Київ
Українська
Що таке реклама на YouTube і кому вона підходить - опис, цілі, можливості

Що таке реклама на YouTube і кому вона підходить - опис, цілі, можливості

Про YouTube, відеохостинг, який зберігає, передає та демонструє відео в інтернеті, знає, напевно, кожен користувач. Для рекламодавця YouTube є бажаною платформою, яка допоможе популяризувати продукт та суттєво збільшити прибуток.

Популярність YouTube серед користувачів зростає, привертаючи увагу інтернет-маркетологів, що сприяє появі нових можливостей для бізнесу. Ось деякі актуальні статистичні дані, які лише підтверджують затребуваність відеохостингу серед користувачів та вигоду для бізнесу.

Щоб співпраця стала успішною, результативною та прибутковою, бізнесу необхідно розуміти ключові особливості відеохостингу і, звичайно, знати, як налаштувати рекламу на YouTube.

Ми зібрали лише найпотрібніші та найкорисніші дані не в єдиній статті. Однак цього разу вирішили створити блок із трьох актуальних тем, щоб наші читачі, зацікавлені в рекламі свого продукту на YouTube, змогли отримати повноцінну інформацію з актуальних питань.

Опис та мета реклами на Youtube

Рекламне відео на Youtube ще часто називають тизерним. Основна мета відео, візуальний та текстовий контент якого наповнений елементами інтриги чи загадки – зацікавити, залучити відвідувачів на обліковий запис.

Яким має бути рекламне відео на Youtube?

  • лаконічним, щоб глядачеві хотілося його доглянути;

  • вірусним, чіпляючим, інтригуючим таким, що спонукає аудиторію до переходу на канал.

Чим Youtube корисний бізнесу

За відвідуваністю відеохостингзаймає друге місце у світі після Google.

Реклама на YouTube дає величезний потенціал для бізнесу, який отримує можливість налагодити пряме звернення до користувачів тоді, коли вони знаходяться у пошуку відео або переглядають ролики на даній відеоплатформі.

За даними німецької компанії Statista, спеціалізація якої ринкові та споживчі дані, 27,2% глядачів приділяють перегляду відеоконтенту на платформі понад 10 годин на тиждень, 15,4% — від 7 до 10 години, 57,4% користувачів — 1 -7 годин.

Якщо порівнювати з іншими формами медійного контенту — сайтами, соціальними мережами та іншими, відеоролики YouTube мають значний емоційний вплив на аудиторію. Це один із найефективніших способів спонукання потенційних клієнтів до здійснення корисних (для бізнесу) дій.

Показники щороку зростають. При цьому рекламодавець платить за рекламу виключно тоді, коли користувач зацікавиться запропонованим оголошенням.

Реклама бренду або окремого продукту на YouTube дає бізнесу такі переваги, як:

  • близькість до ЦА. За допомогою реклами всередині або біля вікна запуску будь-якого ролика на YouTube, можна заявити про себе, свої товари та послуги;

  • охоплення ЦА. Рекламна кампанія на YouTube дозволяє настроїти націлення, використовуючи точкове налаштування за будь-якими категоріями: теми, ключові слова, приналежність до демографічних груп та інші;

  • контроль та моніторинг. У рекламодавця є доступ до аналітики таких позицій, як перегляди, витрати та бюджет.

Звернення до YouTube, як результативного методу презентації продукту або бренду в профілях, на сторінці рекомендованих роликів, у різних каналах, є ефективним для представників різних форм, сфер і масштабів бізнесу, яким цікава активна платоспроможна аудиторія.

За даними опитування MediaKix, 70% опитаних маркетологів називають YouTube другою за популярністю соціальною мережею для інфлюєнс-маркетингу, а відео на YouTube — третім форматом за Instagram Post і Instagram Stories.

Повторимося: реклама на YouTube підходить для всіх сфер бізнесу, діяльність яких не порушує політикувідеохостингу.

  • Відео відрізняється простотою сприйняття від контексту чи лендингу, краще утримує увагу глядача.

  • Характерні особливості відеоконтенту дозволяють привернути увагу представників різного типу сприйняття інформації — візуалів та аудіалів, за рахунок поєднання графічного ряду зі звуковим, потребує менших зусиль у споживанні контенту користувачем, утримує увагу.

Тенденціїж на ринку Youtube свідчать про те, що реклама на платформі особливо ефективна для наступних сфер бізнесу :

  • виробники товарів або послуг: пекарні, представники юридичної, медичної, туристичної, б'юті-індустрії та інші;

  • реалізатори продукції, включаючи e-commerce та офлайн магазини;

  • ЗМІ;

  • різні проекти із соціальних та комерційних напрямів, зацікавлені в комунікаціях з користувачами.

Висновок

З точки зору просування бізнесу, відеохостинг YouTube - ідеальна платформа для взаємодії з величезною кількістю користувачів. Це якийсь затребуваний пошуковий движок в мережі, який поступається за власною популярністю тільки Google.

Як і кожен платний маркетинговий канал, для досягнення цілей YouTube потребує чіткої стратегії. Тільки тоді можна досягти збільшення кількості переглядів, залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі.

Робота з цільовою аудиторією за допомогою правильно підібраних форматів оголошень, з простим, але переконливим сайтом, яскравим каналом і грамотно налаштованою рекламою, істотно підвищує шанси бізнесу перетворити відеопокази, перегляди та кліки на прибуток.

ПИТАННЯ/ВІДПОВІДЬ

  1. Як YouTube сприяє підвищенню впізнаваності бренду?

Виробництво відеороликів є економічно ефективним, а місце їхньої презентації має важливе значення для досягнення бажаних результатів. Платформа є справжнім джекпотом для бізнесу, адже саме тут потенційна цінність відеоконтенту зростає у рази, коли відео стає вірусним, створює ефект інформаційної хвилі.

  1. Як YouTube впливає на рівень залучення аудиторії?

Більшість споживачів воліють через відео знайомитися з брендами або продукцією. Для бізнесу особливу цінність становлять відгуки безпосередньо під роликом, які побачать багато потенційних покупців товарів чи послуг. У порівнянні з іншими джерелами інформації, користувачі довше пам'ятають про бренд завдяки відеоконтенту. Також відео дозволяє утримувати користувачів на веб-сайті, продовжуючи період відвідування сторінок.

  1. Як YouTube впливає на рівень лояльності споживачів?

Завдяки відео підсвідомо зміцнюється рівень зв'язку між брендом/продуктом та аудиторією, формується стійке ком'юніті: глядачі емоційно пов'язують себе з ним, тому виділяють на тлі конкурентів, бо вже довіряють.

  1. У чому актуальність реклами на YouTub платформі для бізнесу?

Чим активніше бренди приділяють увагу створенню рекламних онлайн-відео на YouTubі, тим вищий їхній прибуток. Це багато в чому пояснюється доступністю відео, яке можна переглядати на будь-якому мобільному пристрої практично через всі соціальні мережі, що підвищує його актуальність і сприяє охопленню максимально великої аудиторії.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо лише перевірені та ефективні інструменти, які збільшують окупність інвестицій у рекламу та прибутковість бізнесу.
Оперативність
Ваші запити та дзвінки не залишаються поза увагою та обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює тільки на відкритих облікових записах, що дає Вам можливість спостерігати за проектом в режимі реального часу.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу