Київ
Українська
Як створити рекламні оголошення, що залучає увагу?

Як створити рекламні оголошення, що залучає увагу?

Зміст статті:

  1. Визначте свої рекламні цілі і дослідіть цільову аудиторію.
  2. Сформулюйте основні повідомлення.
  3. Створіть заголовок, який зацікавить.
  4. Використовуйте привабливі візуальні зображення.
  5. Складіть короткий, зрозумілий текст.
  6. Додайте заклик до дії.
  7. Редагуйте і перегляньте ваше оголошення.
  8. Розмістіть статтю відповідно до вашої стратегії.

Рекламні оголошення – це незамінний інструмент для привертання уваги цільової аудиторії до продукту або послуги. Саме вони допомагають продавцям збільшити продажі, а покупцям дають можливість придбати бажаний товар чи послугу. Окрім того, рекламні оголошення сприяють підвищенню рівня обізнаності про бренд та залученню нових клієнтів. 

Написання ефективного рекламного оголошення вимагає уважності до деталей та дотримання певних рекомендацій, які допоможуть успішно впоратися із цим завданням. Ось деякі з них. 

Визначте свої рекламні цілі і дослідіть цільову аудиторію. 

Проаналізуйте, на кого саме буде спрямована ваша реклама. Розуміння потреб, інтересів та поведінки вашої цільової аудиторії допоможе вам створити ефективне повідомлення. Враховуйте які події і тенденції можут впливати на ваших потенційних клієнтів. Пропонуйте в оголошенні конкретні розв'язання проблем і покажіть як ваші послуги чи товари можуть допомогти. 

Сформулюйте основні повідомлення. 

Розкрийте головні переваги або унікальність продукту чи послуги, яку ви пропонуєте. Хороша торгова пропозиція має бути конкретною, чітко сформульованою і містити вигоди для клієнта. Визначте ті аргументи, які найбільше привернуть увагу вашої аудиторії. 

Створіть заголовок, який зацікавить. 

Заголовок читають у п'ять разів більше, ніж сам текст. Отже він має запам'ятовуватись і бути привабливим, щоб максимально привернути увагу читача. Тому варто винести туди назву вашого продукту чи послуги ("Вітаміни "Slavko" і ваша дитина - чемпіон"), обіцянку потенційному клієнту задовольнити його потреби ("Біль у м'язах мине за 10 хвилин")  тощо.  Використовуйте сильні слова-тригери ("Вигідна пропозиція тільки сьогодні") або запитання, які зацікавлять вашу аудиторію ("Хочеш навчитися програмуванню за три дні?").

Використовуйте привабливі візуальні зображення. 

Високоякісні фотографії або графіка можуть значно покращити ефективність вашої реклами. Грамотно підібрана картинка здатна сказати більше, ніж весь текст оголошення. Отже зображення мають бути привабливими і пов'язаними з вашим продуктом або послугою. Обов'язково перевірте взаємну відповідність тексту оголошення і візуалу. 

Складіть короткий, зрозумілий текст. 

Ваше повідомлення повинно бути зрозумілим і лаконічним. Використовуйте просту мову і уникайте складних термінів і громіздких конструкцій, адже кінцева мета вашого оголошення, щоб воно було зрозумілим навіть п'ятикласнику. Під час його перегляду користувач одразу повинен збагнути що ви пропонуєте і яку користь йому це принесе. 

Додайте заклик до дії. 

Заклик до дії є важливою частиною рекламного оголошення. Запропонуйте чітку дію, яку ви хочете, щоб читач виконав, наприклад, "Придбайте зараз зі знижкою!" або "Купуйте абонементи у наш спортклуб і ваша вага розтане як сніг під сонцем".

Редагуйте і перегляньте ваше оголошення. 

Перед публікацією важливо переглянути і виправити будь-які помилки або неточності. Також зверніть увагу на граматику, пунктуацію та стиль написання.

Розмістіть статтю відповідно до вашої стратегії.

Оберіть платформу, на якій ви хочете опублікувати свою рекламу - веб-сайт, онлайн-дайджест, блог або соціальні медіа. Пам'ятайте, що вибір платформи має залежати від вашої цільової аудиторії. 

Не забувайте, що навіть найкраще рекламне оголошення може стомити. Тому вчасно оновлюйте заголовки, переписуйте тексти, шукайте нові форми приваблення споживачів. 

Поділитись у соц. мережах
Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Технологія Технологія
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
ID Smart ID Smart
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
АК Цент Микросистемс АК Цент Микросистемс
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Oschadbank Oschadbank
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
APS Group Energy APS Group Energy
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Central Asia Smart Projects Central Asia Smart Projects
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Pechersk School International Pechersk School International
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7

WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2024 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу