Сьогодні реклама свого бізнесу в інтернеті – негласна вимога сучасного ринку. Виконуєте цю обов'язкову умову конкурентоспроможності? Тоді Ваш бізнес буде затребуваний серед клієнтів. Питання лише в тому, які методи інтернет просування ефективні саме для Вашого бренду?
На сторінках блогу міжнародної групи IT компаній WebMate ми неодноразово порушували тему про особливості та переваги різних методів просування бізнесу через інтернет – SEOта КОНТЕКСТНІЙ РЕКЛАМІ. Коли читаєш конкретно про один із зазначених способів просування, здається, що це саме те, що потрібно для ведення рекламної кампанії, яка дозволить вивести онлайн чи офлайн бізнес-проект у ТОП.
Проте, при плануванні рекламного бюджету, бізнесу важливо розуміти, що саме наблизить його до реалізації поставлених цілей і на яких позиціях слід акцентувати, насамперед, а які можна залишити «на потім» чи взагалі пропустити.
У цій статті ми пропонуємо порівняльний аналіз можливостей SEO та КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ. Тобто. ми розповімо не тільки про сильні та слабкі сторони способів просування через інтернет, але й акцентуємо на тому, у яких випадках який метод буде максимально ефективним.
Для того, щоб йти вперед у вірному напрямку, коротко нагадаємо, що ж являють собою обидва згадані методи, які допомагають у просуванні бізнесу.
Говорячи про пошукові кампанії, слід зазначити, що такий вид реклами представлений у вигляді офіційного рекламного блоку пошукових систем.
Місце розташування: над/під органічною видачею.
Під час вибору КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ демонстрація рекламних оголошень є безкоштовною. Тут працює принцип оплати “за клік”: платіть лише за тих користувачів, які переходять на Ваш сайт.
Такий спосіб заявити про свій бізнес є фінансово вигіднішим, ніж, наприклад, розміщення інформації про свою компанію в друкованій продукції, на вуличних банерах, оскільки діє прицільно, тобто. саме тоді, коли потенційний клієнт цікавиться Вашим брендом, товаром чи послугою. У результаті Ваш сайт переходить виключно цільова аудиторія, цікава для конкретного, тобто. Вашого бізнесу.
Візуально КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА позначається маркером «Реклама».
Пошукова оптимізація (search engine optimization) є видачею найавторитетніших (на думку пошукової системи) сайтів, визначаючи їх за конкретним ключовим словом. Переважно, користувачі переглядають лише ТОП-10 сайтів (близько 95% пошуку закінчується на першій сторінці пошуку – перших 10 результатах). SEO оптимізація дозволяє підняти авторитет сайту в очах пошукової системи.
Сайти, які займають перші позиції у видачі та на перших позиціях відразу після рекламного блоку, виглядають природнішими для цільової аудиторії, оскільки не вважаються рекламою, а природним результатом.
Звичайно, за великого рекламного бюджету було б ефективно застосовувати обидва варіанти. Однак, як же вчинити, коли фінансування обмежене? Для того, щоб кошти пішли на благо розвитку бізнесу, зовсім не обов'язково професійно розбиратися в особливостях того чи іншого інструменту. Достатньо довіритися досвіду наших фахівців та дізнатися ключові можливості кожного методу.
Ключові слова є визначальним чинником двох зазначених методів просування. Однак результат і розмір вкладень має низку відмінностей.
Більше немає сил спостерігати, як конкуренти користуються увагою аудиторії, яка б могла бути Вашою? Бізнес є сезонним і потрібно заявити про свій бренд якнайшвидше?
Тоді зробіть ставку на контекстну рекламу (РРС). Інструмент РРС дозволяє отримати віддачу максимально швидко, проте результат буде ефективним поки виділятиметься бюджет на рекламу. Іншими словами, вона дасть хорошу віддачу, але якщо гроші закінчилися, реклама відразу ж перестає працювати.
Для тих, хто має намір розвивати свою компанію протягом тривалого періоду, краще підійде SEO просування. Так як у довгостроковій перспективі, саме SEO просування буде наводити вам більшу частину клієнтів. У цьому випадку висновок та збереження сайту в ТОПі – це тривалий процес, який, як правило, займає від кількох місяців до півтора-двох років. Також треба бути готовим до того, що на старті робота з пошуковою видачею вимагає інвестицій, при тому, що в перші місяці вони не дадуть відчутних результатів, проте вони виправдані довгостроковим результатом, коли сайт вийде у пошуку в ТОП-10.
Гумотно налаштована до онтекстна рекламадозволяє отримати миттєве збільшення трафіку на веб-сторінку Вашого бренду. Плюс для рекламодавця в тому, що з часом знижуватиметься вартість заявки, а результат збільшуватиметься.
Просування сайту за допомогою пошукової оптимізації– це час, терпіння та інвестиції. Фінансування розвитку віртуального ресурсу – процес повільний, проте окупається не тільки в період ведення SEO робіт, заснованих на пошуковій оптимізації. Пошукова оптимізація продовжує давати результати навіть після припинення SEO робіт, гарантуючи збереження високих позицій та високого обсягу трафіку.
Під час запуску SEO, позиції в пошукових системах підвищуються, в середньому, через 5-8 тижнів, але будь-яке відчутне для бізнесу зростання відбувається в середньому на 4-6 місяць.
Контекстна рекламадозволяє забезпечити приріст відвідувачів на сайт відразу після того, як її запустять.
Контекстна реклама- швидкий, ефективний інструмент для отримання клієнтів при запуску нового або розвитку бізнесу, що вже діє, а також дозволяє відстежувати актуальні показники ефективності.
SEOможна охарактеризувати так: «довго запрягає, але зручно їхати». Дуже вигідно, що навіть після припинення процесу оптимізації сайту, приплив відвідувачів не вичерпується, а на якийсь період стане відлунням результатів проведеної раніше роботи.
При перерахуванні переваг контекстної рекламине варто забувати про боротьбу з високою конкуренцією, де основна зброя – гроші, тобто. висока вартість кліка для отримання місця на пріоритетних позиціях у пошуковій видачі.
Щодо робіт з SEO, навіть за умови незмінності бюджету на просування, цей інструмент сприяє постійному зростанню відвідуваності сайту. У процесі просування сайту витрати на кількість переходів зменшуються, а прибуток бізнесу зростає.
Контекстна реклама сприяє активному нагадування бренду про себе рекламними оголошеннями, на підсвідомому рівні змушуючи аудиторію звертати увагу на продукт відповідно інтересам користувачів. Більше того, контекстна реклама відрізняється гнучкістю: у будь-який момент можна редагувати оголошення, змінювати ставку вартості кліка, а також ключові слова/фрази
Органічна пошукова видача завойовує більш високу довіру аудиторії, ніж РРС. Переважно через відсутність маркера «реклама» та незнання нічого про SEO. До компаній та товарів, які видно у ТОП-10 ставляться, як до лідерів певної ніші, тобто. відразу ж відносять їх як до кращих пропозицій ринку, оцінюючи як товар/послугу кращої якості. Як результат: конверсія з урахуванням пошукової видачі завжди дає вищі результати.
SEO та контекстна реклама є різними інструментами інтернет-маркетингу з принциповими відмінностями. Для досягнення максимального результату, збільшення охоплення та підвищення інтересу своїх потенційних клієнтів ефективне використання двох з них.
Як можемо бачити, основні характеристики одних з найбільш затребуваних інструментів просування є прямою підказкою, коли і що саме вибрати і який з методів буде найбільш ефективним для бізнесу.
Тільки запускаєте бізнес? Вам слід наголосити на контекстну рекламу. Робота вашої компанії є сезонною? Варто наслідувати таку саму пораду.
Плануйте розвиватися і популяризувати свій продукт не тільки зараз, а й у довгостроковій перспективі? Тоді інструменти SEO вам на допомогу.
В ідеалі, звичайно, комбінувати та/або чергувати SEO та Контекстну рекламу.
Як це краще зробити? Завжди готові підказати профільні спеціалісти міжнародної групи IT-компаній WebMate!
Будемо раді Вам!
******
Як відбувається керування рекламними інструментами?
При налаштуванні пошукової оптимізації можна оцінити і зрозуміти що саме вплинуло на зростання сайту. SEO фахівці мають рекомендації пошукових систем, а також досвід, що дозволяє розуміти, що саме оптимізувати всередині і зовні сайту, для його зростання. Оптимізація стосується контенту на сайті, коду сайту, зовнішніх посилань ведучих на сайт, соціальних мереж.
При налаштуванні контекстної реклами можна вносити зміни в будь-який момент. У будь-який момент можна керувати процесом (визначати розмір вартості переходів, перерозподіляти кошти між кампаніями, змінювати списки ключових слів).
У яких випадках ще варто зробити вибір на користь SEO?
Пошукова оптимізація більш ефективна, коли:
Коли ефективніше акцентувати на контекстній рекламі?
РРС є дієвим інструментом при просуванні брендів, коли:
Як варто комбінувати контекстну рекламу та SEO?
Починати найкраще з контекстної реклами. Це дозволить отримати перших клієнтів та протестувати нішу з меншими витратами, ніж у SEO. Чи з'явилися постійні користувачі завдяки контекстній рекламі? Час перерозподілити частину бюджету на SEO-просування.
Чому не завжди доцільно скорочувати бюджет на контекстну рекламу?
Звичайно, все індивідуально і багато залежить від рекламного бюджету. Однако, часто при зниженні розмірів фінансування контексту, рекламодавець стикається зі зниженням числа конверсійних користувачів, тобто. позбавляє себе додаткових прибутків.