Зміст:
Мільйони користувачів по всьому світу щодня відвідують сторінки соціальних мереж. Інтерес аудиторії викликаний не лише актуальним текстовим контентом — новинами, плітками, аналітикою тощо. Facebook, Instagram та інші соціальні мережі використовують не лише як джерело інформації, а й в якості розважальних платформ. Саме тому для користувача велике значення має візуальний контент. Передивляючись стрічку в соцмережах, ми з року в рік бачимо, як поступово, але впевнено візуальний контент витісняє текстову складову.
Щоб залишатися цікавим і корисним своїй цільовій аудиторії, бізнесу важливо гнучко і швидко реагувати на запити, вподобання і потреби користувачів. По факту, сьогодні суттєвий важіль успішної реклами — візуальний контент.
Розібратися в інструментах просування бренду або окремого продукту через соціальні мереж допоможе розуміння поняття візуального контенту, його видів, критеріїв популярності і відповідності сучасним тенденціям розвитку на платформах соціальних мереж. Також важливо знати про провідні надійні міжнародні фотохостинги і їх пропозиції.
Вимоги до візуального контенту залежать від трьох основних пунктів:
Правила швидко і регулярно змінюються. Бізнесу важливо слідкувати за трендами, щоб безпечно розвивати свій аккаунт і залишати конкурентів позаду. Наприклад, пару років тому попитом користувалися штучні ретушовані картинки. Сьогодні аудиторія більш вимоглива і вимагає контенту з високими параметрами. Особливо це відчутно в мережі Instagram. На цій платформі існують чіткі правила до підбору віжуалів.
Вимоги до зображень в Instagram:
В соціальних мережах сьогодні недостатньо просто доповнити публікацію яскравою типовою картинкою. Це не допоможе привернути максимум уваги користувачів.
Тільки грамотно підготовлений візуальний контент з урахуванням всіх нюансів підвищить ефективність посту або сторіс. В результаті бізнес може отримати:
Як визначити найбільш вдале, тобто «працююче» доповнення для свого текстового контенту в соціальній мережі?
Треба не боятися розширити пошук ідей, спробувати різноманітність: просто міксувати серйозні візуали на професійні теми із смішними роликами, вірусне відео на 360 о , яскраві цитати.
Сторінка наповнена ефектним мінімалізмом? Аудиторія буде здивована побачити картинку у зовсім іншому стилі. Це може бути відео або статичне зображення, яке викличе емоції у вашої цільової аудиторії: користувачі будуть частіше навідуватись у вашу стрічку, підсвідомо чекати там «щось не типове для вашого бренду». Будьте непередбачуваними в міру, зрідка дивуйте – подібні рішення в тренді, добре привертають увагу у соцмережах.
І не забуваємо про мікшування стилей. Балансуйте, акцентуйте на віртуальній реальності, ШІ під час вибору картинки.
Де саме ви б поставили кому? Яке ваше ставлення до цього художнього прийому? Практика показує, що подача традиційних колажів на новий лад добре привертає увагу аудиторії в соцмережах. Це одночасно можливість з різних ракурсів презентувати свій продукт або бренд, а також зробити яскравий акцент, додати провокаційних штрихів. Головне, щоб колаж обов'язково мав життєстверджуючий посил. Тоді аудиторія не пройде повз вашого посту або сторіс.
Акцентуйте на сучасності і актуальності. Використовуйте такий прийом, щоб підкреслити обізнаність у технологіях останнього покоління для створення віжуалів у рекламній кампанії своєї компанії.
Екологія, глобальне потепління, вторинна сировина – всі ці питання рекомендується включати в свій візуальний контент. Важливо, щоб зображення і відео було релевантним до вашої тематики.
Трохи філософії, научных фактів у картинках або відео може підняти публікацію в ТОП. Просто час від часу акцентуйте на важливих моментах, виділяйтеся серед розважального контенту. На практиці подібні прийоми приносять збільшення залученості аудиторії через відгуки, коментарі, репости. Особливо корисні зображення, які є частиною тексту, який вони доповнюють.
Милі зображення у стилі векторної графіки суттєво збільшують лояльність аудиторії. Це популярний тренд в культурі соцмереж з японського напрямку — манги, охоче підхоплений світом.
Щоб вести модний акаунт і доповнювати свої публікації трендовими віжуалами, не обов’язково бути продвинутим редактором або платити ти професійному дизайнеру. Є можливість використовувати готові рішення зі спеціальних онлайн ресурсів, які пропонують картинки, фотографії та відео. Наприклад, сайт Shutterstock, який є еталоном в питаннях візуального наповнення в мережі. Ресурс аналізує рівень популярності запитів на стокові фото, оцінює тренди і формує моду на картинки, релевантну до запитів і потреб аудиторії.
Розбираючись в трендах, інтересах і запитах користувачів, можна наповнювати свою стрічку в соцмережі найкращими зображеннями і відео для постингу публікацій і сторіс.
Подбайте про шлях і методи створення якісного візуального контенту, які призведуть до бажаних результатів. Вдалі рішення сприятимуть підвищенню лояльності користувачів, активним продажам і конверсії.