На тлі зростання інтересу до соціальних мереж, особливу увагу приковує до себе Telegram. А це означає, що рекламодавцям не можна упускати шанс і постаратися потрапити в вірне русло, максимально використовуючи месенджер для бізнесу – завести свій канал у Телеграмі.
Не секрет, що місця перебування потенційної аудиторії та інвесторів – справжній рай для маркетологів. Опустимо причини, через які зростає популярність Телеграм, і перейдемо безпосередньо до інструментів, які дозволять ефективно використовувати цей соціальний інтернет-ресурс для просування бізнесу, неважливо, що це – продаж товарів чи послуг.
Швидкість, дизайн, всеїдність, хмарність та надійність дітища Павла Дурова відкриває безліч можливостей для користувачів з боку інвесторів, рекламодавців та покупців.
Активне використання таких прийомів як боти, канали, значний асортимент безкоштовних стікерів у поєднанні з відсутністю нав'язливої реклами створює комфортне середовище для відпочинку та бізнесу.
Розробники месенджера регулярно пропонують різноманітні інноваційні розробки та інструменти, які допомагають реалізувати розкручування Телеграм каналів для бізнесу. Для досягнення результатів важливо зрозуміти правила та особливості їх застосування.
Пошук власної ніші або канали вузької спрямованості
Зараз говоримо не про персональний блогінг. Акцентуємо увагу на каналах вузької тематичної спрямованості (виробництво, просування товару, ознайомлення з послугою та інші)
Ефективне використання тих нішевих позицій, де експертність вашої думки та компетентність відігріють освітню роль.
Наприклад, продаючи будівельні матеріали або меблі, включіть у свої публікації короткі нариси та нотатки на суміжні, але дещо абстрактні теми, які розширять кругозір ЦА: про правила експлуатації/догляду, способи, матеріали, методи, та цікаві факти виробництва.
Простота сприйняття чи легкість складу
Про що мова? Цікавий опис. Невеликі прості пропозиції. Чіткість та ясність думки. Актуальне питання з наступним ємним за змістом, але коротким за обсягом відповіддю.
Оригінальність тем
Не пишіть про визнані істини. Піднімайте нестандартні теми у ключі обраної сфери діяльності. Повторення тим, які «вистрілили» одного разу і принесли своїм авторам/власникам мільйонний прибуток, можуть бути проігноровані користувачами в майбутньому.
Природність або ні стандартним видам продажів
Прямі методи реклами чи нав'язливі маркетингові прийоми більшість користувачів викликають відторгнення. А ми розраховуємо на зворотний ефект, чи не так? Вихід? Руйнуйте стандартні штампи продажів. Спробуйте інструмент нативної реклами.
Заради охоплення більшого кола користувачів та залучення представників бізнесу, Телеграм працює з безкоштовними та платними інструментами просування.
Створення якісного контенту для каналу.
"Сарафанне радіо".
Безкоштовні каталоги.
Взаємний піар.
Закупівля реклами.
Для тих, кому потрібна реклама Телеграм каналу, тобто хто розраховує почати розкручування свого бренду за допомогою безкоштовних ресурсів, необхідно створити контент, що чіпляє, запастися терпінням і сподіватися на певну частку везіння.
Ефект «сарафанного радіо»
Розміщуйте посилання в кожній із існуючих соціальних мереж.
Результат: перші кілька десятків передплатників (знайомі, друзі, зацікавлена публіка тощо).
Безкоштовні каталоги
Постінг у профільних каталогах не коштуватиме жодної копійки, але будьте готові до модерації контенту.
telegrambots.info (для російськомовних каналів/чатів/ботів);
telegram-club.ru;
protelegram.ru (доступний за наявності понад 500 передплатників) тощо.
Взаємний піар
Просування каналу у телеграмі через піар - відмінний вид бартеру для великих і дрібних каналів, які існують у схожих сферах. Результат: залучення теплої ЦА, яка буде відгукуватися на пропозиції каналу.
Такі інструменти для Телеграм каналу є максимально ефективними. На перший погляд може здатися, що якщо заявити про бренд у соцмережах, зокрема в Телеграмі, то від потоку клієнтів не буде відбою. Можливо, такі варіанти існують, наприклад, 1 на 1000. На практиці для розкручування каналів необхідні значні зусилля і певний бюджет для закупівлі реклами.
Наскільки просування Телеграм каналу в такий спосіб є ефективним? Що гарантують способи розкручування «за гроші»? Не варто розраховувати на миттєву хвилю передплатників. Але значно збільшиться охоплення. Приплив фоловерів залежить від змісту/контенту та власне стратегії, згідно з якою рухається канал.
За закупівлею реклами слід відправлятися:
на рекламні біржі Telegram
на канали продажу рекламних позицій.
А саме:
sociate.ru (відрізняється зручним пошуком завдяки наявності рубрикатора тем та параметрів);
combot.click (вхід через бота з наступним простим дотриманням інструкції);
telega.in (простий у навігації, зручні фільтри, мінімальний розмір комісії) та ін.
Резюмуємо сказане вище
Якщо у вас є бізнес, тоді варто звернути увагу на перспективну платформу для маркетингу, що активно розвивається - тут досить ніш, в які можна вклинитися і досягти успіхів. Просто треба визначитися зі своєю аудиторією, відшліфувати склад, попрацювати з інструментами просування та рішуче спрямувати успіх, активно просуваючи свій товар чи послугу.
Тelegram розкрутка – не є абсолютно виграшною справою. Звичайно, існують ризики, що витрачені ресурси не зможуть окупитися з низки причин (чисельність каналів, схожість тематик, не ваш день і годину тощо). А може, навпаки, результат розкручування Тelegram перевершить найсміливіші очікування. Як дізнатися? Звичайно ж пробувати, тестувати, адже краще діяти, ніж ворожити, залишаючись у незнанні, спостерігаючи, як розквітає бізнес конкурентів!