Зміст:
Сучасний бізнес може бути різним за масштабами і напрямками, стратегіями і планами, проте всі бренди об’єднує одне – бажання мати ефектний і ефективний web сайт.
Щоб сучасний сайт не тільки подобався своєму власнику, але й виконував свою головну функцію – привертав та утримував увагу аудиторію, сприяв розширенню кількості клієнтів, потрібна допомога SEO- фахівців.
Вчасна і регулярна SEO оптимізація сайту — це оптимальне рішення заради високих результатів.
SEO оптимізація — це процес покращення видимості вебсайту у результатах пошукових систем. Вона включає в себе використання ключових слів, покращення якості контенту та структури сайту, а також збільшення кількості зовнішніх посилань на ваш сайт.
Одним із основних видів діяльності міжнародної групи IT компаній WebMate є SEO-просування .
Команда WebMate, спираючись на багаторічний досвід, впевнено наголошує:
Ідеальний за структурою сайт з юзабіліті, якісним контентом та дизайном і з значним рівнем конверсій буде сприяти бажаному припливу клієнтів тільки а умови его оптимізації під вимоги пошукових систем.
Ми щодня приділяємо увагу оптимізації сайтів клієнтів, поповнюючи портфоліо своїх успішних кейсів. Наші досвідчені SEO-фахівці працюють з кращими рішеннями, тестують новинки — роблять все можливе заради зростанню показників ранжування сайтів з боку різних пошукових систем, наприклад, таких гігантів, як Google. У результаті просування сайти наших клієнтів займають і утримують ТОП позиції в результатах пошукової видачі, формують ефективні джерела притоку трафіку.
В нашому блозі ви знайдете багато корисної інформації на тему пошукової оптимізації. Адже питання просування є актуальним і рік тому, і вчора, і сьогодні, і точно буде завтра.
Тому ми продовжуємо ділитися дійсно кращими робочими рішеннями ефективного просування сайтів в інтернет-пошуку.
Нагадування про основні етапи SEO:
Пошукове просування — це потужна сила для розвитку і ефективного існування web сайту. Ми акцентуємо на найбільш популярних пошукових системах, зокрема, Google.
Основний алгоритм розкручування сайтів, по суті, не залежить від країни просування: ключові етапи з оптимізації сайту є однаковими для всіх. Звісно, не виключена певна специфіка, проте загальні принципи однакові.
Етапи робіт з просування сайту
Аналіз тематики і структури web сайту, вивчення продукту, який просувається, лідерів ніші, основних конкурентів в показників їх посилального профілю є обов’язковим для наступних проектів:
Це етап, присвячений аналізу загальної видимості сайту за низькочастотними, середньо- та високочастотними запитами.
Після аудиту web сайту дізнаємось про:
Професійний аудит – це можливість створити ефективну стратегію просування web сайту, формування загального бюджету і детальне планування кроків з оптимізації.
Другий етап — формування семантичного ядра. Важливо підібрати ключові слова до тематиці web сайту. Структура та тематика ресурсу визначає кількість пошукових запитів.
Для цього SEO-фахівець використовує онлайн інструменти збору пошукових запитів. Наприклад, Serpstat, Wordstat, Google Ads та інші.
Другий етап це :
Це комплексна задача, яка складається з наступних задач:
Ретельно опрацьована структура спрощує розподіл цільової аудиторії за інтересами. Це необхідно для пропозиції відповідного результату кожній групі у відповідь на запит.
Рівень якості структури впливає на багато чинників, наприклад: конверсія, позиції сайту у результатах пошуку тощо.
Грамотно організоване перелінкування, це можливість формування взаємозв'язку між усіма елементами структури сайту. Результат важливий для привертання уваги користувачів і для лояльності пошукових роботів, адже для всіх має значення швидкість і максимальна точність переходу за посиланнями та процес пошуку сторінок за запитами.
Невірне налаштування перелінкувань призводить до зниження показників ранжирування. Щоб скоротити кількість переходів між сторінками, рекомендується використання різних схем перелінкування - карт сайтів, спеціальних скриптів тощо.
Робота з внутрішніми посиланнями дозволяє приховати від індексації так звані сміттєві сторінки – такі, що існують виключно для комфорту користувачів.
Роботи з внутрішньої оптимізації орієнтовані на роботів пошукових систем. З метою підвищення видимості сайту за допомогою пошукових роботів, важливі певні удосконалення технічного характеру, а саме:
Щоб залишити конкурентів позаду, просування сайту вимагає регулярно працювати над підвищенням довіри користувачів та систем пошуку.
Високий рівень конкуренції щодня нагадує, що тільки внутрішня оптимізація – це не достатньо для виходу і отримання високих позицій сайту у пошуку. Внутрішня оптимізація обов’язково повинна бути посилена зовнішньою. Бажаний результат можливий в різні способи, а саме:
В результаті професійній зовнішній оптимізації можливо підвищити рівень довіри з боку пошукових систем та збільшити показники притоку цільового трафіку.
Підсумуємо
SEO-просування є комплексом заходів, спрямованих на внутрішню та зовнішню оптимізацію. Ключова задача – підвищення позицій сайту в результатах пошукової видачі за релевантними запитами користувачів, зростання мережевого трафіку, розширення кола потенційних клієнтів і активна монетизація отриманого трафіку.
SEO — це певний набір інструментів і рішень, які використовуються з урахуванням тематики бізнесу. Тобто, просування кожного проєкту — це індивідуальний підхід, коли етапи пошукової оптимізації потребують різного ступеня уваги.
Замовлення послуги з SEO у експертів міжнародної групи IT компаній WebMate — це найкращі результати наших клієнтів, індивідуальний професійний підхід і кращі рішення.
Це як пре-візитівка сайту. У пошуковій видачі тег title є відображенням назви сторінки, а description представляє її стислий опис. Тобто це перше, з чим стикається користувач до відкриття сторінок сайту.
Теги і сьогодні відіграють значну роль для ранжування сайту.
Зрозуміла і читабельна адреса потрібна для роботів пошукових систем. В результаті оптимізації адреси сторінки, буде краще ранжуватися. Важливо включити в адресу ключі для максимальної точного визначення тематики.
Сайти з низькою швидкістю завантаження направляються у спеціальний фільтр. Ресурс, який повільно завантажується моментально просідає у видачі.
Структуровані дані більш комфортні для користувачів, мають позитивний вплив на ранжування.