Досить часто бізнес стикається з нагадуванням про те, що соціальна мережа Facebook впевнено займає лідируючі позиції з питань розкручування брендів. Протягом багатьох років віртуальне дітище Марка Цукерберга залишається найпопулярнішим соціальним інтернет-майданчиком. За даними дослідників (businessofapps.com), на сьогоднішній день демографічна статистика Facebook вказує на такі показники:
Цифри вражають, чи не так? А який прибуток від присутності в Facebook отримує саме Ваш бізнес? Є над чим подумати. Група IT компаній WebMate пропонує виправити ситуацію і підготувала на цю тему статтю, адже далеко не всі підприємці розуміють, як вести сторінку в Facebook і не можуть похвалитися вмінням використання на всі 100% майданчика, який може відігравати важливу роль для просування бренду.
Як завжди, почнемо по порядку. Прислів'я «не май 100 рублів, а май 100 друзів» могло б стати гаслом для майданчика Facebook. Адже саме правильно підібрані передплатники на Ваш обліковий запис є джерелом грошового потоку для рекламодавця. Соціальна мережа Facebook є віртуальним майданчиком, де можливе розкручування практично будь-якого продукту – особистості, бренду, товару чи послуги. При цьому зовсім не має значення, як працює ваш бізнес: онлайн або діяльність зосереджена на офлайн-продажах, головне, як вести бізнес сторінку в Facebook.
Запуск рекламної кампанії у стрічці Facebook та можливість постійної підтримки комунікації з аудиторією загалом та кожним передплатником зокрема, відкриє коло нових можливостей, основні серед яких:
Перед тим, як активно знайомити користувачів обраної платформи з Вашим брендом, тобто. запускати рекламну кампанію у Facebook, необхідно ретельно підготуватися та запастися терпінням.
SMM Facebook. Як це робиться:
Іншими словами, що планується досягти за рахунок реклами:
На першому етапі - точна відповідь, після чого слід переходити до формування стратегії розкрутки.
Протягом 2-3 тижнів сторінка наповнюється якісним контентом. Це публікації та супутні віжуали, які дозволять аудиторії скласти уявлення про бренд (продукт чи особи). Якісний контент передбачає:
Щоб аудиторія отримувала логічну та послідовну інформацію, необхідно скласти контент-план.
Коли підготовчі етапи залишаються позаду, настає час створення бізнес-акаунту, його наповнення та платного просування. Як правило, у процесі беруть участь фахівці, які приділяють увагу настроюванню, аналізу та редагуванню рекламних кампаній, аналізують найкращий час для постів у Fb.
Як правило, використовується для великих робіт. Наприклад, створення численних кампаній, ведення груп Facebook.
Витрати реклами в Fb нижче, ніж вимагають інші популярні соціальні мережі. Багато в чому бюджет SMM ведення сторінки у соціальній мережі Facebook залежить від обсягу робіт, цілей і ступеня початкової готовності сторінки. Від вибраних факторів суттєво залежить результат. Чітке формулювання думки, розуміння реальної установки на майбутнє та наявність плану суттєво знизять загальну суму витрат та швидше наблизять до бажаного результату.
Також Facebook автоматично проводить оптимізацію рекламних кампаній під цілі підприємця. При запуску рекламної реклами, наприклад, з метою збільшення кліків, рекламу будуть бачити ті користувачі, які з високою ймовірністю активують перехід по оголошення.
Платформа збалансовано розподіляє публікації з цікавим та корисним контентом для аудиторії з рівнем цінності рекламного посту для бізнесу. Це можливо за рахунок так званого аукціону реклами, де рекламовані публікації виступають у ролі учасників. Перед випуском кожного оголошення потенційному клієнту запускається аукціон, яких протягом доби відбуваються тисячі.
Fb зацікавлений у підсумковій цінності, що складається з низки факторів:
Аналіз факторів підсумкової цінності виводить Facebook на "спільний знаменник". Переможцем аукціону стає рекламний пост із найвищими показниками цінності. Саме ця публікація буде показана користувачеві в його стрічці новин.
При запуску кампанії просування у Facebook, основним моментом є не грошова ставка, а один із факторів, що виявляється визначальним для демонстрації оголошень.
Відповідаючи, на популярне запитання клієнтів, як набрати передплатників у Facebook, ми наголошуємо: мало просто написати текст, додати яскраву картинку та сплатити запуск реклами. Створення якісного, актуального та цікавого рекламного оголошення для платформи Facebook потребує специфічних знань, навичок та праці, включаючи розуміння особливостей максимально точного визначення ЦА для конкретного бізнесу.
Все це складові успіху просування на Facebook. Фахівці групи IT компаній WebMate володіють секретами розкрутки бренду в Fb, приділяють підвищену увагу статистиці та оптимізації кожної рекламної кампанії, щоб запропонувати Вашому бізнесу тільки найкращі методи та найефективніші способи популяризації на обраному майданчику соціальних мереж.
Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах! ⠀
Facebook надає користувачеві унікальну можливість створення на своїй бізнес-сторінці лендінг (односторінковий сайт, який закликає відвідувачів до швидкої дії). Зробити це можна через розділ інструменти для публікації (горизонтальне меню вгорі сторінки) або замовити WebMate.
Це інструмент для створення реклами в профілі Facebook з наступною можливістю керувати нею (відслідковувати результат, вносити зміни та переглядати всі свої кампанії, групи оголошень та окремі оголошення на Fb).
Підійти до вирішення завдання комплексно: підібрати оптимальний час постінгу, наповнити свій профіль цікавим, актуальним та корисним змістом, запустити рекламу, що таргетує. Або відразу замовити SMM для Facebook у WebMate.
Сформувати стратегію, провести аналіз KPI, розібратися в анатомії правильної (дивись - ефективної) розсилки (зміст та презентація публікацій, час постінгу тощо) та запустити правильну реалізацію задуманого.
Аукціон завжди стартує щодня (мільярди/добу) за можливості показу користувачеві чергового рекламного оголошення.