Київ
Українська
SEO vs Контекстна Реклама: Як Вибрати?

SEO vs Контекстна Реклама: Як Вибрати?

Зміст статті:

  1. Пошукова оптимізація
  2. Контекстна реклама
  3. SEO чи Контекстна реклама

SEO (Search Engine Optimization) та контекстна рекламає двома найпотужнішими та найефективнішими інструментами для просування сайтів та збільшення продажів. Для того, щоб примножити прибуток від вашого бізнесу в інтернеті, необхідно постійно залучати нових клієнтів та розширювати вашу цільову аудиторію. За великого рекламного бюджету для цього найкраще залучити обидва  методи - як SEO просування, так і контекстну рекламу. А якщо фінансування обмежене? Знаючи сильні і слабкі сторони кожного з цих методів, ви зможете зробити оптимальний вибір для розвитку свого бізнесу. 

SEO або контекстна реклама

Пошукова оптимізація

Пошукова оптимізація - це робота над веб-сайтом, щоб пошукові системи вважали його зручним, цікавим і популярним та видавали його якомога вище у пошукових запитах користувачів. Це повільний процес із відкладеним результатом, але вигода від нього можлива протягом тривалого періоду. 

До переваг SEO-просування належать:

  1. Збільшення трафіку. Оптимізація для пошукових систем сприяє збільшенню органічного трафіку на ваш веб-сайт. 
  2. Сталі результати. Якщо стратегію SEO підібрано правильно, то можна утримувати високі позиції у пошукових системах протягом тривалого часу. Потрапивши у ТОП, ваша компанія може стабільно залучати нових клієнтів упродовж тривалого часу.
  3. Охоплення широкої аудиторії потенційних покупців ваших товарів чи послуг. Переважно увагою користувачів відзначаються лише ті сайти, які розташовуються на першій або максимум другій сторінках пошуку. Якщо вашого сайту там немає, то, навіть пропонуючи якісний і доступніший товар, ви програєте своїм конкурентам. SEO оптимізація дозволяє підвищити авторитет сайту в очах пошукових систем. 
  4. Порівняно невисока вартість. У порівнянні з іншими методами маркетингу, SEO може бути відносно бюджетною стратегією. 

Мінуси SEO просування:

  1. Тривале очікування. Видимі результати SEO можуть займати кілька місяців, перш ніж з'явиться очікуваний ефект.
  2. Відсутність гарантованого результату через постійні зміни алгоритмів ранжування веб-сайтів у пошукових системах. 

Контекстна реклама

Контекстна реклама - це налаштування оголошень у різних рекламних системах. Демонстрація рекламних оголошень безкоштовна, платять лише за клік, тобто за тих споживачів, які переходять на ваш сайт. Це один із найпопулярніших і найшвидших інструментів для просування веб-ресурсів. Якщо ви хочете отримати результат негайно, то контекстна реклама - це саме те, що вам потрібно. 

SEO або контекстна реклама

До переваг цього методу просування належать:

  1. Швидкий результат. Контекстна реклама покращить рівень конверсії і пришвидшить трафік. Моментально запустить розкрутку сайту, тому що ви будете видимими для користувачів вже в перший день рекламної кампанії. 
  2. Точність таргетингу. Можливість точно налаштувати рекламу на певну групу споживачів на основі різноманітних критеріїв. 
  3. Гнучкість й адаптивність. Можливість передбачити рекламний бюджет, розраховувати витрати та контролювати їх. А також змінювати стратегії просування та бачити негайні зміни. 

Мінуси контекстної реклами:

  1. Вартість. У конкурентних сегментах ринку вартість кліків для отримання місця на пріоритетних позиціях у пошуковій видачі може бути дуже високою. 
  2. Неінерційність процесу. Якщо у вас закінчується рекламний бюджет, то потік відвідувачів вашого веб-ресурсу відразу стрімко впаде. 
  3. Упереджене ставлення користувачів до певних видів реклами. Органічна пошукова видача має більшу довіру аудиторії. Більшість користувачів сприймає її як більш якісну і релевантну.

SEO чи Контекстна реклама

Ці інструменти просування веб-ресурсів отримали популярність та визнання серед власників сайтів. Найчастіше їх використовують у парі як симбіоз методів, які допомагають успішному розвитку бізнесу і сприяють отриманню прибутку. Але якщо доводиться обирати, то важливо визначити ваші конкретні цілі. 

SEO або контекстна реклама

Фахівці з маркетингу на етапі розкручування сайту рекомендують розпочинати з контекстної реклами. Якщо робота вашої компанії є сезонною, також варто застосовувати саме контекст. Цей вид реклами допоможе швидко привернути увагу до продукту чи послуги і залучити клієнтів прямо тут і тепер. Якщо потрібне стійке зростання та довгострокові результати, вашим найкращим вибором може стати SEO просування.

Зазвичай оптимальне рішення включає в себе комбінацію обох методів, створюючи більш ефективну маркетингову стратегію. У такому випадку перші замовлення з'являться дуже швидко завдяки контекстній рекламі, а утримати популярність вашого інтернет-ресурсу допоможе SEO.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу