Про необхідність просування бренду в соціальних мережах знає, принаймні, ми сподіваємося і віримо, кожен представник бізнесу, який зацікавлений у розвитку та популяризації свого продукту. Однак, коли рішення про створення та «розкрутку» сторінки прийнято позитивно, часто виникає питання, як зробити це правильно, максимально швидко, з ефективним розподілом рекламного бюджету.
Відповідаючи на ці запитання, які часто ставлять наші клієнти, фахівці групи IT компаній WebMate пропонують зупинитись на особливостях SMM ведення акаунту в соціальних мережах Instagram і Facebook, які нині вважають найбільш затребуваними серед представників бізнесу та аудиторії з достатнім рівнем купівельних можливостей для здійснення покупок у майбутньому.
Для того, щоб усе розкласти «по поличках», у поточній статті приділимо увагу візуальної соціальної мережі Instagram, а в наступній зосередимося на цьому ж питанні, але з урахуванням особливостей, характерних для платформи Fb. Слідкуйте за оновленнями нашого блогу та не пропустіть важливу інформацію, яка буде корисною для реклами Вашого товару чи послуги.
Social Media Marketing (SMM) має на увазі діяльність, спрямовану на популяризацію (рекламу, просування, підвищення впізнаваності) продукту на платформі соціальних мереж за рахунок зростання передплатників, притоку представників ЦА/клієнтів/покупців.
Іншими словами, SMM є маркетингом у соціальних мережах, інструментом для формування позитивного іміджу бренду.
Вже давно минули часи, коли SMM ведення Instagram було результативним виключно для бізнесу, який міг надати візуальний контент, що чіпляє. Зараз більше ніхто не може сказати, що є тематики, які не підходять для SMM. Головне правильно обрана стратегія: прямі продажі, брендування, імідж та приплив нових клієнтів.
Завдяки налагодженій стратегії SMM просування, тобто. наявність сторінки в Instagram, бізнес може безпосередньо звертатися до своєї численної аудиторії, надаючи один із варіантів персонального зв'язку: через електронну пошту, телефонний дзвінок, сайт. Майданчик активно розвивається, з кожним роком пропонуючи все нові можливості для представників бізнесу.
Важливо, щоб компанія не залишилася в тіні, будучи учасником однієї з найбільш затребуваних на сьогоднішній день соціальних мереж, аудиторія активних користувачів якої вже перевищує півмільярда акаунтів. Краще не витрачати час на період самостійних спроб та помилок ведення своєї сторінки, а довіритися професіоналам та делегувати обов'язки. Іншими словами, звертайтеся до послуг досвідченого SMM фахівця (не варто плутати з PR-менеджером або рекламником), який має справу з працюючими SMM-кейсами (формулами успішних проектів, прикладами, напрацьованими схемами, які ефективні при просуванні бізнес-акаунтів у різних сферах діяльності) ).
Реклама в соціальних мережах має низку особливостей порівняно з методами, які застосовуються для інших віртуальних платформ. Існують кілька варіантів Insta-реклами:
Зазначимо відразу, що перший варіант для нас неприйнятний: компанії, що поважають себе IT, до яких належить і WebMate, дорожать своєю репутацією і знають про способи просування в соцмережах, у тому числі, як створити крутий Instagram профіль компанії або блогера без « брудних штучок». Компанія повинна відразу визначитися зі своїми пріоритетами ведення сторінки в Instagram: важлива кількість або якість передплатників. Як показує практика, штучно додані користувачі представляють «мильну бульбашку» і не стануть активними покупцями. До речі, штучні «накрутки» на особливому контролі самої платформи, що може призвести до блокування облікового запису, який використовує подібні методи. Воно вам треба?
Якісне SMM ведення бізнес-сторінки в Instagram - це комплексний процес, який складається з широкого списку робіт з розкручування бренду. А саме:
На першому етапі важливо вивчити специфіку бізнесу, визначити можливі зони зростання, проаналізувати, які маркетингові засоби можуть стати найбільш ефективними для конкретної компанії/товару/послуги з урахуванням особливостей цільової аудиторії.
На питання, скільки коштує ведення Instagram можна відповісти після проведення детального аналізу цілей та методів їх реалізації. Складання докладних розрахунків на початковому етапі необхідне максимально точного розподілу грошей задля досягнення поставленої мети. Оцінюючи враховується обсяг робіт, спрямований на розкручування профілю (робота з віжуалами, текстами, застосування ряду рекламних джерел).
Безпосереднє просування, тобто. правила ведення бізнес Instagram, мають на увазі:
На результат впливає не лише тема для посту, захоплюючий контент, гарне оформлення Instagram, але й постійне нагадування, тобто. грамотно підібрана частота та часрозміщення інформації:
Визначення та використання максимально точних хештегів, які окреслюють коло запитів ЦА;
Таргетованареклама (налаштування показу рекламних блоків відповідно до індивідуальних характеристик ЦА – локація, вік, стать тощо). )
Як правило, до завдань SMM-фахівця входить зворотний зв'язок із передплатниками довіреного акаунта (відповіді на питання, згладжування конфліктів тощо).
Наповнення профілю максимально корисним та привабливим контентом для ЦА неможливе без аналізу статистики, оцінки рівня залучення, реакції та відгуків передплатників на ту чи іншу інформацію, кількості замовлень тощо.
Варто відзначити, що кожна компанія ставить перед собою певні цілі та рухається до успіху з урахуванням індивідуальної стратегії, тому заявляти про універсальний перелік планів, з яких складається ведення профілю в Instagram, було б просто нечесно. Для когось у пріоритеті кількість передплатників, а хтось розраховує через Instagram ознайомити зі своєю продукцією або залучити клієнтів до свого магазину/кафе/сервісного центру. Усе це враховується розробки індивідуальної стратегії просування.
Ми ж постаралися подати універсальну інформацію, основні завдання, на які спирається SMM ведення профілю Instagram.
Якщо соціальні мережі, зокрема Instagram, міцно увійшли життя людства, краще виявити заповзятливість та скористатися благами, запропонованими глобальною мережею, використовуючи їх не лише для особистого спілкування, а й для просування бізнесу. Факт у тому, що чим більш розкручений паблік, тим ефективніше і бюджетніше для його власника буде ведення рекламної кампанії.
Завдяки комплексній реалізації поставлених SMM завдань, ваш бізнес отримує бажаний трафік, приплив клієнтів та впізнаваність на просторах Instagram або будь-якого іншого майданчика соцмереж.
SMM ведення акаунту в Instagram для вашого бренду, довірене команді групи IT компаній WebMate - це стабільний приплив нових та утримання постійних представників платоспроможної аудиторії, а також прискорені темпи зростання прибутковості бізнесу.
Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах! ⠀