Київ
Українська
Реклама на YouTube: ключ до успішної відеореклами

Реклама на YouTube: ключ до успішної відеореклами

Про YouTube, відеохостинг, який зберігає, передає та демонструє відео в інтернеті, знає, напевно, кожен користувач. Для рекламодавця YouTube є бажаною платформою, яка допоможе популяризувати продукт та суттєво збільшити прибуток.

YouTube є популярним у всьому світі відеохостингом, що надає послуги із зберігання, доставки та демонстрації відео аудиторії користувачів. Станом на 2023 рік платформа щомісяця фіксує понад два мільярди активних користувачів . Актуальні статистичні дані ,

Такий попит робить YouTube привабливим майданчиком для презентації і популяризації продукту, пошуку покупців і збільшення прибутку. Тому відеохостинг викликає інтерес не тільки у користувачів, а й серед представників бізнесу, інтернет-маркетологів , блогерів.

Для монетизації свого контенту і отримання прибутку від реклами YouTube, бізнес потребує знати як саме працює видеохостинг і які можливості надає рекламодавцям.

Міжнародна група IT компаній WebMate завжди ділиться найкориснішою інформацію з питань онлайн просування і трендів в галузі IT. Слідкуйте за оновленнями нашого блогу, щоб бути завжди в курсі ефективних рішень інтернет-маркетингу.

Рекламне відео на Youtube – яким воно має бути?

Рекламні ролики на Youtube мають ще другу назву – тизерне відео.

Основна задача контенту таких відео – тримати інтригу, ставити загадки, щоб користувач зацікавився, долучився до бренду, поставив «лайк», став підписником каналу.

Вимоги до рекламних відео на Youtube

  • Лаконічність. Це підвищує шанси на перегляд ролику до кінця більшої кількості користувачів.
  • Вірусність. Контент, який чіпляє, інтригує, викликає зацікавленість та спонукає аудиторію до корисної для рекламодавця дії – підписки, переходу на сторінку облікового запису, до репосту.

Користь Youtube для бізнесу

Сьогодні відеохостинг займає друге місце серед відвідувань після всесвітньої пошукової системи Google. Реклама на YouTube – це необмежений потенціал для бізнесу. А саме:

  • Найвищий рівень залучення аудиторій.
  • Широке охоплення.
  • Ефективний спосіб для створення контенту, що виділяється серед тисяч конкурентів і запам’ятовується.
  • Можливість прямого зв’язку із користувачами, реклама свого продукту або бренду безпосередньо під час пошуку або перегляду відео. Зазвичай це реклама всередині або поряд з вікном запуску роликів на YouTube.
  • Регулярне підвищення показників.
  • Оплата за рекламне оголошення знімається виключно у випадку зацікавленості користувача запропонованим відео, його переглядом.
  • Рекламні кампанії на YouTube – це можливість використовувати таргет, прицільне налаштування категорій користувачів за різними критеріями: захопленнями, демографічними групами тощо.
  • Можливість розширеного контролю і моніторингу. YouTube надає доступ до статистики переглядів, витрат та встановленого бюджету.

Цифрові факти від компанії-експерта з ринкових та споживчих даних Statista (Німеччина) про час перегляду відеоконтенту на YouTube-каналах:

27,2%: понад 10 годин/тиждень,

15,4%: 7 - 10 годин/тиждень;

57,4%: 1-7 годин на тиждень.

Все це є для бізнесу, що розвивається життєво важливими важелями, адже сприяє збільшенню продажів, залучення користувачів і підвищення запам’ятовуваності реклами.

Відео найбільш емоційно впливає на аудиторії, що є також значною перевагою платформи YouTube, якщо порівнювати з соцмережами, де переважає текстовий контент: користувачі швидше переходять на наступний рівень – стають покупцями товарів та послуг.  

Сьогодні YouTube є результативним рішенням для знайомства з продуктом.  Товари, послуги або бренди ефективно презентувати на різних майданчиках платформи. Це можуть бути:

  • профілі;
  • акаунти рекомендованих роликів;
  • канали тощо.

Платформа цікава для бізнесу різних масштабів і напрямів діяльності, які:

  • пропонують будь-які товари і послуги: e-commerce, офлайн магазини;
  • ЗМІ;
  • Комерційні, соціальні проекти, яким важливі комунікації з аудиторією.

Портрет аудиторії  YouTube

Ще декілька років тому, платформа збирала підлітків та креативну молодь. Сьогодні YouTube — це переважно активна платоспроможна аудиторія без обмежень за віком.

Підсумуємо

Реклама на YouTube є корисною для будь-якого бізнесу. Головне, щоб рекламодавець або компанія  повідповідали політиці відеохостингу.

Простота сприйняття контенту, можливість монетизації, близькість до ЦА – все це швидше підштовхує користувачів до виконання корисних дій – покупки, підписки тощо.

Для успіху на YouTube важлива чітка стратегія і систематичність. Тільки регулярна кропітка робота призведе до розширення аудиторії – збільшення переглядів, залучення потенційних клієнтів, зростання продажів.

ПИТАННЯ/ВІДПОВІДЬ

  1. Як YouTube допомагає підвищити впізнаваність бренду?

Відеоролики швидко стають вірусними, з ефектом інформаційного всебічного охоплення.

  1. Як YouTube допомагає залучати користувачів?

Інтерес користувача до знайомства із брендом/продуктом саме за допомогою відео є корисним для бізнесу, який презентує себе на цій платформі. Особливо цінним є зворотній зв’язок, який користувач залишає під роликом – відгуки видимі для інших користувачів, які можуть бути потенційними покупцями бренду.

  1. Який вплив YouTube на лояльність споживачів?

На підсвідомому рівні відео зміцнює ступінь близькості між бізнесом і користувачем. Це можливість створити сталу комунікацію. Ще довго користувачі будуть емоційно пов'язувати себе з відео, що привернуло увагу і викликало довіру, запам’яталося серед багатьох інших.

  1. Чому реклама на YouTube викликає інтерес бізнесу?

Активне просування рекламних онлайн-відео на YouTub призводить до зростанню прибутку. Причина -доступність відео, можливість переглядів роликів на всіх мобільних пристроях. Все це сприяє його актуальності і підвищує охоплення.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу