Київ
Українська
Ведення бізнес-сторінки на Facebook: ефективні стратегії SMM

Ведення бізнес-сторінки на Facebook: ефективні стратегії SMM

Нюанси прокачування профілю у FB

ведение ФБ

Досить часто бізнес стикається з нагадуванням про те, що соціальна мережа Facebook впевнено займає лідируючі позиції з питань розкручування брендів. Протягом багатьох років віртуальне дітище Марка Цукерберга залишається найпопулярнішим соціальним інтернет-майданчиком. За даними дослідників (businessofapps.com), на сьогоднішній день демографічна статистика Facebook вказує на такі показники:

  • 2,5 млрд активних користувачів/місяць;
  • 1,6 млрд. активних користувачів щодня;
  • У середньому користувач проводить на майданчику 35 хв/добу.

Цифри вражають, чи не так? А який прибуток від присутності в Facebook отримує саме Ваш бізнес? Є над чим подумати. Група IT компаній WebMate пропонує виправити ситуацію і підготувала на цю тему статтю, адже далеко не всі підприємці розуміють, як вести сторінку в Facebook і не можуть похвалитися вмінням використання на всі 100% майданчика, який може відігравати важливу роль для просування бренду.

Як завжди, почнемо по порядку. Прислів'я «не май 100 рублів, а май 100 друзів» могло б стати гаслом для майданчика Facebook. Адже саме правильно підібрані передплатники на Ваш обліковий запис є джерелом грошового потоку для рекламодавця. Соціальна мережа Facebook є віртуальним майданчиком, де можливе розкручування практично будь-якого продукту – особистості, бренду, товару чи послуги. При цьому зовсім не має значення, як працює ваш бізнес: онлайн або діяльність зосереджена на офлайн-продажах, головне, як вести бізнес сторінку в Facebook.

Запуск рекламної кампанії у стрічці Facebook та можливість постійної підтримки комунікації з аудиторією загалом та кожним передплатником зокрема, відкриє коло нових можливостей, основні серед яких:

  • популяризація бренду;
  • пошук потенційних та постійних покупців.

Що мають на увазі під просуванням у соціальній мережі Facebook

ведение ФБ
  1. Fb сторінка. Створення.
  2. Наповнення профілю контентом, який відображатиметься в стрічці новин (тексти, відео, ілюстрації)
  3. Ведення сторінки у Facebook (реакція на коментарі та повідомлення в Директ, «чистка» від СПАМ і т.д.)
  4. Підбір представників цільової аудиторії (показ повідомлень та додавання лише тих користувачів, запити яких відповідають ніші запропонованих товарів та послуг). <
  5. Рекламна кампанія всередині платформи Facebook (налаштування та запуск)

Переваги професійного SMM для бізнес-акаунта та особистої сторінки блогера у Facebook

  • Залучення кожного передплатника на сторінках соціальної мережі дозволить рекламодавцю заощадити в 2-3 рази порівняно із запуском контекстної реклами в одній із найбільш затребуваних пошукових систем - Google.
  • Створення та запуск лендингу (за потреби) дозволить збільшити продаж товарів та послуг у кілька разів.

Особливості запуску рекламної кампанії у Fb

ведення ФБ

Перед тим, як активно знайомити користувачів обраної платформи з Вашим брендом, тобто. запускати рекламну кампанію у Facebook, необхідно ретельно підготуватися та запастися терпінням.

SMM Facebook. Як це робиться:

  1. Визначення мети рекламної кампанії.
смм ведение ФБ

Іншими словами, що планується досягти за рахунок реклами:

  • встановлення міцних та довірчих відносин з потенційними покупцями?
  • збільшення популярності бренду?
  • зростання відвідуваності сайту (як збільшити кількість передплатників у Fb)?

На першому етапі - точна відповідь, після чого слід переходити до формування стратегії розкрутки.

  1. Наповнення профілю.
смм ведение ФБ

Протягом 2-3 тижнів сторінка наповнюється якісним контентом. Це публікації та супутні віжуали, які дозволять аудиторії скласти уявлення про бренд (продукт чи особи). Якісний контент передбачає:

  • найкращі пости у Facebook - зрозумілі, інформативні та цікаві тексти, в яких показано цінність пропозиції для потенційних покупців, передплатників;
  • ілюстрації/відео – «чіпляючі» тематичні, актуальні та, можливо, унікальні зображення.

Щоб аудиторія отримувала логічну та послідовну інформацію, необхідно скласти контент-план.

  1. Безпосередній запуск реклами на Facebook

 

смм ведение ФБ

Коли підготовчі етапи залишаються позаду, настає час створення бізнес-акаунту, його наповнення та платного просування. Як правило, у процесі беруть участь фахівці, які приділяють увагу настроюванню, аналізу та редагуванню рекламних кампаній, аналізують найкращий час для постів у Fb.

Інструменти старту рекламної кампанії у Facebook

смм ведение ФБ
  1. Аds Manager
    Підходить для досягнення базових цілей, що ставить перед собою ведення Facebook.
  2. Power Editor

Як правило, використовується для великих робіт. Наприклад, створення численних кампаній, ведення груп Facebook.

Вартість реклами на Facebook

смм ведение ФБ

Витрати реклами в Fb нижче, ніж вимагають інші популярні соціальні мережі. Багато в чому бюджет SMM ведення сторінки у соціальній мережі Facebook залежить від обсягу робіт, цілей і ступеня початкової готовності сторінки. Від вибраних факторів суттєво залежить результат. Чітке формулювання думки, розуміння реальної установки на майбутнє та наявність плану суттєво знизять загальну суму витрат та швидше наблизять до бажаного результату.

Також Facebook автоматично проводить оптимізацію рекламних кампаній під цілі підприємця. При запуску рекламної реклами, наприклад, з метою збільшення кліків, рекламу будуть бачити ті користувачі, які з високою ймовірністю активують перехід по оголошення.

Аукціон реклами

смм ведение ФБ

Платформа збалансовано розподіляє публікації з цікавим та корисним контентом для аудиторії з рівнем цінності рекламного посту для бізнесу. Це можливо за рахунок так званого аукціону реклами, де рекламовані публікації виступають у ролі учасників. Перед випуском кожного оголошення потенційному клієнту запускається аукціон, яких протягом доби відбуваються тисячі.

Як стати переможцем аукціону реклами у Facebook?
смм ведение ФБ

Fb зацікавлений у підсумковій цінності, що складається з низки факторів:

  1. Грошова ставка. Рекламодавець вказує на старті формування рекламної кампанії.
  2. Характеристика реклами (якість та актуальність). Алгоритми Facebook оцінюють ступінь зацікавленості аудиторії в оголошенні, рівень відповідності посадочній сторінці та ЦА.
  3. Частотність взаємодії. Це показник приблизної ймовірності виконання необхідної дії (переходу, підписки, лайка тощо) потенційним клієнтом.

Аналіз факторів підсумкової цінності виводить Facebook на "спільний знаменник". Переможцем аукціону стає рекламний пост із найвищими показниками цінності. Саме ця публікація буде показана користувачеві в його стрічці новин.

При запуску кампанії просування у Facebook, основним моментом є не грошова ставка, а один із факторів, що виявляється визначальним для демонстрації оголошень.

Підведемо підсумки


 

Відповідаючи, на популярне запитання клієнтів, як набрати передплатників у Facebook, ми наголошуємо: мало просто написати текст, додати яскраву картинку та сплатити запуск реклами. Створення якісного, актуального та цікавого рекламного оголошення для платформи Facebook потребує специфічних знань, навичок та праці, включаючи розуміння особливостей максимально точного визначення ЦА для конкретного бізнесу.

Все це складові успіху просування на Facebook. Фахівці групи IT компаній WebMate володіють секретами розкрутки бренду в Fb, приділяють підвищену увагу статистиці та оптимізації кожної рекламної кампанії, щоб запропонувати Вашому бізнесу тільки найкращі методи та найефективніші способи популяризації на обраному майданчику соціальних мереж.

Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах! ⠀

Часті питання щодо SMM ведення сторінки в соціальній мережі Facebook

Що таке лендінг на Facebook?

Facebook надає користувачеві унікальну можливість створення на своїй бізнес-сторінці лендінг (односторінковий сайт, який закликає відвідувачів до швидкої дії). Зробити це можна через розділ інструменти для публікації (горизонтальне меню вгорі сторінки) або замовити WebMate.

Яка користь Ads Manager для рекламодавця?

Це інструмент для створення реклами в профілі Facebook з наступною можливістю керувати нею (відслідковувати результат, вносити зміни та переглядати всі свої кампанії, групи оголошень та окремі оголошення на Fb).

Як збільшити кількість шанувальників сторінки у Facebook?

Підійти до вирішення завдання комплексно: підібрати оптимальний час постінгу, наповнити свій профіль цікавим, актуальним та корисним змістом, запустити рекламу, що таргетує. Або відразу замовити SMM для Facebook у WebMate.

Як перетворити передплатників на клієнтів?

Сформувати стратегію, провести аналіз KPI, розібратися в анатомії правильної (дивись - ефективної) розсилки (зміст та презентація публікацій, час постінгу тощо) та запустити правильну реалізацію задуманого.

Час проведення аукціонів реклами у Facebook?

Аукціон завжди стартує щодня (мільярди/добу) за можливості показу користувачеві чергового рекламного оголошення. 

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу