Київ
Українська
Бізнес та діджиталізація

Бізнес та діджиталізація

Тренди 21 століття можна охарактеризувати єдиним гаслом "Make your business digital or it is doomed" тобто. «Зробіть цифрову трансформацію свого бізнесу або він приречений». Іншими словами: сьогодні диджиталізація проекту будь-якого масштабу та напряму є не забаганкою, а неминучістю.

Диджитализация

Відповідність віку цифрової революції – це паралельний розвиток бізнесу та digital-технологій (інтернет-зв'язок, численних пристроїв та сервісів), які міцно увійшли в життя людства. Успішним буде той бізнесмен, який виявить гнучкість та буде готовий до змін навколишньої дійсності, змінюючи та вдосконалюючи звичні моделі роботи. Інакше – висока ймовірність поступитися конкурентам та зіткнутися з ризиками повної стагнації свого бізнес-проекту.

Отже, кожна компанія, яка зацікавлена йти вперед і розвиватися в майбутньому, має відповідати новим правилам гри. Це означає, якомога раніше, включитися в процес диджиталізації.

Для успішної реалізації задуманого важливо зрозуміти основні моменти цифрової трансформації:

  1. діджиталізація що це;
  2. які переваги дає діджіталізація бізнесу;
  3. кому потрібна диджиталізація процесів;
  4. як на практиці впровадити диджиталізацію (що являє собою цифровізацію бізнес-процесів, як продавати через Інтернет і т.д.).

Діджиталізація що це

Діджиталізація бізнесу вже зараз набуває масового характеру, а через кілька років цифрова трансформація перетвориться на життєву необхідність для переважної більшості бізнес-проектів. Щоб залишатися «на хвилі» власникам компаній саме час розібратися не тільки теоретично, а й на практиці, що таке онлайн бізнес.

Диджиталізацію розуміють, як процес глибокої трансформації бізнесу з використанням цифрових технологій, які дозволяють:

  • оптимізувати бізнес-процеси;
  • підвищити продуктивність проекту;
  • покращити досвід взаємодії з клієнтом.

Цілі діджиталізації

  1. Задоволення потреб споживача, які перетворюються під впливом розвитку технологій. Взаємодія бізнесу з аудиторією має стати максимально комфортною та швидкою.
  2. Вдосконалення пропозиції (продукту, послуги) та підвищення таких характеристик, як:
    1. рівень якості;
    2. ступінь привабливості;
    3. простота застосування;
    4. швидкість доставки тощо.
  3. Автоматизація/спрощення виробничого чи будь-якого внутрішнього процесу бізнесу. 

Протягом попередніх десяти років у всьому світі діджиталізація активно витісняє офлайн-бізнес, буквально заганяючи його в мережу, куди мігрував основний відсоток клієнтів.

Приступаючи до цифровізації будь-якого проекту важливо розуміти, що з використанням нових технологій, головне завдання - не абсолютні зміни у бізнесі, а спрощення бізнес-процесів.

Навіщо бізнесу діджіталізація?

Диджитализация

 Трансфер бізнесу на digital рівень це щось більше, ніж питання виживання бренду. А саме:

  • Переважне становище у питаннях конкурентоспроможності. 
  • Мінімізація витрат.
  • Комфорт та вдосконалення робочого процесу. 
  • Створення позитивного іміджу;
  • Лояльність клієнтів.

Для кого важлива діджиталізація бізнес-процесів

Без сумніву, кожен вид бізнесу сьогодні потребує digital-технологій. Якщо йдеться не про повне занурення у цифрову трансформацію, то обов'язковим є такий мінімум, як:

  • сайт;
  • обліковий запис у найбільш популярних соціальних мережах.

Представникам малого бізнесу, які не зацікавлені виходити на новий рівень взаємодії з клієнтами, достатньо використати digital-інструменти вибірково.

Диджитализация

Переважно, глибока діджиталізація необхідна:

  • середнього та великого бізнесу;
  • підприємствам у сегментах B2C/B2B/B2G.

Цифровізація бізнесу – це умова виживання для таких сфер бізнесу, як:

  • банківська; 
  • рітейл;
  • ЗМІ;
  • E-commerce.

Для компаній, які хочуть стати ближчими до своєї ЦА допоможуть такі додаткові кроки в даному напрямку:

  • персональний мобільний додаток бренду;
  • чатбот та інші канали просування.

Ґрунтовна діджиталізація не обмежується сферою роботи з клієнтами. Чим більше інструментів використовує бренд, тим вище доступний рівень розвитку бізнесу. Трансформація має бути проведена у таких сферах бізнесу, як:

  • виробництво;
  • управління персоналом;
  • внутрішні комунікації.

Це серйозний послідовний процес, заснований на низці сучасних технологій:

  • аналіз Big data,
  • використання хмарних/мобільних сервісів;
  • використання гнучкої методології розробки (Agile).

Діджиталізація бізнесу на практиці

На жаль, якщо Ви чекаєте детальну інструкцію процесу переходу бізнесу в digital-простір – її просто не існує. Це командна робота власника бізнесу та команди IT спеціалістів. Процедура багато в чому залежить від керівника, який стоїть біля керма будь-якого бізнес-проекту. Глибинне розуміння бізнесу є фундаментом для встановлення цілей та розробки перспективної стратегії діджиталізації.

Диджитализация

Це шлях спроб і помилок, у якому можна позначити кілька основних етапів.

  1. Вивчення діяльності бренду, формування цілей та стратегії
  • Ретельне вивчення бізнес-процесів компанії;
  • Оцінка ефективності роботи кожного відділу, виробничої частини та стратегія їх удосконалення за допомогою цифрових технологій.
  • Постановка чіткої мети та стратегії діджитал-трансформації з мінімізацією ризиків.
  1. Реалізація digital-технологій
  • Вибір відповідних digital-інструментів;
  • Безпосереднє використання нових технологій, що передбачає:
    • тестування;
    • усунення технічних неточностей;
    • навчання/звикання персоналу/клієнтів до взаємодії з кожним сервісом тощо.
  1. Аналіз результатів
  • Оцінка ефективності кожного інструменту (дохідність, охоплення тощо).

У разі відсутності позитивних змін важливо своєчасно змінити підхід та розглянути використання інших інструментів, запропонованих діджитал-технологіями.

Затяжний період карантину вказує правильний напрямок для розвитку.

Не виключено, що у Вас є досвід та розуміння, як продавати через Інтернет, проте група IT-компаній WebMate точно знає, як вигідно уявити бренд у соціальних мережах, а також як вивести сайт в Інтернет.

Чи готові трансформуватися та просувати свій бізнес у сучасному світі чи дозволите своєму бізнес-дитищу згаснути, сподіваючись на «авось» та «найкращі часи»? Огляньтеся, світ уже на порозі стрімкої диджиталізації та значних змін! А яке місце серед конкурентів ви плануєте для свого бренду?

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу