Київ
Українська
Рекламна стратегія, що продає

Рекламна стратегія, що продає

Зміст статті:

  1. Базові  практики створення сценаріїв для реклами
  2. Робочі формули ефективного сценарію
  3. ТОП-3 елементи рекламного сценарію, що продає
  4. Приклад та структура сценарію, що продає


Рекламна стратегія – це детальний план дій, спрямований на досягнення конкретних маркетингових цілей через використання різних рекламних засобів. Вона включає аналіз цільової аудиторії, вибір рекламних каналів, розробку повідомлень та оцінку ефективності кампаній для максимального впливу на ринок.

На конкурентному ринку сучасні компанії знаходять креативні способи рекламувати свої товари та послуги споживачам. Будь-яка реклама формується за певним сценарієм. Він впливає на дохід, репутацію та розвиток бренду в цілому. Сценарій може підняти продажі або, навпаки, стати причиною відмови покупців від продукту та навіть поховати бренд. Бізнесу, який зацікавлений у просуванні, просто необхідний якісний рекламний сценарій, що продає та який допоможе виділитися в своїй ніші.

Сценарій повинен не продавати, а пояснювати

Базові  практики створення стратегії для реклами

Перш ніж переходити для створення рекламного сценарію важливо окреслити основні принципи написання текстів  при створенні оголошення, яких слід дотримуватися при роботі на всіх рекламних платформах.

  • Знати свою аудиторію.
  • Визначити свою мету.
  • Сформувати рекламний меседж.
  • Обрати свій формат.
  • Бути максимально простим. Уникати слів, неважливих для суті пропозиції. Прості тексти є більш переконливими.
  • Не використовувати штампи та канцеляризми.
Короткі прості пропозиції працюють краще

Робочі формули ефективного сценарію

  • Залучення уваги або «hook» — так званий початковий гачок.

Рекомендація: використовуйте яскравий образ, несподіване питання або цікаву сцену, щоб миттєво захопити увагу глядача.

  • Формування чіткого повідомлення.

Рекомендація: сконцентруйтеся на основній ідеї.  В рекламному ролику має бути одне чітке повідомлення, яке легко зрозуміти і запам'ятати. Уникайте надмірної кількості інформації.

  • Визначення проблеми користувача.

Рекомендація: акцентуйте на проблемі або потребі, з якою стикається ваша цільова аудиторія. Це повинно бути щось, з чим аудиторія легко себе співвідносить, що миттєво відкликається для глядача реклами.

  • Презентація рішення. Час представити продукт або послугу.

Рекомендація: введіть ваш продукт або послугу в якості рішення проблеми глядача. Поясніть, як те, що пропонує ваш бренд, допоможе вирішити його проблему.

  • Унікальна торгова пропозиція

Рекомендація: виділіть вагомі риси, підкресліть, що робить ваш продукт або послугу унікальними і чому глядачі мають вибрати саме ваш товар?

  • Демонстрація переваг продукту.

Рекомендація: акцентуйте на тому, як продукт покращує життя користувача, зосереджуючи увагу на ключових перевагах.

  • Формування емоційного зв'язку “продукт-користувач”.

Рекомендація: використовуйте емоції аудиторії, створюйте емоційний зв'язок з глядачем, викликаючи позитивні емоції, такі як радість, співчуття, задоволення, натхнення, спокій, впевненість тощо.

  • Залучення соціального доказу. Пам’ятаємо про відгуки та приклади.

Рекомендація: використовуйте відгуки реальних клієнтів або експертів — це допоможе підвищити довіру до бренду та продукту зокрема.

  • Використання заклику до дії  — Call to Action.

Рекомендація: завершіть сценарій чітким закликом до дії, який пояснює глядачам, що саме вони повинні зробити після перегляду реклами. Наприклад, "Замовляйте зараз", "Відвідайте наш сайт", "Зателефонуйте нам", «Відправляйте відгук», «Купуйте тут» тощо.

ТОП-3 елементи рекламного сценарію, що продає

  1. Візуальна привабливість

Це про яскраві візуальні ефекти. Щоб ваш рекламний ролик був візуально привабливим і професійним, обов’язково використовувати якісні зображення, відео та графіку.

  1. Консистентність бренду

Завжди важливо залишатися вірними бренду. Щоб зберегти впізнаваність і цілісність образу, реклама має відповідати загальному стилю і тону вашого бренду .

  1. Тестування і оптимізація

Регулярно тестуйте і оптимізуйте навіть найкращий свій рекламний проект. Щоб визначити, яка версія вашої реклами працює краще, проведіть аналіз всіх варіантів та оптимізуйте їх на основі отриманих даних.

Правильна структура запорука успіху

Приклад та структура сценарію, що продає

Етапи Пояснення Приклад
“Гачок” на початку Привертаємо увагу, акцентуємо на проблемі Людина, що бореться з ранковою втомою
Визначення проблеми Вказуємо, що традиційні методи не допомагають Кава далеко не завжди дає потрібний заряд енергії
Представлення рішення Введення презентації продукту Енергетичний льодяник, як миттєве рішення проблеми
Переваги продукту Демонстрація, як продукт покращує життя Приплив енергії на роботі, під час занять спортом, відпочинку із друзями або у сімейному колі
Емоційний зв'язок Включити сцени, що викликають позитивні емоції Бадьорість зранку — запорука щасливих моментів із сім'єю, успіху на роботі.
Соціальний доказ Відгуки реальних користувачів або експертів Підтвердження людей з різних аудиторій – за віком, статтю, професій тощо
Заклик до дії  Фіналізуйте сценарій чітким закликом до дії Додайте смаку та кольорів у ваше життя  — спробуйте енергетичний чудо-льодяник вже сьогодні!  
Висновки

Висновки

Якщо ви працюєте у сфері продажів або маркетингу, частина вашої роботи, ймовірно, пов'язана з підтримкою або просуванням продуктів чи послуг компанії. Зазначені формули, елементи та структура допоможуть створити ефективний рекламний сценарій, що приверне увагу до вашого бренду, продукту або послуги, зацікавить і стимулюватиме вашу цільову аудиторію до реєстрації, відгуку та покупки.

Досвід роботи в цифровому маркетингу навчив нас: іноді все, що потрібно для того, щоб маркетингова кампанія перетворилася з хорошої на приголомшливу - це лише один креативний рекламний текст, який запам'ятовується і привертає увагу. Використання рекомендацій міжнародної групи IT компаній WebMate дозволить вам створити такий рекламний сценарій, який  забезпечує ефективний вплив на аудиторію, привертаючи увагу, викликаючи емоції та стимулюючи до дії – тобто продає ваш товар, працює на результат.

Не залишайте свою цільову аудиторію конкурентам. Якщо ви дійсно хочете, щоб ваша реклама була найкращою, варто ознайомитися з нашими послугами.

Звертайтеся до агенції WebMate. Наші фахівці створять для Вас різні типи рекламних сценаріїв, що ефективно продають – інформаційні, іміджеві, ігрові тощо.

Чекаємо на ваші заявки!

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу