Київ
Українська
SEO оптимізація: ключ до успіху в інтернеті

SEO оптимізація: ключ до успіху в інтернеті

Зміст:

  1. Про етапи просування сайту
  2. Про аудит web сайту
  3. Про семантичне ядро
  4. Про структуру сайту
  5. Про внутрішні посилання
  6. Про внутрішню оптимізацію
  7. Про зовнішню оптимізацію сайту
  8. Питання/Відповідь

Сучасний бізнес може бути різним за масштабами і напрямками, стратегіями і планами, проте всі бренди об’єднує одне – бажання мати ефектний і ефективний web сайт.

Щоб сучасний сайт не тільки подобався своєму власнику, але й виконував свою головну функцію – привертав та утримував увагу аудиторію, сприяв розширенню кількості клієнтів, потрібна допомога SEO- фахівців.

Вчасна і регулярна SEO оптимізація сайту — це оптимальне рішення заради високих результатів.

SEO оптимізація — це процес покращення видимості вебсайту у результатах пошукових систем. Вона включає в себе використання ключових слів, покращення якості контенту та структури сайту, а також збільшення кількості зовнішніх посилань на ваш сайт.

Одним із основних видів діяльності міжнародної групи IT компаній WebMate є SEO-просування .

Команда WebMate, спираючись на багаторічний досвід, впевнено наголошує:

Ідеальний за структурою сайт з юзабіліті, якісним контентом та дизайном і з значним рівнем конверсій буде сприяти бажаному припливу клієнтів тільки а умови его оптимізації під вимоги пошукових систем.

Ми щодня приділяємо увагу оптимізації сайтів клієнтів, поповнюючи портфоліо своїх успішних кейсів. Наші досвідчені SEO-фахівці працюють з кращими рішеннями, тестують новинки — роблять все можливе заради зростанню показників ранжування сайтів з боку різних пошукових систем, наприклад, таких гігантів, як Google. У результаті просування сайти наших клієнтів займають і утримують ТОП позиції в результатах пошукової видачі, формують ефективні джерела притоку трафіку.

В нашому блозі ви знайдете багато корисної інформації на тему пошукової оптимізації. Адже питання просування є актуальним і рік тому, і вчора, і сьогодні, і точно буде завтра.

Тому ми продовжуємо ділитися дійсно кращими робочими рішеннями ефективного просування сайтів в інтернет-пошуку.

Нагадування про основні етапи SEO:

  • підкреслить значення структури, текстового наповнення та навіть зовнішній вигляд сторінок для оцінки сайту пошуковими системами;
  • допоможе власникам web сайтів зрозуміти, що слід очікувати від замовлення послуги.

Про етапи просування сайту

Пошукове просування  — це потужна сила для розвитку і ефективного існування web сайту. Ми акцентуємо на найбільш популярних пошукових системах, зокрема, Google.

Основний алгоритм розкручування сайтів, по суті, не залежить від країни просування: ключові етапи з оптимізації сайту є однаковими для всіх. Звісно, не виключена певна специфіка, проте загальні принципи однакові.

Етапи робіт з просування сайту

  1. Визначення цілей.
  2. Аудит.
  3. Підбір семантичного ядра.
  4. Прогноз трафіку, оцінка вартості запитів.
  5. Підбір релевантних сторінок.
  6. Оптимізація web сайту.
  7. Акцент на посилальній масі.
  8. Підвищення конверсії сайту.
  9. Звітність.

Про аудит web сайту

Аналіз тематики і структури web сайту, вивчення продукту, який просувається, лідерів ніші, основних конкурентів в показників їх  посилального профілю є обов’язковим для наступних проектів:

  • форуми;
  • онлайн магазини;
  • віртуальні дошки оголошень;
  • новинні, корпоративні сайти;
  • ресурси, які пропонують сервісні послуги,
  • служби доставки;
  • сайти-візитівки тощо.

Це етап, присвячений аналізу загальної видимості сайту за низькочастотними, середньо- та високочастотними запитами.

  • Класична аналітика. Базується на пошуковій видачі.
  • Системний аналіз. Ми використовуємо спеціальні інструменти. Serpstat — платформу для управління SEO-задачами

Після аудиту web сайту дізнаємось про:

  • основні проблеми;
  • пріоритетність усунення проблем;
  • потенціал сайту у просуванні.

Професійний аудит – це можливість створити ефективну стратегію просування web сайту, формування загального бюджету і детальне планування кроків з оптимізації.

Про семантичне ядро

Другий етап — формування семантичного ядра. Важливо підібрати ключові слова до тематиці web сайту. Структура та тематика ресурсу визначає кількість пошукових запитів.

Для цього SEO-фахівець використовує онлайн інструменти збору пошукових запитів. Наприклад, Serpstat, Wordstat, Google Ads та інші.

Другий етап це :

  • правильні мета теги;
  • тексти на посадкових сторінках;
  • грамотна перелинковка;
  • аналіз видимості сайту;
  • зовнішня оптимізація.

Про структуру сайту

Це комплексна задача, яка складається з наступних задач:

  • формування широкої структури сайту ;
  • збалансований розподіл ключей між розділами на сайті;
  • налаштування релевантности, показника чіткої відповідності тематики сторінки запиту, який на неї веде.

Ретельно опрацьована структура спрощує розподіл цільової аудиторії за інтересами. Це необхідно для пропозиції відповідного результату кожній групі у відповідь на запит.

Рівень якості структури впливає на багато чинників, наприклад: конверсія, позиції сайту у результатах пошуку тощо.

Про внутрішні посилання

Грамотно організоване перелінкування, це можливість формування взаємозв'язку між усіма елементами структури сайту. Результат важливий для привертання уваги користувачів і для лояльності пошукових роботів, адже для всіх має значення швидкість і максимальна точність переходу за посиланнями та процес пошуку сторінок за запитами.

Невірне налаштування перелінкувань призводить до зниження показників ранжирування. Щоб скоротити кількість переходів між сторінками, рекомендується використання різних схем перелінкування - карт сайтів, спеціальних скриптів тощо.

Робота з внутрішніми посиланнями дозволяє приховати від індексації так звані сміттєві сторінки – такі, що існують виключно для комфорту користувачів.

Про внутрішню оптимізацію

Роботи з внутрішньої оптимізації орієнтовані на роботів пошукових систем. З метою підвищення видимості сайту за допомогою пошукових роботів, важливі певні удосконалення технічного характеру, а саме:

  • налаштування мікророзмітки та мета тегов, title і description.
  • Оптимізація URL.
  • Формування картки сайту XML.
  • Позбавлення дублів сторінок.
  • Покращення якості контенту , текстів.
  • Прискорення часу завантаження сайту, окремих сторінок, картинок.

Про зовнішню оптимізацію сайту

Щоб залишити конкурентів позаду, просування сайту вимагає регулярно працювати над підвищенням довіри користувачів та систем пошуку.

Високий рівень конкуренції щодня нагадує, що тільки внутрішня оптимізація – це не достатньо для виходу і отримання високих позицій сайту у пошуку.  Внутрішня оптимізація обов’язково повинна бути посилена зовнішньою. Бажаний результат можливий в різні способи, а саме:

  • Поступове нарощування зовнішньої масу посилань. Наприклад, за рахунок закупівлі якісних зовнішніх посилань у релевантних донорів лінків.
  • Створення корисного контенту. Щоб користувачі самі розшарювали його через репости, посилання.

В результаті професійній зовнішній оптимізації можливо підвищити рівень довіри з боку пошукових систем та збільшити показники притоку цільового трафіку.

Підсумуємо

SEO-просування є комплексом заходів, спрямованих на внутрішню та зовнішню оптимізацію. Ключова задача – підвищення позицій сайту в результатах пошукової видачі за релевантними запитами користувачів, зростання мережевого трафіку, розширення кола потенційних клієнтів і активна монетизація отриманого трафіку.

SEO  — це певний набір інструментів і рішень, які використовуються з урахуванням тематики бізнесу. Тобто, просування кожного проєкту  — це індивідуальний підхід, коли етапи пошукової оптимізації потребують різного ступеня уваги.

Замовлення послуги з SEO у експертів міжнародної групи IT компаній WebMate  — це найкращі результати наших клієнтів, індивідуальний професійний підхід і кращі рішення.

Питання/Відповідь

  • Для чого налаштовувати мета тегі title та description?

Це як пре-візитівка сайту. У пошуковій видачі тег title є відображенням назви сторінки, а description представляє її стислий опис. Тобто це перше, з чим стикається користувач до відкриття сторінок сайту.

Теги і сьогодні відіграють значну роль для ранжування сайту.

  • Для чого оптимізація URL-адреси?

Зрозуміла і читабельна адреса потрібна для роботів пошукових систем. В результаті оптимізації адреси сторінки, буде краще ранжуватися. Важливо включити в адресу  ключі для максимальної точного визначення тематики.

  • Швидкість завантаження сайту: комфорт користувача або додаткова користь?

Сайти з низькою швидкістю завантаження направляються у спеціальний фільтр. Ресурс, який повільно завантажується моментально просідає у видачі.

  • Чим корисна мікророзмітка?

Структуровані дані більш комфортні для користувачів, мають позитивний вплив на ранжування.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу