Київ
Українська
Арбітраж трафіку: історія, опис, особливості та переваги для бізнесу

Арбітраж трафіку: історія, опис, особливості та переваги для бізнесу

Арбітраж трафіку - невід'ємна частина цифрового маркетингу. Міжнародна група IT компаній WebMate розповідає про партнерський маркетинг та арбітраж трафіку, як ефективні інструменти та стратегії залучення клієнтів.

Інтернет-маркетинг використовує різні інструменти, один з яких — аффілейт або партнерський маркетинг. Це просування бізнесу в мережі за допомогою посередників та виплата партнерам винагороди за кожного відвідувача, передплатника, покупця та/або продаж.

Арбітраж трафіку

Сутність бізнес - моделі арбітражу: отримання прибутку в результаті купівлі - продажу трафіку за низькою ціною на одній платформі та перенаправлення його на інший рекламний майданчик, де за нього можна отримати більше. Трафік тут — це дії, кліки і так далі, а майданчики — рекламні кампанії або партнерські програми.

Коротка історія та розвиток арбітражу в цифровому маркетингу

Вперше про партнерський маркетинг, як явище, заговорили ще 1996 року. Компанія Amazon дозволила співробітникам розміщення посилань на свої товари на сторінках їхніх персональних облікових записів: користувач оформив замовлення після переходу за посиланням — власник сторінки, на якому вона розміщена, отримував винагороду.

Як про формат співпраці  — партнерський маркетинг, згадували в 90-х роках ХХ століття, а арбітраж трафіку отримав розвиток у 2004 році, Google попередив про блокування сайтів під МФА і назвав явище affiliate arbitrage.

Основні поняття та термінологія

Термін «арбітраж» прийшов у цифровий маркетинг зі сфери фондових ринків та акцій, як отримання прибутку на ціновій різниці.

Визначення ключових термінів: CPA, CPL, ROI, CTR і так далі

CPA або партнерська мережа — це посередницький сервіс «прямий рекламодавець — арбітражник», який часто називається вебмайстер. Завдання партнерської мережі:

  • організація пропозицій;
  • презентація та надання офферів;
  • ведення питань, пов'язаних із платежами;
  • контроль якості трафіку, який генерують вебмайстри.

CPA-маркетинг  — вид партнерського маркетингу, коли винагороджується певна дія: заявка, купівля, реєстрація та подібні корисні дії для рекламодавця. CPA - це оплата за дії. Види CPA щодо оплати:

  • CPL за контакти користувача;
  • CPI — за встановлення програм;
  • CPO - за замовлення;
  • CPS - за продажі;
  • CPV — за відвідування цільової сторінки;
  • CPM за 1000 показів.

Успішність рекламної кампанії та партнерського маркетингу зокрема оцінюється за коефіцієнтом окупності  — ROI, показником повернення інвестицій у відсотках.

CTR є показником рекламної привабливості оголошення. Коефіцієнт клікабельності - це відсоток користувачів, які перейшли по рекламі від загальної кількості тих, хто побачив оголошення.

Види трафіку: платний, безкоштовний, органічний

Дохід в арбітражі багато в чому залежить від джерела трафіку.

  • Прямий. Перехід клієнта через введення адреси до адресного рядка.
  • Органічний або SEO . Відвідувачі знаходять сайт у видачі пошукової системи.
  • Безкоштовний. Реферальна. Через банери або прямі посилання у додатках , на платформах партнерів.
  • Платний. З контекстної реклами .
  • З соцмереж. Джерело може бути за гроші і безкоштовним.

Платформи для арбітражу

  • для перегляду креативів — depositphotos.com, shutterstock.com;
  • для вдосконалення роботи з соціальними мережами - вuffer.com, hootsuite.com;
  • арбітражні трекери - redtrack.io та інші;
  • для роботи з контекстною рекламою  — сервіси Google Ads, Google Analytics.

Огляд популярних платформ: Google Ads, Facebook Ads

Обидва джерела трафіку показують високу ефективність у своєму напрямку, однак:

  • працюють з різною аудиторією;
  • адаптовані під різні бюджети;
  • дотримуються різних принципів;
  • мають різні етапи вирви продажів;
  • пропонують різні унікальні інструменти.

Порівняння платформ за ключовими параметрами: ціна, ефективність, цільова аудиторія

Не можна напевно сказати, який з варіантів кращий — Facebook або Google Ads.

Google - найбільша пошукова система, де цільовий пошук за готовим запитом користувача. Facebook є найбільшою соціальною мережею, де вибір користувача визначено презентацією продукту.

Google Ads: переваги арбітражу трафіку:

  • наявність широкої аудиторії - близько 4 млрд користувачів;
  • користувачі в полі зору компанії: Google як екосистема, до якої входять YouTube, браузер, КМС, ряд партнерських мереж;
  • збір інформації про будь-якого користувача алгоритмами на основі його дій;
  • основна орієнтація системи  — якість та релевантність реклами;
  • приносить високий відсоток конверсії та активної аудиторії, незважаючи на витратність кампанії;
  • доступність вебмайстру двох основних видів трафіку:
    • контекстна реклама;
    • КМС.

Facebook Ads: переваги арбітражу трафіку:

  • широка аудиторія - близько 2 мільярдів користувачів (не рахуючи Instagram);
  • збір інформації про будь-якого користувача за рахунок самостійної публікації аудиторією персональних даних;
  • візуальний майданчик дозволяє рекламувати продукт відео та фото-матеріалами, включаючи динамічну товарну рекламу, ділитися емоціями покупців після покупки.
  • вартість арбітражу трафіку – нижча ніж у пошуковику. На фінальну цифру впливають:
    • мети кампанії;
    • рівень активності;
    • аудиторія охоплення.

Дуже вигідне рішення для просування невеликого бізнесу з обмеженим бюджетом.

Стратегії та методи арбітражу

Основні стратегії, що наближають до плюсового ROI, ґрунтуються на тестуванні:

  • різних джерел трафіку;
  • цільової аудиторії;
  • гіпотези;
  •  A/B-тестування креативів.

Методи залучення трафіку

  • біла лідогенерація;
  • сірий арбітраж трафіку;
  • чорна лідогенерація.

Техніки оптимізації кампаній

  • аналіз даних, отриманих у процесі кампанії,
  • створення та своєчасна заміна креативів,
  • звуження параметрів націлювання,
  • зміна важливих параметрів - CPC, девайси, браузери та інші.

Створення ефективних рекламних креативів

Креатив, як зміст рекламного оголошення, дуже впливає на ефективність рекламної кампанії і залучає аудиторію у вирву продажів. Для прибуткової рекламної кампанії важливо створювати креативи, які принесуть конверсію. Для цього важливо знати психологію споживача, спеціалізуватися в дизайні та копірайтингу, розуміти цільову аудиторію та її потреби.

Інструменти маркетологів та сервісів:

  • ефективна для креативів методологічна модель AIDA;
  • сервіси: Canva, Pixlr, Pics Art, Synthesia, InShot та інші.

Аналіз та оптимізація кампаній

Для успіхів в арбітражі трафіку важливо регулярно відстежувати дані та аналізувати результати. Ефективно визначати найкращі конверсійні шляхи та оптимізувати рекламні кампанії допоможуть інструменти аналітики.

Методи аналізу результатів

Для забезпечення позитивної різниці між витратами на трафік та доходом необхідно:

  • вибирати відповідні цільові аудиторії;
  • оптимізувати рекламні оголошення та лендинги;
  • аналізувати дані та моніторити результати.

Інструменти для відстеження та аналітики

  • Базова аналітика
    • Рекламний кабінет  — CPM, CTR, CPA, покази, кліки, конверсії, взаємодії, частота показу та інші;
    • Особистий кабінет у ПП;
  • Наскрізна аналітика
    • Google Analytics
  • Сервіси аналітики
  • Сервіси з оптимізації роботи  — Roistat, Adsbridge та інші.
  • Трекери

Інструменти для відстеження та аналізу джерел трафіку, конверсій та рентабельності кампанії.

Способи збільшення ROI

  • зниження витрат;
  • на показник ROI впливає розмір комісії платежів;
  • додавання спонукання до дії в оголошення;
  • додавання тимчасових обмежень, наприклад, таймінгу, на лендинг;
  • вибір максимально прибуткового офферу з вигідною;
  • відключення сайту з нецільовим трафіком.

Ризики та складності

Найбільша складність спочатку — вихід у нуль: на старті витрати на рекламу суттєво перевищують виплати.

Загальні ризики в арбітражі трафіку. Юридичні аспекти та обмеження.

  • Призупинення дії облікового запису користувача;
  • Проблеми в роботі платіжних систем, що може перервати роботи надовго;
  • Переноси термінів розгляду заявок до КС та інші.

Залучення досвідченого юриста до своєї команди — це суттєва підтримка при відстоюванні інтересів із проблемних питань.

Управління бюджетом та уникнення збитків

  • визначити бюджет на кожну кампанію;
  • контролювати дотримання лімітів;
  • враховувати можливість зміни результатів кампаній з часом;
  • здійснювати регулярний моніторинг кампанії;
  • коригувати бюджет для більш високих результатів.

Кейс-стаді та приклади з практики

Для забезпечення стабільного успіху в арбітражі трафіку важливо вивчати ринок та тренди, відстежувати зміни у споживчій поведінці, появу нових технологій та правил платформ, вести аналіз конкурентів.

Аналіз успішних кейсів

Практика вдалих кампаній показує, що конверсія залежить від багатьох факторів - креативів, дизайну реклами, лендингової сторінки. Аналіз допомагає виявляти кращі варіанти та покращувати показники користувальницького досвіду.

Вивчення типових помилок та як їх уникнути

Поширені помилки арбітражників:

  • переслідування за унікальним оффером і бажання уникнути конкуренції ;
  • неправильне розташування пріоритетів: виняткове бажання заробити вище потреб аудиторії;
  • тестування кампанії з одним зв'язуванням, використання одного креативу;
  • відсутність обмеження бюджету на етапі тестування.

Ринок постійно змінюється, тому важлива гнучкість та своєчасна адаптація до нових умов, щоб готовність змінювати стратегії за потребою.

Майбутнє арбітражу трафіку

Арбітраж у найближчому майбутньому - це не про можливість швидких легких грошей. Перевага отримувати командні гравці, які готові інвестувати бюджети, планувати та аналізувати ризики, відстежувати тренди.

Тенденції та прогнози у сфері арбітражу

  • Орієнтація на певні конкретні ніші та прицільна робота з ними.
  • Диверсифікація джерел трафіку для пом'якшення наслідків змін алгоритмів та політики платформ.
  • Збільшення відеоконтенту.

Вплив технологічних інновацій на арбітраж трафіку

  • застосування ІІ, нейромереж;
  • машинне навчання;
  • підвищений рівень безпеки та прозорості на основі блокчейну.

Висновок

Арбітраж трафіку є одним із ключових елементів онлайн бізнесу, за допомогою якого доступне отримання прибутку від реклами на своєму сайті.

Підсумки та ключові висновки

Успіх у сфері арбітражу трафіку залежить від безлічі факторів: алгоритмів пошукових систем та соціальних мереж, конкуренції, технологічних інновацій та інші.

Поради арбітражникам-початківцям

Сфера вимагає знань, досвіду та глибокого розуміння процесів в галузі інтернет-маркетингу, готовність до постійного навчання, вдосконалення та експериментів.

Мало знайти оффер, потрібно підібрати оптимальне джерело трафіку під арбітраж і якісно налаштувати всю рекламну зв'язку. Тому до використання стратегій арбітражу трафіку важливим є ретельний аналіз ринку, оцінка ризиків та своїх можливостей. Тоді стратегії арбітражу трафіку можуть бути дуже ефективними.

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
Тімур Османов
Генеральний директор
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
Неля Руденко
Head of SMM
Максим Ізмайлов
Директор
Саят Каліков
Директор
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу