Київ
Українська
Інтернет-Маркетинг: плюси та мінуси популярних стратегій розкрутки

Інтернет-Маркетинг: плюси та мінуси популярних стратегій розкрутки

Сучасний інтернет-маркетинг – це велика кількість різноманітних методів розкручування web сайту . Для досягнення високих результатів і прибутку важливо розбиратися в плюсах і мінусах найбільш популярних способів розкрутки сайту, а також знати, кому які підходять більше і чому.

Значення онлайн-присутності для бізнесу

Переваги наявності якісно створеного образу компанії в мережі інтернет складно переоцінити. Виклики, з якими стикається сучасний бізнес у всьому світі, змушують розширювати коло інструментів розкручування в інтернеті. Розуміння особливостей просування допоможе розвиватися конкретному проекту та вбереже від розтрат бюджету на неефективні канали.

Короткий огляд різних стратегій просування сайту

В інтернеті широка різноманітність каналів залучення відвідувачів. Відзначимо найбільш популярні:

Основи пошукової оптимізації (SEO)

Пошуковою оптимізацією або SEO називають комплекс заходів, спрямований на отримання високих позицій у результатах пошукової видачі на запити, релевантні тематиці сайту.

Важливість SEO для залучення трафіку

SEO просування сайту в інтернеті дозволяє забезпечити сайту високі позиції в пошукових системах та досягнення основної мети SEO  — місце в ТОП-10 за максимально можливою кількістю запитів .

Добитися таких результатів неможливо без створення якісного контенту. Завдяки новим сторінкам бренд створює можливості для збільшення кількості та якості аудиторії, потенційних клієнтів. Паралельно зростає кількість ключових слів, ефективних для ранжування.

Пошукове просування сайту в інтернеті спрямовано на:

  • залучення нового трафіку;
  • утримання аудиторії;
  • збільшення відвідуваності цільових користувачів;
  • отримання заявок.

Основні елементи SEO: внутрішня та зовнішня оптимізація

Класифікація робіт з оптимізації:

  • внутрішня

Роботи спрямовані на технічну складову сайту, контент та інші внутрішні опції. Мета внутрішньої оптимізації - розвиток ресурсу, а саме:

  • усунення помилок;
  • покращення навігації та юзабіліті;
  • підготовка якісного контенту: підвищення рівня факторів ранжування - текстових, технічних, поведінкових та комерційних.
  • зовнішня

Завдання зовнішньої оптимізації  — робота з хостовими та доменними факторами ранжування , покращення зовнішніх факторів ранжування, наприклад, репутації в мережі.

Контент-маркетинг

Інструмент залучення користувачів за рахунок публікації корисного контенту , здатного вирішити їхню проблему/запит.

Створення цінного та унікального контенту

Унікальність є важливим технічним параметром під час роботи з контентом сайту. Створення цікавого та якісного контенту опирається на:

  • визначення цільової групи;
  • розробку контент -плану;
  • створення заголовка, що чіпляє;
  • вибір унікальної теми;
  • забезпечення єдиного стилю візуального оформлення та мови подання;
  • використання емоційної залученості;
  • здатність вирішувати проблеми/запити читача,

Типові форми створення контенту складаються з :

  • підтримки та оновлення веб-сайтів або блогів;
  • написання статей;
  • відео- та фото зйомки;
  • онлайн коментарів;
  • підтримки акаунтів на майданчиках соціальних мереж.

Використання блогів, інфографіки, відео для залучення аудиторії

Блог допомагає регулярно збільшувати обсяг корисного контенту сайту, адже кожна стаття блогу дає додаткові ключові слова. В результаті авторитет ресурсу в очах користувачів та алгоритмів пошукових систем підвищується та посилюється пошукове просування .

Головне завдання відео та інфографіки – розкрити унікальну торгову пропозицію, акцентувати на перевагах продукту. На відміну від відео, яке емоційно вражає, інфографіка потрібна для наочного пояснення та зрозумілого подання складної інформації за рахунок художніх прийомів.

Соціальні мережі та SMM

Просування в соціальних мережах дозволяє бізнесу створювати лояльну аудиторію за рахунок публікацій корисної інформації та онлайн спілкування з потенційними клієнтами.

Роль соціальних мереж у просуванні сайту

Правильна стратегія використання соціальних мереж – шанс для бізнесу підвищити видимість сайту, залучити нових та утримати справжніх відвідувачів.

  • безкоштовні способи

Ефективні методи для невеликих проектів.

  • Спільноти/групи для об'єднання цільової аудиторії;
  • Публікації на тематичних форумах;
  • Власний канал.

Стратегії SMM: платна реклама, вірусний контент

Також види просування сайту в соціальних мережах бувають:

  • платні

Ефективні для великих проектів з великим грошовим обігом.

  • Контекстна реклама всередині мережі;
  • Покупка додаткових можливостей облікового запису, наприклад, віртуальні подарунки для потенційних клієнтів, що сприяє підвищенню лояльності до бренду;
  • Покупка платних місць. Наприклад, на форумах - під банери, кнопки з посиланням на сайт;
  • Покупка оглядів, посилань на свій сайт. Наприклад, у постах лідерів думок.
  • умовно-безкоштовні

Просуванням сайту в соціальних мережах можна займатися самостійно або довірити професіоналам.

  • Вірусний маркетинг.
  • Використання прихованої реклами.

Це не повний перелік методів просування сайту через соціальні мережі, але всі вони дозволяють безпосередньо спілкуватися з потенційними клієнтами та миттєво отримувати зворотний зв'язок.  

Контекстна реклама

Це показ рекламних оголошень аудиторії, зацікавленої в даний момент у продукті, який ви презентуєте.

Огляд платформи для контекстної реклами: Google Ads

Сервіс контекстної реклами від компанії Google - Ads. Google Ads надає інтерфейс та багато інструментів, за допомогою яких зручно створювати ефективні рекламні повідомлення. Головна перевага Google реклами – користувач отримує відповідь на прямий запит, а бізнес одразу отримує зацікавленого клієнта.

Щоб розкрити всі можливості Google Ads, важливо до її запуску переконатися у справній роботі всіх інструментів на сайті: налаштування кнопок CTA, наявності опису та зображення за кожним товаром, відповідно до даних рекламної інформації, адаптації сайту під мобільну версію.

Принципи налаштування ефективних рекламних кампаній

Результативність всього процесу залежить від основних етапів та найменших деталей.

ТОП 5 основних принципів підготовки ефективної рекламної кампанії:

  • Ідея. Єдина спільна ідея, релевантна іміджу та стилю бренду.
  • Переваги. Демонстрація аудиторії плюсів продукту, що просувається.
  • Факти. Важливо оперувати у рекламі фактами.
  • Акцент на ЦА. Пам'ятайте про запити своєї цільової аудиторії.
  • Якість. Відповідність якості, заявленій у рекламі.

Email-маркетинг

Йдеться про корисних рекламних розсилках електронною поштою користувачам, які добровільно погодилися на такий метод презентації товарів чи послуг.

Збір та сегментація бази передплатників

Спосіб поповнення бази для email-розсилки:

  • форма підписки на розсилку електронною поштою, розташована в нижньому кутку сторінок сайтів;
  • програмне забезпечення Hello Bar на сайті;
  • лід-магніт. Будь-яка винагорода за передплату – подарунок, знижка та інші;
  • форма зворотного зв'язку;
  • реєстрація в особистому кабінеті;
  • чат на сайті/чат-бот  — встановлення програмного забезпечення для збору даних клієнтів.

Розробка стратегії email-розсилок

Чітка стратегія – це шанс стабільного зростання бізнес-показників. Стратегія email-маркетингу складається з:

  • цілей, які можна досягти завдяки email-маркетингу;
  • дій, необхідних для реалізації поставлених завдань.

Для створення email-стратегії у бізнесі необхідні:

  • мета кампанії;
  • аудит існуючої розсилки;
  • аналіз цільової аудиторії та конкурентів;
  • формування та сегментація бази передплатників;
  • складання контент-плану та планів комунікації
  • оцінка результатів.

Аналітика та моніторинг

Метрики та аналітика показують напрямок у процесі просування сайту, підкреслює найбільш ефективні моменти та допомагає визначити те, від чого варто відмовитися.

Використання аналітичних інструментів для відстеження ефективності

Програми збору інформації про відвідувачів сайту , трафіку, якості ресурсу та ефективності реклами. Найбільш затребувані інструменти для аналізу ефективності сайту:

  • Google Analytics;
  • Serpstat;
  • Roistat;
  • SEO checker та інші.

Аналіз даних та коригування стратегій просування

Забезпечення регулярного моніторингу та професійна оптимізація кампаній  - це гарантія максимального ROI та ефективності рекламибагатьох інвестицій.

Для поглибленого аналізу не варто використовувати виключно безкоштовні інструменти – не всі надають потрібний набір функцій, платні дозволяють отримати розширені дані.

Тенденції та майбутнє інтернет-маркетингу

Найближчим часом очікується розвиток інтернет-маркетингу та інтеграція у більш розширене коло сфер бізнесу. Йдеться про технології, які продовжать впливати на маркетингові стратегії бізнесу — ІІ, машинне навчання, відео-маркетинг, голосовий пошук, соціальні медіа.

Огляд поточних трендів у просуванні сайтів

Алгоритми пошукових систем дуже мінливі. Google продовжує акцентувати на кількох напрямках:

  • користування контенту для користувача;
  • швидкість завантаження сторінок;
  • адаптація під "покоління TikTok" - підвищена увага до візуальних елементів;
  • посилальна маса без «сміття», вибір максимально надійних донорів.

Перспективні напрямки та інновації в інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг впевнено розширює частку своєї присутності у стратегіях бізнесу. Сьогодні маркетологи придивляються та використовують технології та інструменти для просування сайтів – ІІ, віртуальна та доповнена реальність.

Онлайн маркетингу прогнозують глибше занурення в інтерактивний контент, що виводить комунікацію бренд-споживач на абсолютно новий рівень.

Висновок

Інтернет-маркетинг та просування сайтів, зокрема, залишаються в центрі уваги сучасного бізнесу. При професійному підході сайт здатний активно впливати на споживачів, залучати та утримувати клієнтів, ефективно популяризувати продукт.

Підсумкові думки про важливість комплексного підходу в просуванні сайту

Просування сайту - це, перш за все про рекламу бренду або продукту, конвертацію досягнутих позицій у результат: клієнтів і прибуток Комплексний підхід дозволяє сайту зайняти та утримати високі позиції.

Підведення підсумків та рекомендації для успішного просування сайту в інтернеті

Еволюція інтернет-маркетингу з кожним роком буде очевиднішою, адаптація до нових тенденцій неминуча. Сьогодні саме онлайн маркетинг формує споживчі уподобання, презентує продукт і впливає на рішення про замовлення та купівлю. Для успішного просування сайту важливим є комплексний професійний підхід. Щоб уникнути втрати часу та бюджету, рекомендується замовити просування сайту в інтернеті у професіоналів.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу