Зміст
Зовнішні посилання на web сайт — це важливий елемент SEO-оптимізації.
Покупка посилань — це процес платного розміщення лінків на зовнішніх ресурсах , що ведуть на сторінки певного web сайту.
Ціль покупки — підвищення рейтингу сайту в пошукових системах. Адже пошукових роботів цікавлять сайти, на які посилаються інші ресурси за допомогою гіперпосилання.
Один з ключових критеріїв ранжування сторінок пошуковими системами - авторитетність web сайту: більше авторитетних ресурсів посилаються на сайт — вище його рейтинг і шанси, що саме цей сайт відображатиметься в ТОП результатах пошукової видачі.
Основні вимоги до зовнішніх посилань на сайт:
Походження зовнішніх посилань не пов’язаних із контентом сайту і з ресурсів низької якості, негативно впливає на рівень рейтингу сайту.
Пошукові системи,зокрема Google, впроваджують чітку політику щодо правил закупки зовнішніх посилань. Сайти можуть отримати покарання – зниження позицій у результатах пошукової видачі, бан — втрата трафіку тощо за покупку посилань для штучних маніпуляцій із рейтингом у пошуку.
Покупка зовнішніх посилань — ризикована стратегія. З одного боку, це шанс підняти і втримати сайт в ТОП пошукової видачі, а з іншого – висока вірогідність втратити трафік.
Процес закупки посилань не має виступати як основний метод формування посилального профілю.
Ефективніше вибудовувати стратегію роботи з оглядом на якісний цінний контент, який є дієвим магнітом для залучення зовнішніх посилань.
При роботі з зовнішніми посиланнями, важливий етап — відстежування їх впливу на сайт. Це потрібно для оцінки ефективності інвестицій в закупку зовнішніх посилань, вибору платформ тощо.
Підсумуємо
З метою ефективного просування сайту, дуже поширеною є практика закупки зовнішніх посилань на сайт. По факту, пошукові системи, наприклад, Google, суворо ставляться до закупок. Тобто, це питання «на грані», яке вимагає обережного підходу.
Пам’ятаючи про користь зовнішніх посилань для SEO сайту – шанс підвищення його авторитетності і видимості у результатах видачі пошукових систем, слід обов’язково враховувати важливі аспекти реалізації процесу. Тобто, закупка зовнішніх посилань має виконуватися професійно, уважно і обережно, враховуючи такі фактори, як якість ресурсу і контенту, релевантність, різноманітність.
В ідеалі, покращення SEO-оптимізації сайту можна досягти шляхом створення контенту високої якості, який приверне увагу цільової аудиторії і залучить до сторінок якомога більше корисних зовнішніх посилань.