Pinterest? Ні, не чули. Так відповідають багато активних користувачів інших соціальних мереж, як, наприклад, Facebook, Instagram або Telegram. Тим не менш, у західних країнах ця онлайн-платформа відрізняється значною популярністю, продовжуючи щодня залучати нових передплатників. А раптом Pinterest буде корисним і Вам? Потрібно розібратися
Ми не будемо зупинятися на тому, як зареєструватися, відкрити та наповнити свій обліковий запис. Інтернет-простір рясніє подібною профільною інформацією про технічні кроки на шляху до просування сторінки в
Що це?
Для чого?
Кому та як може стати корисним?
Для початку трохи історії.
Ще 8 років тому, у далекому 2011 році, коли затребуваний на сьогодні Інстаграм тільки робив перші кроки на шляху до популярності, соціальна мережа Pinterest вже була названа журналом Time (найпопулярніше щотижневе видання США, понад 30 млн читачів у всьому світі). успішних проектів. Таку оцінку підтримали й інші лідери думок у сфері Інтернет-технологій та формування рейтингів.
Перші користувачі додавалися виключно на підставі інвайтів (запрошень), а сьогодні доступ відкритий для всіх бажаючих, які можуть авторизуватись на платформі самостійно.
Це соціальна мережа, яку можна назвати сервісом закладок із віжуалами, доповненим рядом соціальних функцій. Зручність та простота дозволяють ресурсу протягом кількох років утримувати високі позиції у своїй ніші.
Рекламодавець бачить теми, якими цікавляться передплатники та методом аналізу отримує можливість підібрати максимально корисний контент.
Аудиторія отримує «правильний контент у потрібний час». Таким чином, у рекламодавця формується добірка саме того продукту, у пошуку якого покупець.
Зручний архіватор зображень/відео контенту.
Колектор рекомендацій.
Рекламна дошка для розміщення віш-листів (запитів).
Доступ до перегляду друзів.
Демонстрація власних збірок.
Широкі можливості для вияву емоцій:
лайки,
розшарування матеріалу,
поповнення списку друзів.
Збільшення охоплення аудиторії.
Привернення уваги, популяризація торгової марки/послуги/товару, що є передумовами зростання продажів.
Тобто, як видно, Pinterest поєднує функції соціальної мережі та візуальної пошукової системи.
Як і у візуальної платформи Instagram, у Pinterest переважає жіноча аудиторія. Переважно це представниці прекрасної половини людства віком до 50 років.
Якщо ваш бізнес орієнтований саме на таку аудиторію – Hurry up! Поспішайте! Тут переважають представники активної юзерської групи, яким терміново треба розповісти про Ваш бренд (товар/послугу)!
Це ж джерело отримання трафіку, який якісно відрізняється від того, до чого багато хто звикли, працюючи з іншими соціальними Інтернет-майданчиками.
На відміну від серйозніших за контентом соцмереж, Pinterest - це рай для шопоголіків, а, відповідно і для рекламодавців. Міжнародні дослідження попередніх кількох років, засновані на порівняльному рейтингу розмірів середнього чека та обсягів скоєних покупок через соціальні мережі, виводить у лідери саме Pinterest, залишаючи за Twitter або Facebook.
Пін (так називається публікація/зображення в Pinterest) приносить більше трафіку, оскільки має більш тривалий період перебування у стрічці користувачів (близько 16 тижнів), ніж, наприклад, пост у ФБ (менше тижня). Чим популярніший пін, тим довше він залишається в полі зору ЦА (понад 12 місяців).
На сьогоднішній день ця соціальна мережа, що активно розвивається, максимально підходить для рекламодавців, бізнес яких орієнтований на:
Жіночу аудиторію;
ЦА країн Заходу, зокрема Сполучені Штати та Великобританія.
Користувачів, які вважають за краще заходити в соцмережі з мобільних пристроїв (уникайте лонгрідів (довгих статей) та клієнт Ваш!)
Важливо знати! Користувачі Pinterest відрізняються увагою до репоста - Repin (з інших сайтів, акаунтів), тому, чим якісніший і яскравіший Ваш контент, тим більше поширення, тобто. можливостей безкоштовного просування, отримають Ваші публікації.
Якщо Ви візуал або Ваш бізнес заснований на візуальній рекламі (картинках, фотографіях, відеороликах) – Вам варто приєднатися до цього, як кажуть просунуті користувачі - «руху», щоб бути в тренді і не пропустити жодного представника цільової аудиторії!