Київ
Українська
Чому падає трафік вашого сайту?

Чому падає трафік вашого сайту?

Як вчасно розпізнати проблему в чому причини відтоку відвідувачів

Останнім часом ви стали помічати, що інтернет-сторінка, яка є одним із ключових торгових майданчиків Вашого бізнесу, демонструє негативні показники динаміки з трафіку? Безперечно таке відкриття навряд чи можна назвати приємним. Більше того, воно потребує негайного реагування.

Розглянемо, чому так сталося і що саме потрібно зробити, щоб з'ясувати причини падіння.

По-перше, дізнаємося, що мають на увазі експерти, коли кажуть «знизився трафік».

По-друге, розберемося, як визначити, що падає відвідуваність сайту. Може, Ви помиляєтесь. Щиро всім бажаємо, щоб це було саме так.

По-третє, якщо побоювання підтвердилися, з'ясуємо причини, які призвели до того, что трафік на сайті демонструє падіння.

падение трафика сайта

Відразу хочемо наголосити: Ви вже на хибному шляху, якщо думаєте, що наявність якісного проекту, розкручування на постійній основі та всебічна рекламна підтримка є гарантією захисту для Вашого сайту від зниження трафіку. Практика показує, що від такої неприємності не застраховано жодного ресурсу. Головне, не запускати проблему, адже при різкому просіданні трафіку, показники персонального чи корпоративного онлайн-проекту можна одразу вирівняти або, навпаки, надовго втратити позиції. Отже, почнемо.

Що таке трафік на сайті та що означає поняття «знизився трафік»

Сайти будь-якої категорії (які продають безпосередньо, інформаційні або ті, що заробляють на рекламі через розміщення посилань на сторонні ресурси) є залежними від трафіку та втрачають прибуток у разі зниження кількості відвідувачів.

Що таке трафік сайту? Це показник інтересу аудиторії виражений кількістю запитів, які розміщують у рядку пошуку. Зниження кількості відвідувачів на сайт вашого онлайн-проекту робить запит, що просувається, менш актуальним.

Чому падає відвідуваність сайту та як визначити, що процент відвідувачів сайту впав

Встановити причини низьких показників лічильника відвідувань вашого ресурсу можна після ретельного аналізу сайту. Не факт, що причина , за якої впала відвідуваність сайту криється безпосередньо на сайті.

Рівень відвідуваності може періодично вагатися. Це відбувається під впливом безлічі показників:

  • виду контенту;

  • регулярність оновлень (сторінок та змісту);

  • сезонності пропозицій;

  • умов сортування сайтів пошуковими системами;

  • рівня конкуренції тощо.

Исследование падения трафика на сайте

4 прості кроки - куди дивитися і що аналізувати при падінні відвідувань сайту

  1. Отже, де і як треба трафік дивитись? Для онлайн-проектів «зі стажем» ефективно проводити аналіз трафіку сайту за певний період із подальшим порівнянням показників за попередні роки. Регулярне повторення тенденції свідчить про особливості попиту товару/послуги. Можливо варто розглянути додаткові інструменти, спрямовані на зацікавленість аудиторії. (Інструменти - Google Analytics, Яндекс Метрика, GSC)

  2. Для  «нових» інтернет-сторінок, які тільки-но починають процес просування, підійде порівняльний аналіз із конкурентними ресурсами. Великий відсоток сайтів не закриває загального доступу до показників відвідуваності. (Інструменти - Similarweb, Ahrefs, Serpstat)

  3. Аналіз пошукових запитів підкаже, наскільки товар чи послуга є популярними для аудиторії. (Інструменти - Планувальник ключових слів від Google Ads, або сервіси типу Serpstat, SemRush і т.д.)

  4. Використання Google Trends (Інструмент – google.com/trends)

Цей інструмент допоможе провести аналіз трафіку сайту онлайн та визначити , чи є падіння трафіку сезонним. Для отримання результату достатньо:

Упали посещения сайта - что делать
  • вказати країну;

  • пошуковий запит;

  • період, що цікавить.

На цьому зображенні наочно видно тенденцію актуальності даного пошукового запиту ("тур до Іспанії"), в залежності від сезонності в ніші протягом кількох років.

Google Trends - анализ сезонности бизнеса и ниши

Докладний моніторинг вкаже на характер проблеми та підкаже, яка вона: персональна або як у всіх: тобто викликана рівнем попиту до певної ніші товарів чи послуг.

Якщо визначили, що причина не «внутрішня», то переходимо до дослідження можливих зовнішніх негативних явищ.

Анализ причин падения сайта

Ключові причини падіння відвідуваності сайту

На відтік аудиторії з сайту будь-якої спрямованості можуть впливати такі зовнішні фактори:

Сезонність

трафик

Увага аудиторії до кожного продукту залежить від сезону. Неважливо, що це: цифрове обладнання, дитячі товари або послуги з доставки здорового харчування.

трафикПадіння попиту користувача

Реальний трафік на сайт знижується, коли для аудиторії не актуальні товари/послуги/інформація, які ви пропонуєте. Це може бути через невідповідність продукту до сучасних тенденцій (наприклад, касети, кнопкові мобільні телефони, дротові навушники, відсутність віжуалів на сайті (ілюстрацій, відеороликів) тощо).

трафикОновлення пошуку Google.

Оцінка низки параметрів пошуковими системами, спрямована на оптимізацію ранжування ресурсів, виключає з рейтингу сайти, які:

  • наповнені неунікальним контентом;

  • довго завантажуються , тощо.

Критерії оцінки сайтів регулярно змінюються. Моніторинг офіційних сторінок пошукових платформ та тематичні форуми дозволять дізнатися, які нові параметри рекомендується дотримуватися. Якщо впав трафік з цих причин, налагодити ситуацію допоможе своєчасна оптимізація сторінки.

Налаштування сайту під мобільні пристрої

трафик

Смартфони активно витісняють інші види комп'ютерної техніки. Аудиторія більш охоче користується сайтами з оптимізованими мобільними версіями під цифрову техніку. Тобто перевага за сайтами з:

  • адаптивним веб-дизайном;

  • зручним інтерфейсом користувача на смартфоні

Відсутність індексації сторінок сайту.

трафик

Кожен ресурс може мати різну кількість сторінок. Наявність індексованих сторінок (які відображаються в Google і доступні за посиланням прямо з пошукової системи, а не лише через головну сторінку сайту) забезпечують високий рівень відвідуваності сайту.

Google часто «не помічає» сторінки після:

  • модернізації дизайну онлайн-проекту;

  • створення нового сайту;

  • встановлення статусу "no index".

Правильне налаштування індексації сторінок підвищить рівень трафіку сайту.

Невідповідність ресурсу правилам безпеки Google

трафик

Кібер безпека користувачів у Google Chrome, одного з найбільш затребуваних браузерів на планеті, у пріоритеті компанії. Наявність спеціальних сервісів-фільтрів «не пропустять» сайт, який вважатимуть сумнівним. Безпечні сайти позначені програмою символом замка: значок поміщений у лівий верхній кут адресного рядка. Безпечні сайти мають підвищений попит у користувачів.

Введення санкцій пошукових систем за наявності профілю профілю низької якості.

трафик

Санкції пошукових систем через неякісний профіль. Вони також називаються – фільтри пошукової системи.

Тобто помилки для формування посилальної маси (використання зовнішніх посилань – тимчасових і вічних).

  • Google негативно ставиться до придбаних посилань. Такі сайти внаслідок пошуку блокуються.

Посилання сумнівних/піратських сайтів на ваш онлайн-проект негативно впливають на трафік.

Високий рівень конкуренції

трафик

Конкуренція є природним відбором у будь-якій ніші. Допоможуть уникнути падіння трафіку наступні дії:

  • регулярний аналіз ринку у мережі;

  • визначення сайтів прямих конкурентів, їх сильних та слабких сторін;

  • вдосконалення власного сайту з урахуванням висновків проведеного моніторингу.

Підсумуємо

Падіння відвідувань сайту - що з цим робити?

Утримати високі позиції, забезпечуючи активне відвідування сайту непросто. Сучасний користувач з кожним днем ​​стає більш вимогливим і досвідченим.

Зниження трафіку – це «перша ластівка» майбутніх проблем у бізнесі. Адже трафік на сайт що це – кількість відвідувачів сайту, які є потенційними покупцями ваших товарів чи послуг.

Треба регулярно дивитися трафік: уважно стежте за станом торгового майданчика вашого бренду в мережі, який давно перестав бути лише традиційною інформаційною платформою, трансформуючись у ефективний інструмент отримання прибутку.

Розуміння пікових показників популярності та спаду попиту на товар чи послугу дозволить скласти стратегію ведення бізнесу загалом та рекламної кампанії зокрема.

реклама и продвижение - помогут избежать падения трафика

Група IT компаній WebMate не дозволить конкурентам відвернути увагу потенційних клієнтів від корпоративного онлайн-проекту. Ми готові провести якісний аналіз сайту, визначити та усунути в найкоротші терміни причини падіння трафіку та зробити його привабливим для аудиторії.

просування сайту, контекстна рекламаи таргетингова реклама.

Ми пропонуємо якісні послуги - просування сайту, контекстна реклама та таргетингова реклама в соціальних мережах.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу