Київ
Українська
Інтернет-маркетинг: ефективне просування товарів та послуг

Інтернет-маркетинг: ефективне просування товарів та послуг

Зміст:

  1. Основні компоненти інтернет-маркетингу
  2. Стратегії інтернет-маркетингу
  3. Тренди інтернет-маркетингу
  4. Виклики та майбутнє інтернет-маркетингу
  5. Кейс-стаді: успішні приклади інтернет-маркетингу

Інтернет маркетинг це - просування товарів та послуг у мережі за допомогою онлайн-сервісів.

  • ефективне знайомство аудиторії з компанією, продуктом;
  • зростання рівня прибутку бренду;
  • освоєння ніші та розширення ринку;
  • залучення трафіку через інтернет і можливості мережі.

У 90-х рр. XX століття розвиток інтернет-технологій і можливостей сприяв появі та популяризації перших пропозицій щодо платної реклами у пошукових системах з оплатою за переходи та кліки, як ефективної реклами в інтернеті з розумним розподілом витрат.

З кожним роком інструменти цифрового маркетингу вдосконалюються, розширюється їх асортимент.

Сьогодні інтернет  — вагоме джерело комунікації бізнеса з клієнтом, з ринком, що динамічно розвивається. Інтернет– маркетинг — це невід’ємна частина ефективної бізнес–стратегії .

Комунікаційні переваги цифрового маркетингу:

  • високий рівень персоналізації;
  • інтерактивність;
  • ефективна робота з великими масивами даних;
  • швидкість надходження/передачі/розповсюдження інформації;
  • комфорт зворотного зв’язку тощо.

Формування чіткої інтернет– маркетингової стратегії згідно з цілями допомагає бізнесу підвищити економічну ефективність і успішно просувати товар, цінний для споживача.

Основні компоненти інтернет-маркетингу

  • пошукове просування,
  • контекстна реклама
  • таргетована реклама
  • e-commerce
  • web-аналітика тощо.

Пошуковий маркетинг (SEO та PPC)

Пошуковий маркетинг або SEM, Search Engine Marketing є ефективним каналом інтернет-маркетингу, його платною системою. SEM сприяє компаніям у просуванні товарів і послуг на сторінках. К омплекс послуг із просування сайту в пошукових системах це:

Переваги об'єднання інструментів SEO та PPC:

  • максимальне охоплення цільової аудиторії
  • залучення більше трафіку
  • збільшення конверсій.

Контент-маркетинг

Контент-маркетингом називають комплекс маркетингових прийомів, спрямованих на створення та поширення корисної інформації для споживача для збільшення лояльності, довіри та розширення кола потенційних клієнтів. Це:

Електронна комерція

E-commerce в Україні сьогодні є комплексною процедурою продажів в інтернеті. Комплекс включає всі дії в мережі, направлені на продаж товарів або послуг з використанням цифрових пристроїв - презентація продукту, його поширення, продаж, реклама, просування.

Електронна пошта маркетинг

Для бізнесу є одним з найбільш ефективних інструментів інтернет-маркетингу. За допомогою e mail-маркетингу, компанії вибудовують пряму комунікацію з клієнтами – наявними та потенційними.

Афілійований маркетинг

Партнерський маркетинг є одним з інструментів онлайн маркетингу. Це ефективний метод  просування бізнесу в інтернеті, суть якого в отриманні партнером певного бонусу/винагороди за збільшення вашої цільової аудиторії завдяки його зусиллям - кожного підписника, передплатника, відвідувача, клієнта або продаж.

Стратегії інтернет-маркетингу

 

В інтернет-маркетингу всі стратегії індивідуальні, але мають спільну базу. Це чіткий п окроковий план, етапи якого спрямовані на досягнення бізнес-цілей . Для збільшення доходу, підвищення впізнаваності компанії і покращення взаємин з аудиторією, комплексний процес реалізується за допомогою релевантних онлайн каналів.

Розробка ефективної стратегії

Розвиток бізнесу обов’язково потребує стратегії. Ефективна стратегія захищає бюджет і пришвидшує бажаний результат.

Як правило, стратегію розробляють на наступні 12 місяців, але протягом року можливі коригування в залежності від проміжних результатів, поточної ситуації на ринку тощо.

Цільова аудиторія та персоналізація

Важливе точне визначення цільової аудиторії компанії. До моменту просування необхідно:

  • скласти портрет споживача;
  • сформувати основні критерії зацікавленості покупців в запропонованому продукту.

Використання аналітики для вимірювання успіху

Принципи формування індивідуальної стратегії:

  • аналіз цільової аудиторії;
  • оцінка конкурентів;
  • врахування бізнес-цілей;
  • дані web аналітиці.

Тренди інтернет-маркетингу

Щодня ніша інтернет-маркетингу поповнюється новими можливостями та інструментами. Проте рух вперед до нових перспектив для бізнесу підтримують ефективні інструменти онлайн-маркетингу, які залишаються в тренді протягом тривалого періоду – відеореклама, конфіденційність даних, контекстна реклама, інтерактивний маркетинг тощо.

Останні тенденції та інновації

Серед провідних трендів у сфері інтернет-маркетингу слід зазначити:

  • Соціальні мережі. Це розвинена комунікацію бізнесу через соціальні мережі, подальше зростання популярності Instagram та TikTok, сторітеллінг, активне залучення інфлюенсерів і блогерів.
  • Чат-боти.
  • Голосовий пошук.
  • ШІ.
  • Email-розсилки. Персоналізовані, гейміфіковані листи з опитуваннями про клієнта,
  • Інформативний та релевантний контент. 

Вплив штучного інтелекту та машинного навчання

ШІ  — один з найважливіших трендів інтернет-маркетингу на найближчий період. Технології машинного навчання та подібні – це унікальні розширені можливості для просування бізнесу в інтернеті: автоматизоване спілкування з клієнтами в мессенджерах, соціальних мережах, персоналізація маркетингових звернень/пропозицій/рекомендацій тощо. Наприклад, використання чат-ботів, віртуальних помічників на основі ШІ,

Прогнозується самостійна розробка з боку ШІ нових рекламних креатинів.

Мобільний маркетинг та вплив мобільних технологій

Мобільний маркетинг продовжує залишатися важливою частиною просування бізнесу. Нові тенденції в галузі дозволяють компаніям ефективніше охоплювати свої аудиторії за допомогою мобільних пристроїв, в тому числі, розвиваючі мобільні додатки.

Саме тому для просування програм у мобільних сторах Google Play, App Store, Amazon, Huawei бізнесу знадобиться ASO оптимізація .

Виклики та майбутнє інтернет-маркетингу

Прогнози майбутнього інтернет-маркетингу доволі перспективні. Це про стрімкий розвиток технологій, появу нових інструментів і можливостей щодо залучення та утримання клієнтів.

Основні виклики у сфері

  • Локальні. Коригування робочої стратегії для успішного розвитку в сучасних умовах, зміна поведінки користувачів: з 2022 українці активніше використовують месенджери.
  • Глобальні. 
    • в аналітиці: переведення Google всіх клієнтів на систему аналітики GA4, підготовка до змін в питаннях використання сторонніх cookie-файлів в Google Chrome: к 2025 року вони стануть непрацюючими;
    • нові тенденції в таргетингу реклами тощо.

Прогнози на майбутнє інтернет-маркетингу

Перспективи для маркетологів і суттєвий потенціал для бізнесу очікують від мобільного маркетингу, опцій голосового пошуку, платформ віртуальної реальності, штучного інтелекту. Все це дозволяє створювати максимально персоналізовані рекламні повідомлення і покращувати користувацький досвід.

Наразі галузь інтернет-реклами фіксує тренд на зростання.

Підготовка до майбутніх змін у галузі

Основні зміни в ніші очікуються з 2025 року, тому зараз період знайомства з тенденціями, тестування та опанування інструментів, можливостей і опцій.

Кейс-стаді: успішні приклади інтернет-маркетингу

Використання інтернет маркетингу має суттєві переваги для бізнесу: ефективність онлайн просування , залучення нових клієнтів, збільшення продажів та підвищення конкурентоспроможності.

Аналіз кількох успішних кампаній

Наприклад, технології ШІ, відеореклами, голосового пошуку тощ дозволяє брендам бути на крок попереду в конкурентному середовищі і забезпечити собі стабільний розвиток.

Що можна винести з цих прикладів

Технології постійно вдосконалюються, що заставляє сучасний ринок і всіх його учасників, які планують бути в ТОП, пристосовуватися, змінювати стратегії і розвиватися у відповідності до нових реалій – локальних і глобальних.

Підсумуємо

Активна інтеграція нових технологій в комплексі з професійним використанням класичних ефективних методів, вже зараз дозволить компаніям і блогерам зайняти ТОП позиції в галузі в найближчому майбутньому.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу