Київ
Українська
ASO: джерело популяризації мобільних додатків

ASO: джерело популяризації мобільних додатків

Результати та способи досягнення підвищення кількості установок

Попередньою статтею нашого блогу ми запустили цикл публікацій на тему ASO. Ми розповіли, що таке оптимізація мобільних додатків і зупинилися на її особливостях, завданнях та цілях. Якщо ви власник мобільного додатку або тільки освоюєте премудрості просування мобільних додатків, ця інформація буде для вас корисною і дозволить краще зрозуміти, про що ми розповідатимемо далі. Так що обов'язково зробіть крок назад і прочитайте її.

Цього разу ми розповімо про те, як саме працювати з ASO, щоб мобільний додаток став затребуваним у аудиторії, іншими словами, отримував якнайбільше установок.

У попередній статті ми вже акцентували на тому, що для того, щоб кількість інсталів збільшувалася, важливим є використання платного трафіку. Проте це панацея, тобто. це, без сумніву, правильний напрямок на шляху до приросту інсталяцій, але не єдиний і тому вимагає підкріплення.

Рекомендація лідера думок: Бажаєте більше установок – працюйте з пошуковою системою

Компанія Apple провела дослідження та поділилася у своїй статті « Be seen where they search» висновками про те, що на сьогоднішній день переважний відсоток завантажень мобільних додатків надходить із пошукової системи. Якщо потрібно «залити» ту чи іншу програму, користувачі звертаються до найбільш популярних віртуальних магазинів додатків у мережі - App Store та Google Play.

Щоб додаток став помітним клієнта, його потрібно ретельно підготувати, тобто. оптимізувати.

Які результати дає ASO і як їх досягти

Якщо працювати над ASO грамотно, тобто. довіритися спеціалісту ASO, для мобільного додатка гарантовані наступні результати:

  1. Зростання пошукового трафіку. Виведення програми в ТОП лист Google Play та App Store. 

Якщо правильно підібрати та використовувати ключові слова в назві (title) та описі (description), це допоможе вивести додаток на перші позиції та, відповідно, отримати приплив трафіку.

ASO робить мобільний додаток максимально видимим у магазині, паралельно оптимізуючи конверсії: перегляди логічно трансформуються в установки.

  1. Підвищення коефіцієнта утримання користувачів.

За статистикою, користувачі, які встановлюють програму пошуку, використовують її активніше і довше.

  1. Зростання конкурентоспроможності мобільного додатку.

У магазинах програм регулярно відбувається оновлення «товарів», тобто. з'являються нові додатки, частина з яких можуть скласти гідну конкуренцію, але є й такі, що не варті уваги. Якщо випускати програму, не займаючись її просуванням, тоді не варто починати цей захід зовсім. ASO – один із найбільш оптимальних методів, який дозволяє залишити позаду продукти нижчої якості та зробить вашу програму помітнішою на тлі конкурентів.

  1. Більш вигідна вартість установок.

Рейтинг мобільного додатку багато в чому залежить від кількості завантажень. Чим більше користувачів його встановлюють, тим частіше він виявляється видимим для інших користувачів. При зниженні загального CPI можна отримати більше установок із органіки за невисокою ціною.

  1. Прискорення процесу розвитку самого продукту.

ASO, а точніше аналіз пошукових запитів у різних країнах, дозволяє вивчати переваги ширшої аудиторії. У свою чергу, знання та розуміння особливостей та потреб, властивих тому чи іншому регіону, дозволяють ефективніше розвивати свій продукт, підлаштовуватись під актуальні тенденції ринку, своєчасно коригуючи власну стратегію розробки та просування.

На сьогоднішній день магазини програм переповнені, в більшості ніш ринок навіть перенасичений. Тому ASO-просування мобільних додатків вимагає підвищеної уваги та віддачі: для отримання високих результатів ASO-фахівці завжди напоготові, відслідковуючи найменші зміни структури запитів та інновації у розкладах позицій. Це і регулярний апдейт, який дозволяє "тримати руку на пульсі" змін структури запитів, щоб вчасно коригувати ASO.

Підведемо підсумки

ASO гарантує збільшення кількості установок мобільного додатка не тільки на стартовому етапі, з появою його в магазині. Як ми вже акцентували у попередній статье, навіть коли мобільний додаток вже популярний і його багато разів встановлювали, пошукова оптимізація залишається не менш важливою.

До речі, якщо провести порівняльний ціновий аналіз серед ефективних методів просування, закупівля реклами обійдеться набагато дорожче, ніж ASO. А щодо «вихлопу», то пошукова оптимізація мобільного додатка здатна принести значний обсяг трафіку, який відрізняється високою швидкістю окупності.


ПИТАННЯ/ВІДПОВІДЬ

  1. Чи потрібна ASO для програми, яка підходить тільки для клієнтів сервісу?

Ні не потрібно. ASO необхідно, якщо користувачів цікавить додаток з вашої категорії в App Store і Google Play, тобто. для тих, хто ще не є вашим клієнтом.

  1. Як ще зрозуміти, що додаток потребує ASO?

  1. Оцінити обсяг брендового трафіку. 

  2. Проаналізувати співвідношення органічного/неорганічного трафіку у вибраній ніші. 

  1. Як збільшити завантаження за допомогою ASO?

Крім перерахованих вище методів у статті, у процесі пошукового просування можна, наприклад, удосконалити текстові метадані – підібрати їх, спираючись на дані аналізу трафіку за ключовими словами. Ефективним вважається використання високочастотних, низькочастотних, середньочастотних та брендових ключів.

  1. Чи потрібно вносити зміни до програми ASO?

ASO дасть результат, якщо продукт, тобто. мобільний додаток буде постійно розвиватися. Тільки якісний, корисний та актуальний для користувачів додаток зростатиме в рейтингу. Важливими є зміни відповідно до ASO-стратегії. Інакше навіть найефективніші методи просування «не спрацюють».

  1. Чи варто чекати на швидкий результат, якщо все робити правильно?

ASO є довгостроковим процесом, миттєвих зльотів не варто чекати. Перша оптимізація не гарантує крутих результатів. У середньому результати можна буде помітити через 4-12 тижнів.


Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу