Київ
Українська
Візуальний контент в соціальних мережах

Візуальний контент в соціальних мережах

Зміст:

  1. Підбираємо візуали правильно
  2. Візуальний контент в соціальних мережах: сучасні вимоги
  3. Чому важливо ретельно прибирати візуальний контент для соцмереж
  4. Ідеальний візуальний контент для соцмереж: сучасні тренди, професійні поради

Підбираємо візуали правильно

Мільйони користувачів по всьому світу щодня відвідують сторінки соціальних мереж. Інтерес аудиторії викликаний не лише актуальним текстовим контентом — новинами, плітками, аналітикою тощо. Facebook, Instagram та інші соціальні мережі використовують не лише як джерело інформації, а й в якості розважальних платформ. Саме тому для користувача велике значення має візуальний контент. Передивляючись стрічку в соцмережах, ми з року в рік бачимо, як поступово, але впевнено візуальний контент витісняє текстову складову.

Щоб залишатися цікавим і корисним своїй цільовій аудиторії, бізнесу важливо гнучко і швидко реагувати на запити, вподобання і потреби користувачів. По факту, сьогодні суттєвий важіль успішної реклами — візуальний контент.

Розібратися в інструментах просування бренду або окремого продукту через соціальні мереж допоможе розуміння поняття візуального контенту, його видів, критеріїв популярності і відповідності сучасним тенденціям розвитку на платформах соціальних мереж. Також важливо знати про провідні надійні міжнародні фотохостинги і їх пропозиції.

Візуальний контент в соціальних мережах: сучасні вимоги  

Вимоги до візуального контенту залежать від трьох основних пунктів:

  • політики самої платформи соціальної мережі;
  • сучасного ринку;
  • потреб цільової аудиторії.

Правила швидко і регулярно змінюються. Бізнесу важливо слідкувати за трендами, щоб безпечно розвивати свій аккаунт і залишати конкурентів позаду. Наприклад, пару років тому попитом користувалися штучні ретушовані картинки. Сьогодні аудиторія більш вимоглива і вимагає контенту з високими параметрами. Особливо це відчутно в мережі Instagram. На цій платформі існують чіткі правила до підбору віжуалів.

Вимоги до зображень в Instagram:

  • мінімум Photoshop-обробки;
  • максимальна реалістичність кадрів;
  • акцент на елементи фоторепортажної зйомки.

Чому важливо ретельно прибирати візуальний контент для соцмереж

В соціальних мережах сьогодні недостатньо просто доповнити публікацію яскравою типовою картинкою. Це не допоможе привернути максимум уваги користувачів.

Тільки грамотно підготовлений візуальний контент з урахуванням всіх нюансів підвищить ефективність посту або сторіс. В результаті бізнес може отримати:

  • збільшення обсягу продажів через платформу соцмереж;
  • нарощення відсотку залучення аудиторії;
  • зростання лояльності користувачів;
  • максимальна зацікавленість в бренді, до продукту;
  • «магнит» для аудиторії, яка шукає відпочинку, розваг.

Ідеальний візуальний контент для соцмереж: сучасні тренди, професійні поради

Як визначити найбільш вдале, тобто «працююче» доповнення для свого текстового контенту в соціальній мережі?

Розширення меж

Треба не боятися розширити пошук ідей, спробувати різноманітність: просто міксувати серйозні візуали на професійні теми із смішними роликами, вірусне відео на 360 о , яскраві цитати.

Стиль і стильність

Сторінка наповнена ефектним мінімалізмом? Аудиторія буде здивована побачити картинку у зовсім іншому стилі. Це може бути відео або статичне зображення, яке викличе емоції у вашої цільової аудиторії: користувачі будуть частіше навідуватись у вашу стрічку, підсвідомо чекати там «щось не типове для вашого бренду».  Будьте непередбачуваними в міру, зрідка дивуйте – подібні рішення в тренді, добре привертають увагу у соцмережах.

І не забуваємо про мікшування стилей. Балансуйте, акцентуйте на віртуальній реальності, ШІ під час вибору картинки.

Колаж: використовувати не можна відмовити

Де саме ви б поставили кому? Яке ваше ставлення до цього художнього прийому? Практика показує, що подача традиційних колажів на новий лад добре привертає увагу аудиторії в соцмережах. Це одночасно можливість з різних ракурсів презентувати свій продукт або бренд, а також зробити яскравий акцент, додати провокаційних штрихів. Головне, щоб колаж обов'язково мав  життєстверджуючий посил. Тоді аудиторія не пройде повз вашого посту або сторіс.

Зображення у 3D-форматі

Акцентуйте на сучасності і актуальності. Використовуйте такий прийом, щоб підкреслити обізнаність у технологіях останнього покоління для створення віжуалів у рекламній кампанії своєї компанії.

Акценти на глобальних проблематиках людства

Екологія, глобальне  потепління, вторинна сировина – всі ці питання рекомендується включати в свій візуальний контент. Важливо, щоб зображення і відео було релевантним до вашої тематики.

Трішки філософії

Трохи філософії, научных фактів у картинках або відео може підняти публікацію в ТОП. Просто час від часу акцентуйте на важливих моментах, виділяйтеся серед розважального контенту. На практиці подібні прийоми приносять збільшення залученості аудиторії через відгуки, коментарі, репости. Особливо корисні зображення, які є частиною тексту, який вони доповнюють.

Акцент на мультиплікаційні кадри

Милі зображення у стилі векторної графіки суттєво збільшують лояльність аудиторії. Це популярний тренд в культурі соцмереж з японського напрямку — манги, охоче підхоплений світом.

Асортимент кращих світових фотобанків

Щоб вести модний акаунт і доповнювати свої публікації трендовими віжуалами, не обов’язково бути продвинутим редактором або платити ти професійному дизайнеру. Є можливість використовувати готові рішення зі  спеціальних онлайн ресурсів, які пропонують картинки, фотографії та відео. Наприклад, сайт Shutterstock, який є еталоном в питаннях візуального наповнення в мережі. Ресурс аналізує рівень популярності запитів на стокові фото, оцінює тренди і формує моду на картинки, релевантну до запитів і потреб аудиторії.

Підсумуємо

Розбираючись в трендах, інтересах і запитах користувачів, можна наповнювати свою стрічку в соцмережі найкращими зображеннями і відео для постингу публікацій і сторіс.

Подбайте про шлях і методи створення якісного візуального контенту, які призведуть до бажаних результатів. Вдалі рішення сприятимуть підвищенню лояльності користувачів, активним продажам і конверсії.  

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу