«Ви ж кажете, що таргетована реклама дозволяє залучати клієнтів, а я не бачу активного зростання продажів своїх послуг (товарів), немає підвищення кількості покупців…». Або так: «Я оплачую таргетовану рекламу, а мій товар продовжує сумувати на складі…». А ще частіше так: «Оскільки таргетована реклама дає шанс підняти рівень продажів у два чи більше разів, давайте я оплачу, коли «підуть клієнти», тобто заплачу Вам за її налаштування певний відсоток від прибутку, отриманого внаслідок такого виду просування!».
Подібне ми неодноразово чули від наших клієнтів. Причина: сформовано неправильне ставлення до таргетованої реклами в цілому.
Більшість розмірковують так: «Ось сьогодні замовлю налаштування таргетованої реклами для свого продукту і завтра почнеться шквал дзвінків, замовлень, з'являться натовпи відвідувачів, а я тільки встигатиму «знімати вершки».
Вважаєте, що все це саме так працює насправді? Думаєте, що для успішного продажу від компанії потрібен будь-який продукт і сам факт налаштування таргету?
Помилкова думка, яка, на жаль, найчастіше не призводить до продажу, тобто не дає результату.
Для того щоб такого не трапилося з вашим бізнесом, ми, міжнародна група IT компаній WebMate, займаючись уже не перший рік просуванням брендів, товарів та послуг, зупинимося на цьому питанні докладніше.
Давайте розберемося, чи таргетована реклама в інтаграмі або іншій соцмережі настільки ефективна, чому сам по собі таргет не стане чарівною паличкою і що потрібно для того, щоб вичавити з таргетованої реклами максимум.
Немає сумнівів, що таргет це дуже сильний інструмент реклами будь-якого продукту чи компанії. У соцмережах потенційні покупці проводять багато часу, залишають інформацію про себе, свої бажання та уподобання. Навіщо таргетована реклама? Завдяки можливості збору, обробки та аналізу даних користувачів, РРС фахівець налаштовує для рекламодавця ефективну, точкову рекламу. Тобто таргетована реклама прицільно працює у соціальних мережах з аудиторією, максимально цікавою для бренду. Тому таргетна реклама в інстаграмі чи фейсбук є ефективним інструментом просування продукту.
Це звучить привабливо, але… все не так просто й однозначно.
Бізнесу, який зацікавлений у приверненні уваги покупців, рано розслаблятися. Таргетована реклама – це чудовий інструмент, що дозволяє сфокусувати увагу цільової аудиторії на продукті. Але це лише півсправи.
Грамотно знайти та залучити аудиторію вкрай важливо, але це лише один із кроків, так званий ефективний прискорювач, на шляху до мети – отримання прибутку. А чи відбудуться продажі, залежить вже від багатьох чинників.
Налаштуванням таргетованої реклами для просування Вашого бренду може займатися супер класний фахівець, але якщо Ви помилилися з наступними складовими, то ви витратите бюджет даремно.
Придивіться, наприклад, який у вас продукт (товар, послуга чи захід), як і чим він представлений.
Чинники, від яких часто залежать продажі:
позиціонування продукту;
його концепція;
цінова політика;
наявність/відсутність УТП;
активна професійна робота відділу продажу тощо
Таргет - це потужний інструмент просування, але не чарівна паличка, тому рекламодавцю, який розраховує на порятунок (тобто на сплеск продажів), представляючи недоопрацьований або неякісний продукт, доведеться зіткнутися із суворою реальністю: дива не станеться, треба докласти зусиль.
Безумовно, налаштування таргетованої реклами нарощуватиме потік клієнтів, потенційних покупців. Можливо, для певного відсотка аудиторії спочатку буде достатньо пропозицій середньої якості. Однак, як показує практика, при просуванні не готового до презентації так званого «недопродукту» результат не той, на який розраховував рекламодавець на початку проекту. Тобто потенційні відвідувачі заходять у профіль продукту, що просувається з реклами, нічого не розуміють, розчаровуються і йдуть. Одні – надовго, інші – назавжди. Але ж це Ваші потенційні покупці!
Така стратегія є досить згубною для бізнесу. Більше того, для бренду повторно «виробляти позитивне перше враження» завжди складніше та дорожче.
Для досягнення бажаного результату потрібен комплексний підхід – якісне налаштування таргету та ретельна підготовка самого продукту.
Не останнє місце грає презентація самого продукту.
Чи є фірмовий стиль? Здорово! Представляючи свій бренд у соціальних мережах, головне пам'ятати про баланс текстової та графічної презентації. Від графічних матеріалів потрібно привертати увагу, «чіпляти», змусити затриматись та ознайомитися з деталями. Віжуал має наголосити на унікальності пропозиції. А щодо інформаційної частини, то текст під картинкою має бути цікавим. А ось обсяг краще визначати за ситуацією, все залежить від продукту та аудиторії, на яку розраховано презентацію. Головне, щоб на самому зображенні було менше надписів. Як правило, у Facebook та Instagram, а також в інших соціальних мережах, рідко «спрацьовує» принцип «чим більше тексту та інформації на картинці, тим краще».
До речі, якщо не знаєте, як краще оформити пропозицію для покупців у соціальних мережах, спеціалісти WebMate професійно допоможуть вирішити й таке завдання.
Підсумуємо
Отже, чи може бізнес утриматись виключно на рекламі? Нехай навіть на такій точковій та прицільній, як таргет? Звичайно, ні. Це утопія. Таргетована реклама, як промінь прожектора серед десятків, сотень, тисяч конкурентів, який вказує покупцеві на ваш продукт. А ось чи куплять ваш продукт, багато в чому залежить від того, наскільки він хороший, унікальний і конкурентоспроможний за ціною та якістю, а також від того, наскільки добре спрацюють менеджери відділу продажів.
Однак, не варто забувати, що без гарної реклами не бачити високих продажів навіть найбездоганнішому і потрібному продукту.
Схоже на замкнуте коло? Можливо!
Звертайтесь у WebMate і ми разом з Вами зробимо ваш продукт досконалим! Ми точно знаємо, як ефективно прорекламувати ваш унікальний бізнес, товар чи послугу!
Ми пропонуємо вам послугу таргетованої реклами в інстаграм та фейсбук, адже ми знаємо все про швидку, якісну та ефективну рекламу в соціальних мережах! ⠀
За яких умов таргет буде максимально ефективним?
Навіть якщо клієнт представляє товар «в який вклав душу», окрім підготовки посадкової сторінки до майбутнього трафіку, грамотного оформлення профілю в соціальних мережах, продуманої стратегії рекламних кампаній (з урахуванням доступного рекламного бюджету), вивчення особливостей ЦА, підготовки УТП тощо ., важливо посилити відділ продажів. Професійна робота відділу продажу – кровоносна система будь-якого бізнесу. Якщо «продажники» працюють «абияк», таргет не принесе бажаного результату.
Таргетована реклама підходить для всіх видів бізнесу?
Не зовсім. Для оптимального розподілу рекламного бюджету та досягнення результатів, таргет краще налаштовувати після того, як виконані умови (є посадкова сторінка, оформлений профіль у соцмережах тощо).
Чи можна спиратися на таргет при формуванні бізнес-моделі?
Як ми з'ясували вище, таргет не є панацеєю для бізнесу. Цей вид реклами виконує роль інструменту, який завдяки зусиллям професіонала і при правильному підході може призвести до хороших результатів. Головне, не брати таргет за основу для формування бізнес-моделі. Тобто не запускати таргет без сайту та нормальної групи. Краще використовувати як канал продажу до вже готової структури.
Чи ефективним буде таргет для інтернет-магазину?
Так, налаштування таргетованої реклами для магазину в інтернеті дозволить підвищити його впізнаваність і привабить ЦА потенційних покупців.
Ви гарантуєте, що побільшає замовлень від таргетованої реклами?
Ми не можемо надати таких гарантій. Завдання таргетолога – якісна реклама, а не збільшення продажів. Ми можемо гарантувати, що до вас на сайт/аккаунт у соціальних мережах прийде більше користувачів, які зацікавлені у покупці Вашої пропозиції (товари, послуги). Велику роль ефективності реклами грає процес обробки заявок: як швидко і як якісно менеджери працюють із клієнтами, і навіть, як згадували у статті та інших відповідях, наскільки хороша посадкова сторінка, конкурентна ціна товару чи послуги. Бувають ситуації, коли ціна невиправдано завищена і немає інших причин, які могли б мотивувати людину замовити за такою ціною.