Розглянемо 6 кроків запровадження ефективної онлайн-маркетингової кампанії для сфери В2В.
1.Розробка стратегії
Для того, щоб правильно сформувати стратегію, потрібно провести маркетинговий аналіз зовнішнього середовища, скласти купівельне досьє та обов'язково визначити цілі кампанії.
2.Створення контенту
80% людей, які ухвалюють рішення у В2В, довіряють інформацію про компанію з тематичних статей. Звідси напрошується висновок, що традиційні способи реклами тут неефективні. Створювати та просувати якісний контент можна за допомогою постів у блозі, відео, електронному розсиланні.
Також на вибір каналу та формату комунікації впливає етап купівельного циклу, на якому знаходиться клієнт.
3.Генерація трафіку
Керувати трафіком веб-сайту можна за допомогою:
-
SEO та органічного пошуку. 70% пошукових посилань, якими переходять користувачі, є органічними.
-
Оплати за клік (PPC). 65% оплачених результатів становлять 2/3 кліку для пошуку за ключовими словами.
-
Ретаргетинг. 70% відвідувачів сайтів, яких вдалося повернути за допомогою ретаргетингу, стають клієнтами компанії.
Але існують інші не менш ефективні методи залучення цільового трафіку на сайт.
Пропонуємо розглянути і їх:
-
Блоги. Статистика свідчить, що за допомогою хорошого блогу кількість відвідувачів сайту збільшується на 55%.
-
Маркетинг у соціальних мережах (SMM). Давайте розглянемо статистику з кожної соцмережі:
-
40% B2B компаній купують клієнтів через Twitter;
-
43% - через Facebook;
-
65% - через Linkedin.
-
Email маркетинг.89% маркетологів заявляють про те, що E-mail маркетинг є їх основним каналом лідогенерації.
4.Лідогенерація
Почнемо з того, що 97% відвідувачів не готові здійснити покупку під час першого відвідування сайту.Нам потрібно зробити все, щоб перетворити відвідувачів на ліди. Для цього можна використати:
-
заклики до дії у вигляді «чіпляючих» слів, текстів, банерів;
-
цільові сторінки, за допомогою яких можна усунути моменти, що відволікають відвідувача;
-
преміум-пропозиції – корисний контент, який можна обміняти на контактні дані споживача
5.Лід-менеджмент
На цьому етапі необхідно вивчити інтереси лідів та стадію купівельного циклу з метою сегментації та показу актуального для покупця повідомлення. сайт та замовити продукцію.
6.Аналітика та вимірювання
Для аналізу кожного інструменту просування використовують різні показники ефективності. Для того, щоб отримати точні дані про Вашу рекламну кампанію, важливо виміряти ефективність кожного інструменту окремо.