Бізнес України та Казахстану обирає WebMate за високі результати у питаннях просування та комфортні умови співпраці. Читачі нашого блогу вже знайомі з презентацією наших власних розробок та досягнень у сфері IT.
Сьогодні ми вирішили акцентувати на практичних моментах та присвятити статтю нашим клієнтам, розповісти про особливості роботи з представниками різних сфер. У питаннях просування та популяризації бізнесу в інтернеті до нас звертаються представники різних ніш. Однією з найбільших груп наших клієнтів є автодилери.
Активно працюючи з автомобільними салонами, ми наслідуємо хвилю тенденцій у сфері інтернет реклами. Як у прем'єр-партнера компанії Google, у нас є ексклюзивне право не тільки стежити за новинками в роботі однієї з найбільших глобальних пошукових систем, але й вимагати тренди у напрямку автодилерів, підготовлені спеціально для клієнтів нашої компанії WebMate, перетворюючи їх на ефективні інструменти просування бізнесу.
Також у нашому портфоліо є кейси, деякими з яких ми хотіли б поділитися з вами, наші читачі. Сьогодні презентуємо узагальнений кейс просування автосалону.
Немає універсальної стратегії рекламної кампанії, яка повністю задовольнить потреби всіх без винятку бізнес-проектів. Просування автомобільного сайту чи онлайн просування автосалону не є винятком. Маркетинг в автосалоні має свої досить специфічні особливості. Кожен напрям передбачає наявність характерних рис, знайомство з якими позитивно вплине на результат.
Марка автомобіля є одним з основних визначальних факторів, на яких буде побудовано рекламну кампанію для бізнесу автодилерів.
Чому? Кожна автомобільна марка формує власне бачення, яким має бути маркетинг автосалону, має низку індивідуальних особливостей управління та контролю рекламних методів та інструментів, які важливі для формування ефективної кампанії просування автосалонів, тобто автомобільних сайтів.
Пояснюємо на прикладах:
Бренд Volkswagen не дозволяє вносити жодних змін на сайт, навіть якщо йдеться про встановлення безкоштовного сервісу Google Analytics, який надає найбільша пошукова система Google для формування детальної статистики відвідувачів сайтів.
Баварський автобренд BMW має повну свободу при запуску рекламної кампанії.
Власником сайту певної марки в конкретному регіоні (наприклад, Mercedes Дніпро) може виявитися не персонально регіональний автодилер, а концерн, як у цьому конкретному випадку – концерн Daimler, який повністю контролює використання сайту, його наповнення та ведення рекламних компаній не лише у Дніпрі. і у всьому світі.
В українському концерні «Укравто» рекламний бюджет дорівнює відсотку від прибутку, отриманого автосалоном. Вихід за встановлені фінансові рамки вимагає узгодження бюджету з головним офісом, що, як правило, є сумнівним заходом і, в результаті, рекламний маркетинг автосалону виявляються недостатньо ефективним.
На диво не рідкість, коли регіональні автодилери не мають свого сайту, через який буде запущено розкручування автосалону і можна генерувати заявки. Часто загальний сайт торгової марки не покриває всіх потреб продавця. А саме:
Використовуючи офіційну веб-сторінку бренду, регіональний автосалон не має можливості рекламувати супутні послуги, які може запропонувати покупцям. Іншими словами, на сайті компанії (автомобільного бренду) може бути розділ продажу авто, але не опинитися розділу із сервісними роботами. Усе це негативно впливає результати роботи.
В основному, сайти імпортера не можна використовувати на повну силу, вносити зміни, розширювати перелік послуг. Наприклад, немає можливості додати додаткові послуги з сервісу, або зайнятися повною мірою SEO просуванням. Іноді на сайті автосалону заборонено розміщувати інформацію про продаж автомобілів бренду. Так, наприклад, працює Volkswagen. Іншими словами, якщо я автодилер (продаю автомобілі Volkswagen) і маю доступ до офіційного сайту ТМ, мені все одно заборонено пропонувати на продаж машини цього бренду на моєму сайті. Продажі, тобто просування автомобілів, допустимі лише оффлайн або виключно через офіційний сайт автовиробника. В цьому випадку, через сайт volkswagen.kiev.ua або вказуючи всередині адреси інший регіон.
Також регіональні автодилери далеко не завжди мають доступ до лід-форм, які можуть бути заповнені клієнтами на сайті, що позитивно вплине на просування автосалонів.
До речі, більшість "сайтів імпортерів" у дрібних дилерів можуть не мати адаптивної версії сторінки або навіть не відображаються в Google. І мало того, якщо вони навіть є, вони найчастіше виявляються неробочими.
Здавалося б — «справ-то»: внести правки і все працюватиме. Хоча й тут не обходиться без традиційного "але". Таке просте рішення, як реклама автосалону в інтернеті, виявляється неможливим і найчастіше з бюрократичних причин.
Історія з життя: один автодилер 4 місяці писав листи експортеру з проханням дати дозвіл на встановлення Google Analytics на сайт і регулярно отримував негативну відповідь, незважаючи на численні прохання та докази, що це позитивно вплине на просування автомобільного бренду.
Розуміючи проблематику з "сайтами імпортера", більші автодилери не бачать іншого способу, як розкрутити автосалон, тому воліють створити свій окремий сайт, який роблять повноцінним каналом для лідогенерації: тобто. коригують лід-форми (формат реклами у соціальних мережах) залежно від цілей рекламних компаній, роблять адаптивний дизайн.
Якщо імпортер має суворі правила ведення сайту, ОБОВ'ЯЗКОВО створити власний сайт і не тягнути з цим. Також важливо довірити просування автосалону в інтернеті профільним фахівцям.
Отже, за порядком. Просування автосалону - що рекомендується зробити і на що звернути увагу насамперед:
Адаптувати свої сайти під мобільні пристрої (понад 65% трафіку зараз йде з мобільних пристроїв).
Налаштувати лід-форми (записи на тест-драйв чи СТО).
Тобто на старті роботи з проектом налаштувати конверсії та максимально спростити найбільш затребувані опції. Однак пам'ятайте: хороше - ворог кращого: бувають лід-форми із запису на тест-драйв, у яких 42 поля з них 15 обов'язкових для заповнення. Це важка анкета. Все має бути максимально доступним і простим.
Додати можливість зробити покупку авто через сайт.
Згідно зі статистикою, Google попит на автомобілі зростає і покупці готові розглянути можливість оформлення покупки автомобіля онлайн у кілька кліків з подальшою сервісною доставкою та підписанням повного пакета документів.
Застосування автоматичних стратегій
Після тесту з пошуковою мережею та за достатніх бюджетів рекомендуємо перейти на автоматичні стратегії.
У чому цінність таких стратегій? Вони автоматично аналізують патерни поведінки користувача, який вводить запит, і зіставляють з характеристикою користувачів, які досягали конверсії раніше. Залежно від цілей, ми можемо орієнтувати систему:
на отримання більшої кількості цих конверсій у рамках денного бюджету;
одержання конверсій із певною ціною за її досягнення тощо.
Однак, при мінімальних бюджетах на кампанію просування від такого типу стратегій краще відмовитися, інакше через 1-2 місяці після налаштування стратегії спрацюють неефективно.
Збільшення охоплення своєї аудиторії у пошуковій мережі
Часто дилери просто потребують зростання охоплення аудиторії у пошукових системах. Спеціалісти WebMate роблять це за рахунок налаштування пошукових компаній на моделі конкурентів. При цьому, не виключено, що ті, хто шукає модель конкурента за характеристиками або ціновим сегментом, може звернути увагу і на нашу компанію.
Наприклад, новий автомобіль KIA із салону коштує, як уживаний автомобіль Toyota. Покупець, плануючи покупку Toyota, може розглянути варіант придбання KIA.
Звернення до формату медійної реклами Discovery
В рамках просування автосалонів в інтернеті, для дилерів працює формат медійної реклами Discovery. Він з'являється в більшості випадків у програмі Google Chrome, Youtube. Зовні дуже нагадує формат торгових рекламних компаній, але не має таких обмежень. Для його налаштування ми можемо вибрати лише інтереси аудиторії. Таргет за адресами URL тимчасово недоступний. У цьому форматі ми можемо розмістити вартість та фото кожної моделі окремо, з можливістю натискання на кожну позицію окремо. Найкраще підходять фото на білому фоні.
Пошукова реклама на партнерських сайтах
З цим інструментом важливо бути напоготові! Підключення пошукової реклами на сайтах-партнерах може суттєво знизити показник CTR (показник клікабельності), хоч на рейтинг це не впливає. Варто врахувати, якщо раніше там реклама не відображалася.
Навчити менеджерів обробляти заявки у телефонному режимі.
Як правило, продажі в автосалонах відбуваються в режимі офлайн і дуже важливо, щоб менеджери вміли грамотно та інформативно спілкуватися телефоном.
Тут вам допоможе ефективний сучасний інструмент call tracking. Такі сервіси, як, наприклад, від компанії Ringostat, допомагають не тільки відстежувати скільки дзвінків було отримано, прослухати розмову менеджера, а й прорахувати окупність інвестицій у рекламну компанію при зв'язці з CRM системою.
Реклама у соціальних мережах, з акцентом на інформаційно-пізнавальний контент на автомобільну тематику.
Зараз деякі автодилери, як, наприклад, салони Toyota (Житомир) або Lexus (Дніпро) планують генерувати ліди та підвищувати впізнаваність за допомогою рекламних відеокампаній та ведення власного каналу у популярній соціальній відеомережі YouTube.
Підсумуємо
На прикладі роботи фахівців нашої групи IT компаній WebMate ми намагалися показати, наскільки важливою є роль досвідченої команди, фахівці якої чітко, професійно та злагоджено сприяють виведенню конкретного бізнесу в ТОП.
Переваги співпраці з інтернет-маркетинговим агентством, фахівці якого розуміються саме на вашій «темі» дозволяють:
чітко визначити цілі, стратегії, результати;
звести етап переговорів та підготовчого процесу до мінімуму;
прискорити терміни досягнення поставленої мети;
створити ефективний “працюючий” сайт;
знизити витрати на рекламну кампанію за рахунок чітко розставлених пріоритетів та акцентів.
Йдеться про налаштування ряду онлайн опцій: в ідеалі відкрити доступ до запису на тест-драйв прямо зі сторінки Facebook, кліки за номером телефону, форми зворотного зв'язку, функція call-трекінгу (яка далеко не завжди присутня на сайті, а дарма) і тощо.
Компанія WebMate, як офіційний Premium партнер компанії Google, завжди в курсі новинок, тому дуже рекомендуємо скористатися пропозицією Google і налаштувати ефективний інструмент офлайн конверсій. Для цього важливо працювати з системою CRM клієнта, інтегрованою із сервісом Zapier, який, у свою чергу, передає дані в рекламний обліковий запис.
Звичайно, ми не зупиняємось на досягнутому та активно зростаємо у цьому напрямку, щоб прискорити та спростити процес реалізації рекламних завдань для наших клієнтів.