Київ
Українська
SMM-ведення Instagram: рецепти успішного онлайн-просування

SMM-ведення Instagram: рецепти успішного онлайн-просування

Як відбувається просування бізнесу в Instagram

smm instagram вести сторінку

Про необхідність просування бренду в соціальних мережах знає, принаймні, ми сподіваємося і віримо, кожен представник бізнесу, який зацікавлений у розвитку та популяризації свого продукту. Однак, коли рішення про створення та «розкрутку» сторінки прийнято позитивно, часто виникає питання, як зробити це правильно, максимально швидко, з ефективним розподілом рекламного бюджету.

Відповідаючи на ці запитання, які часто ставлять наші клієнти, фахівці групи IT компаній WebMate пропонують зупинитись на особливостях SMM ведення акаунту в соціальних мережах Instagram і Facebook, які нині вважають найбільш затребуваними серед представників бізнесу та аудиторії з достатнім рівнем купівельних можливостей для здійснення покупок у майбутньому.

Для того, щоб усе розкласти «по поличках», у поточній статті приділимо увагу візуальної соціальної мережі Instagram, а в наступній зосередимося на цьому ж питанні, але з урахуванням особливостей, характерних для платформи Fb. Слідкуйте за оновленнями нашого блогу та не пропустіть важливу інформацію, яка буде корисною для реклами Вашого товару чи послуги.

Про поняття SMM

Social Media Marketing (SMM) має на увазі діяльність, спрямовану на популяризацію (рекламу, просування, підвищення впізнаваності) продукту на платформі соціальних мереж за рахунок зростання передплатників, притоку представників ЦА/клієнтів/покупців.

smm instagram вести сторінку

Іншими словами, SMM є маркетингом у соціальних мережах, інструментом для формування позитивного іміджу бренду.

Вже давно минули часи, коли SMM ведення Instagram було результативним виключно для бізнесу, який міг надати візуальний контент, що чіпляє. Зараз більше ніхто не може сказати, що є тематики, які не підходять для SMM. Головне правильно обрана стратегія: прямі продажі, брендування, імідж та приплив нових клієнтів.

Завдяки налагодженій стратегії SMM просування, тобто. наявність сторінки в Instagram, бізнес може безпосередньо звертатися до своєї численної аудиторії, надаючи один із варіантів персонального зв'язку: через електронну пошту, телефонний дзвінок, сайт. Майданчик активно розвивається, з кожним роком пропонуючи все нові можливості для представників бізнесу.

Що принесе популярність вашому Instagram акаунту

Важливо, щоб компанія не залишилася в тіні, будучи учасником однієї з найбільш затребуваних на сьогоднішній день соціальних мереж, аудиторія активних користувачів якої вже перевищує півмільярда акаунтів. Краще не витрачати час на період самостійних спроб та помилок ведення своєї сторінки, а довіритися професіоналам та делегувати обов'язки. Іншими словами, звертайтеся до послуг досвідченого SMM фахівця (не варто плутати з PR-менеджером або рекламником), який має справу з працюючими SMM-кейсами (формулами успішних проектів, прикладами, напрацьованими схемами, які ефективні при просуванні бізнес-акаунтів у різних сферах діяльності) ).

smm instagram вести сторінку

Реклама в соціальних мережах має низку особливостей порівняно з методами, які застосовуються для інших віртуальних платформ. Існують кілька варіантів Insta-реклами:

  • Чорний (штучна «накрутка» користувачів);
  • Білий («природна»  популяризація бренду).

Зазначимо відразу, що перший варіант для нас неприйнятний: компанії, що поважають себе IT, до яких належить і WebMate, дорожать своєю репутацією і знають про способи просування в соцмережах, у тому числі, як створити крутий Instagram профіль компанії або блогера без « брудних штучок». Компанія повинна відразу визначитися зі своїми пріоритетами ведення сторінки в Instagram: важлива кількість або якість передплатників. Як показує практика, штучно додані користувачі представляють «мильну бульбашку» і не стануть активними покупцями. До речі, штучні «накрутки» на особливому контролі самої платформи, що може призвести до блокування облікового запису, який використовує подібні методи. Воно вам треба?

smm instagram вести сторінку - business

Якісне SMM ведення бізнес-сторінки в Instagram - це комплексний процес, який складається з широкого списку робіт з розкручування бренду. А саме:

  1. Маркетинговий план ведення Instagram.

На першому етапі важливо вивчити специфіку бізнесу, визначити можливі зони зростання, проаналізувати, які маркетингові засоби можуть стати найбільш ефективними для конкретної компанії/товару/послуги з урахуванням особливостей цільової аудиторії.

  1. Бюджет рекламної кампанії

На питання, скільки коштує ведення Instagram можна відповісти після проведення детального аналізу цілей та методів їх реалізації. Складання докладних розрахунків на початковому етапі необхідне максимально точного розподілу грошей задля досягнення поставленої мети. Оцінюючи враховується обсяг робіт, спрямований на розкручування профілю (робота з віжуалами, текстами, застосування ряду рекламних джерел).

  1. Робота з профілем

Безпосереднє просування, тобто. правила ведення бізнес Instagram, мають на увазі:

  • Регулярність постінгу
smm instagram вести сторінку

На результат впливає не лише тема для посту, захоплюючий контент, гарне оформлення Instagram, але й постійне нагадування, тобто. грамотно підібрана частота та часрозміщення інформації:

  1. публікацій (інформативних текстів із зображенням), які видно передплатникам в основній стрічці новин;
  2. Stories - історій, які розташовуються над основними постами та можуть бути двох видів:
    1. класичними (інформація помітна для користувачів протягом доби з моменту публікації);
    2. актуальними (інформацію/віжуал можна зафіксувати на сторінці на необмежений період часу).
  • Хештегі

Визначення та використання максимально точних хештегів, які окреслюють коло запитів ЦА;

  • Маркетингові інструменти

Таргетованареклама (налаштування показу рекламних блоків відповідно до індивідуальних характеристик ЦА – локація, вік, стать тощо). )

  1. Взаємодія з аудиторією

Як правило, до завдань SMM-фахівця входить зворотний зв'язок із передплатниками довіреного акаунта (відповіді на питання, згладжування конфліктів тощо).

  1. Моніторинг

Наповнення профілю максимально корисним та привабливим контентом для ЦА неможливе без аналізу статистики, оцінки рівня залучення, реакції та відгуків передплатників на ту чи іншу інформацію, кількості замовлень тощо.

Варто відзначити, що кожна компанія ставить перед собою певні цілі та рухається до успіху з урахуванням індивідуальної стратегії, тому заявляти про універсальний перелік планів, з яких складається ведення профілю в Instagram, було б просто нечесно. Для когось у пріоритеті кількість передплатників, а хтось розраховує через Instagram ознайомити зі своєю продукцією або залучити клієнтів до свого магазину/кафе/сервісного центру. Усе це враховується розробки індивідуальної стратегії просування.

Ми ж постаралися подати універсальну інформацію, основні завдання, на які спирається SMM ведення профілю Instagram.

Підіб'ємо підсумки

Якщо соціальні мережі, зокрема Instagram, міцно увійшли життя людства, краще виявити заповзятливість та скористатися благами, запропонованими глобальною мережею, використовуючи їх не лише для особистого спілкування, а й для просування бізнесу. Факт у тому, що чим більш розкручений паблік, тим ефективніше і бюджетніше для його власника буде ведення рекламної кампанії.

Завдяки комплексній реалізації поставлених SMM завдань, ваш бізнес отримує бажаний трафік, приплив клієнтів та впізнаваність на просторах Instagram або будь-якого іншого майданчика соцмереж.

smm instagram вести сторінку

SMM ведення акаунту в Instagram для вашого бренду, довірене команді групи IT компаній WebMate - це стабільний приплив нових та утримання постійних представників платоспроможної аудиторії, а також прискорені темпи зростання прибутковості бізнесу.

Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах! ⠀

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу