Про YouTube, відеохостинг, який зберігає, передає та демонструє відео в інтернеті, знає, напевно, кожен користувач. Для рекламодавця YouTube є бажаною платформою, яка допоможе популяризувати продукт та суттєво збільшити прибуток.
YouTube є популярним у всьому світі відеохостингом, що надає послуги із зберігання, доставки та демонстрації відео аудиторії користувачів. Станом на 2023 рік платформа щомісяця фіксує понад два мільярди активних користувачів . Актуальні статистичні дані ,
Такий попит робить YouTube привабливим майданчиком для презентації і популяризації продукту, пошуку покупців і збільшення прибутку. Тому відеохостинг викликає інтерес не тільки у користувачів, а й серед представників бізнесу, інтернет-маркетологів , блогерів.
Для монетизації свого контенту і отримання прибутку від реклами YouTube, бізнес потребує знати як саме працює видеохостинг і які можливості надає рекламодавцям.
Міжнародна група IT компаній WebMate завжди ділиться найкориснішою інформацію з питань онлайн просування і трендів в галузі IT. Слідкуйте за оновленнями нашого блогу, щоб бути завжди в курсі ефективних рішень інтернет-маркетингу.
Рекламні ролики на Youtube мають ще другу назву – тизерне відео.
Основна задача контенту таких відео – тримати інтригу, ставити загадки, щоб користувач зацікавився, долучився до бренду, поставив «лайк», став підписником каналу.
Вимоги до рекламних відео на Youtube
Сьогодні відеохостинг займає друге місце серед відвідувань після всесвітньої пошукової системи Google. Реклама на YouTube – це необмежений потенціал для бізнесу. А саме:
Цифрові факти від компанії-експерта з ринкових та споживчих даних Statista (Німеччина) про час перегляду відеоконтенту на YouTube-каналах:
27,2%: понад 10 годин/тиждень,
15,4%: 7 - 10 годин/тиждень;
57,4%: 1-7 годин на тиждень.
Все це є для бізнесу, що розвивається життєво важливими важелями, адже сприяє збільшенню продажів, залучення користувачів і підвищення запам’ятовуваності реклами.
Відео найбільш емоційно впливає на аудиторії, що є також значною перевагою платформи YouTube, якщо порівнювати з соцмережами, де переважає текстовий контент: користувачі швидше переходять на наступний рівень – стають покупцями товарів та послуг.
Сьогодні YouTube є результативним рішенням для знайомства з продуктом. Товари, послуги або бренди ефективно презентувати на різних майданчиках платформи. Це можуть бути:
Платформа цікава для бізнесу різних масштабів і напрямів діяльності, які:
Ще декілька років тому, платформа збирала підлітків та креативну молодь. Сьогодні YouTube — це переважно активна платоспроможна аудиторія без обмежень за віком.
Підсумуємо
Реклама на YouTube є корисною для будь-якого бізнесу. Головне, щоб рекламодавець або компанія повідповідали політиці відеохостингу.
Простота сприйняття контенту, можливість монетизації, близькість до ЦА – все це швидше підштовхує користувачів до виконання корисних дій – покупки, підписки тощо.
Для успіху на YouTube важлива чітка стратегія і систематичність. Тільки регулярна кропітка робота призведе до розширення аудиторії – збільшення переглядів, залучення потенційних клієнтів, зростання продажів.
Відеоролики швидко стають вірусними, з ефектом інформаційного всебічного охоплення.
Інтерес користувача до знайомства із брендом/продуктом саме за допомогою відео є корисним для бізнесу, який презентує себе на цій платформі. Особливо цінним є зворотній зв’язок, який користувач залишає під роликом – відгуки видимі для інших користувачів, які можуть бути потенційними покупцями бренду.
На підсвідомому рівні відео зміцнює ступінь близькості між бізнесом і користувачем. Це можливість створити сталу комунікацію. Ще довго користувачі будуть емоційно пов'язувати себе з відео, що привернуло увагу і викликало довіру, запам’яталося серед багатьох інших.
Активне просування рекламних онлайн-відео на YouTub призводить до зростанню прибутку. Причина -доступність відео, можливість переглядів роликів на всіх мобільних пристроях. Все це сприяє його актуальності і підвищує охоплення.