Тренди 21 століття можна охарактеризувати єдиним гаслом "Make your business digital or it is doomed" тобто. «Зробіть цифрову трансформацію свого бізнесу або він приречений». Іншими словами: сьогодні диджиталізація проекту будь-якого масштабу та напряму є не забаганкою, а неминучістю.
Відповідність віку цифрової революції – це паралельний розвиток бізнесу та digital-технологій (інтернет-зв'язок, численних пристроїв та сервісів), які міцно увійшли в життя людства. Успішним буде той бізнесмен, який виявить гнучкість та буде готовий до змін навколишньої дійсності, змінюючи та вдосконалюючи звичні моделі роботи. Інакше – висока ймовірність поступитися конкурентам та зіткнутися з ризиками повної стагнації свого бізнес-проекту.
Отже, кожна компанія, яка зацікавлена йти вперед і розвиватися в майбутньому, має відповідати новим правилам гри. Це означає, якомога раніше, включитися в процес диджиталізації.
Для успішної реалізації задуманого важливо зрозуміти основні моменти цифрової трансформації:
Діджиталізація бізнесу вже зараз набуває масового характеру, а через кілька років цифрова трансформація перетвориться на життєву необхідність для переважної більшості бізнес-проектів. Щоб залишатися «на хвилі» власникам компаній саме час розібратися не тільки теоретично, а й на практиці, що таке онлайн бізнес.
Диджиталізацію розуміють, як процес глибокої трансформації бізнесу з використанням цифрових технологій, які дозволяють:
Протягом попередніх десяти років у всьому світі діджиталізація активно витісняє офлайн-бізнес, буквально заганяючи його в мережу, куди мігрував основний відсоток клієнтів.
Приступаючи до цифровізації будь-якого проекту важливо розуміти, що з використанням нових технологій, головне завдання - не абсолютні зміни у бізнесі, а спрощення бізнес-процесів.
Трансфер бізнесу на digital рівень це щось більше, ніж питання виживання бренду. А саме:
Без сумніву, кожен вид бізнесу сьогодні потребує digital-технологій. Якщо йдеться не про повне занурення у цифрову трансформацію, то обов'язковим є такий мінімум, як:
Представникам малого бізнесу, які не зацікавлені виходити на новий рівень взаємодії з клієнтами, достатньо використати digital-інструменти вибірково.
Переважно, глибока діджиталізація необхідна:
Цифровізація бізнесу – це умова виживання для таких сфер бізнесу, як:
Для компаній, які хочуть стати ближчими до своєї ЦА допоможуть такі додаткові кроки в даному напрямку:
Ґрунтовна діджиталізація не обмежується сферою роботи з клієнтами. Чим більше інструментів використовує бренд, тим вище доступний рівень розвитку бізнесу. Трансформація має бути проведена у таких сферах бізнесу, як:
Це серйозний послідовний процес, заснований на низці сучасних технологій:
На жаль, якщо Ви чекаєте детальну інструкцію процесу переходу бізнесу в digital-простір – її просто не існує. Це командна робота власника бізнесу та команди IT спеціалістів. Процедура багато в чому залежить від керівника, який стоїть біля керма будь-якого бізнес-проекту. Глибинне розуміння бізнесу є фундаментом для встановлення цілей та розробки перспективної стратегії діджиталізації.
Це шлях спроб і помилок, у якому можна позначити кілька основних етапів.
У разі відсутності позитивних змін важливо своєчасно змінити підхід та розглянути використання інших інструментів, запропонованих діджитал-технологіями.
Затяжний період карантину вказує правильний напрямок для розвитку.
Не виключено, що у Вас є досвід та розуміння, як продавати через Інтернет, проте група IT-компаній WebMate точно знає, як вигідно уявити бренд у соціальних мережах, а також як вивести сайт в Інтернет.
Чи готові трансформуватися та просувати свій бізнес у сучасному світі чи дозволите своєму бізнес-дитищу згаснути, сподіваючись на «авось» та «найкращі часи»? Огляньтеся, світ уже на порозі стрімкої диджиталізації та значних змін! А яке місце серед конкурентів ви плануєте для свого бренду?