Як вибрати перші ключові слова для SEO просування?
Швидше за все, Ви багато чули про пошукову оптимізацію. Але чи знаєте Ви, наскільки правильно підібрані ключові слова та фрази можуть підвищити Ваш рейтинг у пошуковій видачі?
Одним із найкращих способів розвитку бізнесу в Інтернеті є SEO, процес оптимізація сайту з метою поліпшення ранжування сайту за релевантними пошуковими запитами в Google та інших пошукових системах.
Ключові слова є найважливішим компонентом SEO-стратегії. Оптимізація Вашого сайту під певні пошукові запити дає можливість контролювати, з яких питань ранжується сайт і, отже, Ваша цільова аудиторія. Відповідно, коригування ключових слів дає Вам можливість змінити свою стратегію з часом.
Вибір правильних ключових слів зробить більш успішним. Згодом Ви зберете дані, які допоможуть визначити, які з ключових слів найрезультативніші, а які потрібно доопрацювати. Питання, як ви обираєте правильний вихідний набір ключових слів?
Перш ніж Ви вирішите, які ключові слова підходять для Вашого бренду, витратите деякий час на роздуми про те, які цілі вашого SEO. Більшість компаній використовують SEO для збільшення трафіку на веб-сайт, що, у свою чергу, призводить до збільшення доходу, але Вам слід бути більш конкретними при постановці цілей. Варто поставити собі ще кілька запитань.
Знайдіть баланс між «основними» ключовими словами та ключовими словами з «довгим хвостом».
Після того, як Ви зрозумієте свої цілі, Ви повинні знайти баланс між «основними» ключовими словами та ключовими словами з «довгим хвостом ». «Основні» ключові слова (словосполучення) - це короткі фрази, зазвичай від одного до трьох слів, приваблюють багато трафіку, але у них більш висока конкуренція.
Ключові слова з «довгими хвостами» ( зазвичай використовують розмовні фрази ) мають нижчий трафік, зате і нижчу конкуренцію. «Основні» ключові слова краще використовувати для довгострокових стратегій, орієнтованих на стабільно зростаючий трафік, в той час як ключові слова з « довгими хвостами » найкраще застосовувати для короткострокових стратегій, орієнтованих на швидкий результат. Для досягнення найкращих результатів Вам знадобиться і те, і інше.
Проведіть попереднє дослідження.
Як тільки Ви сформулюєте цілі та початкове бачення просування сайту, Ви можете починати працювати над попереднім дослідженням.
Скоротіть список.
Після того, як Ви створили головний список, можете почати відсіювати найслабших кандидатів. У цьому Вам допоможуть такі критерії:
1) Пошукова активність . З кількох разів визначена фраза використовується при пошуковому запиті. Це зручний спосіб оцінити, скільки трафіку Ви отримаєте від конкретного запиту, але не забувайте, що обсяг має тенденцію коливатися з часом.
2) Конкуренція. Потім перегляньте рівень конкуренції для кожного ключове слово. Ключові слова з найбільшою пошуковою активністю також мають найвищий рівень конкуренції і, звичайно, чим вища конкуренція, тим важче буде ранжуватися за цим ключовим словом. Вам потрібно буде знайти баланс між ними.
3) Відповідність . Ви також повинні враховувати релевантність кожного ключового слова Вашому бренду. Слова можуть бути низько конкурентними і залучати багато трафіку на сайт, але чи це буде цільовий трафік, який потім конвертується в покупців?
4) Поточні позиції. Варто перевірити, які у Вас поточні позиції за вибраними ключовими словами, і якщо позиції більш-менш хороші, це спростить подальше просування.
Виберіть найкращих кандидатів.
Відбирати ключові слова Ви повинні, покладаючись на знання специфіки бізнесу. Коли Ви звузите список до тих слів, які забезпечать найкращий результат, можна вибрати ті, під які Ви легко оптимізуєте сайт (додайте новий контент або товари, покращіть структуру тощо).
Ваш перший список ключових слів не буде ідеальним, але він створить Вам міцну базу, яку Ви зможете використовувати для покращення рівня трафіку. Зверніть особливу увагу на те, як Ваші показники ефективності будуть змінюватися з часом, і не бійтеся змінювати стратегію, якщо результатів виявиться недостатньо.