Веб-сайти, які дозволяють розміщувати медійну рекламу часто, зазвичай показують 3-5 різних оголошень на одній сторінці. Додати спонсоровані історії, і ця цифра може легко збільшиться вдвічі. Це значний запас контенту, якого відвідувачі безпосередньо не шукали.
Google зберігає статистику показу об'яв, які періодично оновлюються. Наприклад, у період з серпня 2016 до квітня 2017 року середній показник Click Through Rate становив 0,11% у Сполучених Штатах для всіх типів рекламних оголошень. Лише 1/10 відвідувачів на 100 відвідувань. Досить мало, чи не так?
Використовуючи кілька основних принципів, Ви можете створювати прості та ефективні рекламні банери.
Існує безліч не менш чудових прикладів, але для того, щоб уникнути будь-яких потенційних юридичних головних болів, краще дотримуватися реклами з певною тематикою. Також слід зосередитись на форматах відображення Google, щоб настроїти націлення на Ваші повідомлення.
Далі наведено деякі рекомендації:
1) Картинка важлива.
Не використовуйте неякісні зображення. Люди обробляють їх майже миттєво, на відміну слів. Коли Ви вибираєте несучасні, узагальнені та нецікаві зображення на Ваш сайт, відвідувачі гарантовано їх ігноруватимуть.
Картинки потрібні, щоб привернути увагу потенційних клієнтів до перегляду повідомлення оголошення, а не бентежити та відштовхувати їх.
Віддавайте перевагу зображенням, які зацікавлять вашу цільову групу. Образ співробітника, що працює над матеріальним продуктом, робить це оголошення набагато релевантнішим для невеликих підприємств, що шукають маркетингову підтримку, ніж нудне зображення офісного службовця за комп'ютером.
2) Не витрачайте час. Будьте прямолінійними.
Якщо Ви хочете, щоб хтось завантажив продукт: скажіть про це. Якщо безкоштовна пробна версія – це конверсія, над якою Ви працюєте, зробіть це очевидним. Ви займаєтеся демо-виставами? Повідомте про це людей.
Коли люди в мережі, їх увага розсіяна через велику кількість інформації. Не чекайте, що потенційні клієнти гадають, що саме Ви їм пропонуєте.
Найкращим підходом є вибір чіткого формулювання повідомлень, яке Ви маєте намір донести до аудиторії. А саме чому комусь потрібен Ваш продукт чи послуга.
Професійний сленг підходить для вузької аудиторії. Однак, при орієнтації на широкий спектр потенційних клієнтів, специфічна термінологія для одного буде попаданням в ціль, а для іншого складним текстом для сприйняття. Дотримуйтесь простих формулювань, щоб було всім.
3) Заклик до дії.
Для відвідувачів сайтів банерна реклама стала звичайним явищем. Її можна побачити регулярно та майже на кожному сайті, який Ви відкриваєте. Проте за відсутності очевидних закликів до дії люди часто не виконують того, що ви від них очікуєте. Не примушуйте людей шукати мету вашого оголошення. Додати яскраву і помітну кнопку або стрілку, яка вкаже на посилання для переходу на Ваш сайт або цільову сторінку.
Особливо важливо бути уважними із назвами кнопок CTA. Повідомлення має поєднуватися з рештою тексту оголошення, кнопка повинна бути помітною, а заклик до дії чітким та зрозумілим.
Якщо Ви дотримуватиметеся цих правил розробляючи рекламні банери, у Вас буде набагато більше шансів використовувати рекламу як ефективний маркетинговий інструмент, переважно на старті формування Вашої маркетингової воронки.
Застосовуючи якісні зображення, просте та пряме повідомлення, та заклик до дії, Ви зможете зробити дисплей невід'ємною частиною Вашого маркетингу міксу.