Київ
Українська

Контекстна реклама: цільове залучення клієнтів

Контекстна реклама  - це вид онлайн-реклами, яка показується користувачам на основі їхніх інтересів або запитів у пошукових системах. Вона відповідає змісту веб-сторінки або пошуковому запиту, роблячи рекламу більш цільовою та ефективною.
Основна характеристика: полягає в тому, що рекламні оголошення показуються цільовим користувачам. 
Мета:  залучення клієнтів протягом найкоротшого часу.
Час на створення та запуск реклами: до 3 днів.
Обіцянка клієнту: повернення 100% комісії, якщо не буде заявок протягом 30 днів з моменту початку роботи*.
*Умова: колтрекінг, аналітика, достатній рівень бюджету – обговорюється індивідуально, відповідно до поставлених задач.
Замовлення контекстної реклами для нових інтернет-магазинів - це швидкий спосіб привернути цільових клієнтів. Вона дозволяє точно націлюватися на аудиторію, яка зацікавлена в ваших товарах, забезпечуючи високу конверсію відвідувань у покупки. Контекстна реклама підвищує впізнаваність бренду та сприяє швидкому зростанню продажів, що особливо важливо для нових магазинів у конкурентному інтернет-просторі.
Детальніше про вартість, терміни, особливості робіт за вашим проектом
або
Заповнити бриф

ПЕРЕВАГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

РОБОТА ТІЛЬКИ З ЦІЛЬОВИМ ТРАФІКОМ
Акцент виключно на відвідувачів, зацікавлених у запропонованому продукті
ВЕЛИКИЙ ОХВАТ
Ви презентуєте свій продукт – товар, послугу, бренд максимально широкІЙ аудиторії
МАКСИМУМ КОНВЕРСІЙ І ЛІДІВ
Відвідувачі сайту високо мотивовані на здійснення корисних дій – замовлення, покупки.
ВИСОКИЙ ПОКАЗНИК ROMI
Отримання високої рентабельності інвестицій у рекламу та можливість контролювати рекламний бюджет.

УСПІШНІ КЕЙСИ

контекстна реклама ціна

ЧИМ МИ ВІДРІЗНЯЄМОСЯ ВІД ІНШИХ АГЕНТСТВ

замовити контекстну рекламу
налаштування контекстної реклами
контекстна реклама

ЕТАПИ РОБОТИ

Аудит сайту та стратегія ведення
Контекстная реклама
  • Аналізуємо сайт. Надаємо рекомендації щодо підвищення його ефективності.
  • Формуємо цілі. Розробляємо стратегію.
  • Вивчаємо та призначаємо головні (посадкові) сторінки.
  • Проробляємо мінус-слова.
  • Готуємо рекламні оголошення. Пишемо тексти.
  • Визначаємо необхідні розширення.
Налаштування та підготовка кампанії
Контекстная реклама в Алматы и Астане
  • Створюємо рекламні облікові записи. Надаємо доступи.
  • Інтегруємо системи аналітики.
  • Зв'язуємо рекламні та аналітичні акаунти.
  • Налаштовуємо цілі e-commerce, якщо потрібно.
  • Налаштовуємо та готуємо кампанію до початку запуску.
Запуск та підвищення ефективності рекламних кампаній
настройка контекстной рекламы
  • Видаляємо нецільовий трафік.
  • Розширюємо семантику.
  • Проводимо оптимізацію зниження вартості кліка.
  • Коригуємо ставки. Оптимізуємо кампанію.
  • Активуємо додаткові рекламні інструменти, якщо потрібно.
Налаштування web-аналітики
настройка веб-аналитики
  • Налаштовуємо цілі та події. Це важливо для відстеження даних.
  • Вибираємо та підключаємо аналітичну платформу до сайту.
  • Налаштовуємо ключові параметри.
Робота з семантичним ядром
Подбор семантического ядра
  • Визначаємо цілі та завдання
  • Підбираємо ключі — слова та фрази
  • Аналізуємо запити користувача
  • Формуємо базу ключових слів, релевантних функціоналу веб-сайту.
Аналіз конкурентного середовища
  • Ідентифікуємо конкурентів. Оцінюємо актуальну ринкову ситуацію.
  • Визначаємо переваги конкурентів. Досліджуємо їх стратегії та ресурси.
  • Даємо оцінку вразливості конкурентів. Аналізуємо їх вхідні бар'єри та точки слабкості.
  • Вибудовуємо стратегії — довгострокову та короткострокову. Працюємо над ефективною стратегією, орієнтованою на залучення клієнтів та закриття їх потреб.

ВИДИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Контекстну та медійну рекламу ефективно розміщувати в контекстно-медійній мережі Google – на десятках тисяч сайтів, в тому числі YouTube та Картах Google, у блогах, а також у соціальних мережах. Класифікація контекстної реклами:

Різновиди реклами Характеристики
Пошукова Просування продукту чи бренду через веб-сайти пошукових систем. Оголошення з позначкою «Реклама» над органічною видачею у пошукових системах. Це частина пошукової видачі у відповідь на запит користувача у пошуку за певними ключовими словами.
Текстова У цьому рекламному форматі для привернення уваги до продукту включено письмові слова. Основа — оголошення, зміст яких спрямовано збільшення результатів продажів.
Банерна Вид цифрової реклами з графічними та текстово-графічними оголошеннями. Показ на веб-сайтах у вигляді зображення або анімації. Буває інтерактивним чи статичним. Завдання – просування продукту чи бренду.
Відеореклама Один із найбільш ефективних способів привернення уваги, підвищення лояльності клієнтів та зростання прибутку. Презентація продукту через відео оголошення. Відстежуються лише позиції конкретних ключових слів. Показ на сторінках сайтів, як вставки в інші відео на хостингах. Під час налаштування через Google Ads можна розміщувати відеорекламу на YouTube.
Таргетована Реклама показується цільовою аудиторією, обраною за певними критеріями: місце розташування, демографічні дані та інші. Так рекламодавець швидше та ефективніше охоплює користувачів, яких із максимальною ймовірністю зацікавить рекламна пропозиція.

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Рівень конкуренції у ніші

Кількість конкурентів у вибраній тематиці – один із критеріїв визначення витрат на рекламу. Чим конкурентів більше, тим більше зусиль та ресурсів потрібно для досягнення поставленої мети і, відповідно, ціна вища.

Налаштування геотаргетингу

Завдяки функції геотаргетингу рекламодавці мають можливість розміщувати контекстну рекламу по вибраних регіонах. Вибір цільової аудиторії суттєво впливає на вартість.

Рівень клікабельності

Цінник змінюється в залежності від кількості кліків по рекламному оголошення: активніша клікабельність – дешевше клік.

Рекламна платформа

Під час формування вартості також враховується, де відображається рекламне оголошення. Усі платформи мають різні ціни на розміщення.

Час та тривалість показу

Тривалість показу об'яви визначає вартість контекстної реклами. За тривалістю показу розрізняють такі типи рекламних оголошень: короткострокові, довгострокові, одноденні або багатоденні.

Відео відгуки про нас
technologia-group.com
Валентина Баштова
Директор з маркетингу
​idsmart.kz
Тімур Османов
Генеральний директор
​ak-cent.kz
Ольга Капітова
Куратор інтернет-проєктів
oschadbank.ua
Неля Руденко
Head of SMM
​apsgroup.kz
Максим Ізмайлов
Директор
satec.kz
Саят Каліков
Директор
​enrol.psi.kyiv.ua
Микита
Менеджер з комунікацій та маркетингу
Відгуки наших клієнтів
Чому ми досягаємо результатів?
Експертиза
Ми використовуємо перевірені інструменти для підвищення окупності рекламних інвестицій та прибутковості вашого бізнесу.
Оперативність
Всі ваші запити та дзвінки обробляються протягом двох робочих годин.
Постійна підтримка проекту
Численна команда фахівців забезпечує безперервну роботу проекту.
Прозорість процесів
Webmate працює на відкритих облікових записах, дозволяючи вам відстежувати проект в реальному часі.
WEBMATE У ЦИФРАХ
500+
клієнтів вже збільшили свій прибуток, працюючи з нами
3000+
рекламних кампаній налаштували наші спеціалісти
3+
років зі статусом  
Premier Google Partner
100+
дудл-відео вже підвищує обсяг продажів наших клієнтів
Наші сертифікати
изображение В штате Webmate работают 35 сертифицированных специалистов
картинка Сертифицированные специалисты по аналитике
сертифицированные специалисты gtm
сертифицированное агенство yandex директ
Наші клієнти
Надіслати заявку на попередній прорахунок
Loading...
Україна
Київ, ЖК "Галактика", вул. Є. Сверстюка, 6А,
секція А, 2 пов., офіс А7
WEBMATE У СОЦ МЕРЕЖАХ
Залишилися питання?
Задати питання спеціалісту
2023 © WebMate - Агенція інтернет-маркетингу
Читать далее