніші.

Використання: Включіть ключові слова в назву додатка, підзаголовок і у поле для ключових слів в App Store або короткий опис в Google Play.

  • Назва додатка

Релевантність: Назва має чітко передавати суть додатка і включати основні ключі.

Брендинг: Назва має бути пов'язаною з вашим брендом, унікальною, легко запам’ятовуватися .

  • Опис додатка

Детальний: Інформативність і переконливість. Акцент на головних функціях та перевагах додатка, природнє використання ключових слів.

Короткий: У Google Play короткий опис відображається у пошукових результатах, тому важливо включити у нього ключові слова і основні переваги.

  • Іконка додатку

Дизайн: Яскравість, привабливість, впізнаваність, відображення суті додатка.

Тестування: Проведіть A/B тестування різних варіантів іконок. Це допоможе визначити, який приваблює більше завантажень.

  • Скріншоти та відео

Скріншоти: Мають бути яскравими, інформативними, високої якості, демонструвати основні функції та переваги додатка.

Відео: Показуйте ключові функції та переваги у дії. Відео-презентації додатка можуть суттєво підвищити конверсію.

  • Огляди та рейтинги

Рейтинги: Високий рейтинг покращує видимість додатка і підвищує довіру користувачів. Закликайте користувачів залишати відгуки і оцінки.

Відгуки: Відповідайте на відгуки користувачів, особливо на негативні. Це показує, що ви піклуєтесь про користувачів і активно працюєте над покращенням додатка.

  • Локалізація та адаптація

Локалізація: Додаток — назву, опис, скріншоти та відео варто перекласти на мови тих ринків, на які ви орієнтуєтесь.

Адаптація контенту: Локалізація вимагає враховувати культурні аспекти різних ринків.

Кроки для успіху ASO

  • Дослідження ключових слів.
  • Оптимізація метаданих.
  • Покращення візуальних елементів.
  • Збір і реагування на відгуки.
  • Локалізація під різні ринки.
  • Моніторинг і аналіз. Важливо регулярно відстежувати ефективність ASO-кампанії і своєчасно вносити необхідні зміни.

Інструменти для ASO

App Annie. Аналітична платформа, яка надає інформацію про ключові слова, рейтинги, завантаження та доходи додатків.

Sensor Tower. Інструмент для дослідження ключових слів і аналізу конкурентів.

TheTool. Пропонує показники для ASO - аналітику ключових слів, рейтинги, огляди.

Mobile Action. Допомагає з дослідженням ключових слів, аналізом конкурентів та моніторингом ефективності ASO.

Поради для покращення ASO

  • Аналіз конкурентів. Досліджуйте, які ключові слова використовують ваші конкуренти, та оптимізуйте свій додаток відповідно.
  • Постійне оновлення. Регулярно оновлюйте додаток, додавайте нові функції та виправляйте помилки. Це сприятливо впливає на рейтинги та відгуки.
  • A/B тестування. Для визначення найефективніших варіантів постійно тестуйте різні елементи вашої сторінки додатка - іконку, скріншоти, відео, опис.
  • Соціальні докази. Використовуйте позитивні відгуки та рейтинги як соціальні докази, щоб підвищити довіру користувачів до вашого додатка.
  • Аналітика. Використовуйте інструменти аналітики для відстеження ключових показників ефективності (KPI) вашої ASO-кампанії і коригуйте стратегію відповідно.

Висновки

ASO є невід'ємною частиною стратегії просування мобільних додатків  і може принести значні позитивні результати для мобільного застосунку. Оптимізація додатка під пошукові алгоритми магазинів додатків, увага до деталей і постійний аналіз результатів допоможуть підвищити видимість вашого додатка, збільшити кількість завантажень і покращити фінансові показники.

Використання вищезгаданих стратегій та інструментів дозволяє бізнесу ефективно просувати свої додатки.

WebMate знає, як допомогти вашому бренду досягти успіху в конкурентному середовищі мобільних додатків.

Надсилайте ваші заявки!

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу