Київ
Українська
5 крутих інструментів розкручування каналу в Telegram

5 крутих інструментів розкручування каналу в Telegram

Секрети освоєння Telegram

На тлі зростання інтересу до соціальних мереж, особливу увагу приковує до себе Telegram. А це означає, що рекламодавцям не можна упускати шанс і постаратися потрапити в вірне русло, максимально використовуючи месенджер для бізнесу – завести свій канал у Телеграмі.

Не секрет, що місця перебування потенційної аудиторії та інвесторів – справжній рай для маркетологів. Опустимо причини, через які зростає популярність Телеграм, і перейдемо безпосередньо до інструментів, які дозволять ефективно використовувати цей соціальний інтернет-ресурс для просування бізнесу, неважливо, що це – продаж товарів чи послуг.

Что предлагает Telegram

Що пропонує Telegram

Швидкість, дизайн, всеїдність, хмарність та надійність дітища Павла Дурова відкриває безліч можливостей для користувачів з боку інвесторів, рекламодавців та покупців.

Активне використання таких прийомів як боти, канали, значний асортимент безкоштовних стікерів у поєднанні з відсутністю нав'язливої ​​реклами створює комфортне середовище для відпочинку та бізнесу.

Особливості використання Telegram для бізнес-цілей

Розробники месенджера регулярно пропонують різноманітні інноваційні розробки та інструменти, які допомагають реалізувати розкручування Телеграм каналів для бізнесу. Для досягнення результатів важливо зрозуміти правила та особливості їх застосування.

  • Пошук власної ніші або канали вузької спрямованості

Зараз говоримо не про персональний блогінг. Акцентуємо увагу на каналах вузької тематичної спрямованості (виробництво, просування товару, ознайомлення з послугою та інші)

Ефективне використання тих нішевих позицій, де експертність вашої думки та компетентність відігріють освітню роль.

Наприклад, продаючи будівельні матеріали або меблі, включіть у свої публікації короткі нариси та нотатки на суміжні, але дещо абстрактні теми, які розширять кругозір ЦА: про правила експлуатації/догляду, способи, матеріали, методи, та цікаві факти виробництва.

  • Простота сприйняття чи легкість складу

Про що мова? Цікавий опис. Невеликі прості пропозиції. Чіткість та ясність думки. Актуальне питання з наступним ємним за змістом, але коротким за обсягом відповіддю.

  • Оригінальність тем

Не пишіть про визнані істини. Піднімайте нестандартні теми у ключі обраної сфери діяльності. Повторення тим, які «вистрілили» одного разу і принесли своїм авторам/власникам мільйонний прибуток, можуть бути проігноровані користувачами в майбутньому.

  • Природність або ні стандартним видам продажів

Прямі методи реклами чи нав'язливі маркетингові прийоми більшість користувачів викликають відторгнення. А ми розраховуємо на зворотний ефект, чи не так? Вихід? Руйнуйте стандартні штампи продажів. Спробуйте інструмент нативної реклами.

Заради охоплення більшого кола користувачів та залучення представників бізнесу, Телеграм працює з безкоштовними та платними інструментами просування.

ТОП-5 инструментов продвижения в Телеграмм

ТОП-5 інструментів просування у Телеграм

  1. Створення якісного контенту для каналу.

  2. "Сарафанне радіо".

  3. Безкоштовні каталоги.

  4. Взаємний піар.

  5. Закупівля реклами.

Безкоштовні інструменти просування в Telegram

Для тих, кому потрібна реклама Телеграм каналу, тобто хто розраховує почати розкручування свого бренду за допомогою безкоштовних ресурсів, необхідно створити контент, що чіпляє, запастися терпінням і сподіватися на певну частку везіння.

  1. Ефект «сарафанного радіо»

  • Розміщуйте посилання в кожній із існуючих соціальних мереж.

  • Результат: перші кілька десятків передплатників (знайомі, друзі, зацікавлена ​​публіка тощо).

  1. Безкоштовні каталоги

Постінг у профільних каталогах не коштуватиме жодної копійки, але будьте готові до модерації контенту.

  • telegrambots.info (для російськомовних каналів/чатів/ботів);

  • telegram-club.ru;

  • protelegram.ru (доступний за наявності понад 500 передплатників) тощо.

  1. Взаємний піар

Просування каналу у телеграмі через піар - відмінний вид бартеру для великих і дрібних каналів, які існують у схожих сферах. Результат: залучення теплої ЦА, яка буде відгукуватися на пропозиції каналу.

Такі інструменти для Телеграм каналу є максимально ефективними. На перший погляд може здатися, що якщо заявити про бренд у соцмережах, зокрема в Телеграмі, то від потоку клієнтів не буде відбою. Можливо, такі варіанти існують, наприклад, 1 на 1000. На практиці для розкручування каналів необхідні значні зусилля і певний бюджет для закупівлі реклами.

Платные инструменты продвижения в Telegram

Платні інструменти просування в Telegram

Наскільки просування Телеграм каналу в такий спосіб є ефективним? Що гарантують способи розкручування «за гроші»? Не варто розраховувати на миттєву хвилю передплатників. Але значно збільшиться охоплення. Приплив фоловерів залежить від змісту/контенту та власне стратегії, згідно з якою рухається канал.

Купівля реклами

За закупівлею реклами слід відправлятися:

  • на рекламні біржі Telegram

  • на канали продажу рекламних позицій.

А саме:

  • sociate.ru (відрізняється зручним пошуком завдяки наявності рубрикатора тем та параметрів);

  • combot.click (вхід через бота з наступним простим дотриманням інструкції);

  • telega.in (простий у навігації, зручні фільтри, мінімальний розмір комісії) та ін.

Резюмуємо сказане вище

Якщо у вас є бізнес, тоді варто звернути увагу на перспективну платформу для маркетингу, що активно розвивається - тут досить ніш, в які можна вклинитися і досягти успіхів. Просто треба визначитися зі своєю аудиторією, відшліфувати склад, попрацювати з інструментами просування та рішуче спрямувати успіх, активно просуваючи свій товар чи послугу.

Тelegram розкрутка – не є абсолютно виграшною справою. Звичайно, існують ризики, що витрачені ресурси не зможуть окупитися з низки причин (чисельність каналів, схожість тематик, не ваш день і годину тощо). А може, навпаки, результат розкручування Тelegram перевершить найсміливіші очікування. Як дізнатися? Звичайно ж пробувати, тестувати, адже краще діяти, ніж ворожити, залишаючись у незнанні, спостерігаючи, як розквітає бізнес конкурентів!


 

Поділитись у соц. мережах
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу