Таргетована реклама в соціальних мережах, зокрема в Facebook, є ефективним методом презентації бренду, реклами товарів і послуг, залучення цільової аудиторії. Використання цього цифрового інструменту просування потребує розуміння певних особливостей.
На сторінках блогу міжнародної групи IT компаній WebMate ви можете отримати корисну інформацію з багатьох питань щодо онлайн просування бізнесу. Зокрема, про те, що представляє собою таргетована реклама в Fb, її переваги і можливості для компаній, які рекламують свій продукт і зацікавлені в розширені аудиторії. В наших статтях ми просто і зрозуміло розповідаємо про налаштування реклами і особливості таргету в Fb.
В соціальній мережі Facebook такий вид реклами є показом бізнесом інформаційного контенту, наприклад, рекламного оголошення, розрахованого на конкретну цільову аудиторію. Користувач Facebook бачить таку інформацію в своїй стрічці новин.
Для успіху кампанії, важливо:
Це все чіткі орієнтири для ефективної роботи з таргетом під час просування своєї компанії.
Facebook, як і будь-яка соціальна мережа – це не стовідсоткова гарантія зростання охоплення і не абсолютна результативність рекламної кампанії. Проте, сьогодні поява рекламного оголошення у стрічці новин в соціальних мережах – вважається найефективнішим майданчиком для просування продукту і знайомства з брендом.
Це означає наступне:
Використання таргету дає змогу бізнесу:
Терпіння — це один з важливих критеріїв просування в інтернеті. Одна з найбільших помилок бізнесу, які ведуть до розчарувань — очікування від рекламної кампанії миттєвого потоку клієнтів, які купуватимуть продукт як тільки побачать рекламне оголошення.
По факту, налаштування таргетованої реклами є ефективним методом, який є лише однією складовою комплексного багатоетапного процесу онлайн просування.
Функція таргетованої реклами — захистити бізнес від пустих витрат завдяки ефективному розподілу рекламного бюджету і концентрації на цільовій аудиторії, яка вже зацікавлена у поданій пропозиції. Це рішення, яке здатне пом'якшити агресію, з якою завжди стикається пряма реклама. Це стосується кампаній в інтернеті і рекламні оголошення в Facebook не є винятком.
Це факт, що декілька років тому аудиторія Facebook та Instagram була різною. Зараз ситуація кардинально змінилася. Це потребує від рекламодавців гнучкості і підлаштування своїх стратегій просування на обох платформах. Увага до трендів сприятиме максимальному результату та отриманню бажаного успіху від таргетованої реклами в Facebook та Instagram
Ми хочемо акцентувати на одному з найбільш простих і успішних алгоритмів для бізнесу на платформі Fb.
Вказуєте головний, акцентний товар або послугу. Наступні розташовують по мірі зниження вартості чи інших показників, наприклад, супутні, додаткові товари тощо. Важливо надати покупцю право обирати.
Це про підготовку і розміщення якісної статті, відео огляду, анімаційного ролику. Саме так ви «розігрієте» інтерес аудиторії до бренду/продукту : так звані константні магніти роблять перший крок до знайомства, презентації. Якісно проведений підготовчий етап «розігріву» є максимально ефективним для подальшого просування.
Це закономірно циклічний процес. Підвищення попиту потенційних покупців до платформ соціальних мереж, змушує бізнес до активізації і збільшення своєї присутності там, де зосереджена цільова аудиторія.
Ситуацію вже не перший рік коригують зовнішні і внутрішні виклики: глобальний карантин-2020, масова міграція українців тощо. Це все прискорило популяризацію брендів в інтернеті в цілому і в крупних мережах зокрема. Як результат – шалена конкуренція, підвищення вартості на рекламу в мережі, і Facebook не виключення. Проте, правильний підхід може зробити рекламну кампанію ефективною і гарантувати швидке повернення інвестицій, приріст прибутку. Саме такий результат отримають клієнти WebMate.
Формування рекламного бюджету — це не тільки врахування вартості реклами в Facebook. Успішний бізнес – це далекоглядний керівник, який дивиться на ризик підвищення ціни на рекламу, як на інвестицію. Адже витрати на запуск таргетованої реклами у 100-1000 доларів дає шанс на повернення коштів через продажі в 10-100 разів.
Про успішність компанії свідчить факт широкого охоплення аудиторії. Але методи досягнення результатів постійно змінюються, трансформуються, оновлюються. Наприклад, раніше якісна таргет реклама на інтереси була єдиним способом визначення цільової аудиторії. Сьогоднішня практика показує наступне: при пошуку потенційних покупців ефективніше працюють алгоритми Facebook, ніж налаштування вручну.
Тобто детальний таргет, спираючись на інтереси користувачів, став найменш ефективним, якщо порівнювати із наявними доступними опціями таргету, націленими на пошук широких аудиторій і користувачів за інтересами.
При формуванні бюджету важливо враховувати наступне:
Якщо не лімітувати аудиторію інтересами і розширити таргет, Facebook допоможе «вийти» на перспективних користувачів – потенційних клієнтів в інших групах. Адже просто інтерес – це ще не гарантія здійснення покупки.
Підсумуємо
Рекламодавці дають високу оцінку роботі реклами в Facebook. Налаштування реклами у Facebook супроводжується особливостями та правилами, які сама платформа або ринок регулярно міняють, вдосконалюють. Тільки правильні налаштування в соціальній мережі Facebook дозволять бізнесу отримати всі переваги гнучкої взаємодії з аудиторією. Це про вибір користувачів за внутрішніми параметрами, завантаження власної бази компанії, можливість автоматично збирати у цільової аудиторії відвідувачів, використовуючи піксель.
При цьому не варто забувати про рекламний бюджет. Важливо аналізувати кожну дію, прораховувати доцільність використання кожної гривні заради бажаного результату.
Експерти міжнародної групи IT компаній WebMate розуміються на онлайн просуванні брендів і окремих продуктів, знають на практиці, як запускати таргет. Наша команда грамотно налаштує таргетовану рекламу для компанії будь-якого масштабу і профіль вашого бізнес-проекту на платформі Facebook почне працювати на ваш прибуток.
Довіряйте процес налаштування таргетованої реклами в Facebook спеціалістам і ваші інвестиції гарантовано виправдаються.