Київ
Українська
Зовнішні посилання в SEO: Стратегії та Вплив на Рейтинг

Зовнішні посилання в SEO: Стратегії та Вплив на Рейтинг

Зміст

  1. Посилання: опис, якість, природність
  2. Правила Google
  3. Про довгострокову стратегію
  4. Результати: прогнози, відстеження

Зовнішні посилання на web сайт  — це важливий елемент SEO-оптимізації.

Покупка посилань  — це процес платного розміщення лінків на зовнішніх ресурсах , що ведуть на сторінки певного web сайту.

Ціль покупки  — підвищення рейтингу сайту в пошукових системах. Адже пошукових роботів цікавлять сайти, на які посилаються інші ресурси за допомогою гіперпосилання.

Посилання: якість, природність

Один з ключових критеріїв ранжування сторінок пошуковими системами - авторитетність web сайту: більше авторитетних ресурсів посилаються на сайт  — вище його рейтинг і шанси, що саме цей сайт відображатиметься в ТОП результатах пошукової видачі.

Основні вимоги до зовнішніх посилань на сайт:

  • якість;
  • релевантність до контексту самого цього сайту.
  • природність  — посилання повинні органічно взаємодіяти із сторінкою, відрізнятися різноманітністю і надходити з релевантних, але різних джерел.

Походження зовнішніх посилань не пов’язаних із контентом сайту і з ресурсів низької якості, негативно впливає на рівень рейтингу сайту.

Правила Google

Пошукові системи,зокрема Google, впроваджують чітку політику щодо правил закупки зовнішніх посилань. Сайти можуть отримати покарання – зниження позицій у результатах пошукової видачі, бан  — втрата трафіку тощо за покупку посилань для штучних маніпуляцій із рейтингом у пошуку.

Про довгострокову стратегію

Покупка  зовнішніх посилань  — ризикована стратегія. З одного боку, це шанс підняти і втримати сайт в ТОП пошукової видачі, а з іншого – висока вірогідність втратити трафік.

Процес закупки посилань не має виступати як основний метод формування посилального профілю.

Ефективніше вибудовувати стратегію роботи з оглядом на якісний цінний контент, який є дієвим магнітом для залучення зовнішніх посилань.

Результати: прогнози, відстеження

При роботі з зовнішніми посиланнями, важливий етап  — відстежування їх впливу на сайт. Це потрібно для оцінки ефективності інвестицій в закупку зовнішніх посилань, вибору платформ тощо.

Підсумуємо

З метою ефективного просування сайту, дуже поширеною є практика закупки зовнішніх посилань на сайт. По факту, пошукові системи, наприклад, Google, суворо ставляться до закупок. Тобто, це питання «на грані», яке вимагає обережного підходу.

Пам’ятаючи про користь зовнішніх посилань для SEO сайту – шанс підвищення його авторитетності і видимості у результатах видачі пошукових систем, слід обов’язково враховувати важливі аспекти реалізації процесу. Тобто, закупка зовнішніх посилань має виконуватися професійно, уважно і обережно, враховуючи такі фактори, як якість ресурсу і контенту, релевантність, різноманітність.

В ідеалі, покращення SEO-оптимізації сайту можна досягти шляхом створення контенту високої якості, який приверне увагу цільової аудиторії і залучить до сторінок якомога більше корисних зовнішніх посилань.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу