Київ
Алмати
Українська
Таргетована реклама у Facebook

Таргетована реклама у Facebook

Що важливо знати, крім того, як запустити рекламу в Facebook

как запустить таргет в ФБ

Тему про таргетовану рекламу як про ефективний спосіб привернення уваги цільової аудиторії до свого бренду в соціальній мережі Fb можна розтягнути на кілька статей, акцентуючи на тих чи інших нюансах. Що таке таргетна реклама ми розповідати наразі не будемо: на деяких питаннях ми вже зупинялися, тому запрошуємо прогулятися попередніми сторінками блогу групи IT компаній WebMate, щоб зрозуміти, як налаштувати рекламу в Fb, дізнатися, наприклад, які особливості таргету передбачає Fb або розібратися, які можливості надає таргетована реклама в Fb. А сьогодні ми вирішили зосередитися на основних тезах про те, що є таргетованою рекламою у Facebook, як налаштовувати таргет через Фейсбук, на кого вона розрахована і які методи та підходи таргету допоможуть розвиватися бізнесу поточного року на такому популярному віртуальному соціальному майданчику, як Facebook.

Поняття таргетованої реклами у Facebook

как запустить таргет в ФБ

У Facebook таргетна реклама це демонстрація оголошення чи будь-якого типу інформаційного контенту, підготовленого бізнес-проектом для певного кола аудиторії у стрічці новин.

Треба знати як налаштовувати таргет для конкретних задач. Чітке розуміння цілей та очікувань від запуску рекламної компанії дозволить отримати орієнтири для подальшої роботи при роботі з таргетом. Усі цілі об'єднані у дві основні групи:

  • Брендові (популяризація компанії, підвищення впізнаваності бренду);

  • Прямі дії (очікування від аудиторії здійснення корисних дій – купити, зателефонувати, оформити підписку тощо)

Якщо ціль зрозуміла, переходимо безпосередньо до платформи Facebook.

Хоча Facebook не є абсолютною гарантією зростання охоплення чи результативності реклами, саме стрічка новин на майданчику соціальних мереж вважається найефективнішим плейсментом для просування товарів чи послуг, популяризації компанії. Отже бізнесу точно потрібен той, хто знає, як налаштувати таргет через Фейсбук.

На кого розраховане налаштування таргетованої реклами у Facebook

как запустить таргет в ФБ

Спираючись на таргет, бізнес може регулювати покази, визначаючи коло аудиторії, якій вважає за потрібне демонструвати інформацію, наприклад:

  1. Користувачі, які належать певній віковій/мовній/гендерній/територіальній/соціальній групі.

  2. Представники індивідуалізованих аудиторій (групи, що формуються у процесі взаємодії з контентом, запропонованим брендом у мережі).

Поширені помилки при запуску таргетованої реклами у Facebook

  • Відсутність терпіння

таргет ФБ настройка

Часто бізнес очікує від рекламної кампанії неможливого: потоку клієнтів, готових купувати товари/послуги відразу після перегляду оголошення. Налаштування таргетованої реклами – це лише один (хоч і дуже ефективний) із кількох етапів комплексного просування продукту. Таргетна реклама допомагає уникнути марних витрат, розподіляючи рекламний бюджет максимально ефективно і достукатися до Вашої аудиторії, пом'якшуючи агресію, з якою зазвичай виступає реклама «у лоб» в цілому та реклама ФБ зокрема.

  • Поділ підходу до роботи на платформах Facebook та Instagram.

Якщо раніше аудиторія цих двох затребуваних соціальних мереж кардинально відрізнялася, то з кожним роком ситуація швидко змінюється, що вимагає від рекламодавців паралельної уваги до двох майданчиків. Цей фактор важливо враховувати, оскільки він підказує, як налаштувати , щоб отримати максимальний результат та таргетна реклама Інстаграм і ФБ мала бажаний успіх.

Як найкраще використовувати таргетовану рекламу у Facebook

таргет ФБ настройка

Ми представимо один з найпростіших і найвдаліших алгоритмів для бізнесу в соціальній мережі Fb.

  1. Створення лінійки товарів/послуг

Тобто основний (акцентний) продукт і так у міру зниження вартості/значущості (дорогий, дешевше, супутні/додаткові товари). Для покупця важливим є факт можливості вибору.

  1. Підготовча робота до майбутньої взаємодії з аудиторією

У ролі так званих константних магнітів, які зроблять перший дотик/знайомство (привернуть увагу цільової аудиторії на першому етапі) максимально результативним, виступає стаття/відео/анімаційний ролик.

Особливості роботи з таргетованою рекламою у Facebook цього року

Підвищення вартості реклами

таргет ФБ настройка

З кожним роком, покупці все активніше перебираються до соціальних мереж, тому бізнесу нічого не залишається, як нарощувати свою присутність на найпопулярніших віртуальних плейсментах. Глобальний карантин-2020 також вніс свої корективи та прискорив процес популяризації брендів у мережах. Зростання конкуренції веде до підвищення вартості на рекламу в цілому, не відстає і реклама на Facebook, яка при правильному підході демонструє високий рівень ефективності для підприємців, гарантуючи не лише швидке повернення інвестицій, а й суттєвий приріст прибутку.

Розраховуючи рекламний бюджет, не варто враховувати лише те, скільки коштує реклама у Facebook. Далекоглядний бізнесмен знає, що ризик підвищення вартості реклами – ніщо, якщо за витрат на запуск таргетованої реклами в 100/200/500 доларів можна буде зробити продажі на 10 000 або 100 000 доларів.

Робота з охопленням аудиторії

Компанія завжди «у плюсі», коли отримує широке охоплення аудиторії. Якщо ще кілька років тому ретельно продумана таргет реклама на інтереси вважалася «best of the best», а вірніше не просто найкращим, а єдиним варіантом визначення ЦА, то сьогодні картина змінилася. Практика показує, що алгоритми Facebook ефективніші при пошуку потенційних покупців, ніж докладне ручне налаштування.

Іншими словами, серед доступних опцій таргету, які націлені на пошук користувацьких/широких аудиторій, а також користувачів за інтересами, найменш ефективним став детальний таргет (спираючись на інтереси користувачів).

Якщо говорити про бюджет, то:

  • для невеликих компаній застосування методу look-a-like обійдеться вигідніше детального таргету;

  • для представників великого бізнесу вигідніше (приблизно вдвічі) застосовувати широкий таргет замість детального.

При активації розширення таргету Facebook знайде перспективних клієнтів в інших групах, якщо не обмежувати аудиторію інтересами, оскільки «гола» зацікавленість не є гарантією купівлі.

Підсумуємо

При налаштуванні реклами у Facebook існує багато особливостей та правил, які регулярно змінюються та вдосконалюються самою платформою або продиктовані ринком.

Щоб зрозуміти, як налаштовувати рекламу у Facebook та як витрачати бюджет на рекламу з максимальною результативністю для бізнесу, рекламодавцю не обов'язково самостійно стежити за трендами. Достатньо створювати гідний продукт та знайти професіоналів для його популяризації. Таргетована реклама є ефективним інструментом. Ми впевнені – продати можна абсолютно все, головне правильно заявити про об'єкт продажу тієї самої аудиторії!

Спеціалісти групи IT компаній WebMate розуміються, як запускати таргет, тому грамотно налаштують таргетовану рекламу Вашого бренду та вдихнуть життя у профіль Вашого бізнес-проекту на платформі Facebook.

 

Поділитись у соц. мережах
Казахстан
Алмати, пр. Сейфулліна, 531, офіс 505/1,
БЦ "Саріарка Алуан"
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2021 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу