Київ
Українська
Закони сценарію, що продає

Закони сценарію, що продає

Рекламний ролик – один із найефективніших способів донести пропозицію до цільової аудиторії. Цей потужний маркетинговий інструмент за короткий термін досягає підвищення продажів.

Як в основі хорошого будинку лежить добротний фундамент, так в основі хорошого рекламного ролика завжди лежить сценарій, що продає.

Давайте розглянемо основні закони створення дійсно працюючого сценарію.

Сценарій повинен не продавати, а пояснювати

Сценарій повинен не продавати, а пояснювати

Підніміть руки, хто любить нав'язливу рекламу? Ту, від якої за десять метрів несе: купи-купи-купи? Замовляючи ролик, багато хто робить одну й ту саму помилку: намагаються переконати потенційного клієнта, що він має купити товар. Докладно розписують властивості, ставлять через слово заклики та все в цьому дусі.

Не обманюйтесь: нікому не цікаво знати, наскільки продукт чудовий та унікальний, якщо він не вирішує проблему цільової аудиторії.

Головна хитрість сценарію, що продає, - не змусити глядача купити, а пояснити, чому продукт життєво йому необхідний. Уловлюєте різницю? Сценарій, що продає, робить акцент не на самому товарі, а на користі, яку отримає клієнт.

За двома зайцями поженешся, нічого не продаси

Часто при написанні сценарію замовники розпорошуються, намагаючись одним роликом досягти 3-5 цілей. Запам'ятайте просту формулу: одна ціль = один рекламний ролик. Перевірено на практиці: краще кілька роликів, що продають, ніж один не продає.

Можливі цілі:

  • підвищити впізнаваність бренду;
  • ознайомити аудиторію з новим продуктом;
  • підштовхнути до купівлі/реєстрації;
  • навчити клієнтів користуватися продуктом.

Рада: спочатку чітко сформулюйте ціль, і лише потім думайте, як її реалізувати.

«Влізте в шкуру» глядача

Чим він живе? Що його найбільше непокоїть? На початку озвучте його головну проблему. Глядач має вигукнути: «Стоп! Та це ж я!

Уявіть клієнта у найдрібніших деталях. Візьміть аркуш паперу та запишіть:

  • стат і вік;
  • сімейний статус;
  • фінансове становище;
  • сфера, у якій працює;
  • посада;
  • спосіб життя;
  • основні страхи та бажання;
  • типові проблеми.

Ви отримали портрет клієнта. Наступне завдання: втілити його у персонажі. Правильно прописаний персонаж у кілька разів підвищує рівень довіри до того, що відбувається на екрані. Часто від того, наскільки глядач впізнає себе в головному герої, залежить, чи додивиться він ролик до кінця чи ні.

Правильна структура запорука успіху

Правильна структура запорука успіху

Розглянемо безпрограшний алгоритм рекламного сценарію:

1. Головний персонаж (образ клієнта) стикається з проблемою. Тут потрібно додати емоцій, торкнутися інстинктів і включити відчуття.

2. Пробує можливі варіанти. Добре було б у фарбах розписати, як герой безуспішно шукає шляхи вирішення і розчаровується у них. Як це обмежує його життя та заважає бути щасливим.

3. Знаходить ваш продукт як найкраще вирішення проблеми. Здійснилося диво! Герой спробував те, що ви пропонуєте, і тепер у його житті знову запанувала ідилія.

4. Описуються основні переваги товару. Коротко та тезово. Так, щоб глядач почув, зрозумів і перейнявся.

5. З'являються вигоди: знижки, акції, безкоштовна доставка. Зробіть пропозицію гранично привабливим.

6. Надається чіткий заклик до дії (заходьте на сайт/дзвоніть/замовляйте/купуйте). Якщо ви все зробили правильно, користувача вже з'їдає бажання мати ваш продукт. Залишилося показати, як це зробити швидко та легко.

7. Та й вишенька на торті – корпоративний слоган. Якщо у вас його немає, розробіть зараз. По-перше, це підвищить впізнаваність бренду (працює у тому випадку, якщо слоган звучний і легко запам'ятовується). По-друге, мова зіграє роль завершального акорду у відео.

Короткі прості пропозиції працюють краще

Короткі прості пропозиції працюють краще

Порівняйте:

Варіант 1

Ви думаєте, що для того, щоб подорожувати новими країнами, потрібна велика сума грошей, якої у вас немає. Однак якщо ви вирішите стати членом круїзного клубу, ви отримаєте безпрецедентну знижку на велику кількість світових круїзів, до яких раніше у вас раніше не було доступу.

Ми пропонуємо понад п'ять з половиною тисяч круїзів! З нами працюють 15 провідних круїзних компаній, які зарекомендували себе у всьому світі! З inCruises ви отримаєте можливість побувати в декількох країнах за одну поїздку і насолодитися дивовижною красою кожної з них.

Варіант 2

Відпочинок всією сім'єю на шикарному круїзному лайнері з безліччю розваг. Нові міста та приголомшливі відкриття. Світанки та заходи сонця в морі.

Це мені не по кишені, розчаровано зітхаєте ви ... і помиляєтеся! Щоб побачити світ, не потрібно бути мільйонером. Стати членом круїзного клубу inCruises і отримайте знижку 50% на найкращі світові круїзи!

Більше п'яти з половиною тисяч круїзів! 15 провідних круїзних компаній світу! З inCruises ви можете відвідати кілька країн за одну подорож.

А тепер уявіть, що ці два тексти ви не прочитали, а прослухали. Який текст легше «перетравлюється» та запам'ятається?

З цієї причини краще використовувати «живі» слова. Ті, які ви вживаєте кожен день у своїй промові. Забудьте про довгі й складні слова, якими б красивими вони вам не здавалися.

Пам'ятайте, ваше завдання – отримати конверсію, а не літературну премію.

Висновки

Висновки

Батько копірайтингу Джозеф Шугерман казав: будь-який текст, що продає (у тому числі і сценарій), повинен бути схожим на слизьку гірку. Уявіть: ви підіймаєтеся на самий верх, відштовхуєтеся ... і ось вже летить вниз і не здатні зупинитися, поки не з'їздите до кінця.

Так само має поводитися глядач. Він повинен пролетіти від початку ролика до того моменту, коли вже заходить на сайт і замовляє товар.

Як досягти ефекту «слизької гірки»:

  • Усвідомлюйте чітко свою мету. До чого хочете привести користувача?
  • Давте на «хворе» місце. Визначте головний «біль» і почніть з нього ролик, щоб увімкнути глядача.
  • Кажіть про користь продукту, а не про його геніальні фічі.
  • Пишіть максимально зрозуміло та просто. Великі тексти з підлеглими конструкціями, складними метафорами та просторими описами важко сприймаються на слух.
  • Прочитайте сценарій. Якщо погляд чіпляється за неточності чи мову «спотикається» на складному обороті, цей відрізок краще переписати.
Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу