Зміст статті:
SEO (Search Engine Optimization) та контекстна рекламає двома найпотужнішими та найефективнішими інструментами для просування сайтів та збільшення продажів. Для того, щоб примножити прибуток від вашого бізнесу в інтернеті, необхідно постійно залучати нових клієнтів та розширювати вашу цільову аудиторію. За великого рекламного бюджету для цього найкраще залучити обидва методи - як SEO просування, так і контекстну рекламу. А якщо фінансування обмежене? Знаючи сильні і слабкі сторони кожного з цих методів, ви зможете зробити оптимальний вибір для розвитку свого бізнесу.
Пошукова оптимізація - це робота над веб-сайтом, щоб пошукові системи вважали його зручним, цікавим і популярним та видавали його якомога вище у пошукових запитах користувачів. Це повільний процес із відкладеним результатом, але вигода від нього можлива протягом тривалого періоду.
Контекстна реклама - це налаштування оголошень у різних рекламних системах. Демонстрація рекламних оголошень безкоштовна, платять лише за клік, тобто за тих споживачів, які переходять на ваш сайт. Це один із найпопулярніших і найшвидших інструментів для просування веб-ресурсів. Якщо ви хочете отримати результат негайно, то контекстна реклама - це саме те, що вам потрібно.
Ці інструменти просування веб-ресурсів отримали популярність та визнання серед власників сайтів. Найчастіше їх використовують у парі як симбіоз методів, які допомагають успішному розвитку бізнесу і сприяють отриманню прибутку. Але якщо доводиться обирати, то важливо визначити ваші конкретні цілі.
Фахівці з маркетингу на етапі розкручування сайту рекомендують розпочинати з контекстної реклами. Якщо робота вашої компанії є сезонною, також варто застосовувати саме контекст. Цей вид реклами допоможе швидко привернути увагу до продукту чи послуги і залучити клієнтів прямо тут і тепер. Якщо потрібне стійке зростання та довгострокові результати, вашим найкращим вибором може стати SEO просування.
Зазвичай оптимальне рішення включає в себе комбінацію обох методів, створюючи більш ефективну маркетингову стратегію. У такому випадку перші замовлення з'являться дуже швидко завдяки контекстній рекламі, а утримати популярність вашого інтернет-ресурсу допоможе SEO.